emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
emveho WRX RS
Jak jsem zmínil, já v tom raději nejel, ale dva uznávaní lidé řekli:
Semerád > Evo je auto hotové na rally, rovnou se s tím dá jezdit. Do STI se musí sáhnout, aby fungovalo jak má, série není hotová. S STI se člověk mnohem víc pere, musí se s tím srůst.
Skácel>pohon u Subaru se lépe modifikuje a reaguje lépe než Mitsu. S upravenou jednotou DCCD funguje jednoznačně lépe.
Jinak nevím, odkud se vzala údajná rivalita těch dvou modelů. Pro mě jsou to sourozenci. Asi ty vztahy v rodině... A je zajímavé, že jsou ty komunity tak rozdílné, respektive jedna je a druhá není.
Semerád > Evo je auto hotové na rally, rovnou se s tím dá jezdit. Do STI se musí sáhnout, aby fungovalo jak má, série není hotová. S STI se člověk mnohem víc pere, musí se s tím srůst.
Skácel>pohon u Subaru se lépe modifikuje a reaguje lépe než Mitsu. S upravenou jednotou DCCD funguje jednoznačně lépe.
Jinak nevím, odkud se vzala údajná rivalita těch dvou modelů. Pro mě jsou to sourozenci. Asi ty vztahy v rodině... A je zajímavé, že jsou ty komunity tak rozdílné, respektive jedna je a druhá není.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
Jo to byl takovej hezkej příklad.ladis77 píše:Mas na mysli Tome treba tu particku ze Zaskali nebo kde to bylo jak prijeli, rekli ze to je kopec pro deti a prvni auto rozsvihali jeste na seznamovaci jizde?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1349
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: emveho WRX RS
Marty to krásně shrnul.
Já naštěstí nemám prachy ani na STI ani na EVO,tak se placam v sériovém WRX a mám pocit dobré zábavy
Kdybych prachy měl, stejně bych si vybral STI i když je možná Evo lepší,ale partu nenahradí.
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Já naštěstí nemám prachy ani na STI ani na EVO,tak se placam v sériovém WRX a mám pocit dobré zábavy
Kdybych prachy měl, stejně bych si vybral STI i když je možná Evo lepší,ale partu nenahradí.
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
Re: emveho WRX RS
Když jsem byl v Japonsku a byli jsme na návštěvě u turbínářské divize firmy Toshiba, tak jejich zaměstnanci si nemohli kupovat auta Mitsubishi, protože to byl v turbínách jejich konkurent. Přijatelná auta byla od Toyoty, Subaru, atd.Marty73 píše:Jinak nevím, odkud se vzala údajná rivalita těch dvou modelů. Pro mě jsou to sourozenci.
Takže podle mě si na tu rivalitu japonci hrají a to dost. Pro ně je vlastní firma skoro něco jako rodina.
A fluktuace mezi firmami se pak bere jako jistá forma zrady.
To spíš evropani jsou v tomhle víc benevolentní.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: emveho WRX RS
Takže Evo máme naladěno od 4turbo (na brzdě Empreza Racing v Uhříněvsi). Původně asi 360 koní a 480 Nm, 1,7 baru peak (ve středních otáčkách, 1,6 baru ve vyšších). Nově naladěno na "safe" mapu, 380 koní, 530 Nm, cca 1,9 baru krásně konstantních od středních otáček až téměř do omezovače. Jede to hrozně, nástup okolo 3000 ot. je ještě hutnější, poprvé jsem se toho skoro až lekl. Na naprosto sériový motor pouze s otevřeným výfukem myslím pěkné hodnoty.
Jinak zase vír na účtu, kromě naladění za 25 se musely měnit ještě cívky za dalších cca 25 (maloobchodní cena origo cívky na Evo je asi 7500 Kč). Původně tam byla nějaká druhovýroba a ta moc nefungovala. Teď mám v plánu ještě protikorozní ochranu přípravkem, který se používá ve Ferrari Classiche, opět v Kageki Racing a pak se snad už bude přes zimu jen jezdit.
No a aby to M3 nebylo líto a hlavně mě začala zase bavit (Evo zatím vede), tak jsem ji objednal po Evolve Stage 2 další dárek, koncový tlumič Supersprint Race, který v kombinaci s test pipes (primární decat) zní takto:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uONNtdCsgf8[/youtube]
Jinak zase vír na účtu, kromě naladění za 25 se musely měnit ještě cívky za dalších cca 25 (maloobchodní cena origo cívky na Evo je asi 7500 Kč). Původně tam byla nějaká druhovýroba a ta moc nefungovala. Teď mám v plánu ještě protikorozní ochranu přípravkem, který se používá ve Ferrari Classiche, opět v Kageki Racing a pak se snad už bude přes zimu jen jezdit.
No a aby to M3 nebylo líto a hlavně mě začala zase bavit (Evo zatím vede), tak jsem ji objednal po Evolve Stage 2 další dárek, koncový tlumič Supersprint Race, který v kombinaci s test pipes (primární decat) zní takto:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uONNtdCsgf8[/youtube]
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho WRX RS
Jo, a druhy rozsvihali pri "chladici jizde" zpatky na startladis77 píše:Mas na mysli Tome treba tu particku ze Zaskali nebo kde to bylo jak prijeli, rekli ze to je kopec pro deti a prvni auto rozsvihali jeste na seznamovaci jizde?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: emveho WRX RS
Mám proto jistou dávku pochopení, Evo působí hodně motokárovým dojmem a budí hodně velkou důvěru. Jak často někdo píše pocit, třeba s Levorgem, že to pošle do zatáčky a pak cítí, že mohl jet ještě o 20 km/h víc, tak Evo působí, že jsem mohl jet o 50 km/h víc. Ale taky pro něj platí fyzika, takže i tady se to dá s důvěrou v auto přehnat, akorát už je to v takové rychlosti, že je to o průser.
Když se to zkombinuje s klubovou akcí, kde chce majitel předvést spolujezdci a ostatním, co to umí, pak to může skončit takhle. Takže ani nemám moc rád dotazy typu "kdy mě svezeš", když mám nové a naprosto neošahané auto. Protože každý samozřejmě čeká, že hned pojedu totální limit, abych mu to předvedl. A jet limit s upraveným Evem chce podstatně větší koule a skill, než třeba sériové wrx.
Když se to zkombinuje s klubovou akcí, kde chce majitel předvést spolujezdci a ostatním, co to umí, pak to může skončit takhle. Takže ani nemám moc rád dotazy typu "kdy mě svezeš", když mám nové a naprosto neošahané auto. Protože každý samozřejmě čeká, že hned pojedu totální limit, abych mu to předvedl. A jet limit s upraveným Evem chce podstatně větší koule a skill, než třeba sériové wrx.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
Ten zmiňovaný případ ze Záskalí byl spíš z toho ranku, který jsem zmiňoval dříve, že na sebe Evo vždycky nabalovalo víc prachatejch blbců, než Subaru. Za což to auto samozřejmě nemůže.
Tenkrát nám ti umělci přijeli ukázat, jak nám to nandají s prstem v nose, protože Evo, ale zapomněli si k tomu koupit řidiče.
Tenkrát nám ti umělci přijeli ukázat, jak nám to nandají s prstem v nose, protože Evo, ale zapomněli si k tomu koupit řidiče.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho WRX RS
Krasna krivka i hodnoty! Lukasz umi!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: emveho WRX RS
Emve - parádní auto a velká gratulace. At dělá jen radost a to věřím že bude Ten provoz a servis to je zase jiná liga Moc hezky to popisuješ a dáváš info.Taky znám pár lidí co mají Evo od Arazima a ty jsou taky nadšeni,ale taky říkaj,že v něčem je lepší Evo a v něčem Subo.Obě jsou to parádní auta a hlavně neokoukatelná.Jinak máš parádní vozový park
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: emveho WRX RS
Takže zase něco nového s Evem:
- první kalendářní rok jsem ukončil s bilancí - 3 měsíce vlastnictví, 1400 kilometrů a 90 tis. Kč za servis/opravy
- z Bridgestone RE070 přezuto na Nokiany WR A4, moc jsem předtím nechápal kritiku kamaráda na RE070, že to nic moc nedělá, druhý kamarád tvrdil, že u Eva moc na pneu nezáleží, že to zatáčí tou technikou (ACD, SAYC atd.) a ne pneumatikama... to se tak nějak potvrdilo, protože na zimákách to zatáčí stejně nesmyslně jak na těch Bridgestonech, celkově možná ještě lépe, protože ty Bridgestony nefungovaly moc na mokru, teď to funguje na mokru podstatně lépe... pravděpodobně na jaře nahodím AD08R a jsem zvědav co to v kombinaci s Evem na Ohlins Road and Track bude dělat
- pochopil jsem, proč se o těchto autech říká, že jsou nejrychlejší v reálném světě, jeli jsme s kolegou v McLarenu 570S, sucho, 3 stupně Celsia, pod 100 km/h nešlo dát plný plyn, ani postupně, auto se jen rozhrabalo a nikam nejelo, chytlo se až někde na trojku ve vyšších otáčkách, kdy začalo hrozně jet, ale to už by Evo bylo dávno pryč
- vzal jsem Evo na Vánoce do Beskyd, protože bylo auto docela čerstvě po naladění (asi 150 km) a chtěl jsem optimalizovat úroveň hluku v kabině (Milltek...), jel jsem z Prahy přes Hradec a Mohelnici spíše pomaleji dle mých měřítek, dálnice 140-150, okresky 120, čas z Prahy (nájezd D11) do ValMez 2:55 a spotřeba, kterou mi nikdo nechtěl věřit - 10,03 l / 100 km dle dotankování (Verva 100).. byla to plynulá jízda, 98% času nemuselo turbo tlačit, ale i tak příjemné překvapení, třeba M3 moc neumí jezdit pod 13l
- díky sněhové nadílce první svezení na sněhu, bohužel to hodně klouzalo a bylo to spíš na hřeby, nicméně auto je opravdu hodně živé, dává řidiči spoustu informací a je třeba ho pozorně řídit, nicméně musím potvrdit předpoklad jednoho kamaráda, že na zimu je nejlepší Evo v sérii, s rostoucím výkonem a tlakem turba ztrácí na ovladatelnosti, navíc Evo naladěné od 4turbo se nafukuje opravdu rychle, takže to chce hodně rychlé ruce
Celkově jsem z auta pořád nadšen, ještě doladit pár drobností a doufat, že příští rok bude v bilanci více kilometrů a méně peněz.
- první kalendářní rok jsem ukončil s bilancí - 3 měsíce vlastnictví, 1400 kilometrů a 90 tis. Kč za servis/opravy
- z Bridgestone RE070 přezuto na Nokiany WR A4, moc jsem předtím nechápal kritiku kamaráda na RE070, že to nic moc nedělá, druhý kamarád tvrdil, že u Eva moc na pneu nezáleží, že to zatáčí tou technikou (ACD, SAYC atd.) a ne pneumatikama... to se tak nějak potvrdilo, protože na zimákách to zatáčí stejně nesmyslně jak na těch Bridgestonech, celkově možná ještě lépe, protože ty Bridgestony nefungovaly moc na mokru, teď to funguje na mokru podstatně lépe... pravděpodobně na jaře nahodím AD08R a jsem zvědav co to v kombinaci s Evem na Ohlins Road and Track bude dělat
- pochopil jsem, proč se o těchto autech říká, že jsou nejrychlejší v reálném světě, jeli jsme s kolegou v McLarenu 570S, sucho, 3 stupně Celsia, pod 100 km/h nešlo dát plný plyn, ani postupně, auto se jen rozhrabalo a nikam nejelo, chytlo se až někde na trojku ve vyšších otáčkách, kdy začalo hrozně jet, ale to už by Evo bylo dávno pryč
- vzal jsem Evo na Vánoce do Beskyd, protože bylo auto docela čerstvě po naladění (asi 150 km) a chtěl jsem optimalizovat úroveň hluku v kabině (Milltek...), jel jsem z Prahy přes Hradec a Mohelnici spíše pomaleji dle mých měřítek, dálnice 140-150, okresky 120, čas z Prahy (nájezd D11) do ValMez 2:55 a spotřeba, kterou mi nikdo nechtěl věřit - 10,03 l / 100 km dle dotankování (Verva 100).. byla to plynulá jízda, 98% času nemuselo turbo tlačit, ale i tak příjemné překvapení, třeba M3 moc neumí jezdit pod 13l
- díky sněhové nadílce první svezení na sněhu, bohužel to hodně klouzalo a bylo to spíš na hřeby, nicméně auto je opravdu hodně živé, dává řidiči spoustu informací a je třeba ho pozorně řídit, nicméně musím potvrdit předpoklad jednoho kamaráda, že na zimu je nejlepší Evo v sérii, s rostoucím výkonem a tlakem turba ztrácí na ovladatelnosti, navíc Evo naladěné od 4turbo se nafukuje opravdu rychle, takže to chce hodně rychlé ruce
Celkově jsem z auta pořád nadšen, ještě doladit pár drobností a doufat, že příští rok bude v bilanci více kilometrů a méně peněz.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1349
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: emveho WRX RS
Emve: skvělý reporty,krásně se to čte a je to spousta zajímavých informací z první ruky .
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: emveho WRX RS
Je evo větší než sti stejné generace a nebo se mi to jen zdá?
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)