SPM - Outback H6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Není to neznámý řízení.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: SPM - Outback H6
Tak minimálně pro Jendu jo, když mi sám říkal, že neví, jestli to třeba nemá jinej převod nebo tak.VDC píše:Není to neznámý řízení.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: SPM - Outback H6
Jj, tohle přesně jsem mu už radil dneska odpoledne.zhor píše:Zkus vytočit kola, zkontrolovat délky tyček řízení (jak moc je která vyšroubená) a jestli tam bude výrazný rozdíl v délce, tak je to jenom blbě vycentrovaný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak několik poznatků ze včera s Honzou:
Jo a pak jsme taky zjistili, že Honzova čínská origo Subaru diagnostika si s BHčkem úplně zrovna nejochotněji nepovídá... no nic, tak to zase nemám načypovaný
- Tomášovo Outback má stejný počet otáček, jako mělo moje staré řízení před výměnou. Tedy na každou stranu něco jako 1,6; nějaký 3,2 dohromady tedy
- Moje nové řízení, ikdyby bylo vycentrované, má ten rozsah menší, vychází to akorát na 3 otáčky
- Na druhou stranu podle technickýho manuálu má mít H6 BH Outback 3 otáčky, takže podle tohohle vypadá, že teď je to vlastně správně jak to má být... ale je divný, že Tomáš by to měl taky blbě
- Při vytočení do rejdu je ta spojovačka na jedný straně vyšroubovaní víc, než druhá a ten rozdíl odpovídá tomu, na které straně je to kratší. Za předpokladu, že ty díly za tím jsou teda symetrický, tak to vypadá, že má pravdu zhor a nasadilo se to lehce vytočený (nevim jak se to skládá dohromady, ale napadá mě taková ptákovina: jelikož na tu levou stranu ten volant jde natočit přesně jako šel předtím, tak jestli se to neskládalo prostě tak, že se podívali v rejdu kde je volant, nechali ho takhle, nové řízení se vytočilo na doraz, složilo... a tím že to má kratší chod, tak to o tenhle kus ustřelilo. Ale možná si to představuju prostě blbě )
Jo a pak jsme taky zjistili, že Honzova čínská origo Subaru diagnostika si s BHčkem úplně zrovna nejochotněji nepovídá... no nic, tak to zase nemám načypovaný
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: SPM - Outback H6
Hele to buď v klidu, to jsem měl takhle na všech Subarech přes různý kabely, blue-tooth dongly a jiný udělátka. dokonce na dvou STK mi Imprezu nedokázali vůbec načíst.. Teď to mám tak, že se chytne tak jednou ze 4-5ti pokusů, ale pak už jede a čte data a maže závady bez problému.Jo a pak jsme taky zjistili, že Honzova čínská origo Subaru diagnostika si s BHčkem úplně zrovna nejochotněji nepovídá... no nic, tak to zase nemám načypovaný
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Ideální stav, jak to řízení nasadit z neznámýho stavu, je:
- s vyndanym řízením zatočit úplně doleva, úplně doprava, odpočítat, vystředit,
- nasadit do auta, nandat hřídel volantu, usadit volant tak, aby byl rovně (pozor na senzor natočení volantu, aby taky byl uprostřed)
- nasadit tyčky řízení a doladit tak, aby byly kola rovně.
