emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1372
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: emveho WRX RS
Emve dik, v podstate jsi potvrdil to co jsem vedel, vcetne cen za loziska.
Ta z inzeratu je zajimava, vis o ni neco konkretnejsiho?
Ta z inzeratu je zajimava, vis o ni neco konkretnejsiho?
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Re: emveho WRX RS
Ne, jen že nad ní všichni slintají.
Byla na bazoši za 950 a teď to dal i na sportovní vozy za 900, asi bych opravdu doporučil ke shlédnutí, pokud máš zájem o M3 E92.
Byla na bazoši za 950 a teď to dal i na sportovní vozy za 900, asi bych opravdu doporučil ke shlédnutí, pokud máš zájem o M3 E92.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Takže nastal čas uzavřít vlákno. Dnes jsem WRX předal novému majiteli, zafungovala místní inzerce : https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 53#p340753
Za mého 2-letého vlastnictví tedy najeto asi 10 000 km, auto mě bavilo, je mechanické, vydává hezké autentické zvuky a žádné z mých aut nevyvolávalo tolik pozitivních emocí v okolí. Takže najednou se se mnou každý na benzínce chtěl bavit, včetně ženské obsluhy, obdivovali to i příslušníci PČR a mávali na mě nejen subaristi ale i jiní majitelé sportovních aut. Takže super zkušenost.
Nicméně, jakmile člověk jednou okusí charakter sportovního osmiválce, tak ho už oturbený čtyřválec nemůže moc bavit. Takže od uvažovaného upgradu na STI MY04 jsem upustil a po osmiválcové M3 bych chtěl svůj fleet rozšířit o C63 AMG W204, tedy atmosférický 6.2l V8, v sérii 457 koní, po odstranění elektronického omezení škrtící klapky pak zhruba 530 koníků. S ohledem na neustálý tlak ne emise a ekologii si myslím, že takový motor už do relativně malého auta střední třídy nikdo nikdy nedá a proto je rozumné ho zavčasu koupit.
Za mého 2-letého vlastnictví tedy najeto asi 10 000 km, auto mě bavilo, je mechanické, vydává hezké autentické zvuky a žádné z mých aut nevyvolávalo tolik pozitivních emocí v okolí. Takže najednou se se mnou každý na benzínce chtěl bavit, včetně ženské obsluhy, obdivovali to i příslušníci PČR a mávali na mě nejen subaristi ale i jiní majitelé sportovních aut. Takže super zkušenost.
Nicméně, jakmile člověk jednou okusí charakter sportovního osmiválce, tak ho už oturbený čtyřválec nemůže moc bavit. Takže od uvažovaného upgradu na STI MY04 jsem upustil a po osmiválcové M3 bych chtěl svůj fleet rozšířit o C63 AMG W204, tedy atmosférický 6.2l V8, v sérii 457 koní, po odstranění elektronického omezení škrtící klapky pak zhruba 530 koníků. S ohledem na neustálý tlak ne emise a ekologii si myslím, že takový motor už do relativně malého auta střední třídy nikdo nikdy nedá a proto je rozumné ho zavčasu koupit.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Ačkoliv jsme na subaristickém fóru, tak si dovolím představit nástupce mého ex-WRX, je taky šikmooký, ale z jiné stáje - tedy Lancer EVO VIII.
Po prodeji Focusu ST a WRX jsem uvažoval jak naložit s uvolněnými finančními prostředky a čím doplnit M3 E92. Jako nejlepší sourozenec se mi začalo postupně rýsovat právě EVO, protože je úplně jiné. M3 - vysokootáčková atmosféra, V8, zadokolka, letní auto vs Evo - oturbený dvoulitr, čtyřkolka, zimní auto.
Původně jsem uvažoval o EVU 5 nebo 6, bylo by potřeba zkousnout pravostranné řízení, ale dají se najít hezké a zachovalé auta z JPN nebo UK. Koukal jsem i po evropských modelech 7-9, ale nic se mi dlouhou dobu v inzerci nezamlouvalo. Pak se objevilo auto, které mě docela nadchlo, černá osmička, nejen že evropský původ (spousta levostranných jsou US modely s horší specifikací pohonu), ale auto z česka (tedy kompletní Cebie, stavy km, nehody), z olomouce s poctivě vyplněnou serviskou, které zřejmě nesloužilo jako cvičné auto pro rally a nebylo strukturálně bouráno, docela jednorožec. První registrace v roce 2006, najeto 121 tis. km, z úprav Milltek výfuk, upravená mapa a podvozek Ohlins Road and Track.
EVO se mi vlastně nikdy moc nelíbilo, z obrázků a fotek, a je jich celkem málo, takže jsem neměl tu čest a vždycky se mi i zdálo, že je dost drahé, na to, co to je a kolik to stálo nové. První moment, který to změnil, když jsme v Nissanu GT-R (550k) museli hodně zatáhnout, aby jsme předjeli kamarádovo upravené EVO a podruhé, když jsem v jeden den jel jako spolujezdec v Aventadoru a pak EVU a měl jsem pocit, že mě EVO vlastně baví víc... v ten moment jsem si uvědomil, že vlastně není drahé, ale docela levné.
