SPM - Outback H6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Já bych klidně jezdil i častějš
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Kluci dík. Prostě je to pořád tak, že je to pro mě koníček. Mám radost, když se mi při tom podaří vymyslet nějakej zlepšovák, jako třeba tu planžetu na oscilačku, kterej mi tu práci usnadní a výsledky vylepší. A mám radost, když vidím, že se s tou sviní rzí dá bojovat.
Tuhle jsem si sám projížděl fotky z opravy Kredence a byl jsem sám překvpenej, kolik to bylo práce. A co všechno jsem s tím prováděl.
Martine ta obrazová dokumentace je pro mě důležitá. Je to zpětná vazba. Po čase si leccos nepamatuju a pak stačí kouknout na fotky.
Nemluvě o tom, že když to hlavně u novějších aut zpátky zadekluju, tak není vidět, co jsem s tím vlastně prováděl.
Tuhle jsem si sám projížděl fotky z opravy Kredence a byl jsem sám překvpenej, kolik to bylo práce. A co všechno jsem s tím prováděl.
Martine ta obrazová dokumentace je pro mě důležitá. Je to zpětná vazba. Po čase si leccos nepamatuju a pak stačí kouknout na fotky.
Nemluvě o tom, že když to hlavně u novějších aut zpátky zadekluju, tak není vidět, co jsem s tím vlastně prováděl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Vidím, že musím napsat vývoj za poslední 2 dny, aby měl Honza klidný spaní, že se vše vyvíjí správným směrem. Dost bylo rozebírání.
Včera tedy bylo stříkání, stříkání a zase stříkání...
.
.
.
Když zaschnul polyuretan, tak bylo zase stříkání a stříkání a zase stříkání...
.
.
Pak bylo ještě stříkání, co není vidět, dutiny, nosníky, přední příčka pod chladičem, Dinitrolem 1000
.
A pak bylo nastrojování i za pomoci toho nového Lidl šroubováku.
.
.
A dneska jsem montoval nápravu a při tom mi fakt ten Lidl šroubovák moc pomáhal.
Ráno jsem si našrouboval brzdový štíty s nábojema, pak jsem našrouboval nápravnici. Pak jsem musel vydrbat diferák na bezva mycím stole. Taky byl samý milovický bláto. Stříkl jsem si ho shora a namontoval jsem ho. Poloosy jsem taky musel trochu ošechtit, byly hnusný. Mimo jiné umejt Dinitrol z manžet. Před těma dvěma lety jsem je zastříkal. Pak jsem dokompletoval nápravu, dostříkal jsem nedostřiky a oděrky vzniklé při montáži. Sestavil jsem pakny, našteloval ručku. Vyčistil, rozhejbal a namazal jsem jeden pístek, kterej byl zatuhlej, namontoval brzdy, dotáhl poloosy. Co se nápravy týče, tak jsem zcela a úplně hotov.
.
Včera tedy bylo stříkání, stříkání a zase stříkání...
.
.
.
Když zaschnul polyuretan, tak bylo zase stříkání a stříkání a zase stříkání...
.
.
Pak bylo ještě stříkání, co není vidět, dutiny, nosníky, přední příčka pod chladičem, Dinitrolem 1000
.
A pak bylo nastrojování i za pomoci toho nového Lidl šroubováku.
.
.
A dneska jsem montoval nápravu a při tom mi fakt ten Lidl šroubovák moc pomáhal.
