SPM - Outback H6
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Honzo ty jsi opravdu borec, tvoje slohovky mě vždy pobaví na týden dopředu co ty vše nezakusíš a nevymslíš, sepíše to pak tak brilantně humorně a jak píše předseda:
"Ale budeme, protože ty jsi úžasnej literát a podáš nám to tak, že si to i tak všichni užijem !!! "
to platí, tím jsem si jist
Hlavně, že jsi přečkal repas brzd bez zranění
"Ale budeme, protože ty jsi úžasnej literát a podáš nám to tak, že si to i tak všichni užijem !!! "
to platí, tím jsem si jist
Hlavně, že jsi přečkal repas brzd bez zranění
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPM - Outback H6
zde bych poupravil na "bez trvalych nasledku"sima píše: Hlavně, že jsi přečkal repas brzd bez zranění
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
A jooo, tj přesnější
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Ještě mi to pořád jezdí Dneska jsem ho vzal na vyjížďku, navigace vymyslela tak skvělou trasu, že to bylo i s offroad vložkou... a škrtl jsem si o zem, asi bych to měl taky zvednout Nicméně jezdí to, brzdí to (dost teda vlažně, ale ty nový zadní kotouče/desky tam jsou chvilinku, tak si to snad ještě sedne), vypadá to že asi snad zmizelo takové pocukávání při brždění, takže to možná fakt dělaly ty ztuhlý/rezavý zadní brzdy a jediné teda co, tak na větších nerovnostech bylo zase cítit takový přenesený klep do volantu... to se objevilo už tenkrát po výměně toho řízení, pak to zmizelo a jelikož to tam je teď zas, tak počítám, že to dělají klepající brzdiče a jak jsem to vyčistil a rozhýbal, tak tam mám tu vůli zase Nicméně nic dramatického... ještě dovyvážit ty kola (a marně přemýšlím, jestli ty zimáky, na které to za chvíli budu přezouvat, byly rozhozené nebo ne ).
Nicméně, mám téma zase se zámkem Jelikož na koncernu se vysral a dost slušně zatuhl zámek u řidiče (což u koncernu vadí, jelikož je tam v příplatkové výbavě i volant, takže to ničím jiným odemknout nejde) a měl jsem podobné problémy se zámkem na dveřích do bytu, tak jsem z místního dealera loctite produktů vytáhl nápad na vhodné mazivo a šel jsem opatlávat zámky. To se v obou případech zadařilo docela dobře a když jsem to měl už v pazourách, tak jsem si vzpomněl, že mi na H6 ze 3 zámků fungoval jeden a i ten jeden pak přestal Takže jsem se na to vrhl taky. Zámek u řidiče jsem rozchodil; ten teda nějak blbě fungovalo, po aplikování maziva chodí docela hezky. Nicméně u toho druhého jsem pohořel. Jde do něj strčit klíč, ale za boha tím neotočím a ani trochu se to nezměnilo. Otázka do pléna: je šance s takhle vytuhlým zámkem ještě něco udělat? (Cpal jsem do toho PTFE spray). Nebo se s tím mám smířit? Asi mě to jinak neirituje tolik, abych kvůli tomu všechny zámky měnil... Nicméně jistej fakt je ten, že dveře u řidiče zrovna rády zamrzají (a jsem asi moc línej rozdělávat celé dveře a čistit/mazat ty táhla) a ten pitomej centrál na dálce, když neodemkne řidičovo dveře, tak zase hned zamkne; takže mít ještě jedny dveře, které jdou otevřít, není úplně od věci
Nicméně, mám téma zase se zámkem Jelikož na koncernu se vysral a dost slušně zatuhl zámek u řidiče (což u koncernu vadí, jelikož je tam v příplatkové výbavě i volant, takže to ničím jiným odemknout nejde) a měl jsem podobné problémy se zámkem na dveřích do bytu, tak jsem z místního dealera loctite produktů vytáhl nápad na vhodné mazivo a šel jsem opatlávat zámky. To se v obou případech zadařilo docela dobře a když jsem to měl už v pazourách, tak jsem si vzpomněl, že mi na H6 ze 3 zámků fungoval jeden a i ten jeden pak přestal Takže jsem se na to vrhl taky. Zámek u řidiče jsem rozchodil; ten teda nějak blbě fungovalo, po aplikování maziva chodí docela hezky. Nicméně u toho druhého jsem pohořel. Jde do něj strčit klíč, ale za boha tím neotočím a ani trochu se to nezměnilo. Otázka do pléna: je šance s takhle vytuhlým zámkem ještě něco udělat? (Cpal jsem do toho PTFE spray). Nebo se s tím mám smířit? Asi mě to jinak neirituje tolik, abych kvůli tomu všechny zámky měnil... Nicméně jistej fakt je ten, že dveře u řidiče zrovna rády zamrzají (a jsem asi moc línej rozdělávat celé dveře a čistit/mazat ty táhla) a ten pitomej centrál na dálce, když neodemkne řidičovo dveře, tak zase hned zamkne; takže mít ještě jedny dveře, které jdou otevřít, není úplně od věci
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
A není to prostě ten tradiční problém, že je klíč ochozenej a zámek ne, proto s tím nejde otočit ? Seš si jistej, že je to zámkem ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Dneska jsem to nezkoušel, ale myslím že historicky jsem zkoušel do toho zámku vrazit druhý klíč, který vypadá dost nepoužívaně a taky s tím nešlo ani pohnout.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
To je divný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
A opticky ten zámek vypadá ok? To auto má svůj věk, nedá se vyloučit, že někdy v minulosti do toho zámku někdo cpal šroubovák apod., aby se podíval, jestli v kastlíku u spolujezdce nejsou zlatý cihly nebo tak něco. To se zřejmě stalo u toho mého skvostu, kde bohužel v rámci mezigeneračního vylepšení udělali na celým autě ten zámek jen jeden, za což by někdo zasloužil nakopat do prdele. Ale tam je teda už pohledem na ten zámek patrné, že není úplně v kondici.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Fyzicky vypadá normálně. A i ten třetí zámek na kufru je zatuhlej úplně stejně. Do něj jsem teda ten olej prát nezkoušel, když jsem pohořel u spolujezdce, ale klíčem jsem s nim taky ani nehnul.
Re: SPM - Outback H6
Tak ono to není úplně olej. Nemá to ambice rozpouštět bordel. Ten olejíček je jenom, aby se ten teflonovej prášek dostal do správných míst. Maže ten prášek.
Jak jsem říkal, tak to je výhodný např. že to v zimě nezamrzne. Ale nic to nevyčistí. To by se musel nejdřív vyčistit a aspoň trochu rozhejbat, a pak teprve dávat PTFE.
Jak jsem říkal, tak to je výhodný např. že to v zimě nezamrzne. Ale nic to nevyčistí. To by se musel nejdřív vyčistit a aspoň trochu rozhejbat, a pak teprve dávat PTFE.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: SPM - Outback H6
Před tím mazáním prolít lihem. Profi mazadla jsou prášek rozmíchanej právě s lihem. Rozpustí bordel, vyčistí, v zimě rozmrazí a zůstane pak jen suchý mazivo.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Zkus ještě klasicky WD-40, je možné, že je třeba vytěsnit nějaký bordel, rez, slepeninu čehokoliv, mě to vždy na zámek pomohlo a nikdy neuškodilo( ano vím, zase to tolik diskutované WD ...) ani jsem zámek dále už ničím neošetřoval a fungoval nadále dlouhodobě jak má, stačilo raz za rok, ale to maximálně, reálně fungoval i v zimě lehce i více než rok, dva tři klidně. Ano vím, je dnes už zase jiná chemie, přípravky, spreje i přímo na zámky, ale pro mě je jednoduché a odzkoušené něco co funguje a tj právě WD-40. Maximálně po aplikaci WD později použiji ještě vyloženě mazivo.
Možná je zámek fakt vychozený, klíč, nic už nezkazíš. Ale že by jsi měl oba klíče KO, či zámek KO, když máš dálkač to je dle všeho kravina. Jedině ten šroubovák jak tu bylo zmíněno, to snad Tím, že jsi to nejdřív patlal PTFE či čím, tak pokud byl v zámku bordel dokáži si představit, že nejen, že to nepomůže, ale může to být i horší, já bych to sprostě navalil WD, krom spínačky teda!
Možná je zámek fakt vychozený, klíč, nic už nezkazíš. Ale že by jsi měl oba klíče KO, či zámek KO, když máš dálkač to je dle všeho kravina. Jedině ten šroubovák jak tu bylo zmíněno, to snad Tím, že jsi to nejdřív patlal PTFE či čím, tak pokud byl v zámku bordel dokáži si představit, že nejen, že to nepomůže, ale může to být i horší, já bych to sprostě navalil WD, krom spínačky teda!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: SPM - Outback H6
A jakej že WD40? WD40 je značka, ne konkrétní produkt. Určitě mají i ten teflonovej sprej. Já už se v tom ani nevyznám, kterej je to ten původní "originál" WD40. Mají těch sprejů asi 20.
Jinak PTFE sprej určitě nic zhoršit nemůže. Olej se vypaří a teflon i kdyby tam byl bordel, tak se maximálně do něj zamíchá a neudělá to nic špatnýho (a při nejhorším ani dobrýho).
Jinak PTFE sprej určitě nic zhoršit nemůže. Olej se vypaří a teflon i kdyby tam byl bordel, tak se maximálně do něj zamíchá a neudělá to nic špatnýho (a při nejhorším ani dobrýho).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Myslím furt ten první zázrak co kdysi už dávno tomu nazad došel, na náš trh
Když zadáš přes google WD-40 je tam jasně a zřetelně furt jako první v nabídce.
https://oleje-vazeliny-cistice.heureka. ... pecifikace
Když zadáš přes google WD-40 je tam jasně a zřetelně furt jako první v nabídce.
https://oleje-vazeliny-cistice.heureka. ... pecifikace
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Ono jinak počítám, že ten zámek nijak víc rozebrat asi nejde, ne? Takže v tomhle stavu přicházejí na řadu akorát čistidla ve spreji, kde je šance tím tlakem z toho něco dostat. Říkám si, jestli do toho rýpat, abych to nezhoršil, ale fakt je ten, že když je to zatuhlé tak, že tím otočit nejde, tak tam asi není co zhoršit