Pak to musí sedět
Když jsem to měnil já a jel pak na geo, technik mě nejdřív sjel jak malýho kluka, když jsem říkal, že jsem měnil řízení a jak. Protože jsem nejdřív řízení cca uprostřed nasadil, a pak jsem točil volantem abych zjistil kde je střed (pamatoval jsem samozřejmě na to, že nesmím točit o moc víc než bych měl kvůli tomu kroužku pod volantem). Když jsem našel střed (a volant byl šikmo), přendal jsem volant aby byl rovně (i se senzorem natočení samozřejmě). Technik na to "jakej tisícihran, na tom řízení to jinak než rovně nasadit nejde", a "to jste si měl najít střed než jste to tam dal a nasadit rovnou rovně", a "jestli mi to na diagnostice bude ukazovat že volant není rovně, tak to bude stabilizaci vadit" a podobně. Po cca půl hodině, co jsem jim tam to auto nechal, telefon: "Máte ohnutou tyčku řízení, nevim, jestli půjde povolit, fakt to chcete dělat?", říkám, "povolit půjde, protože jsem ji povolenou měl, a jo, je potřeba to udělat, za 14 dní jedu na dovolenou a neni jiná možnost." Za další půl hodiny: "Tak to máte hotový, šlo to dobře, jede to rovně, dělá co má a chová se to hezky." A když jsem koukal na původní hodnoty před seřízením, tak jsem ani nebyl nijak zásadně mimo
Když jste na to koukali, tak jste to klidně už mohli rovnou přesadit. To fakt neni nic složitýho. Objednej se někam, kde to máš rád, na geometrii. A den předem si zatoč volantem, najdi prostředek a podle toho ho přesaď (i s kroužkem, pozor na něj). Pak lehni pod auto, povol ty tyčky a dolaď stejnym počtem otočení tak, aby to mířilo rovně. To fakt stačí od oka, latí, provázkem, ... vždyť jdeš druhej den na geo. No a druhej den ti to doladí přesně a máš to vyřešený. Fakt to neni těžký ani věda, a všichni víme, že nejsi levej, jen máš občas smůlu, tak to zvládneš
- s vyndanym řízením zatočit úplně doleva, úplně doprava, odpočítat, vystředit,
- nasadit do auta, nandat hřídel volantu, usadit volant tak, aby byl rovně (pozor na senzor natočení volantu, aby taky byl uprostřed)
- nasadit tyčky řízení a doladit tak, aby byly kola rovně.
Pak to musí sedět
Když jsem to měnil já a jel pak na geo, technik mě nejdřív sjel jak malýho kluka, když jsem říkal, že jsem měnil řízení a jak. Protože jsem nejdřív řízení cca uprostřed nasadil, a pak jsem točil volantem abych zjistil kde je střed (pamatoval jsem samozřejmě na to, že nesmím točit o moc víc než bych měl kvůli tomu kroužku pod volantem). Když jsem našel střed (a volant byl šikmo), přendal jsem volant aby byl rovně (i se senzorem natočení samozřejmě). Technik na to "jakej tisícihran, na tom řízení to jinak než rovně nasadit nejde", a "to jste si měl najít střed než jste to tam dal a nasadit rovnou rovně", a "jestli mi to na diagnostice bude ukazovat že volant není rovně, tak to bude stabilizaci vadit" a podobně. Po cca půl hodině, co jsem jim tam to auto nechal, telefon: "Máte ohnutou tyčku řízení, nevim, jestli půjde povolit, fakt to chcete dělat?", říkám, "povolit půjde, protože jsem ji povolenou měl, a jo, je potřeba to udělat, za 14 dní jedu na dovolenou a neni jiná možnost." Za další půl hodiny: "Tak to máte hotový, šlo to dobře, jede to rovně, dělá co má a chová se to hezky." A když jsem koukal na původní hodnoty před seřízením, tak jsem ani nebyl nijak zásadně mimo
Když jste na to koukali, tak jste to klidně už mohli rovnou přesadit. To fakt neni nic složitýho. Objednej se někam, kde to máš rád, na geometrii. A den předem si zatoč volantem, najdi prostředek a podle toho ho přesaď (i s kroužkem, pozor na něj). Pak lehni pod auto, povol ty tyčky a dolaď stejnym počtem otočení tak, aby to mířilo rovně. To fakt stačí od oka, latí, provázkem, ... vždyť jdeš druhej den na geo. No a druhej den ti to doladí přesně a máš to vyřešený. Fakt to neni těžký ani věda, a všichni víme, že nejsi levej, jen máš občas smůlu, tak to zvládneš
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPM - Outback H6
Tam se dají udělat dvě chyby.
1) Vycentruješ řízení, ale zapomeneš na volant, kterej se bez řízení otáčí volně. Takže ho nasadíš v blbé poloze, pak spojíš řízení, a dáš volant do roviny, tím se zruší vystředění řízení, a geometrii doladíš na tyčkách.
2) Nebo vystředíš volant, ale nevystředíš řízení.
