emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: emveho WRX RS
A když jsme u toho měření, služební Oktávku jsem už změřil ( ve špičce na okruhu - pražském )
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
emveho WRX RS
Z 80 na 100 za 36.7s je myslím hezký začátek. A noha na podlaze a nebo je tam ještě desetinka rezerva?
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: emveho WRX RS
To mel obe nohy na podlaze a rozjizdelo se to samo z kopce...
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
Manolo je mluvka. Neříkám, že mele úplný kraviny, ale chytrej teda není. Že existuje Forester zjistil až ve chvíli, kdy po něm lidi chtěli věci na Forestra. Autům rozumí stejně, jako já mikroprocesorům nebo neurologii.
Jo je to kšeftman. On sám neumí nic, ale umí to prodat. To mu nemůžu upřít. Ale já mám prostě problém s lidma, co prodávají věci na auta, opentlí to spoustou keců, co někde slyšeli, ale sami si sotva umí zavázat tkaničky .
Jo je to kšeftman. On sám neumí nic, ale umí to prodat. To mu nemůžu upřít. Ale já mám prostě problém s lidma, co prodávají věci na auta, opentlí to spoustou keců, co někde slyšeli, ale sami si sotva umí zavázat tkaničky .
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: emveho WRX RS
geraltos : Appku už sis našel.
Nutno podotknout, že to není úplně stoprocentní, pokud appka pracuje jen s GPS z telefonu. Mě to několikrát naměřilo blbost, dost často to provede korelaci špatně o vteřinu, takže je nutno měření vícekrát opakovat pro vyloučení chyby. S Levorgem jsem musel měřit asi 6x, než jsem naměřil smysluplný čas.
Dnes jsem objednal P-Gear P600, dá se pořídit za cca 3500 Kč a je naprosto srovnatelný s Driftboxem/Vboxem, který již léta používají všechny zahraniční magazíny, ale stojí 15K (https://www.maxrpm.de/P-Gear-P600-GPS-L ... pa-Edition)
Někdo se měřením hodně baví, neměří jen samotné auto, ale má třeba 5 různých zařízení, které porovnává - http://www.youtube.com/watch?v=eCvbU2114lM&t=21s
Tady je hezky vidět, že appka Race Timer se často sekne o vteřinu viz obrázek níže měření 100-200.
Nutno podotknout, že to není úplně stoprocentní, pokud appka pracuje jen s GPS z telefonu. Mě to několikrát naměřilo blbost, dost často to provede korelaci špatně o vteřinu, takže je nutno měření vícekrát opakovat pro vyloučení chyby. S Levorgem jsem musel měřit asi 6x, než jsem naměřil smysluplný čas.
Dnes jsem objednal P-Gear P600, dá se pořídit za cca 3500 Kč a je naprosto srovnatelný s Driftboxem/Vboxem, který již léta používají všechny zahraniční magazíny, ale stojí 15K (https://www.maxrpm.de/P-Gear-P600-GPS-L ... pa-Edition)
Někdo se měřením hodně baví, neměří jen samotné auto, ale má třeba 5 různých zařízení, které porovnává - http://www.youtube.com/watch?v=eCvbU2114lM&t=21s
Tady je hezky vidět, že appka Race Timer se často sekne o vteřinu viz obrázek níže měření 100-200.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Včera jsem po roce zase nakupoval, loni v říjnu to bylo Evo, letos pro změnu opět Subaru - sedan Impreza GT, registrace 2/2000, koupeno v CZ u EF s vyplněnou serviskou, stav série, najeto 193 tis. km. Technicky je na tom velmi dobře, budu řešit asi jen lemy, koncový tlumič ideálně Prodrive a kola.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Pěkně. Tohle auto už nebude na ceně klesat, poctivé mechanické auto. Super
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: emveho exWRX/Evo/GT
První update ze soužití s Imprezou GT:
- 4 měsíce vlastnictví
- ujeto zatím jen do 1000 km, asi měsíc a půl stálo GT v AWD na velkém servise po 200 tis. km (najeto 193), protože se čekalo na nový origo chladič z Japonska
- nákladově zatím cca 20 za příslušenství (kola, prodrive výfuk), a 50 za servis v AWD (velký servis s rozvody, náplně, nový chladič a pár následně odsouhlasených drobností jako ložisko, manžeta apod.)
