Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
emveho WRX RS 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Příspěvky: 694
Bydliště: plzen
Emve dik, v podstate jsi potvrdil to co jsem vedel, vcetne cen za loziska.
Ta z inzeratu je zajimava, vis o ni neco konkretnejsiho?

_________________
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010
Subaru Impreza WRX STI MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001


sob dub 28, 2018 7:23 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1085
Ne, jen že nad ní všichni slintají. :-)

Byla na bazoši za 950 a teď to dal i na sportovní vozy za 900, asi bych opravdu doporučil ke shlédnutí, pokud máš zájem o M3 E92.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


sob dub 28, 2018 7:58 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1085
Takže nastal čas uzavřít vlákno. Dnes jsem WRX předal novému majiteli, zafungovala místní inzerce : viewtopic.php?p=340753#p340753

Za mého 2-letého vlastnictví tedy najeto asi 10 000 km, auto mě bavilo, je mechanické, vydává hezké autentické zvuky a žádné z mých aut nevyvolávalo tolik pozitivních emocí v okolí. Takže najednou se se mnou každý na benzínce chtěl bavit, včetně ženské obsluhy, obdivovali to i příslušníci PČR a mávali na mě nejen subaristi ale i jiní majitelé sportovních aut. B-) Takže super zkušenost. ,,,,| (*_^) |,,,,

Nicméně, jakmile člověk jednou okusí charakter sportovního osmiválce, tak ho už oturbený čtyřválec nemůže moc bavit. :-/ Takže od uvažovaného upgradu na STI MY04 jsem upustil a po osmiválcové M3 bych chtěl svůj fleet rozšířit o C63 AMG W204, tedy atmosférický 6.2l V8, v sérii 457 koní, po odstranění elektronického omezení škrtící klapky pak zhruba 530 koníků. S ohledem na neustálý tlak ne emise a ekologii si myslím, že takový motor už do relativně malého auta střední třídy nikdo nikdy nedá a proto je rozumné ho zavčasu koupit. ;-D

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


sob dub 28, 2018 8:18 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1085
Ačkoliv jsme na subaristickém fóru, tak si dovolím představit nástupce mého ex-WRX, je taky šikmooký, ale z jiné stáje - tedy Lancer EVO VIII. :-)

Po prodeji Focusu ST a WRX jsem uvažoval jak naložit s uvolněnými finančními prostředky a čím doplnit M3 E92. Jako nejlepší sourozenec se mi začalo postupně rýsovat právě EVO, protože je úplně jiné. M3 - vysokootáčková atmosféra, V8, zadokolka, letní auto vs Evo - oturbený dvoulitr, čtyřkolka, zimní auto.

Původně jsem uvažoval o EVU 5 nebo 6, bylo by potřeba zkousnout pravostranné řízení, ale dají se najít hezké a zachovalé auta z JPN nebo UK. Koukal jsem i po evropských modelech 7-9, ale nic se mi dlouhou dobu v inzerci nezamlouvalo. Pak se objevilo auto, které mě docela nadchlo, černá osmička, nejen že evropský původ (spousta levostranných jsou US modely s horší specifikací pohonu), ale auto z česka (tedy kompletní Cebie, stavy km, nehody), z olomouce s poctivě vyplněnou serviskou, které zřejmě nesloužilo jako cvičné auto pro rally a nebylo strukturálně bouráno, docela jednorožec. První registrace v roce 2006, najeto 121 tis. km, z úprav Milltek výfuk, upravená mapa a podvozek Ohlins Road and Track.

EVO se mi vlastně nikdy moc nelíbilo, z obrázků a fotek, a je jich celkem málo, takže jsem neměl tu čest a vždycky se mi i zdálo, že je dost drahé, na to, co to je a kolik to stálo nové. První moment, který to změnil, když jsme v Nissanu GT-R (550k) museli hodně zatáhnout, aby jsme předjeli kamarádovo upravené EVO a podruhé, když jsem v jeden den jel jako spolujezdec v Aventadoru a pak EVU a měl jsem pocit, že mě EVO vlastně baví víc... v ten moment jsem si uvědomil, že vlastně není drahé, ale docela levné. :-)

A to bylo z místa spolujezdce. Z místa řidiče, v šedi dnešních ekologických downsizovaných aut bez manuálních převodovek, je to úplné zjevení... Neskutečně ostré řízení, perfektní mechanické řazení, dost masivní nástup výkonu - moje EVO jelo naprosto identicky jako kamarádovo naladěné od 4turbo na 410k a 510 Nm, ani Nissan GT-R mě pocitově nepřišel zásadně rychlejší když jsem ho převážel a zejména... schopnosti v zatáčkách z jiné galaxie, auto nezná nedotáčivost, pošlu ho nadměrně rychle do zatáčky, když čekám, že už se začne hrnout předkem ven, tak se úplně zlomí, hodí zadkem a zatočí :-()()-: a pak zase masivní trakce a nástup výkonu ze zatáčky, v reálném světě určitě rychlejší auto, než moje M3. Ta mimochodem v létě prošla úpravou na Evolve Stage 2 (primární decat a mapa), 450k / 450 Nm, 8600 ot. omezovač, z toho jsem byl hodně nadšený, jak auto zvukově a výkonnostně ožilo, ale tak jako z EVA jsem snad ještě z auta nadšený nebyl... takže pánové, doporučuju (*_^) |,,,,


Přílohy:
IMG_0547.JPG
IMG_0547.JPG [ 270.8 KiB | Zobrazeno 734 krát ]
IMG_0557.JPG
IMG_0557.JPG [ 329.79 KiB | Zobrazeno 734 krát ]

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R
stř říj 24, 2018 10:11 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 2037
(*_^) |,,,, Vypadá dost nenápadně, až civilně! Což je jen plus =) . Přeji Ti mnoho šťastných km a úsměv pořád na tváři

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


stř říj 24, 2018 10:18 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 2037
Bydliště: Jablonecko
Mě se EVO naopak vždycky líbilo a jen prachy a rozum jsou za tím, že ho nevlastním. Náklady na provoz jsou pro mě nereálný. Ale vždycky jsem nad nima slintal a ve všech rallyech jim fandil :-) Tak gratulace, je nádherný!

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


čtv říj 25, 2018 4:08 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 28499
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Rozhodně je to ikonický vůz !! Tak ať ti dělá radost !!

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv říj 25, 2018 5:44 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 5233
Bydliště: Opava
gratuluju !!!
doufam, ze tu budes pokracovat v psani !
moc dobre se to cte ;)


Odesláno pomocí Tapatalk

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


čtv říj 25, 2018 5:47 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon říj 24, 2016 5:14 pm
Příspěvky: 186
Bydliště: Valašsko/NM (SK)
doufám, že mě svezeš [DRIVE]

_________________
Forester XT 2.0 (2003)
Outback 3.0 H6 (2004)
Peugeot 205 rallye (1990)

ex: Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)


čtv říj 25, 2018 5:58 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Příspěvky: 3005
Bydliště: Praha
Super. At to jezdi a dela radost! Az budes prodavat, tak se ozvi :)

_________________
Impreza WRX STI MY2006 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 / V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube


čtv říj 25, 2018 11:34 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1865
Nebýt toho křídla tak je to sleeper car

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


čtv říj 25, 2018 11:59 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1085
Náklady na provoz úplně nízké nejsou no :-D

Koupil jsem myslím auto s dobrou historií, které se zdálo ve velmi dobré kondici, odvezl jsem ho do Kageki racing k Mr. Fejfarovi (tam co staví ty 1000+ koňové Supry, 800 koňové Skyliny, vyrábí vlastní karbonové díly...) a byl z toho prvotní servis za 45 a bylo to jen pár drobností (těsnění víka ventilů, nějaké hadice, zadní brzdy, přední destičky, excentry na zadní nápravě, svíčky, nový blow-off z 9RS, přetěsnění škrtící klapky, náplně Motul). V motoru byla spousta netěsností (hadice, škrtící klapka, bov), turbo tlačilo maximálně 1,6 baru v peaku a drželo 1,5. Teď už drží konstantně 1,7 baru.

Další věci, které podle Kageki nejsou úplně top (vačky, cívky, mapa - doporučený remap od 4turbo, hydroštely) jsou za dalších cca 70. A to ještě mám v plánu protikorozní ochranu spodku (snad do 20) nějakým jejich zázrakem, který vyžere korozi a udělá ochrannou vrstvu a původně jsem měl v plánu rozleštění a keramiku za dalších 20 po slevě. :-D Takže celkem asi 150 za ponákupní servis a jsou to v podstatě drobnosti. Protože střeva motoru, převodovka/spojka a diferenciály jsou v pohodě (3 samosvory a středový stojí asi 70) a k autu byly 2 sady kol s hezkými letními/zimními pneu. Jinak bychom byli ještě v úplně jiných číslech... Takže k M3 mám další skvělou pokladničku. :-)

V psaní budu rád pokračovat, stejně v ČR není žádné pořádné EVO fórum a třeba se mi podaří někoho od STI přetáhnout k temné straně síly. :-)

Pichy: Určitě se můžeme potkat s tvým rallycarem a porovnat. :-D

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv říj 25, 2018 2:18 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2995
Bydliště: Tábor
Máš to pěkný...určitě s ním zažiješ spoustu radostí.
Měl jsem možnost řídit také Evo8 a musím říci je to bomba která funguje.


Přílohy:
20180630_163246.jpg
20180630_163246.jpg [ 277.24 KiB | Zobrazeno 582 krát ]

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
čtv říj 25, 2018 8:16 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7339
Bydliště: Brno
Vím o pár lidech co zběhli od suba k mišivbuši. Nic novýho. A pamatuju, když jsem jednou potkal Evo 8 v době, kdy to byla žhavá novinka a to bylo takový strašně surový auto. Naskakovala z toho husina. :-)

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv říj 25, 2018 9:06 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 18, 2013 11:27 am
Příspěvky: 793
Gratulace, krásný auto. V Evu jsem se svezl jednou jako spolujezdec na rallye Andělka a nadchlo mě,jak strašně to jede a brzdí,prostě celkově funguje...

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk

_________________
WRX 2003


čtv říj 25, 2018 10:03 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: