emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Re: emveho WRX RS
Přeptám se, co na tom dělal za servis a dám vědět. Už ho má několik let.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho WRX RS
Na M3 E46 odchazi podvozkove casti (ramena), ale jinak velice spolehlivé i jako daily. Kamarad ma pred facelift a najel na tom 150kkm bez nejmenšího zavahani. Servisne je rozhodne levnejsi nez Subaru.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: emveho WRX RS
Jen zprostředkovaně vím (majitele znám osobně), že je třeba vybírat verzi před FL, pak už moc zcivilněla a vyžaduje investice do úprav pro aktivní ježdění, má ten požadovaný 3,0l.emve píše:Jsem rád za pozitivní reference na Z4, myslím, že to auto nabízí za relativně málo peněz dost muziky. Zároveň imho nebude extra nákladné na provoz.
Kdybys měl zájem, dám ti kontakt, má tam hromadu úprav, vč. zkráceného stálého převodu.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
Re: emveho WRX RS
Díky za doporučení. Hádám, že se jedná o PP z AF. Ten je z mého kraje, ale neznám osobně.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: emveho WRX RS
Jo, můžeš ho normálně kontaktovat, nebude s tím mít problém.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
Re: emveho WRX RS
Tak jsem se ptal a za pět let na autě ani jedna oprava kromě poruchy ventílků na kolech.bushman1 píše:Přeptám se, co na tom dělal za servis a dám vědět. Už ho má několik let.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho WRX RS
Hmmm, pekny.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: emveho WRX RS
kolik a jakym zpusobem najel ? to je taky celkem dulezitej ukazatel spolehlivosti
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: emveho WRX RS
Tento víkend jsem po asi měsíci a půl vytáhl WRX z garáže, abych ho vzal do Prahy doladit před prodejem (olej převodovka/diff, nahodit prodrive výfuk a následně vytáhnout důlky). Zároveň jsem se povozil v plánovaném nástupci, BMW Z4 3.0i (231k), kterou mi půjčil kamarád. Počasí moc na kabriolet nebylo, ale chtěl jsem se projet, abych měl srovnání, v týdnu se asi na jednu Z4 půjdu podívat.
Opět mě v Z4 nadchnul charakter motoru, super reakce na plyn, krásně se v interiéru ozývá vytí atmosférického šestiválce, WRX je proti němu úplný tichošlápek. Skvěle se řídí, klikatá okreska, řazení, meziplyny, meziplyny při brždění, všechno jde hrozně snadno, oproti M3, kde to chce daleko větší skill. Jinak mě motor spíš zklamal. O víkendu jsem kromě WRX řídil i Golf R, M3 a Focus ST225 a Z4 jede pocitově nejhůř (logicky). Docela mě zklamala i spotřeba, všude se píše a všichni říkají, jak starší atmosférické třílitry od BMW nežerou. No nevím, jel jsem svou obvyklou trasu přes Valašské kopečky za 11,8l (část svižně, část na pohodu). S M3 obvykle jezdím totéž za 13,5 a s Golfem R za 10. Takže Z4 je poměrem dynamiky a spotřeby nejhorší. Eco run za 5,9l, Golf R 5,1l, Focus ST 5,6l. I tak převážily pozitivní dojmy, v dnešní době je stará Z4 svým charakterem úplné zjevení, takže pokud se mi zamýšlený kousek zalíbí, vezmu ho a WRX výhledově dám do inzerce.
Opět mě v Z4 nadchnul charakter motoru, super reakce na plyn, krásně se v interiéru ozývá vytí atmosférického šestiválce, WRX je proti němu úplný tichošlápek. Skvěle se řídí, klikatá okreska, řazení, meziplyny, meziplyny při brždění, všechno jde hrozně snadno, oproti M3, kde to chce daleko větší skill. Jinak mě motor spíš zklamal. O víkendu jsem kromě WRX řídil i Golf R, M3 a Focus ST225 a Z4 jede pocitově nejhůř (logicky). Docela mě zklamala i spotřeba, všude se píše a všichni říkají, jak starší atmosférické třílitry od BMW nežerou. No nevím, jel jsem svou obvyklou trasu přes Valašské kopečky za 11,8l (část svižně, část na pohodu). S M3 obvykle jezdím totéž za 13,5 a s Golfem R za 10. Takže Z4 je poměrem dynamiky a spotřeby nejhorší. Eco run za 5,9l, Golf R 5,1l, Focus ST 5,6l. I tak převážily pozitivní dojmy, v dnešní době je stará Z4 svým charakterem úplné zjevení, takže pokud se mi zamýšlený kousek zalíbí, vezmu ho a WRX výhledově dám do inzerce.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho WRX RS
Prumer pod 10 u Z4 nedas. Soudim podle stejneho motoru v normalni trojce E9x. Ale tahle generace je sexy, ta nova je oproti tomu nic moc. Kazdopadne... jeste zvaz jestli opravdu nechces tu Z4M. Ta sice taky moc nejede, je trochu divoka, ale je to kazdopadne zazitkove auto.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: emveho WRX RS
Z4M je cenově úplně mimo, ceny se teď během pár let zdvojnásobily a to auto se mi až tak nelíbí, abych do něj dal totéž co do M3. To už spíš ten Boxster druhé generace. Ale na staré Z4 3.0i se mi právě líbí poměr cena/zábava.
