SPM - Outback H6
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3658
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: SPM - Outback H6
Jendo super! Tak snad to byla ta posledni kapka. Drzim palce.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Super, dík za referenci, dobrý vědět... že když se mi to zas vysere, tak tímhle bych, relativně ještě za levno, mohl mít snad pokoj Jinak jo, na předek se to dá koupit od bremba, zadní se dají koupit taky, ale je to nějaká jiná pro mě neznámá značka. Ale fungovat by to snad mohlo taky, počítám, že pointou je, že se to zbaví rzi a dá se tam správně prachovka k těm pístkůmdethroned píše:Já ty repas brzdový třmeny kupoval do předu, od Bremba.. nakonec to vyjde na slušný peníze a ty repasovaný jsou fakt jak nový, hodně mě to překvapilo. Takže mám vepředu klid, ty původní měly už dost, pístky sice nebyly zaseklý, daly se zamáčknout až na dno, ale už prostě nefungovaly tak jak mají a pořád to lehounce přibrždovalo.
Jinak jsem Zhonzovatěl
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Premejslim, jestli bych si k H6ce nemel poridit i in kartu
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: SPM - Outback H6
Nebo jezdit Uberem/Liftagem/Woltem nebo čímkoliv podobným.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Asi jo, nektere veci u CD jsou mimo me chapani. Napriklad jak muze vlak, ktery ma presne ted odjizdet a v ty stanici stoji nastartovanej, mit podle webu 7 minut zpozdeni
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
aspoň si pak vážíš dobrého H6 bidlaspm píše:Premejslim, jestli bych si k H6ce nemel poridit i in kartu //uploads.tapatalk-cdn.com/202109 ... f64462.jpg
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: SPM - Outback H6
Jako nějaký H6 tyče, jo?sima píše: aspoň si pak vážíš dobrého H6 bidla
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Vy dvááá
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Volové
Můj výlet s českými drahami měl ještě vtipnou vložku. Na té přestupní stanici ještě čekala (bohužel na stejný vlak) nějaká místní světice, dosti zmožená po celodenní šichtě v místní hospodě (patrně u stolu štamgastů). Když se přiřítilo to historické vozidlo, ze kterého jsem vycítil, že by to mohl být ten správný vlak (protože se měl přečíslovat, ale nikdo se takovou věc neobtěžoval vyhlásit, takže v podstatě jenom náhodou jsem do toho nakonec vlezl ), tak se k němu přiblížila a na čekání, než nás do toho pustí, si asi chtěla zkrátit tím, že si ještě sedne na zem. Nicméně z mého pohledu sednutí na zem vypadalo prostě tak, že hodila panáka na zem a při tom se řádně jebla hlavou o beton Tak jsem se rozhodl, že si půjdu zlepšit karmu a udělám dobrý skutek a šel jsem se jí zeptat, jestli je v pořádku. Koukala se na mě dost škaredě, jak kdybych jí chtěl prodat nějaké hrnce No nic, nějak reagovala, krev z ní netekla, tak jsem šel zase zpátky. Během pár příštích minut se objevily další dva dobrodějové, kterým snad i něco odpověděla, ale pomoct nechtěla. Po další chvíli jí napadlo pokusit se vstát, což i po dalších 10 minutách snažení obvykle končilo padnutím na všechny 4. Objevil se další dobroděj, který na pomoc dostal povolení a začal ji zvedat. Chvílema to teda vypadalo, že spíš skončí na zemi oba, ale chlapec to zvládl (nicméně úplně vidím, jak teď píše na facebooku, jak chudák paní vůbec nikdo nepomohl ). Já se mezitím teda už nasáčkoval do té naftové drezíny. Komedie pokračovala dále, pač světice za tu chvíli sezení přišla o schopnost na těch nohách stát, takže ikdyž ji zvedli, tak bez další opory šla k zemi. No a co si budeme povídat, motorový vůz někdy z dob Byzantské říše není zrovna úplně