Ráno jsem si našrouboval brzdový štíty s nábojema, pak jsem našrouboval nápravnici. Pak jsem musel vydrbat diferák na bezva mycím stole. Taky byl samý milovický bláto. Stříkl jsem si ho shora a namontoval jsem ho. Poloosy jsem taky musel trochu ošechtit, byly hnusný. Mimo jiné umejt Dinitrol z manžet. Před těma dvěma lety jsem je zastříkal. Pak jsem dokompletoval nápravu, dostříkal jsem nedostřiky a oděrky vzniklé při montáži. Sestavil jsem pakny, našteloval ručku. Vyčistil, rozhejbal a namazal jsem jeden pístek, kterej byl zatuhlej, namontoval brzdy, dotáhl poloosy. Co se nápravy týče, tak jsem zcela a úplně hotov.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak já si dělal srandu, já už jsem tak otlučenej životem, že mě něco jen tak nerozhodí Ale na porno fotky se vždycky podívám rád )
S těma brzdami jsi si tedy už zkoušel nějak hrát nebo to byla zatím rozborka/sborka zadku (který se seknou teda nepoznám, ale vzhledem k četnosti výměny předních kotoučů jsem ten problém čekal spíš na předku ).
S těma brzdami jsi si tedy už zkoušel nějak hrát nebo to byla zatím rozborka/sborka zadku (který se seknou teda nepoznám, ale vzhledem k četnosti výměny předních kotoučů jsem ten problém čekal spíš na předku ).
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
To je tedy zase kus odvedené práce.
Já dneska stihnul jen namontovat vodní pumpu.
Jendo s brzdama neotravuj mistra. Kup opravné sady a udělej si to sám. Ty zadní brzdiče jsou hrouda rzi. Tam to nemá bez nových dílů cenu rozebírat. Přední jsem na fotkách moc neviděl.
Já dneska stihnul jen namontovat vodní pumpu.
Jendo s brzdama neotravuj mistra. Kup opravné sady a udělej si to sám. Ty zadní brzdiče jsou hrouda rzi. Tam to nemá bez nových dílů cenu rozebírat. Přední jsem na fotkách moc neviděl.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: SPM - Outback H6
Krásná práce jako vždy... sleduju každou tvoji práci a musím vždycky smeknout
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Jendo zatím jsem řešil jen ty zadní, v rámci kompletace. Marek má pravdu, že ty brzdy jsou hnus fialovej a snesly by repasi. Ale funkčně jsou v pořádku. Pístky jdou zamáčknout rukou, vpravo čepy v pořádku, vlevo jeden zatuhlej. Destičky sjetý stejnoměrně, kotouče nový. Takže vzadu na tom nemá co nefungovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No, trochu blbý je, že ty přední dle servisu taky chodily takhle hezky. Akorát mezi výměnou oleje stačily vždy zničit kotouče Ale, tak uvidíme.
Brzdiče teda - až se bude kanibalizovat zdenalovo auto, tak sebrat je z toho taky? Asi by stačily ty zadní, přední mám v té krabici co jsem přivezl od Tomiqa. Jenom teda co dělat s repasí taky nevim. Když to budu repasovat sám, tak ty brzdiče budou vypadat stejně hnusně jako předtím a chodit budou spíš ještě hůř Takže to zvládnu tak akorát někam odvézt, ale kam si taky nejsem jist. Když si třeba vzpomenu, jak je repasoval David, tak to bych snad radši koupil originál nový
Brzdiče teda - až se bude kanibalizovat zdenalovo auto, tak sebrat je z toho taky? Asi by stačily ty zadní, přední mám v té krabici co jsem přivezl od Tomiqa. Jenom teda co dělat s repasí taky nevim. Když to budu repasovat sám, tak ty brzdiče budou vypadat stejně hnusně jako předtím a chodit budou spíš ještě hůř Takže to zvládnu tak akorát někam odvézt, ale kam si taky nejsem jist. Když si třeba vzpomenu, jak je repasoval David, tak to bych snad radši koupil originál nový
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10657
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Ohledně těch kotoučů... Vím, že se to tu už hodně řešilo, ale nevím, co přesně. Říkal jsi, že i pribržďovalo kolo a kotouč byl pak modrej, pamatuju dobře? To špatně je, samozřejmě. Ale co jsem dřív četl o "zvlněných" kotoučích, obvykle za to může nesprávné zajetí, kdy třeba po prudkém brzdění zůstane stát na brzdě a kus materiálu desky se připeče ke kotouči. V tom místě to pak brzdí víc, což způsobuje ještě víc nanesení materiálu a kope to až do volantu, protože tření není po obvodu stejné. I když je kotouč vlastně rovný.
Neříkám, že to je tvůj případ, pokud se to nevracel pístek tak to je jasný, jen jsem chtěl zmínit dost častý jev který pak lidi přisuzují zvlněným kotoučům.
Neříkám, že to je tvůj případ, pokud se to nevracel pístek tak to je jasný, jen jsem chtěl zmínit dost častý jev který pak lidi přisuzují zvlněným kotoučům.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Se rozepíšu teda na dlouho ještě jednou Měl jsem tam starý kotouče, brzdilo to blbě, ale fungovalo to. Kotouče se sjely, vyměnily se za nový, myslim že se +- v tý době měnily i ty vodící čepy (resp. ještě na té staré sadě těsně před výměnou), protože to třískalo při šlápnutí na brzdu. Po výměně to krásně brzdilo, všechno super, ale do výměny oleje to při brždění začalo vibrovat do volantu jako prase. A nejsem si úplně vědom toho, že bych na tu brzdu někde hamtnul a zničil je...
Po rozborce - kotouče modrý, zkroucený. Takže nový kotouče a rozborka brzd. Při tom se zjistilo, že pístky jsou ee, v jednom bylo dokonce vidět skrz. Takže na předku nové pístky, nové prachovky, nová brzdovka, namazáno. Kontroloval se i ten zadek, ten se promazal a měnila se tam snad prachovka, jinak to vypadalo ok. Odjel jsem, brzdilo to ještě líp, dával jsem ještě větší pozor na brzdy. A do výměny oleje zase vibrace do volantu. Ne tak strašný jako poprvé, ale byly tam. Zase oba kotouče namodralý a křivý.
Takže další rozborka. Kotouče se tentokrát stočily, pač mě moc nebavilo je kupovat furt znova. Brzdy se rozebraly, ale nenašlo se nic. Měnily se znova ty vodící čepy, ale prostě nikdo tam problém neviděl. Hledaly se vůle na nápravě, měřila se házivost náboje, nic...
No a teď jsem v tom stavu od stočení kotoučů, tuším něco mezi 5 - 6000km. Zatím tam nikde nic nevibruje. Ale objevil se problém na škole smyku v Hradci, kdy při tom nouzovém brždění to auto zůstalo kousnutý. Dupnul jsem na brzdu, brzdilo to, všechno super, zastavil jsem, ale nebyl jsem schopnej se rozjet. Musel jsem plynem na 1500-2000rpm to chvíli rvát, pak to 2x, 3x luplo a auto se rozjelo a fungovalo normálně... do příštího prudkýho zabrždění. Takže tam čichám, že tam nějaká taková zrada je.
Jinak jak moc se to kousalo, těžko říct... nikdy se mi nestalo, že bych z toho auta vylezl a cítil jsem smrad z brzd (narozdíl od koncernového zázraku doma, kterýmu ty brzdy x-krát málem shořely, ale brzdí bez kopanců). Hodněkrát jsem ty kola i chodil ošahávat a nikdy jsem nezjistil, že by bylo nějak extra teplé. Čímž samozřejmě nevylučuju, že se to s novýma kotoučema neseklo někde na chvilku a zničilo je to...
Takže babo raď Jediný co mi z toho vychází je, že je vytřískanej ten plovoucí třmen nebo v horšim případě i přímo ta díra v brzdiči a pak i přesto, že jsou nový pístky, čepy a je to namazaný, tak se to někdy přikousne. Ale já se v tom piču vyznám, brzdy jsem viděl akorát na obrázku, tak teoretizuju
Edit: ještě jsem zapomněl doplnit, že je tam kombinace kotouč/desky ATE/ATE a nikomu jinýmu se to v týhle kombinaci nesere
Po rozborce - kotouče modrý, zkroucený. Takže nový kotouče a rozborka brzd. Při tom se zjistilo, že pístky jsou ee, v jednom bylo dokonce vidět skrz. Takže na předku nové pístky, nové prachovky, nová brzdovka, namazáno. Kontroloval se i ten zadek, ten se promazal a měnila se tam snad prachovka, jinak to vypadalo ok. Odjel jsem, brzdilo to ještě líp, dával jsem ještě větší pozor na brzdy. A do výměny oleje zase vibrace do volantu. Ne tak strašný jako poprvé, ale byly tam. Zase oba kotouče namodralý a křivý.
Takže další rozborka. Kotouče se tentokrát stočily, pač mě moc nebavilo je kupovat furt znova. Brzdy se rozebraly, ale nenašlo se nic. Měnily se znova ty vodící čepy, ale prostě nikdo tam problém neviděl. Hledaly se vůle na nápravě, měřila se házivost náboje, nic...
No a teď jsem v tom stavu od stočení kotoučů, tuším něco mezi 5 - 6000km. Zatím tam nikde nic nevibruje. Ale objevil se problém na škole smyku v Hradci, kdy při tom nouzovém brždění to auto zůstalo kousnutý. Dupnul jsem na brzdu, brzdilo to, všechno super, zastavil jsem, ale nebyl jsem schopnej se rozjet. Musel jsem plynem na 1500-2000rpm to chvíli rvát, pak to 2x, 3x luplo a auto se rozjelo a fungovalo normálně... do příštího prudkýho zabrždění. Takže tam čichám, že tam nějaká taková zrada je.
Jinak jak moc se to kousalo, těžko říct... nikdy se mi nestalo, že bych z toho auta vylezl a cítil jsem smrad z brzd (narozdíl od koncernového zázraku doma, kterýmu ty brzdy x-krát málem shořely, ale brzdí bez kopanců). Hodněkrát jsem ty kola i chodil ošahávat a nikdy jsem nezjistil, že by bylo nějak extra teplé. Čímž samozřejmě nevylučuju, že se to s novýma kotoučema neseklo někde na chvilku a zničilo je to...
Takže babo raď Jediný co mi z toho vychází je, že je vytřískanej ten plovoucí třmen nebo v horšim případě i přímo ta díra v brzdiči a pak i přesto, že jsou nový pístky, čepy a je to namazaný, tak se to někdy přikousne. Ale já se v tom piču vyznám, brzdy jsem viděl akorát na obrázku, tak teoretizuju
Edit: ještě jsem zapomněl doplnit, že je tam kombinace kotouč/desky ATE/ATE a nikomu jinýmu se to v týhle kombinaci nesere
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10657
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Jo, už si vzpomínám. Dík za připomenutí.
A jinak jo, i to lupnutí jak se to kouslo vypadá, že to je spíš mechanický, třeba čep ve třmenu... Cokoliv, co má na svědomí přituhlej pístek, ucpaná hadička, tuhej vodící čep je spíš takovýho "gumovýho" charakteru.
A jinak jo, i to lupnutí jak se to kouslo vypadá, že to je spíš mechanický, třeba čep ve třmenu... Cokoliv, co má na svědomí přituhlej pístek, ucpaná hadička, tuhej vodící čep je spíš takovýho "gumovýho" charakteru.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20634
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
To bych vyměnil brzdiče . Řekl bych že bude trochu větší vůle a pistky se kousnou a už se nechtěj vracet.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10657
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
To by bylo poznat už při repasu, jakou mají vůli... U těch vodících čepů člověk nikdy neví, jak to tam má bejt volný...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20634
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
Prostě se to kroutí. Proto se to taky kousne. Takže tam jsou velký vůle. Celý bych to vyměnil a bude klid .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jo no, proto jsem poprosil tomase, jestli by na to nekouknul. Pac ja na tom poznam kulovy... kdyz rekne, ze jsou nahouby brzdice, tak sezenu jiny a treba to i jednou bude fungovat
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk