emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Mhm, to jsem si to asi představoval moc jednoduše, jak tak na to koukám.
Ale to já jen tak. Ne že bych něco takového plánoval - dříve příjdou na řadu jiné věci. To jsem se spíš zajímal pro ten případ, na který mě vlastně navedl Kolben - jestli by něco takového stálo za to a bylo možné, kdyby byla někdy v budoucnu celá převodovka rozsekaná na mraky.
Ale ta cena mě fakt zajímá. Jsem zvědav. Já bych to za pouhé železo viděl okolo těch 120-140tis.
Ale to já jen tak. Ne že bych něco takového plánoval - dříve příjdou na řadu jiné věci. To jsem se spíš zajímal pro ten případ, na který mě vlastně navedl Kolben - jestli by něco takového stálo za to a bylo možné, kdyby byla někdy v budoucnu celá převodovka rozsekaná na mraky.
Ale ta cena mě fakt zajímá. Jsem zvědav. Já bych to za pouhé železo viděl okolo těch 120-140tis.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
tak prosím pěkně ceníková cena tvé skříně je 273 584Kč Takže by se dalo říct, že jsi vlastně nakoupil dobře já alespoň už vím, komu ty kolečka přes Štajfa patří
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Ta cena je brutální. Kdyby člověk skládal auto po dílech, rak to stojí minimálně trojnásobek. Ještě, že jsme ho koupili vcelku a tím hodně ušetřili.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Mhm, tak to jsem to trochu podcenil..., doslova PODCENIL.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Evo vs STI vs Golf R - měření dynamiky
Od útrap s převodovkou se v tomto vlákně rád přesunu k dalším dojmům, minulý víkend jsem STI přesunul na Valašsko, kde s ním budu lítat přes kopečky a při té příležitosti jsem změřil dynamiku s Dragy GPS. Změřil jsem znovu i Evo a Golf R, protože předchozí hodnoty s Iphonem a appkou nemusely být úplně přesné, u Golfu se to potvrdilo. Měření na stejném úseku vždy začínalo plným plynem na trojku z cca 60, vždy 2-3 měření a bral jsem nejlepší. Takže:
WRX STI MY15, Stage 2, 350k/500Nm na brzdě (mapa 4turbo)
80-120 : 3.69
100-160 : 7.00
100-200 : 15.24
Lancer Evo VIII, Stage 2, 380k/530Nm na brzdě (mapa 4 turbo)
80-120 : 3.25
100-160 : 6.11
100-200 : 13.24
Golf 7.5 R, série, 310k/380Nm dle výrobce
80-120 : 2.98
100-160 : 6.20
100-200 : 13.36
Pro sériový Golf pořád super výsledek, je nejrychlejší v parametru 80-120 (křivka výkonu a kratší převody), pak takřka identické časy s výrazně silnějším Evem, a citelně lepší časy, než upravené STI. Nicméně STI nejede pocitově vůbec špatně, má hodně silný střed, takže v reálném světě se s tím dá lítat na okreskách moc hezky. Taky mě baví zvuky a charakter auta. Řidičsky nejlepší je Evo, ale detailnější finální hodnocení si nechám, až si STI vyzkouším i na sněhu. Mám v plánu udělat nějaký výlet za prvním sněhem se stávajícím setupem pohonu a pak nahodit Skácela, abych mohl posoudit rozdíly.
Od útrap s převodovkou se v tomto vlákně rád přesunu k dalším dojmům, minulý víkend jsem STI přesunul na Valašsko, kde s ním budu lítat přes kopečky a při té příležitosti jsem změřil dynamiku s Dragy GPS. Změřil jsem znovu i Evo a Golf R, protože předchozí hodnoty s Iphonem a appkou nemusely být úplně přesné, u Golfu se to potvrdilo. Měření na stejném úseku vždy začínalo plným plynem na trojku z cca 60, vždy 2-3 měření a bral jsem nejlepší. Takže:
WRX STI MY15, Stage 2, 350k/500Nm na brzdě (mapa 4turbo)
80-120 : 3.69
100-160 : 7.00
100-200 : 15.24
Lancer Evo VIII, Stage 2, 380k/530Nm na brzdě (mapa 4 turbo)
80-120 : 3.25
100-160 : 6.11
100-200 : 13.24
Golf 7.5 R, série, 310k/380Nm dle výrobce
80-120 : 2.98
100-160 : 6.20
100-200 : 13.36
Pro sériový Golf pořád super výsledek, je nejrychlejší v parametru 80-120 (křivka výkonu a kratší převody), pak takřka identické časy s výrazně silnějším Evem, a citelně lepší časy, než upravené STI. Nicméně STI nejede pocitově vůbec špatně, má hodně silný střed, takže v reálném světě se s tím dá lítat na okreskách moc hezky. Taky mě baví zvuky a charakter auta. Řidičsky nejlepší je Evo, ale detailnější finální hodnocení si nechám, až si STI vyzkouším i na sněhu. Mám v plánu udělat nějaký výlet za prvním sněhem se stávajícím setupem pohonu a pak nahodit Skácela, abych mohl posoudit rozdíly.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Zajímáve výsledky - sti, nejhorší auto.
Myslím si, že úplném sněhu je jedno, jestli má auto skacela, nebo ne, ale mohu se mýlit.
