SPM - Outback H6
Re: SPM - Outback H6
Ty poměry redukce se lišily podle motorizace. Čím slabší motor, tím větší poměr. Ty nejslabší mohly mít snad 1:1,5? A ty silnější kolem 1:1,2.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Asi by mohlo bejt, je to 1.6ka, takže z tohohle pohledu Ale je na tom zajímavá jedna věc - i na neredukovanou jedničku mi přijde, že se s tim dá rozjet celkem normálně a plynule. Zatímco u těch minulých jsem musel trochu ohulákat plyn a pak to zase startovalo už jak raketa. Ale ono vzhledem k tomu, jak to jsou starý auta, tak to asi může spíš než s motorem souviset s tím, v jakým stavu je zbytek toho ústrojí
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Impreza má stejnej redukční poměr jako Forester 1:1,447
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
- Jméno a příjmení: Karel Šubrt
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: SPM - Outback H6
Omlouvám se, že pokračuju v OT mně se redukce u GF Imprezy (2.0, 85 kW) líbí v tom, že v podstatě "půlí" rychlosti, takže redukovaná 3 vychází akorát mezi 2 a 3 atd., což se hodí ve městě i na kruháku Na SG foresteru (2.0, 92 kW) se mi pocitově redukční poměr zdál větší, ale dokumentaci k převodovkám jsem nestudoval, takže to mohl být jen pocit. A na S-turbu mi popravdě řečeno ta redukce občas i chybí, zvlášť při poskakování po městě.
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tyjo, přijde mi to s větším poměrem. Dneska jsem v popojížděcím pruhu aut zkoušel dát z normální 4 redukci a z normální 4 na normální 3 a redukovaná 4 má taky větší otáčky (ve spektru 2 - 3000rpm). Ale vyblbnout se s tim dá dost Jenom dneska jsem to tankoval. Nepočítal jsem teda kilometry, ale baj oko mi to přijde, že to žere víc než H6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Ty jsi psal Jeníku, že je to 1,6 ? Tak ta má možná dokonce 1:1,58 nebo tak nějak. Do těch nejslabších motorizací se myslím dávala tahle. Nejsem si úplně stoprocentně jistej, ale myslím si to. Když jsem kdysi míval Legacy 2.2, tak tak tam byla redukce 1:1,197. Slaboučká. Koupil jsem tenkrát na díly auto s 1.8 motorem, kde byla redukce těch 1:1,58 s tím, že tu převodovku dám do mýho. Bohužel k tomu nikdy nedošlo. Ale pak si ji ode mě vzal Marcel a má jí v Tejprestru.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jj, je to 1.6ka. Tím by se to asi vysvětlovalo Ale jinak automat je stejně nejlepší
Re: SPM - Outback H6
Koukal jsem do manuálu Impreza MY2001 a tady zrovna obě motorizace, co to měly, tak mají 1:1,447.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
A máš starší? Podle štítku je to 1994, ale kdo ví z čeho to má převodovku
Re: SPM - Outback H6
Bohužel nemáš...spm píše:A máš starší? Podle štítku je to 1994, ale kdo ví z čeho to má převodovku
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: SPM - Outback H6
Ale kolik má ta, co máš půjčenou, se dá poměrně snadno spočítat. Stačí kouknout, kolik při konstantní rychlosti máš otáček na stejnou rychlost LO i HI.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Přišlo mi u zařazený 4ky a 2000rpm, že to šlo lehce přes 3000rpm. Takže by to asi celkem sedělo na těch 1:1,58, co psal Tomáš.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak je mazlík doma. U klimatizace nalezen únik, zatím to celou cestu chladilo
Trochu smutnější bylo to lehké kopání do volantu, kde jsem doufal v nějakou blbost, ale ne až takovou. Kopání bylo už způsobeno zničenými kotouči (už zmodraly), které tam ale jsou chvilku (měly najeto cca 10.000km). Při rozebrání se zjistilo, že jedna gumička u pístků je proteklá a celkově všechny pístky na předku jsou zrezlý na padrť, jeden už i prosvítal skrz. Paradoxně vypadaly, že jsou prorezlé zevnitř (a taky zevnitř vypadaly jak zarostlá vodovodní trubka). A jeden z pístků se zasekával a pořádně už nevracel. Takže kotouče nejspíš umřely na tom, že to trochu přibržďovalo a zničilo je to No nic, takže pístky s gumičkama se vyměnily a daly se nový kotouče... Při tý příležitosti jsem nechal teda rozebrat i zadek - když už, tak už. Zadek na tom byl líp, gumičky byly v háji taky, ale pístky jenom lehce olezlý (takže šly vyčistit), kotouče naštěstí OK. Ale pro změnu urvaná a ojetá pakna na ručce, takže nový pakny (takže teď ta ručka konečně i slušně brzdí... teda když se dostatečně silně zatáhne, což je s mojí rukou problém ). A rovnou teda vyměněná brzdová kapalina, která teda možná napomohla tomu, že to vyrezlo zevnitř... No, jede to teď hezky a nevibruje to. Tak doufám, že mi to vydrží dýl, než 10.000km, pač kdybych to měl s příštím olejem řešit znova, tak bych z toho asi začal být už lehce rozmrzelý
Mimochodem - ohledně těch paken na ručku říkali, že si je nechávají vyrábět, pač na to jinak pasuje akorát originál, který není zrovna levný. To asi celkem vysvětluje to, proč každýmu, kdo si ty pakny kupoval, tam bez úpravy flexou nepasovaly
Trochu smutnější bylo to lehké kopání do volantu, kde jsem doufal v nějakou blbost, ale ne až takovou. Kopání bylo už způsobeno zničenými kotouči (už zmodraly), které tam ale jsou chvilku (měly najeto cca 10.000km). Při rozebrání se zjistilo, že jedna gumička u pístků je proteklá a celkově všechny pístky na předku jsou zrezlý na padrť, jeden už i prosvítal skrz. Paradoxně vypadaly, že jsou prorezlé zevnitř (a taky zevnitř vypadaly jak zarostlá vodovodní trubka). A jeden z pístků se zasekával a pořádně už nevracel. Takže kotouče nejspíš umřely na tom, že to trochu přibržďovalo a zničilo je to No nic, takže pístky s gumičkama se vyměnily a daly se nový kotouče... Při tý příležitosti jsem nechal teda rozebrat i zadek - když už, tak už. Zadek na tom byl líp, gumičky byly v háji taky, ale pístky jenom lehce olezlý (takže šly vyčistit), kotouče naštěstí OK. Ale pro změnu urvaná a ojetá pakna na ručce, takže nový pakny (takže teď ta ručka konečně i slušně brzdí... teda když se dostatečně silně zatáhne, což je s mojí rukou problém ). A rovnou teda vyměněná brzdová kapalina, která teda možná napomohla tomu, že to vyrezlo zevnitř... No, jede to teď hezky a nevibruje to. Tak doufám, že mi to vydrží dýl, než 10.000km, pač kdybych to měl s příštím olejem řešit znova, tak bych z toho asi začal být už lehce rozmrzelý
Mimochodem - ohledně těch paken na ručku říkali, že si je nechávají vyrábět, pač na to jinak pasuje akorát originál, který není zrovna levný. To asi celkem vysvětluje to, proč každýmu, kdo si ty pakny kupoval, tam bez úpravy flexou nepasovaly
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: SPM - Outback H6
Takže takový bežný servis? Mě to též při brždění slušně vibruje do volantu, tak uvidím co je to u mě, ja tedy doufám jen ve zvlněné kotouče
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Kromě těch brzd jinak jo... u těch brzd to tak běžný neni, ty pístky byly asi ještě původní. Mrzí mě ty kotouče, který to tímhle zničilo hodně rychle. Ale to už je holt život