Tyčky řízení jsou stejný u subaru na obou stranách. Takže když jednu šroubuješ mnohem dál, tak je něco špatně. Já mám taky po výměně řízení ho trošku posunutý, ale o kousíček, je tam tísícihran na té hlavě řízení, takže stačí to dát o pár zubů dál, a je to mimo střed. Nicméně kromě parkování by to nemělo ničemu vadit. Maximálně na tu stranu kterou to jde víc, tak bych dával bacha, aby kolo neškrtalo o podběhy. Případně to bude víc namáhat poloosy, že budou vytočený malinko víc než bylo plánované, takže bych nevyužíval celý ten rozšířený rozsah, pokud vyloženě nemusíš. Do dalšího servisu to v pohodě vydrží. Hlavně, že nic neteče a jede to rovně.
1) Vycentruješ řízení, ale zapomeneš na volant, kterej se bez řízení otáčí volně. Takže ho nasadíš v blbé poloze, pak spojíš řízení, a dáš volant do roviny, tím se zruší vystředění řízení, a geometrii doladíš na tyčkách.
2) Nebo vystředíš volant, ale nevystředíš řízení.
Tyčky řízení jsou stejný u subaru na obou stranách. Takže když jednu šroubuješ mnohem dál, tak je něco špatně. Já mám taky po výměně řízení ho trošku posunutý, ale o kousíček, je tam tísícihran na té hlavě řízení, takže stačí to dát o pár zubů dál, a je to mimo střed. Nicméně kromě parkování by to nemělo ničemu vadit. Maximálně na tu stranu kterou to jde víc, tak bych dával bacha, aby kolo neškrtalo o podběhy. Případně to bude víc namáhat poloosy, že budou vytočený malinko víc než bylo plánované, takže bych nevyužíval celý ten rozšířený rozsah, pokud vyloženě nemusíš. Do dalšího servisu to v pohodě vydrží. Hlavně, že nic neteče a jede to rovně.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPM - Outback H6
podvlada píše:Ideální stav, jak to řízení nasadit z neznámýho stavu, je:
- s vyndanym řízením zatočit úplně doleva, úplně doprava, odpočítat, vystředit,
- nasadit do auta, nandat hřídel volantu, usadit volant tak, aby byl rovně (pozor na senzor natočení volantu, aby taky byl uprostřed)
- nasadit tyčky řízení a doladit tak, aby byly kola rovně.
Pak to musí sedět
Když jsem to měnil já a jel pak na geo, technik mě nejdřív sjel jak malýho kluka, když jsem říkal, že jsem měnil řízení a jak. Protože jsem nejdřív řízení cca uprostřed nasadil, a pak jsem točil volantem abych zjistil kde je …
Já nevím, na volant bych nešahal, tam se nic nedělalo. Vím že na volvu je nějaká featurka, která se musí dát správně a dotáhnout na přesný moment (dole u podlahy). Při nárazu se láme ten sloupek řízení v tom místě, a je předpoklad, že máš kola rovně, a pak se pěkně zlomí. U Subaru se to bude asi lámat taky v tom kardanu spojující sloupek a řízení. Takže nevím, jestli nemusí být nasazený taky v nějaké určité poloze. Chce to mrknou do návodu.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Aspoň v BP je myslím trubka od volantu teleskopická, a to i u modelů bez štelování vzd. volantu od řidiče, aspoň já to tak myslím mám. Tedy zasune se do sebe a je jedno jak je natočená.
Přesadit volant rovně jsem zmiňoval kvůli tomu, že dole je tisícihran přesně jak jsi řekl, a ne vždy se ti to povede nasadit správně. Takže buď to sundat a nasadit znovu správně, nebo prostě přesadit volant, tyči je to jedno.
