emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Zajímavé je, že na US fórech se o poslednějších Subaru šestikvaltech hovoří jako o nezničitelných převodovkách. O několik řádů výše, než byly předchozí pětikvalty.
Ale nemohu to srovnávat s jinými značkami. Možná ty šestikvalty stojí zaprd a ty předchozí pětikvalty byly úplný nepoužitelný šrot. Nakonec trošku v tom duchu hovořil Hamoun, který měl s WRXem bohatou zkušenost.
Ale nemohu to srovnávat s jinými značkami. Možná ty šestikvalty stojí zaprd a ty předchozí pětikvalty byly úplný nepoužitelný šrot. Nakonec trošku v tom duchu hovořil Hamoun, který měl s WRXem bohatou zkušenost.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Ty 5q byly ty bezne WRXove myslim.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- Speedys4
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 241
- Registrován: pon kvě 16, 2011 3:41 pm
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Krupka (okr.Teplice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
6kvalt v STI vydrží x krát tolik než wrx nebo evo převodovky a STI 2014+? pořád super káry, stará technika v novém kabátě
tot alespon z me zkusenosti, ale je fakt ze sem mel EVO 8 US s RS diffem, ten byl o polovinu mensi nez v subaru, a prevodovka byla snad z papiru a AYC ty americky verze nemely.
Korno Motorsport to nastesti vyresil a z auta udelal funkcni kus co i vydrzel.
tot alespon z me zkusenosti, ale je fakt ze sem mel EVO 8 US s RS diffem, ten byl o polovinu mensi nez v subaru, a prevodovka byla snad z papiru a AYC ty americky verze nemely.
Korno Motorsport to nastesti vyresil a z auta udelal funkcni kus co i vydrzel.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
ano .. byly .. 2x jsem resil nejake synchrony .. pred treti rozborkou prisla Stage II a automaticke meziplyny, ktere ale cely problem vyresily ... a prevodovka se stabilizovala pro jakekoliv zachazeni ... a kvalty tam pred zatackou krasne padalyTraveller píše: a ty předchozí pětikvalty byly úplný nepoužitelný šrot. Nakonec trošku v tom duchu hovořil Hamoun, který měl s WRXem bohatou zkušenost.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Už si z ty ceny delaj lidi na fejsbuku prdel
Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Ksichtoknihu nemam - v jakem smyslu?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Esi prej to je to auto co se před rokem prodávalo za 450.
Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Není no.. To auto byla modrá sériovka a mělo najeto dvě kila, to bylo za 450 a asi i kvůli nájezdu poměrně dlouho viselo v inzerci. Že si to někde splete s mým autem, stříbrným, upraveným, s úplně jinými kilometry... To celkem dost vypovídá o kvalitě informací na FB, a proto tam taky nechodím.Kolben píše:Esi prej to je to auto co se před rokem prodávalo za 450.
Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Moje auto je nejlevnější STI MY15+ v české inzerci i na mobile, přitom má funkční úpravy za 100+ tisíc Kč i směrem k trvanlivosti motoru a převodovku po kompletní generálce. Takže cenu určitě nepovažuju za vtipnou, ale zajímavou pro člověka, který chce jít s STI směrem úprav.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
emve: jen ze zvedavosti, protoze ja uz jsem asi na ridicska auta zcela rezignoval, ten motor je ale vicemene puvodni, ne? Pokud vim, tak se do nej pri problemech davali kovane vnitrnosti. Aspon ja jsem tak skoncil se svym type-r
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Pokud vím, tak kované vnitřnosti se dávají tehdy, pokud se chce ladit na nějaké vyšší výkony. Na daily a časté studené starty to třeba není úplně ideální.
Ale každý "odborník" tvrdí něco jiného. U STI MY15+ a dřívějších dvouapůlek je nejčastějším problémem to těsnění pod hlavou, foukne (často z důvodu vysokých teplot např. na okruhu), motor se začne přehřívat a velikost škod je podle toho, jak brzo na to majitel přijde. Moje auto to má za sebou, oprava v AWD a v rámci toho se dělal ten upgrade těsnění pod hlavou a chlazení. Teploty, které to teď dle budíku drží, jsou hodně pěkné.
Ale každý "odborník" tvrdí něco jiného. U STI MY15+ a dřívějších dvouapůlek je nejčastějším problémem to těsnění pod hlavou, foukne (často z důvodu vysokých teplot např. na okruhu), motor se začne přehřívat a velikost škod je podle toho, jak brzo na to majitel přijde. Moje auto to má za sebou, oprava v AWD a v rámci toho se dělal ten upgrade těsnění pod hlavou a chlazení. Teploty, které to teď dle budíku drží, jsou hodně pěkné.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
U meho auta se menil polomotor a vsechny nove dily byly opet seriove.
Jen pry se nejak softwarove vylepsil system chovani motoru v omezovaci, aby se znovu nezadrel.
Ke kovanemu motoru mam stejne informace jako Emve, takze jsem i rad, ze ho tam (na svoje daily neokruhove jezdeni) nemam.
Jen pry se nejak softwarove vylepsil system chovani motoru v omezovaci, aby se znovu nezadrel.
Ke kovanemu motoru mam stejne informace jako Emve, takze jsem i rad, ze ho tam (na svoje daily neokruhove jezdeni) nemam.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Našel jsem na FB ten příspěvek ohledně ceny mého auta. Musím říct, že je opravdu zajímavé, že víc lidí bylo přesvědčeno, že moje auto někdy bylo na netu za 450.
Protože i tady do interky mi psal už dřív jeden člen ve stejném duchu. Minulý rok byly v české inzerci 2 auta, které se vymykaly běžným cenám 600+ za STI MY15. Modrý kus v sérii s vysokým nájezdem za 450, ten byl i tady na fóru a na bazosi asi 3 týdny. Pak to moje auto za 530, to bylo v inzerci na sportovníchvozech asi 3 dny, protože už druhý den jsem se na něj byl podívat a okamžitě kupoval. Nutno dodat, že i tato cena měla svůj důvod, v autě pořádně nešlo řadit 3-4-5, kupoval jsem ho v červnu na zimních pneu a byla tam baterka mimo specifikaci Subaru (auto jsem dovezl do garáže a po 14 dnech nenastartoval). Takže než jsem začal jezdit, spadlo tam cca 100 tis. Kč.
Takže přepokládám, že jak se to auto v inzerci jen mihlo, vznikla fáma o levném STI, co se hned prodalo a lidi si vyfabulovali cenu 450 dle ceny modrého kusu s velkým nájezdem...
K ceně dodám, že není konečná, ale nevidím důvod, proč z první inzerovat za nějaké interní minimum, jsme v Česku, takže počítám se slevou na místě. Auto je kosmeticky hezké, hezký interiér, funkční úpravy za poměrně dost peněz (já bych je udělal úplně stejně, proto jsem auto koupil), už jde i řadit a pořád je to nejlevnější kus v inzerci.
Protože i tady do interky mi psal už dřív jeden člen ve stejném duchu. Minulý rok byly v české inzerci 2 auta, které se vymykaly běžným cenám 600+ za STI MY15. Modrý kus v sérii s vysokým nájezdem za 450, ten byl i tady na fóru a na bazosi asi 3 týdny. Pak to moje auto za 530, to bylo v inzerci na sportovníchvozech asi 3 dny, protože už druhý den jsem se na něj byl podívat a okamžitě kupoval. Nutno dodat, že i tato cena měla svůj důvod, v autě pořádně nešlo řadit 3-4-5, kupoval jsem ho v červnu na zimních pneu a byla tam baterka mimo specifikaci Subaru (auto jsem dovezl do garáže a po 14 dnech nenastartoval). Takže než jsem začal jezdit, spadlo tam cca 100 tis. Kč.
Takže přepokládám, že jak se to auto v inzerci jen mihlo, vznikla fáma o levném STI, co se hned prodalo a lidi si vyfabulovali cenu 450 dle ceny modrého kusu s velkým nájezdem...
K ceně dodám, že není konečná, ale nevidím důvod, proč z první inzerovat za nějaké interní minimum, jsme v Česku, takže počítám se slevou na místě. Auto je kosmeticky hezké, hezký interiér, funkční úpravy za poměrně dost peněz (já bych je udělal úplně stejně, proto jsem auto koupil), už jde i řadit a pořád je to nejlevnější kus v inzerci.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
emve: dik za info! A chapu, co pises, takze nize uvedene neni na Tebe, ale na cesko.
Me proste maximalne sere, ze si kazdy uverejni ceny, pritom uz automaticky dopredu pocita, ze se da sleva. Takto jsem prodaval type-r a chlapik hned - no preci se to neprodava za inzerovanou cenu, ze jo. A presne to mam na mysli ve vedlejsim vlakne, kde resime bmw/alfu romeo. Do prdele, proc si lidi neumi nacenit svoji praci, vyrobky, atp. tak, jak uznaji za vhodne?! Tohle jsem proste dosud nepochopil a asi nikdy nepochopim!
Me proste maximalne sere, ze si kazdy uverejni ceny, pritom uz automaticky dopredu pocita, ze se da sleva. Takto jsem prodaval type-r a chlapik hned - no preci se to neprodava za inzerovanou cenu, ze jo. A presne to mam na mysli ve vedlejsim vlakne, kde resime bmw/alfu romeo. Do prdele, proc si lidi neumi nacenit svoji praci, vyrobky, atp. tak, jak uznaji za vhodne?! Tohle jsem proste dosud nepochopil a asi nikdy nepochopim!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
Chápu, ale u aut to tak prostě je. Když dealeři nových aut dávají slevy v řádech desítek procent, co můžeš čekat u ojetého auta, kde už z principu nějaké vady a znaky opotřebení budou a přitom nejsou vidět hned v inzerátu.
Dělal jsem dnes pár aktuálních fotek pro prvního zájemce, je to na první pohled vrak, který bych měl prodávat za maximálně 450 tis. Kč, tedy tak 70% běžných inzerčních cen.
Dělal jsem dnes pár aktuálních fotek pro prvního zájemce, je to na první pohled vrak, který bych měl prodávat za maximálně 450 tis. Kč, tedy tak 70% běžných inzerčních cen.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS