SPM - Outback H6
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Tak máš hlavně v cajku brzdy,mělo by to včil vydržet na hodně dlouho,moje zkušenost,zatím jo.S těma paknama jsou teda šikovní,subaristi no určitě to ušetří peníz.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: SPM - Outback H6
Kotouče zvlněné nejsou, nejsou a ještě jednou nejsou... Problém je v zatuhnutých brzdičích, čepech a zarezlých destičkách, kroutí se to a i drobná vůle v uložení nápravy dokáže volant i auto rozvibrovat.nothink píše:Takže takový bežný servis? Mě to též při brždění slušně vibruje do volantu, tak uvidím co je to u mě, ja tedy doufám jen ve zvlněné kotouče
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Ono záleží na tom, kdy to do toho volantu vibruje. Jestli při běžném brždění, tak to jsou ty pístky, jak píše Slávek. Jestli při prudším brždění ve větší rychlosti, tak to bývají kotouče.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: SPM - Outback H6
VDC> i z vysokých rychlostí je to problém brzdičů a uložení nápravy.
BTW, ty pístky brzdičů reznou i zevnitř z důvodu nevyměňované brzdové kapaliny. Voda kondenzuje v nejnižším místě. Orezlý pístek pak vydře brzdič, vznikne vůle a už nikdy se toho pořádně nezbavíte. Po výměně kotoučů kopání a vibrace na čas zmizí, protože jsou i nové destičky a pístek je zatlačený dovnitř do těla brzdiče a navíc pístky zpravidla někdo aspoň trochu mázne (bůhvíčím). S novýma brzdičema a destičkama i na starých kotoučích bude po vibracích, ale kdo by měnil brzdiče a nechal starý olezlý kotouče, že jo...
BTW, ty pístky brzdičů reznou i zevnitř z důvodu nevyměňované brzdové kapaliny. Voda kondenzuje v nejnižším místě. Orezlý pístek pak vydře brzdič, vznikne vůle a už nikdy se toho pořádně nezbavíte. Po výměně kotoučů kopání a vibrace na čas zmizí, protože jsou i nové destičky a pístek je zatlačený dovnitř do těla brzdiče a navíc pístky zpravidla někdo aspoň trochu mázne (bůhvíčím). S novýma brzdičema a destičkama i na starých kotoučích bude po vibracích, ale kdo by měnil brzdiče a nechal starý olezlý kotouče, že jo...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Slávku nemusí být. Já mám kompletně zrepasované brzdy a nápravu a jediné co jsem nevyměnil, jsou právě přední kotouče, protože jsem je měl asi rok staré. Nechal jsem je jen líznout na stáčečce, ale musím je vyměnit, protože ve velkých rychlostech vibrujou.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Oni právě taky říkali, že původem těch vibrací jsou už kotouče (klepání se začalo objevovat po mírnym zahřátí, když se s tím vyjelo za studena, tak to bylo ok). Ale kotouče zničili nejspíš ty zarezlý pístky, kdy to přibržďovalo... No uvidíme, snad to teď už konečně dá pokoj... (brzdiče jsou teda původní, pístky a gumičky na předku nový, brzdovka už taky... snad by to neskládali, kdyby byl zničenej i brzdič)
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: SPM - Outback H6
díky slavek_xxx a VDC. Každá rada dobrá, mě by to s těma brzdičema zase až tak nenapadlo, konec konců mám na servis mechanika a ten vždy dle postřehů z projevu, hledá příčinu, a když už se bude hrabat v brzdách tak nech se podívá i na brzdiče a zkontroluje je. A třeba dojdeme k závěru, že musím koupit nové, a budu moci udělat nějaký upgrade brzd, ktyrý jsem už s ním diskutova, na dle mě poddmenzovaných brzdách. Né, že bych byl závodník, ale kdyby to o fous lépe brzdilo, nezlobil bych se .
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No z vlastní zkušenosti ti můžu teď říct, abys mu při příští návštěvě řek, aby se na to zaměřil. Mně staré brzdy brzdily v pohodě, nevibrovalo to, bylo to OK. A měnil jsem to, protože byly sjetý. Tak se daly nový kotouče, desky, fungovalo to těch 9000km hezky a pak začaly lehký vibrace a takhle jsem skončil takže udělat to rovnou, tak jsem jedny kotouče ušetřil.
