Tak jsem se v tom zase o víkendu hrabal
První jsem provedl nápravu škod. Na záplatě řidičově dveří zevnitř byl odprýsknutý kus základovky (patrně jak se pak po lakování ty dveře kompletovaly a dávalo se tam okno, tak se to odškráblo). A já jsem zase odprýsknul kus dinitrolu ze zadního prahu, protože jsem vocas, co neumí na autě vyměnit kola
Od Toma jsem obdržel záchranný balíček. Takže záplatu jsem znova přetřel základovkou a práh znova napatlal dinitrolem.
Když už jsem ty řidičovo dveře měl rozebrané, tak jsem provedl další tuning bezrámových oken. Využil jsem nabytých znalostí a zvýšil jsem přítlak okna na gumu. Ale ještě jsem v tom nejel, tak uvidíme, jestli meluzína přestane. V tomhle celkem chápu, že seštelovat to v servisu je práce na dost dlouho a draho. Seštelovat to okno je sranda, ale když se to po každém pokusu musí jet vyzkoušet na dálnici, tak se to testuje dost blbě
Následně jsem vystříkal dutiny ve dveřích. Když už jsem byl v tom rozebírání, tak jsem oddělal tapecy ze všech dveří a vystříkal všechny dveře. Zkazit se tím snad nic nemůže
Jenom teda nevím, jestli je to zase nějaká známá Subaru vlastnost nebo jestli tam mám nějaké bebí, ale pravé zadní dveře jsou korozí chycené taky. Mají chycenou hranu úplně dole (vidět to není, pač je na tom plast). Ostatní dveře vypadaly v pohodě. Nevím, jestli bych si neměl koupit dopředu náhradní, dokud mám kontakt v lakovně
Stejně tak nevím, jestli jsem to s tím dutinováním nepřehnal; i přes několikáté utření spodku dveří to z toho pořád kape, takže teď budu asi pěkně dlouho jezdit s mastnýma prahama
(a parkovací místo je od toho taky zaneřáděné
)
Při rozebírání dveří jsem jinak způsobil první škodu na autě
Jaksi mi při sundání tapecu ze spolujezdcovo dveří vystřelil ten jeden zacvakávací pin tak, že jsem ho už nenašel. A je bohužel v té béžové barvě - takhle lakovaný na takovou barvu ho asi u číňana nekoupím, takže si budu muset trapně objednat originál za nekřesťanské peníze, co?
Jinak jsem se taky pokusil vyčistit klimatizaci. Strčil jsem do auta takovou tu čistící bombu od Sonaxu (kdy se pustí klimatizace na plno a uvnitř se nechá vycákat spray). Po aplikaci to v autě smrdělo jak kdybych tam vylil barel ústní vody, ale pak to snad i vyčichlo. Teď se teda ještě uvidí, jestli přestane smrdět i klimatizace
A pak jsem se ještě pustil do ostranění hrdelní závady zjištěné při STK - nesvítícímu osvětlení SPZ. Šrouby na lampičku byly sice taky zarezlé, ale narozdíl od těch, kteří dávají soudruzi u Suzuki, ještě vypadaly jako šrouby a po nějakém přemlouvání jsem je i povolil. Při tom bohužel zase zemřel bit do šroubováku, který jsem mi při vyndání z držáku vyklouzl z ruky, spadl do vysoké trávy a už jsem ho taky nenašel. Dost mě to nas... bylo to z úplně nové sady nářadí, nikdy nebyl použitý... Nicméně po demontáži lampičky se ukázalo, že žárovka byla prasklá (doslova - světýlko bylo plné střepů) a patice dost orezlá. Takže i po vložení nové žárovky nesvítila. Ale povedlo se tomu domluvit. Postupně jsem to proplachoval na střídačku WDčkem, izopropylem a šmrdlil šroubováčkem. Asi po pátém cyklu jsem měl svítící žárovku
Jeno jsem teda následně musel stejně rozebrat tapec kufru, protože ten pitomej kabel k tomu světlu nešel nastrkat zvenku zpátky
A na závěr - kromě těch dvou ztrát jsem měl i nějaké nálezy
Když jsem pátral po tom klipu do dveří, tak jsem objevil svůj BT OBD II modul, který jsem ani nevěděl, že jsem ztratil
Vypadl z kastlíku pod sedačku. A tam jsem taky našel ploché kleště (Tome - nejsou třeba tvoje?
) a nějakou dost divnou věc, u které fakt netuším, k čemu by měla sloužit
(No, ale ten klip, který jako jediný jsem potřeboval, jsem nenašel
)