bezbariérový Takže vlak nabral k těm 7 minutám zpoždění, které měl už ve chvíli, kdy stál ve stanici, dalších 10, než paní nacpali někam do vagónu (a než se rozhodli, jestli jí nacpou tam nebo do sanitky, nicméně paní na otázky, jestli nechce zavolat sanitku, nereagovala zrovna přívětivým způsobem ). Nic, vlak vyjel ze stanice rychlostí průměrného obézního cyklisty za vydávání vibrací podobných, jako když se v TDI řadí podle asistenta řazení. Chtěl jsem z toho na druhé stanici vylézt, mezitím byla jedna na znamení (doteď jsem nepochopil, jak se dává znamení vlaku ). Taknějak jsem myslel, že už konečně dojedu, bohužel světice vystupovala na té mezistanici na znamení. Takže jsme nabrali dalších 10 minut zpoždění No, kdyby někdo toužil po silném zážitku, tak podle jedné dívčiny z toho vlaku se tam tohle děje každý den
Ale zpátky k autu: nastartoval jsem ho a neklepe Za chvíli ho půjdu startovat znova (a čeká nás dneska asi 600km), tak mi držte palce. Dokonce zmizely vibrace při brždění (nevím proč) a i při dálniční rychlosti (taky nevím proč). Zůstalo tam lehké hučení ze zadu, které jsem přisuzoval už jetému diferáku (je to tam delší dobu), ale vzhledem ke způsobu, jakým se to včera projevilo, si skoro začínám řikat, jestli to taky nejde od těch rezavých a zatuhnutých brzd taky (aneb ono se mi to kdysi dřív ozýval dost podobný zvuk i zepředu a zmizelo to postupně nějak s tím šaháním na brzdy). Za jízdy se objevil ještě jeden nový zvuk, který zněl jak zvonek cyklisty. Přemejšlel jsem, kdy jsem kterého srazil a jestli ho vláčím na kouli; nakonec to ale byly ty staré kladky hozené v kufru Jeden problém se ale přece objevil: jak byl venku chladič, aby se k tomu dalo vůbec dostat... tak byl i vyčištěn. Takže to začalo i chladit. Takže ten termostat otevírá teď fakt moc brzo A mám moc nízkou teplotu vody Za celou cestu i do prudkých stoupáků na dálnici to nedalo víc jak 86°C, když jsem dojel a zastavil, tak to vylezlo na chvíli na 88 Ještě druhou příhodu jsem měl na jižní spojce, kdy jsem na jejím konci zrychlil a převodovka nějak divoce podřadila, pak nechtěla řadit zpátky nahoru. Jsem jí ten plyn pustil, nakonec zařadila, ale auto nějak jelo. Začal jsem sjíždět na tu dálnici, pustil jsem plyn a projel tou zatáčkou a už jsem viděl, jak to začalo samo přidávat. Tak už na mě šly mrákoty, že mám zase vysypanou škrtící klapku a přemýšlel jsem, co s tím budu dělat. Pak jsem si ale po chvíli všiml, že já vůl jsem nechal nastavenej tempomat na 80km/h a tím plynem jsem se s ním pořád přetahoval
Můj výlet s českými drahami měl ještě vtipnou vložku. Na té přestupní stanici ještě čekala (bohužel na stejný vlak) nějaká místní světice, dosti zmožená po celodenní šichtě v místní hospodě (patrně u stolu štamgastů). Když se přiřítilo to historické vozidlo, ze kterého jsem vycítil, že by to mohl být ten správný vlak (protože se měl přečíslovat, ale nikdo se takovou věc neobtěžoval vyhlásit, takže v podstatě jenom náhodou jsem do toho nakonec vlezl ), tak se k němu přiblížila a na čekání, než nás do toho pustí, si asi chtěla zkrátit tím, že si ještě sedne na zem. Nicméně z mého pohledu sednutí na zem vypadalo prostě tak, že hodila panáka na zem a při tom se řádně jebla hlavou o beton Tak jsem se rozhodl, že si půjdu zlepšit karmu a udělám dobrý skutek a šel jsem se jí zeptat, jestli je v pořádku. Koukala se na mě dost škaredě, jak kdybych jí chtěl prodat nějaké hrnce No nic, nějak reagovala, krev z ní netekla, tak jsem šel zase zpátky. Během pár příštích minut se objevily další dva dobrodějové, kterým snad i něco odpověděla, ale pomoct nechtěla. Po další chvíli jí napadlo pokusit se vstát, což i po dalších 10 minutách snažení obvykle končilo padnutím na všechny 4. Objevil se další dobroděj, který na pomoc dostal povolení a začal ji zvedat. Chvílema to teda vypadalo, že spíš skončí na zemi oba, ale chlapec to zvládl (nicméně úplně vidím, jak teď píše na facebooku, jak chudák paní vůbec nikdo nepomohl ). Já se mezitím teda už nasáčkoval do té naftové drezíny. Komedie pokračovala dále, pač světice za tu chvíli sezení přišla o schopnost na těch nohách stát, takže ikdyž ji zvedli, tak bez další opory šla k zemi. No a co si budeme povídat, motorový vůz někdy z dob Byzantské říše není zrovna úplně bezbariérový Takže vlak nabral k těm 7 minutám zpoždění, které měl už ve chvíli, kdy stál ve stanici, dalších 10, než paní nacpali někam do vagónu (a než se rozhodli, jestli jí nacpou tam nebo do sanitky, nicméně paní na otázky, jestli nechce zavolat sanitku, nereagovala zrovna přívětivým způsobem ). Nic, vlak vyjel ze stanice rychlostí průměrného obézního cyklisty za vydávání vibrací podobných, jako když se v TDI řadí podle asistenta řazení. Chtěl jsem z toho na druhé stanici vylézt, mezitím byla jedna na znamení (doteď jsem nepochopil, jak se dává znamení vlaku ). Taknějak jsem myslel, že už konečně dojedu, bohužel světice vystupovala na té mezistanici na znamení. Takže jsme nabrali dalších 10 minut zpoždění No, kdyby někdo toužil po silném zážitku, tak podle jedné dívčiny z toho vlaku se tam tohle děje každý den
Ale zpátky k autu: nastartoval jsem ho a neklepe Za chvíli ho půjdu startovat znova (a čeká nás dneska asi 600km), tak mi držte palce. Dokonce zmizely vibrace při brždění (nevím proč) a i při dálniční rychlosti (taky nevím proč). Zůstalo tam lehké hučení ze zadu, které jsem přisuzoval už jetému diferáku (je to tam delší dobu), ale vzhledem ke způsobu, jakým se to včera projevilo, si skoro začínám řikat, jestli to taky nejde od těch rezavých a zatuhnutých brzd taky (aneb ono se mi to kdysi dřív ozýval dost podobný zvuk i zepředu a zmizelo to postupně nějak s tím šaháním na brzdy). Za jízdy se objevil ještě jeden nový zvuk, který zněl jak zvonek cyklisty. Přemejšlel jsem, kdy jsem kterého srazil a jestli ho vláčím na kouli; nakonec to ale byly ty staré kladky hozené v kufru Jeden problém se ale přece objevil: jak byl venku chladič, aby se k tomu dalo vůbec dostat... tak byl i vyčištěn. Takže to začalo i chladit. Takže ten termostat otevírá teď fakt moc brzo A mám moc nízkou teplotu vody Za celou cestu i do prudkých stoupáků na dálnici to nedalo víc jak 86°C, když jsem dojel a zastavil, tak to vylezlo na chvíli na 88 Ještě druhou příhodu jsem měl na jižní spojce, kdy jsem na jejím konci zrychlil a převodovka nějak divoce podřadila, pak nechtěla řadit zpátky nahoru. Jsem jí ten plyn pustil, nakonec zařadila, ale auto nějak jelo. Začal jsem sjíždět na tu dálnici, pustil jsem plyn a projel tou zatáčkou a už jsem viděl, jak to začalo samo přidávat. Tak už na mě šly mrákoty, že mám zase vysypanou škrtící klapku a přemýšlel jsem, co s tím budu dělat. Pak jsem si ale po chvíli všiml, že já vůl jsem nechal nastavenej tempomat na 80km/h a tím plynem jsem se s ním pořád přetahoval
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Pěknej zážitek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: SPM - Outback H6
Ten s tou paní nebo s autem?VDC píše:Pěknej zážitek
Sent from my iPhone using Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Všechno! U Jendy co den, to perla
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
* do příští výměny oleje, brzd a těsnění pod hlavou (vše souhrnně v intervalu 15 kkm)námořník píše:Tak ti to snad vydrží do výměny oleje
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12