Skutečně by mě zajímalo, kde je ta pověstná efektivnost bavorských benzínových třílitrů. Minulý víkend jsme jeli Alpy, 2x M3 E92, aktuální 911 GT3 a 130i. M3 a GT3 jely celý trip za 13l a 130i za 12.
Skutečně by mě zajímalo, kde je ta pověstná efektivnost bavorských benzínových třílitrů. Minulý víkend jsme jeli Alpy, 2x M3 E92, aktuální 911 GT3 a 130i. M3 a GT3 jely celý trip za 13l a 130i za 12.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Mně to netrápí, ale ten motor mi poměrem dynamiky/spotřeby moc v pohodě nepřijde, na to co se říká.
O E92 M3 se tvrdilo, že je hodně užraná oproti E46 M3 (někdo tvrdil +5l/100 km). Takže jestli obyčejná 30i jezdí za jen o 1,0-1,5l méně, tak mi to moc v pořádku nepřijde. A takto se chovala jak Z4 na stejné trase co jezdím s M3, tak 130i v Alpách v závěsu za M3. Navíc Z4 i 130i jsou menší a lehčí auta než M3.
O E92 M3 se tvrdilo, že je hodně užraná oproti E46 M3 (někdo tvrdil +5l/100 km). Takže jestli obyčejná 30i jezdí za jen o 1,0-1,5l méně, tak mi to moc v pořádku nepřijde. A takto se chovala jak Z4 na stejné trase co jezdím s M3, tak 130i v Alpách v závěsu za M3. Navíc Z4 i 130i jsou menší a lehčí auta než M3.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Pár novinek ze života mého WRX:
- vytáhl jsem již dříve zakoupený koncový tlumič Prodrive a nutno říct, že jeho montáž by měla být povinná pro všechny WRX, auto i v interiéru konečně charakteristicky bublá nejen při klidné jízdě v nižších otáčkách a na volnoběh, ale v celém spektru se vzrůstající intenzitou, původně na autě byl sportovní tlumič z originálního příslušenství a následně polský Ulter (který se choval podobně jako ten originální), navíc se mi zdá, že s Prodrivem auto lépe dýchá v nižších otáčkách, než se nafoukne turbo
- záměr WRX prodat jsem přehodnotil, pravděpodobně prodám Focus ST a nahradím ho Z4 Coupe, WRX mě s Prodrivem zase začalo bavit a uvědomuju si, že je stále vzácnější a je lepší si ho nechat
- auto jsem nahodil na mobile.de a docela mě překvapil zájem, respektive nezájem, přestože levostranné WRX/STI už jsou v Německu v menšině (vlastně těch dvoulitrových v modrém sedanu je tam už jen pár), zájem je naprosto minimální, za 3 týdny měl inzerát asi jen 140 shlédnutí (z toho cca 70 bylo za první 3 dny, kdy inzerát vyskakoval mezi novými), v Česku je zájem asi větší, ale spíš o levné auta v nehezkém stavu
Teď ještě doladím poslední mouchy - důlky na karoserii - a snad bude dál dělat radost.
- vytáhl jsem již dříve zakoupený koncový tlumič Prodrive a nutno říct, že jeho montáž by měla být povinná pro všechny WRX, auto i v interiéru konečně charakteristicky bublá nejen při klidné jízdě v nižších otáčkách a na volnoběh, ale v celém spektru se vzrůstající intenzitou, původně na autě byl sportovní tlumič z originálního příslušenství a následně polský Ulter (který se choval podobně jako ten originální), navíc se mi zdá, že s Prodrivem auto lépe dýchá v nižších otáčkách, než se nafoukne turbo
- záměr WRX prodat jsem přehodnotil, pravděpodobně prodám Focus ST a nahradím ho Z4 Coupe, WRX mě s Prodrivem zase začalo bavit a uvědomuju si, že je stále vzácnější a je lepší si ho nechat
- auto jsem nahodil na mobile.de a docela mě překvapil zájem, respektive nezájem, přestože levostranné WRX/STI už jsou v Německu v menšině (vlastně těch dvoulitrových v modrém sedanu je tam už jen pár), zájem je naprosto minimální, za 3 týdny měl inzerát asi jen 140 shlédnutí (z toho cca 70 bylo za první 3 dny, kdy inzerát vyskakoval mezi novými), v Česku je zájem asi větší, ale spíš o levné auta v nehezkém stavu
Teď ještě doladím poslední mouchy - důlky na karoserii - a snad bude dál dělat radost.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Za kolik jsi ho nabizel, resp. pokud to tam jeste mas, posles link?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98