Přesadit volant rovně jsem zmiňoval kvůli tomu, že dole je tisícihran přesně jak jsi řekl, a ne vždy se ti to povede nasadit správně. Takže buď to sundat a nasadit znovu správně, nebo prostě přesadit volant, tyči je to jedno.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No, uvidím... doma to mám trochu dělat strach, pač s mym štěstim tam typicky něco rozbiju a pak mám doma nepojízdný auto A druhá teda věc je, že tohle, pokud to neni rozbitý řízení, mám šanci vyreklamovat; jinak svojí geometrii bych si musel zaplatit znova (byť teda v tom kontextu kolik jsem do toho zase vysypal je už asi litr za geometrii fuk )
Jo, jako teď technicky chápu, že to auto asi ten servisní interval normálně ujede bez ničení se. Jenom nevim, jestli to zvládne ta moje OCD, pač mám prostě takovou nevysvětlitelnou úzkost, když vím, že to neni symetrický Na tu delší stranu se snažím to nelámat až na konec. Ono ostatně já jsem i doteď byl zvyklý točit jenom otáčku a půl, abych to auto nedržel na dorazu. Paradoxně mi jinak zatím nepřijde, že by to zatáčelo nějak hůř a to ani na tu kratší stranu. Asi je to fakt vliv, že zmizela nějaká vůle, to řízení je možná teda strmější a že ta 1/8 otáčky co mi tam chybí už ten rejd stejně nijak neovlivňuje. Projel jsem s tím včera mcdrive v edenu, který je úplně na pytel, protože se tam několikrát musí zatočit úplně do prava - tedy do té strany, kterou mám kratší. A projel jsem to v pohodě a ani tu pravou stranu jsem nedržel na tom dorazu. Takže manipulovat se s tím normálně dá... ale asi si musím koupit ten xanax
K tomu řízení a nehody: nevím už v jakém vlákně to tu bylo, ale někde tu kolovaly fotky a rozebíralo se to. U subaru (nevím teď už jestli to bylo BHčko nebo nějaký jiný) ta tyč k volantu byla jakoby teleskopická. Myslím že se spekulovalo nad tím, jestli to má nastavitelný volant i na přitáhnutí/odtáhnutí. A někdo pak právě přišel s tím, že ten teleskop je pevný a složí se do sebe právě při nehodě Takže teoreticky by tomu asi natočení mělo být jedno.
Jo, jako teď technicky chápu, že to auto asi ten servisní interval normálně ujede bez ničení se. Jenom nevim, jestli to zvládne ta moje OCD, pač mám prostě takovou nevysvětlitelnou úzkost, když vím, že to neni symetrický Na tu delší stranu se snažím to nelámat až na konec. Ono ostatně já jsem i doteď byl zvyklý točit jenom otáčku a půl, abych to auto nedržel na dorazu. Paradoxně mi jinak zatím nepřijde, že by to zatáčelo nějak hůř a to ani na tu kratší stranu. Asi je to fakt vliv, že zmizela nějaká vůle, to řízení je možná teda strmější a že ta 1/8 otáčky co mi tam chybí už ten rejd stejně nijak neovlivňuje. Projel jsem s tím včera mcdrive v edenu, který je úplně na pytel, protože se tam několikrát musí zatočit úplně do prava - tedy do té strany, kterou mám kratší. A projel jsem to v pohodě a ani tu pravou stranu jsem nedržel na tom dorazu. Takže manipulovat se s tím normálně dá... ale asi si musím koupit ten xanax
K tomu řízení a nehody: nevím už v jakém vlákně to tu bylo, ale někde tu kolovaly fotky a rozebíralo se to. U subaru (nevím teď už jestli to bylo BHčko nebo nějaký jiný) ta tyč k volantu byla jakoby teleskopická. Myslím že se spekulovalo nad tím, jestli to má nastavitelný volant i na přitáhnutí/odtáhnutí. A někdo pak právě přišel s tím, že ten teleskop je pevný a složí se do sebe právě při nehodě Takže teoreticky by tomu asi natočení mělo být jedno.
Re: SPM - Outback H6
Jo, už si nevybavuju ty generace, ale u BH je to teleskopický a v jednom místě nějak slisovaný v bodech. Takže uživatelsky teleskopický to není, ale fakticky se to umí do sebe silou zasunout. U BL/BP to je myslím před faceliftem stejně a po faceliftu je už stavitelnej volant, tak tam nevím, jestli zůstal i tenhle prvek a k tomu přidali ještě nějakou další osu volnosti nebo se to nějak zkombinovalo - ono to zase o tolik uživatelsky nastavitelný není.