A to bylo z místa spolujezdce. Z místa řidiče, v šedi dnešních ekologických downsizovaných aut bez manuálních převodovek, je to úplné zjevení... Neskutečně ostré řízení, perfektní mechanické řazení, dost masivní nástup výkonu - moje EVO jelo naprosto identicky jako kamarádovo naladěné od 4turbo na 410k a 510 Nm, ani Nissan GT-R mě pocitově nepřišel zásadně rychlejší když jsem ho převážel a zejména... schopnosti v zatáčkách z jiné galaxie, auto nezná nedotáčivost, pošlu ho nadměrně rychle do zatáčky, když čekám, že už se začne hrnout předkem ven, tak se úplně zlomí, hodí zadkem a zatočí a pak zase masivní trakce a nástup výkonu ze zatáčky, v reálném světě určitě rychlejší auto, než moje M3. Ta mimochodem v létě prošla úpravou na Evolve Stage 2 (primární decat a mapa), 450k / 450 Nm, 8600 ot. omezovač, z toho jsem byl hodně nadšený, jak auto zvukově a výkonnostně ožilo, ale tak jako z EVA jsem snad ještě z auta nadšený nebyl... takže pánové, doporučuju
Po prodeji Focusu ST a WRX jsem uvažoval jak naložit s uvolněnými finančními prostředky a čím doplnit M3 E92. Jako nejlepší sourozenec se mi začalo postupně rýsovat právě EVO, protože je úplně jiné. M3 - vysokootáčková atmosféra, V8, zadokolka, letní auto vs Evo - oturbený dvoulitr, čtyřkolka, zimní auto.
Původně jsem uvažoval o EVU 5 nebo 6, bylo by potřeba zkousnout pravostranné řízení, ale dají se najít hezké a zachovalé auta z JPN nebo UK. Koukal jsem i po evropských modelech 7-9, ale nic se mi dlouhou dobu v inzerci nezamlouvalo. Pak se objevilo auto, které mě docela nadchlo, černá osmička, nejen že evropský původ (spousta levostranných jsou US modely s horší specifikací pohonu), ale auto z česka (tedy kompletní Cebie, stavy km, nehody), z olomouce s poctivě vyplněnou serviskou, které zřejmě nesloužilo jako cvičné auto pro rally a nebylo strukturálně bouráno, docela jednorožec. První registrace v roce 2006, najeto 121 tis. km, z úprav Milltek výfuk, upravená mapa a podvozek Ohlins Road and Track.
EVO se mi vlastně nikdy moc nelíbilo, z obrázků a fotek, a je jich celkem málo, takže jsem neměl tu čest a vždycky se mi i zdálo, že je dost drahé, na to, co to je a kolik to stálo nové. První moment, který to změnil, když jsme v Nissanu GT-R (550k) museli hodně zatáhnout, aby jsme předjeli kamarádovo upravené EVO a podruhé, když jsem v jeden den jel jako spolujezdec v Aventadoru a pak EVU a měl jsem pocit, že mě EVO vlastně baví víc... v ten moment jsem si uvědomil, že vlastně není drahé, ale docela levné.
A to bylo z místa spolujezdce. Z místa řidiče, v šedi dnešních ekologických downsizovaných aut bez manuálních převodovek, je to úplné zjevení... Neskutečně ostré řízení, perfektní mechanické řazení, dost masivní nástup výkonu - moje EVO jelo naprosto identicky jako kamarádovo naladěné od 4turbo na 410k a 510 Nm, ani Nissan GT-R mě pocitově nepřišel zásadně rychlejší když jsem ho převážel a zejména... schopnosti v zatáčkách z jiné galaxie, auto nezná nedotáčivost, pošlu ho nadměrně rychle do zatáčky, když čekám, že už se začne hrnout předkem ven, tak se úplně zlomí, hodí zadkem a zatočí a pak zase masivní trakce a nástup výkonu ze zatáčky, v reálném světě určitě rychlejší auto, než moje M3. Ta mimochodem v létě prošla úpravou na Evolve Stage 2 (primární decat a mapa), 450k / 450 Nm, 8600 ot. omezovač, z toho jsem byl hodně nadšený, jak auto zvukově a výkonnostně ožilo, ale tak jako z EVA jsem snad ještě z auta nadšený nebyl... takže pánové, doporučuju
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Vypadá dost nenápadně, až civilně! Což je jen plus . Přeji Ti mnoho šťastných km a úsměv pořád na tváři
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: emveho WRX RS
Mě se EVO naopak vždycky líbilo a jen prachy a rozum jsou za tím, že ho nevlastním. Náklady na provoz jsou pro mě nereálný. Ale vždycky jsem nad nima slintal a ve všech rallyech jim fandil Tak gratulace, je nádherný!
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
Rozhodně je to ikonický vůz !! Tak ať ti dělá radost !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: emveho WRX RS
gratuluju !!!
doufam, ze tu budes pokracovat v psani !
moc dobre se to cte
Odesláno pomocí Tapatalk
doufam, ze tu budes pokracovat v psani !
moc dobre se to cte
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: emveho WRX RS
doufám, že mě svezeš
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho WRX RS
Super. At to jezdi a dela radost! Az budes prodavat, tak se ozvi
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: emveho WRX RS
Nebýt toho křídla tak je to sleeper car
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: emveho WRX RS
Náklady na provoz úplně nízké nejsou no
Koupil jsem myslím auto s dobrou historií, které se zdálo ve velmi dobré kondici, odvezl jsem ho do Kageki racing k Mr. Fejfarovi (tam co staví ty 1000+ koňové Supry, 800 koňové Skyliny, vyrábí vlastní karbonové díly...) a byl z toho prvotní servis za 45 a bylo to jen pár drobností (těsnění víka ventilů, nějaké hadice, zadní brzdy, přední destičky, excentry na zadní nápravě, svíčky, nový blow-off z 9RS, přetěsnění škrtící klapky, náplně Motul). V motoru byla spousta netěsností (hadice, škrtící klapka, bov), turbo tlačilo maximálně 1,6 baru v peaku a drželo 1,5. Teď už drží konstantně 1,7 baru.
Další věci, které podle Kageki nejsou úplně top (vačky, cívky, mapa - doporučený remap od 4turbo, hydroštely) jsou za dalších cca 70. A to ještě mám v plánu protikorozní ochranu spodku (snad do 20) nějakým jejich zázrakem, který vyžere korozi a udělá ochrannou vrstvu a původně jsem měl v plánu rozleštění a keramiku za dalších 20 po slevě. Takže celkem asi 150 za ponákupní servis a jsou to v podstatě drobnosti. Protože střeva motoru, převodovka/spojka a diferenciály jsou v pohodě (3 samosvory a středový stojí asi 70) a k autu byly 2 sady kol s hezkými letními/zimními pneu. Jinak bychom byli ještě v úplně jiných číslech... Takže k M3 mám další skvělou pokladničku.
V psaní budu rád pokračovat, stejně v ČR není žádné pořádné EVO fórum a třeba se mi podaří někoho od STI přetáhnout k temné straně síly.
Pichy: Určitě se můžeme potkat s tvým rallycarem a porovnat.
Koupil jsem myslím auto s dobrou historií, které se zdálo ve velmi dobré kondici, odvezl jsem ho do Kageki racing k Mr. Fejfarovi (tam co staví ty 1000+ koňové Supry, 800 koňové Skyliny, vyrábí vlastní karbonové díly...) a byl z toho prvotní servis za 45 a bylo to jen pár drobností (těsnění víka ventilů, nějaké hadice, zadní brzdy, přední destičky, excentry na zadní nápravě, svíčky, nový blow-off z 9RS, přetěsnění škrtící klapky, náplně Motul). V motoru byla spousta netěsností (hadice, škrtící klapka, bov), turbo tlačilo maximálně 1,6 baru v peaku a drželo 1,5. Teď už drží konstantně 1,7 baru.
Další věci, které podle Kageki nejsou úplně top (vačky, cívky, mapa - doporučený remap od 4turbo, hydroštely) jsou za dalších cca 70. A to ještě mám v plánu protikorozní ochranu spodku (snad do 20) nějakým jejich zázrakem, který vyžere korozi a udělá ochrannou vrstvu a původně jsem měl v plánu rozleštění a keramiku za dalších 20 po slevě. Takže celkem asi 150 za ponákupní servis a jsou to v podstatě drobnosti. Protože střeva motoru, převodovka/spojka a diferenciály jsou v pohodě (3 samosvory a středový stojí asi 70) a k autu byly 2 sady kol s hezkými letními/zimními pneu. Jinak bychom byli ještě v úplně jiných číslech... Takže k M3 mám další skvělou pokladničku.
V psaní budu rád pokračovat, stejně v ČR není žádné pořádné EVO fórum a třeba se mi podaří někoho od STI přetáhnout k temné straně síly.
Pichy: Určitě se můžeme potkat s tvým rallycarem a porovnat.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
Máš to pěkný...určitě s ním zažiješ spoustu radostí.
Měl jsem možnost řídit také Evo8 a musím říci je to bomba která funguje.
Měl jsem možnost řídit také Evo8 a musím říci je to bomba která funguje.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: emveho WRX RS
Vím o pár lidech co zběhli od suba k mišivbuši. Nic novýho. A pamatuju, když jsem jednou potkal Evo 8 v době, kdy to byla žhavá novinka a to bylo takový strašně surový auto. Naskakovala z toho husina.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: emveho WRX RS
Gratulace, krásný auto. V Evu jsem se svezl jednou jako spolujezdec na rallye Andělka a nadchlo mě,jak strašně to jede a brzdí,prostě celkově funguje...
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003