Ohledně poddimenzování brzd - možná bych ještě zvážil, jestli to není jenom jejich stavem. Já měl taky pocit, že to brzdí ne zrovna úplně nejlíp, ale co se tam právě minule daly nové slušné kotouče a desky a správně se to namontovalo, tak to brzdilo výborně, na originál brzdičích. Tak jenom abys tam zbytečně necpal nějaký 4 pístky jenom kvůli tomu, že ty současný máš v blbym stavu
Ohledně poddimenzování brzd - možná bych ještě zvážil, jestli to není jenom jejich stavem. Já měl taky pocit, že to brzdí ne zrovna úplně nejlíp, ale co se tam právě minule daly nové slušné kotouče a desky a správně se to namontovalo, tak to brzdilo výborně, na originál brzdičích. Tak jenom abys tam zbytečně necpal nějaký 4 pístky jenom kvůli tomu, že ty současný máš v blbym stavu
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: SPM - Outback H6
Asi na tom něco bude. I doma bude víc veselo, když to nebude stát tolik . Tak se budu muset v úpravách vozidla realizovat někde jinde
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jak se to vezme, ona ta výměna pístků, nový kotouče, nový desky, ... taky neni zrovna levná sranda Jestli budeš někdy v Praze, tak ti asi můžu ukázat, jak stejný auto brzdí - ve stavu, když si myslím, že brzdí dobře. Až to teda nějak trochu ojedu, mám teď být na ty brzdy něžný, abych je vzápětí zase nezmrvil
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
U mě se ty kotouče zkazily taky primárně předchozím stavem brzd před repasí. Takže má Slávek v zásadě pravdu, že původní příčina jsou pístky a čepy a kotouče jsou až následek.
Jinak souhlas s Honzou, že když jsou dobrý kotouče a desky, tak to brzdí slušně.
Jinak souhlas s Honzou, že když jsou dobrý kotouče a desky, tak to brzdí slušně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
A dneska dvě závady Nějak hrozně to žere (soudě podle počítadla najetých kilometrů a stavu ručičky) a při popojíždění po okolních vesnicích se v jednu chvíli začal šinout úplně strašnej kvílící, vrzající a skřípající bordel od kol. Bordel se měnil se zatáčením, při šlápnutí na brzdu to ztichlo. Chvíli jsem myslel, že s tím snad ani nedojedu Ale pak jsem někde zaparkoval, při vyjíždění jsem musel vycouvat a od tý doby ticho, takže asi zapadlej kamínek někde u brzdy. (A spotřebu zatím hážu na to, že stojan na benzince vypnul brzo a nenatankoval plnou - poslední spotřeba byla podezřele nízká a ta ručička byla podezřele dole už po 20km od pumpy ).
Stále si ale těžce zvykám na ty nový letní gumy. V pomalých rychlostech to za to řízení tahá fakt strašně. A na tahání tomu stačí sebemenší vyjetá kolej, takže prakticky jakákoliv silnice první třídy Dělá to teda v rychlostech tak do 60, 70km/h, jak se jede rychlejš, tak už s tím problém není (takže řešení: všechno předjet ). Ale zase jinak drží hezky. Dneska jsem s tím nevybíravě střihnul jednu zatáčku a sedělo to jak přilepený a ani to nehvízdlo (narozdíl od indikátoru bezpečné jízdy na vedlejší sedačce )
Stále si ale těžce zvykám na ty nový letní gumy. V pomalých rychlostech to za to řízení tahá fakt strašně. A na tahání tomu stačí sebemenší vyjetá kolej, takže prakticky jakákoliv silnice první třídy Dělá to teda v rychlostech tak do 60, 70km/h, jak se jede rychlejš, tak už s tím problém není (takže řešení: všechno předjet ). Ale zase jinak drží hezky. Dneska jsem s tím nevybíravě střihnul jednu zatáčku a sedělo to jak přilepený a ani to nehvízdlo (narozdíl od indikátoru bezpečné jízdy na vedlejší sedačce )
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Ty gumy jsou divný. Asi to je druhem gum.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- croctoy
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 566
- Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
- Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
:DDDVDC píše:Ty gumy jsou divný. Asi to je druhem gum.
Subaru Outback 2.5i Sport BS
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Croctoy to vzal osbně?
No, Honza tenkrát psal něco o tom, že se mu legacy na letních chová podobně... a někdo kdo si pořídil H6 tu nedávno prskal na stejné chování. Tak je to holt asi normální, když se tam nazuje nějakej kousač do asfaltu Ale zvyknout si... Zase ničim jinym to asi být nemůže, chovalo se to celou dobu normálně a co jsem to přezul, tak jsem si tohohle všiml 20m za barákem
No, Honza tenkrát psal něco o tom, že se mu legacy na letních chová podobně... a někdo kdo si pořídil H6 tu nedávno prskal na stejné chování. Tak je to holt asi normální, když se tam nazuje nějakej kousač do asfaltu Ale zvyknout si... Zase ničim jinym to asi být nemůže, chovalo se to celou dobu normálně a co jsem to přezul, tak jsem si tohohle všiml 20m za barákem