K diagnostice - to mě dost překvapilo. Spojilo se to s ECU (SSM2), ale TCM ani VDC nic (oboje SSM1). Zřejmě SSM3 software si už neumí povídat přes SSM1 protokol. A nebo ten "origo čínskej" adaptér neumí nebo se nenechá nakonfigurovat pro tu divnou SSM1 komunikaci (UART 1953bps a nějaký další divokosti).
Ohledně řízení jsem to Jendovi ukazoval, kde je ten tisícihran pod kapotou, kde by asi bylo korektní s tím hnout. Na jedný straně z rejdovýho čepu čumí cca 3 cm závitu spojovačky a na druhý straně cca 1 cm. Takže pokud budeme předpokládat, že jsou tam symetrický díly a není na jedný straně třeba jinej čep s delším závitem, tak to odpovídá tomu, co to dělá. Aniž bych si pamatoval, na jakou stranu to má jít víc a míň, tak jsem z toho vydedukoval, jak by se to mělo chovat a Jenda potvrdil, že to je fakt tak. Takže podle mě to je jasný.
Osobně bych dal kola rovně, ubral 1 cm na jedný spojovačce, stejnej počet otáček přidal na druhý a pak přesadil za asistence někoho druhýho tu volantovou tyč pod kapotou, aby byl volant zase rovně. To by mělo klapnout. A pak by se to doladilo na geometrii.
Ale chápu, že si to chce vyreklamovat a ne se v tom rejpat a platit si sám další geo a podobně.
K diagnostice - to mě dost překvapilo. Spojilo se to s ECU (SSM2), ale TCM ani VDC nic (oboje SSM1). Zřejmě SSM3 software si už neumí povídat přes SSM1 protokol. A nebo ten "origo čínskej" adaptér neumí nebo se nenechá nakonfigurovat pro tu divnou SSM1 komunikaci (UART 1953bps a nějaký další divokosti).
Ohledně řízení jsem to Jendovi ukazoval, kde je ten tisícihran pod kapotou, kde by asi bylo korektní s tím hnout. Na jedný straně z rejdovýho čepu čumí cca 3 cm závitu spojovačky a na druhý straně cca 1 cm. Takže pokud budeme předpokládat, že jsou tam symetrický díly a není na jedný straně třeba jinej čep s delším závitem, tak to odpovídá tomu, co to dělá. Aniž bych si pamatoval, na jakou stranu to má jít víc a míň, tak jsem z toho vydedukoval, jak by se to mělo chovat a Jenda potvrdil, že to je fakt tak. Takže podle mě to je jasný.
Osobně bych dal kola rovně, ubral 1 cm na jedný spojovačce, stejnej počet otáček přidal na druhý a pak přesadil za asistence někoho druhýho tu volantovou tyč pod kapotou, aby byl volant zase rovně. To by mělo klapnout. A pak by se to doladilo na geometrii.
Ale chápu, že si to chce vyreklamovat a ne se v tom rejpat a platit si sám další geo a podobně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Jendo, když bys to reklamoval, tak za nima musíš jet do Dobřan, žejo. A benzín ti zaplatí? Jestli by nevyšlo levnějš to přesadit a nechat si udělat geo za svý. Nebo se zkusit domluvit, abys ušetřil cestu, že ti přispějou, resp. nějakou částku za servis vrátí. Geo maj v Dobřanech svojí, nebo to někam vozí, nevíme?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPM - Outback H6
Super díky za odpovědi ohledně těch bezpočnostních prvků. Nějak jsem to vytěsnil z paměti, jak to funguje u Subaru.
Jinak určitě s tím skočit na reklamaci, než se s tím otravovat za vlastní peníze. Hlavní je, že řízení nic není, a je to jenom taková drobnost, která se nemusí akutně řešit (teda pokud nehrozí předávkování xanaxem ).
Jinak určitě s tím skočit na reklamaci, než se s tím otravovat za vlastní peníze. Hlavní je, že řízení nic není, a je to jenom taková drobnost, která se nemusí akutně řešit (teda pokud nehrozí předávkování xanaxem ).
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: SPM - Outback H6
Jestli se něco nezměnilo, tak to vozí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno