emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Ta spotreba je hodne pekna. Me se se serii nedari dostat pod 11,2 litru, i kdyz se snazim.
Jinak bezne prumer pres 12l.
Jinak bezne prumer pres 12l.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
emve: No tak hlavně aby to byl jen synchron. Nechci strašit a pravděpodobně to tak skutečně bude. Ale když už to bude rozdělané, tak nech kromě vlastního synchronu prověřit i ovládání převodovky.
Já s tím totiž trochu bojuju. Měnili mi synchron na 4, protože to nebylo ono a občas si převodovka při podřazování i lehounce brnkla o zoubky. Zajímavé, že to dělalo ať jel člověk pilu a nebo jako sváteční řidič. Prostě to nebylo ono.
Po výměně ovládání převodovky příjemně ztuhlo, ale vydrželo to jen "chvíli". A postupně polehoučku se to zhoršuje, takže teď jsem se 4 asi ještě dál, než jsem byl a musím být při jejím řazení fakt dost opatrný. A to musím říct, že to při používání nijak neprasím.
Až mě to všechno přivedlo k myšlence, že načatý synchron nebyl jeho vlastní problém, ale že to byl následek něčeho jiného. Tak jsem zapátral na US fórech a hle - něco jsem objevil. Jakost materiálu, a teď nevím, jestli měli na mysli vidličky nebo nějaká jiná "táhla" v ovládání převodovky?!? U modelů 2015 a 2016 měla nějaká série s tímto problém a docházelo k deformacím a nadměrnému opotřebování inkriminovaného dílu. Takže to na záruku, a mám pocit, že na to snad byla i nějaká svolávačka, měnili. To by přesně odpovídalo tomu, jak se mi to projevuje, protože ta výměna synchronu to fakt vyřešila jen na chvíli..., pokud se to tak dá vůbec nazvat. A dokonce tam byla přímo zmíněna čtyřka.
Dneska se musím objednat na prohlídku a tohle bude jedna z hlavních věcí, které potřebuji dát dohromady. Ještě to mám v záruce, takže by neměl být problém to dát dokupy.
Takže to nech raději také prověřit, ať to za chvíli nemusíš dělat znovu..., i když jak říkám, asi je pravděpodobnější, že půjde v tvém případě fakt jen o ten synchron.
A ještě si tak říkám, že by to možná, když už se v tom budou hrabat, chtělo vyměnit spojku s ložiskem?!? Víc jak 100.000 na hrbu, to už by si asi skoro zasloužilo, co myslíš?
Já s tím totiž trochu bojuju. Měnili mi synchron na 4, protože to nebylo ono a občas si převodovka při podřazování i lehounce brnkla o zoubky. Zajímavé, že to dělalo ať jel člověk pilu a nebo jako sváteční řidič. Prostě to nebylo ono.
Po výměně ovládání převodovky příjemně ztuhlo, ale vydrželo to jen "chvíli". A postupně polehoučku se to zhoršuje, takže teď jsem se 4 asi ještě dál, než jsem byl a musím být při jejím řazení fakt dost opatrný. A to musím říct, že to při používání nijak neprasím.
Až mě to všechno přivedlo k myšlence, že načatý synchron nebyl jeho vlastní problém, ale že to byl následek něčeho jiného. Tak jsem zapátral na US fórech a hle - něco jsem objevil. Jakost materiálu, a teď nevím, jestli měli na mysli vidličky nebo nějaká jiná "táhla" v ovládání převodovky?!? U modelů 2015 a 2016 měla nějaká série s tímto problém a docházelo k deformacím a nadměrnému opotřebování inkriminovaného dílu. Takže to na záruku, a mám pocit, že na to snad byla i nějaká svolávačka, měnili. To by přesně odpovídalo tomu, jak se mi to projevuje, protože ta výměna synchronu to fakt vyřešila jen na chvíli..., pokud se to tak dá vůbec nazvat. A dokonce tam byla přímo zmíněna čtyřka.
Dneska se musím objednat na prohlídku a tohle bude jedna z hlavních věcí, které potřebuji dát dohromady. Ještě to mám v záruce, takže by neměl být problém to dát dokupy.
Takže to nech raději také prověřit, ať to za chvíli nemusíš dělat znovu..., i když jak říkám, asi je pravděpodobnější, že půjde v tvém případě fakt jen o ten synchron.
A ještě si tak říkám, že by to možná, když už se v tom budou hrabat, chtělo vyměnit spojku s ložiskem?!? Víc jak 100.000 na hrbu, to už by si asi skoro zasloužilo, co myslíš?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
bushman: Já mám zatím v kombinaci 10,2l za 450 km, převoz z Prahy na Moravu (dálnice 160), něco málo po okreskách v provozu, jeden svižný přejezd. Jsem na auto zatím hodný, spíš sleduju teploty a zvykám si, navíc na divočení to s těmi synchrony moc není, i tak jsem čekal víc. Takhle to jezdí za méně, než Outback 3,0R. Ecorun RPR-Valmez jsem dal za 6,4l, série byla někdo okolo osmi.
Traveller : Nestraš, myslel jsem, že udělám synchrony a budu lítat. Nějak dlouze laborovat s převodovkou se mi fakt nechce, zejména když jsem auto kupoval spíš na krátko. Spojku s ložiskem bych asi měnil dle stavu a chování, ne podle nájezdu. Já bych ji podle této úvahy měl dělat taky, ale nevidím k tomu důvod.
Traveller : Nestraš, myslel jsem, že udělám synchrony a budu lítat. Nějak dlouze laborovat s převodovkou se mi fakt nechce, zejména když jsem auto kupoval spíš na krátko. Spojku s ložiskem bych asi měnil dle stavu a chování, ne podle nájezdu. Já bych ji podle této úvahy měl dělat taky, ale nevidím k tomu důvod.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Jak píšeš, spojka se udělá dle stavu, když už se budou pohybovat "poblíž".
A strašit tě nechci. To já jen abys na to juknul, když už to budeš mít otevřené. Ale asi nejsem úplně ojedinělý případ. Kolik máš na tom vůbec najeto?
A strašit tě nechci. To já jen abys na to juknul, když už to budeš mít otevřené. Ale asi nejsem úplně ojedinělý případ. Kolik máš na tom vůbec najeto?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Najeto mám cca 113.000 km. Ale každopádně díky za upozornění, určitě to v servise řeknu, ať to zkontrolují.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Tak to jsme na tom s kiláky zhruba srovnatelně.
Mně to začalo zlobit z ničeho nic. Nikde jsem dlouho nepozoroval žádný problém..., a pak najednou to začalo zlobit. To nebyl nějaký postupný proces. Takže skutečně předpokládám, že to asi nebude tvůj případ.
Nicméně, nech to pro jistotu zkontrolovat, jak říkáš. Kdyby tam bylo něco podezřelé. A už tě nebudu stresovat.
Já pojedu do nemocnice po neděli. Jinak mi to všechno funguje dost dobře. Tohle je jediná piha na kráse, tak snad to úspěšně poladí.
Mně to začalo zlobit z ničeho nic. Nikde jsem dlouho nepozoroval žádný problém..., a pak najednou to začalo zlobit. To nebyl nějaký postupný proces. Takže skutečně předpokládám, že to asi nebude tvůj případ.
Nicméně, nech to pro jistotu zkontrolovat, jak říkáš. Kdyby tam bylo něco podezřelé. A už tě nebudu stresovat.
Já pojedu do nemocnice po neděli. Jinak mi to všechno funguje dost dobře. Tohle je jediná piha na kráse, tak snad to úspěšně poladí.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
A nemáte někdo problém s kroužkem na řadičce, který se používá při řazení zpátečky?
Někdy při řazení dopředných rychlostí (tj. 1-6) v tom kroužku jakoby zadrnčí a musím přeřazovat pomalu a opatrně, aby celý proces přeřazení proběhl bez drnčení.
Jinak tady se píše o tom vašem trablu s převodovkou:
https://www.reddit.com/r/WRX/comments/a ... excessive/
EDIT: A tady jsem něco našel k tomu mému problému. Budu si to muset nastudovat:
https://www.iwsti.com/threads/reverse-l ... ng.231706/
Někdy při řazení dopředných rychlostí (tj. 1-6) v tom kroužku jakoby zadrnčí a musím přeřazovat pomalu a opatrně, aby celý proces přeřazení proběhl bez drnčení.
Jinak tady se píše o tom vašem trablu s převodovkou:
https://www.reddit.com/r/WRX/comments/a ... excessive/
EDIT: A tady jsem něco našel k tomu mému problému. Budu si to muset nastudovat:
https://www.iwsti.com/threads/reverse-l ... ng.231706/
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Nevím, jestli je to úplně přesně ono..., ale řekněme. Po neděli uvidíme co a jak.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Moje STI je stále na revizi převodovky, takže na něj můžu v mezičase koukat aspoň v novém Faster magazínu, kde posloužilo jako model.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
emve: doufám, že nebudou s tou skříní žádné problémy.
Já tedy musím říct, že po posledním zákroku v AWD, kdy tam tu čtyřku vyměnili prakticky komplet, to je dost prďácký. Už jsem úplně zapomněl jaké to je, když to funguje tak, jak má. Všechno jako po másle, ale raději jsem hned po převzetí zahájil nácvik meziplynů..., bude to dlouhodobý proces.
Já tedy musím říct, že po posledním zákroku v AWD, kdy tam tu čtyřku vyměnili prakticky komplet, to je dost prďácký. Už jsem úplně zapomněl jaké to je, když to funguje tak, jak má. Všechno jako po másle, ale raději jsem hned po převzetí zahájil nácvik meziplynů..., bude to dlouhodobý proces.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Taky bych chtel mit auto v casaku.
Pekny.
Pekny.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Hele, to ma kazdej druhej Tady je moje (jeste ma cislo a jmenovku puvodniho majitele) a taky ve Fasteru.OZP píše:Taky bych chtel mit auto v casaku.
Pekny.
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
to se asi rejlek aspol. docela najezdili s platakem, fotit auto bez prevodovky, dovezt ho vedle pole, slozit, vyfotit, nalozit, odvezt :DDD
(jasne, fotilo se pred rozebranim, ale jako vtip dobry )
(jasne, fotilo se pred rozebranim, ale jako vtip dobry )
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Tak Faster magazín je hodně postavený na autech, co jim půjčí kamarádi a známí, protože se tam hojně objevují i starší auta, které v novinářských flotilách automobilek dávno nejsou. Nějak se to sešlo, chtěli poslední STI do své bazarové sekce a já jsem ho v té době zrovna koupil. K tomu jsem svolil s tím, že budu mít aspoň hezky nafocené auto od Dana Martínka.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Já ani nevím, co to Faster je. Ale auto vypadá dobre