Myslím si, že úplném sněhu je jedno, jestli má auto skacela, nebo ne, ale mohu se mýlit.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1371
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
S GLC čkem jsem to zkousel jenom jednou, z nuly, s aplikaci Drag Racer. Vubec netusim na kolik ty vysledky odpovidaji. A z 80 na 120 za 3.1s
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Appka v telefonu, který aktualizuje svoji polohu po vteřině, samozřejmě poskytne nějaké orientační výsledky, zjistíš jestli auto dá nějaký parametr pružnosti za cca 3 vteřiny, nebo 6 vteřin, ale moc přesné to není. S Evem jsem na telefonu naměřil 80-120 za 2,9 a s Dragy jsem se nedostal pod 3,25, tedy 10% nepřesnost. S Golfem jsem naměřil 100-200 na telefonu za 11,5 (to jsem považoval za chybné měření) a 12,5, reál je okolo 13,5.
Dragy určitě doporučuju někomu, koho reálná dynamika zajímá, má třeba více aut a ty postupně ladí, je pak krásně viditelný efekt úprav, zda to jede jen pocitově, nebo i reálně. Hlavně už jsou tyhle telemetrické systémy poměrně dostupné, Dragy stojí 4 tisíce. Již dříve jsem uvažoval o Driftboxu/Vboxu, ale 15 tisíc se mi za to úplně nechtělo dávat.
https://www.autowerks.cz/cs/skoda/dragy ... 10527.html
Dragy určitě doporučuju někomu, koho reálná dynamika zajímá, má třeba více aut a ty postupně ladí, je pak krásně viditelný efekt úprav, zda to jede jen pocitově, nebo i reálně. Hlavně už jsou tyhle telemetrické systémy poměrně dostupné, Dragy stojí 4 tisíce. Již dříve jsem uvažoval o Driftboxu/Vboxu, ale 15 tisíc se mi za to úplně nechtělo dávat.
https://www.autowerks.cz/cs/skoda/dragy ... 10527.html
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19080
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
zajimave ! .. ne zebych chtel merit ..
ale .. trochu mi nesedi to, ze to snima s frekvenci 10Hz a nasledne pisou, ze aktualizuji polohu vozu kazdou setinu vteriny ...
ale .. trochu mi nesedi to, ze to snima s frekvenci 10Hz a nasledne pisou, ze aktualizuji polohu vozu kazdou setinu vteriny ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
To je spíš špatný překlad, na webu výrobce je jen informace, že umí měřit na setiny vteřiny (viz. moje měření), na což frekvence 10 Hz asi stačí, 10 bodů za vteřinu už je asi dostačující na interpolaci akcelerace velice přesnou křivkou.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19080
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
jak pises, interpolace uz je pak asi ok ... jen je to na prvni pohled nestastne napsane
kazdopadne diky za ty data .. !
kazdopadne diky za ty data .. !
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Když jsem se byl v neděli ráno projet na tom "posmrkaném slizu", který se na silnici celou cestu válel, tak mi to přišlo dost rychlé i v sériovém provedení. Hlavně na těch mých končících Michelinkách (vepředu 2,5mm, vzadu 1,5-1,8mm). Ale držely se, vzhledem k povrchu, opravdu statečně a nekonaly se žádné nepředvídatelnosti.
Mě by docela zajímalo porovnání (třeba i jen pocitové), jak se ta srovnávaná auta chovají na kterém povrchu?!? Teď nemyslím mokro či sníh, ale spíš nerovnosti a tak. Prostě jak stíhají podvozky...
Mě by docela zajímalo porovnání (třeba i jen pocitové), jak se ta srovnávaná auta chovají na kterém povrchu?!? Teď nemyslím mokro či sníh, ale spíš nerovnosti a tak. Prostě jak stíhají podvozky...
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Až budu mít víc najeto s STI, tak určitě poreferuju. První dojmy potvrzují obecný názor, že STI MY15 má podvozek spíš vrchařský na kvalitní cesty, tam funguje dobře, celkem malé náklony, s filtrováním nerovností je to horší. Poslední facelift MY18 je prý lepší (větší zdvihy tlumičů) i na horší cesty. Mě to nijak netrápí, protože se snažím jezdit spíš na kvalitním asfaltu. Evo je větší žehlička, nicméně tam mám Ohlinsy RaT, kdybych měl sérii, tak bych asi tak nadšený nebyl, Ohlinsy jsou fakt super a všichni ostatní Evaři mi je chválili. Golf R funguje tak nějak normálně, nenadchne, neurazí.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Já mám na svém už najakou dobu KW V3. Za začátku jsem moc spokojený nebyl, bo se mi zdály tvrdé. Teď, kdyz jsem si s tím trochu hrál, tak mám nějaké nastavení, se kterým jsem spokojený. Teď je to rozhodně mekci nez originální, ale určitě to není žehlička, což bych asi ani nechtěl, protože chci dostávat o typu cesty informací. A ještě můžu trochu více primekcit, ale jen málo. Na druhou stranu, pritvrdit můžu hodně, ale to by bylo už jen na okruh s perfektním asfaltem. Řeknu ale upřímně,. KW V3 bych nikomu nedoporucil, ptotoze se úplně na hovno nastavuje vzadu komprese - zespodu, těsně nad zadním ramenem. Nedá se tam dostat a jde to těžko.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Dušane, u jakého nastavení jsi nakonec skončil?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001