- od začátku zvažuju i brzký prodej, protože jsem se automobilově trochu posunul a řidičsky je to pro mě velký krok zpět oproti upravenému Evu a M3, moc to nejede, nebrzdí, nezatáčí... pamatoval jsem si to lepší z WRX, ale to jsem začínal
- tento týden první svezení v Krkonoších, jsem zvyklý na Evo, ze začátku jsem měl pocit, že se s tím vůbec nedá jet, pak jsem si trochu zvykl, nicméně má to 3 zásadní nevýhody proti Evu na sněhu :
1. Volant a řízení - obří kormidlo a pomalý převod, hůř se prostě řídí (koupím aspoň menší volant Nardi)
2. Motor - menší power a pomalejší nástup, nelze tak snadno poslat do zatáčky bokem jen plynem, někdy se mi to jen hrnulo popředu, než nastoupil výkon, chce to taky být o převod níž, než jsem zvyklý
3. Pohon - je znát, že Evo je dál (torsen vpředu, aktivní střed, ayc/torque vectoring vzadu u Eva vs open vpředu, viskóza střed a viskóza s nízkou svorností vzadu u GT), GTčko se tak nestáčí do zatáčky, není tak klidné a hodné ve smyku, při rozdílné adhezi jednotlivých kol sebou škube, Evo je krásně plynulé ať jede po čemkoliv
Tím GTčko nehaním, hezké Evo stojí čtyřnásobek co hezké GT (200 vs 800). Za dané peníze je to slušné zimní svezení, zejména nějaký levnější kombík za 100-150.
Plány do blízké budoucnosti (jaro) - opravit původní lemy a pak nějaký lehčí detailing. Jinak z hlediska koroze spodku je na tom velmi dobře, je vidět, že jezdilo v Brně, kde není moc sněhu a soli. Stejně tak motor zní velmi dobře a snad ještě lépe, než u mého ex-WRX. Buď si ho nechám jako uloženku/veterána, nebo vyměním za RA, které by mohlo být řidičsky záživnější.
- 4 měsíce vlastnictví
- ujeto zatím jen do 1000 km, asi měsíc a půl stálo GT v AWD na velkém servise po 200 tis. km (najeto 193), protože se čekalo na nový origo chladič z Japonska
- nákladově zatím cca 20 za příslušenství (kola, prodrive výfuk), a 50 za servis v AWD (velký servis s rozvody, náplně, nový chladič a pár následně odsouhlasených drobností jako ložisko, manžeta apod.)
- od začátku zvažuju i brzký prodej, protože jsem se automobilově trochu posunul a řidičsky je to pro mě velký krok zpět oproti upravenému Evu a M3, moc to nejede, nebrzdí, nezatáčí... pamatoval jsem si to lepší z WRX, ale to jsem začínal
- tento týden první svezení v Krkonoších, jsem zvyklý na Evo, ze začátku jsem měl pocit, že se s tím vůbec nedá jet, pak jsem si trochu zvykl, nicméně má to 3 zásadní nevýhody proti Evu na sněhu :
1. Volant a řízení - obří kormidlo a pomalý převod, hůř se prostě řídí (koupím aspoň menší volant Nardi)
2. Motor - menší power a pomalejší nástup, nelze tak snadno poslat do zatáčky bokem jen plynem, někdy se mi to jen hrnulo popředu, než nastoupil výkon, chce to taky být o převod níž, než jsem zvyklý
3. Pohon - je znát, že Evo je dál (torsen vpředu, aktivní střed, ayc/torque vectoring vzadu u Eva vs open vpředu, viskóza střed a viskóza s nízkou svorností vzadu u GT), GTčko se tak nestáčí do zatáčky, není tak klidné a hodné ve smyku, při rozdílné adhezi jednotlivých kol sebou škube, Evo je krásně plynulé ať jede po čemkoliv
Tím GTčko nehaním, hezké Evo stojí čtyřnásobek co hezké GT (200 vs 800). Za dané peníze je to slušné zimní svezení, zejména nějaký levnější kombík za 100-150.
Plány do blízké budoucnosti (jaro) - opravit původní lemy a pak nějaký lehčí detailing. Jinak z hlediska koroze spodku je na tom velmi dobře, je vidět, že jezdilo v Brně, kde není moc sněhu a soli. Stejně tak motor zní velmi dobře a snad ještě lépe, než u mého ex-WRX. Buď si ho nechám jako uloženku/veterána, nebo vyměním za RA, které by mohlo být řidičsky záživnější.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Pokud by měl někdo zájem o GTčko, zvažuju prodej, koukám po dalším Evu, tentokrát pětce. Na GTčka koukám asi od roku 2016, tohle jsem po letech vybírání koupil, auto od člena prawebu, který jej měl 14 let. Řekl bych, že potenciální zájemce bude těžko hledat další auto, které splní následující podmínky:
1) Původ z CZ (koupeno v Praze u EF) s dohledatelnou historií, vyplněná serviska
2) Klasická specifikace - modrý sedan, série, pouze výfuk Prodrive (2 sady kol, origo stříbrné z GT + zlaté z JDM STI)
3) Stav - odservisované auto, investice cca 100 tis. Kč od října, nyní ještě budu dávat na renovaci laku/detailing
Cena - cca 250, tedy více, než běžné inzerční polovraky v CZ, ale podstatně méně, než hezké auta v DE (300-600).
1) Původ z CZ (koupeno v Praze u EF) s dohledatelnou historií, vyplněná serviska
2) Klasická specifikace - modrý sedan, série, pouze výfuk Prodrive (2 sady kol, origo stříbrné z GT + zlaté z JDM STI)
3) Stav - odservisované auto, investice cca 100 tis. Kč od října, nyní ještě budu dávat na renovaci laku/detailing
Cena - cca 250, tedy více, než běžné inzerční polovraky v CZ, ale podstatně méně, než hezké auta v DE (300-600).
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Dobre trio (budoucí duo), do počtu chybí jen ti červení. Proč jsi tedy to GT kupoval, když ho teď, asi bez zisku, budeš prodávat? To jsi jim tak zklamaný?
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Myslím, že jsem to tu psal. Impreza GT se mi hrozně líbí. WRX jsem kdysi kupoval jen proto, že jsem nesehnal zajímavé GT. Bohužel jsem se v mezičase natolik řidičsky posunul skrz upravenou M3 a Evo, že GT už je pro mě jízdně absolutně nezajímavé. Upravovat to nemá smysl, protože by se stejně zdaleka těm dvěma nepřiblížilo.
Oproti tomu Evo 5 se mi taky strašně líbí a zároveň bude i řidičsky zajímavější a více funkční. Ale uvidím, třeba si GT nechám. Zatím jsem viděl jen fotky toho Eva, prohlídka mě teprve čeká.
Nejsem z těch, kteří potřebují na autě vydělat. Na GT bych prodělal, cenu jsem nastavil tak, aby ztráta pro mě byla přijatelná na to, že jsem s autem ujel asi jen 1500 km, z toho tak 1000 km mezi servisy, jak jsem ho dával dokupy.
Beru to tak, že jsem si auto vyzkoušel, a jsem ochoten za to něco zaplatit.
Oproti tomu Evo 5 se mi taky strašně líbí a zároveň bude i řidičsky zajímavější a více funkční. Ale uvidím, třeba si GT nechám. Zatím jsem viděl jen fotky toho Eva, prohlídka mě teprve čeká.
Nejsem z těch, kteří potřebují na autě vydělat. Na GT bych prodělal, cenu jsem nastavil tak, aby ztráta pro mě byla přijatelná na to, že jsem s autem ujel asi jen 1500 km, z toho tak 1000 km mezi servisy, jak jsem ho dával dokupy.
Beru to tak, že jsem si auto vyzkoušel, a jsem ochoten za to něco zaplatit.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Na autech se preci nevydelava ... To by musela byt nejaka raritka!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: emveho exWRX/Evo/GT
Pekna trojka na tom obrazku!
Driv, nez subaru uplne odepises a koupis 2. Evo, nechtel bys jeste zkusit nejake poradne udelane STI? Neco s DCCD, dobrou mapou, lepsim podvozkem s vyresenou nedotacivosti...
Driv, nez subaru uplne odepises a koupis 2. Evo, nechtel bys jeste zkusit nejake poradne udelane STI? Neco s DCCD, dobrou mapou, lepsim podvozkem s vyresenou nedotacivosti...
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube