SPM - Outback H6
Re: SPM - Outback H6
Krásný. To jsem snad ještě neviděl. Teda na subaru asi určitě.
EDIT: Ale teda asi to odpovídá tomu, o kolik to jelo blbě po tý kladce, ne?
EDIT: Ale teda asi to odpovídá tomu, o kolik to jelo blbě po tý kladce, ne?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Tak snad to nic neohlo
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Ono se tezko posuzuje o kolik to blbe jede... pres kraj ty kladky to neni, byt to tak vypada, ale je to uplne s hranou, coz na tech ostatnich neni...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: SPM - Outback H6
Tak ale kvůli něčemu se to potrhat muselo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Kvůli něčemu se to potrhat muselo, přesně jak píše Honza. Ale jestli jsi ho měl šejdrem, tak věřím, že se to mohlo rozcetlovat i tím.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No ještě jinak: dá se ten řemen tak blbě nandat, že bych ho poškodil a roztrhlo se to tím? Mně přišlo že ne, ale možná jsem to fakt blbě nandal
Ta kladka šejdrem, tu fotku jsem sem asi ani nedával, ale jak jsem řešil to klepání, tak jako první věc jsem sundal kryt, jestli tam není zapomenutej šroubovák nebo tak něco. Nenašel jsem nic, ale trochu míň se mi zdála tahle kladka (je to ta normální, nenapínací).
Ta kladka šejdrem, tu fotku jsem sem asi ani nedával, ale jak jsem řešil to klepání, tak jako první věc jsem sundal kryt, jestli tam není zapomenutej šroubovák nebo tak něco. Nenašel jsem nic, ale trochu míň se mi zdála tahle kladka (je to ta normální, nenapínací).
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
To si asi úplně nemyslím, že bys ho poškodil při montáži ty. Ale těžko říct.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Leda že bys ho nasadil blbě do těch drážkovaných řemenic, přes hranu, ale to si myslím, že by si s prvním otočením sedlo...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Přes hranu to určitě nebylo, takový játro zas nejsem Jako věc co jsem udělal a nevím, jestli jsem tomu mohl pomoct, bylo to, že jsem to přes hranu nasazoval - nedařilo se mi to tam namotat tak, aby mi ten nenasazený kus vešel na tu napínací kladku, takže jsem to namotal jak mělo být, kladku jsem vyhnul co to šlo a ten poslední kus jsem přehazoval přes řemenici kompresoru a tam jsem musel za ten řemen trochu tahat, abych to převlík. Ale v drážkách byl. Ještě mě napadá jestli se mi na to nechyt nějakej bordel, odkládal jsem ten řemen do auta, ale to jsem taky před nandáním zkoušel z těch drážek čistit
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3658
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: SPM - Outback H6
Jendo, nemas na nektere remenici nejakou ostrou hranu, neco jako zasek nebo sponu?? Zbytek toho remene vypada zdrave, a tohle je jako orezane, prostipane, prosoupane nebo co. Jestli jim v dilne neupadla na nejakou ostrou hranu, a nikdo to nezmercil? Uz jsem taky videl zbedovanej remen po X set tis, km. Vypadal stejne, ale... po cele sirce.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: SPM - Outback H6
Hele, já jsem na H6 musel nějaký ložisko na kladce nebo rolně (už nevím na kterým kusu) měnit, taky byla šejdrem...
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Na ty kladky ještě kouknu, potřebuju teď na to nasadit aspoň nějakej řemen abych s tím dojel aspoň někam Je možný, že jsem si tam i zanesl nějakej kamínek nebo tak něco, byť jsem se to snažil hlídat. Holt to teda půjde na zkoumání a repasi všech ložisek, co chrastí nebo jsou nakřivo (zatím teda vím, že na rolně je nakřivo, na kompresoru chrastí). Chtěl jsem s tím jezdit, že to chvíli vydrží a aspoň to nezkurví motor... tak motor to snad nezkurvilo, ale vydrželo to vysloveně jenom chvilku
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
Já myslím, že se buď něco netočí jak má a nebo tam ten řemen nepasuje a tak ho to rozřeže.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: SPM - Outback H6
No to na fotce snad není napínačka, ale normální kladka. Napínačka je vlevo od kliky. Teda z pohledu zepředu na motor.
Jako rvát poslední část, která nejde, na drážkovanou řemenici, když tam máš dvě hladký, mi nepřijde jako úplně šťastný. Při tom jsi ho mohl klidně dokurvit.
Jako rvát poslední část, která nejde, na drážkovanou řemenici, když tam máš dvě hladký, mi nepřijde jako úplně šťastný. Při tom jsi ho mohl klidně dokurvit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22728
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
To na tý fotce není napínačka, je to ta normální.
Problém těch hladkejch je, že jsou přesně v tom místě, kde mám ten klíč, kterým vychyluju tu napínací. Takže se mi to tam prostě nepovedlo narvat tak, aby ten řemen všude seděl, chybělo ho nahodit na hladkou kladku a ještě jsem tam vrazil ten klíč, abych to vychýlil. Ale já jsem lempl Ikdyž furt mi teda přijde pravdpěpodobnější, že bych ho spíš rozerval na té druhé straně, která tam šla problematicky strčit, než na té, co tam šla jako první...
No nic, objednal jsem dva řemeny s tím, že na ten první to snad dojede k někomu, kdo nemá volšový ruce a ten druhej se tam dá načisto. A má teda předzařízenou repasi, že se vymění ta kladka šejdrem, napínák a ložiska v těch idiotskejch řemenicích. A dostává poslední šanci, jestli po tomhle tam zas začne něco bouchat a nechá mě někde na ulici dřív, než dojede interval na výměnu oleje, tak jde do inzerce
Problém těch hladkejch je, že jsou přesně v tom místě, kde mám ten klíč, kterým vychyluju tu napínací. Takže se mi to tam prostě nepovedlo narvat tak, aby ten řemen všude seděl, chybělo ho nahodit na hladkou kladku a ještě jsem tam vrazil ten klíč, abych to vychýlil. Ale já jsem lempl Ikdyž furt mi teda přijde pravdpěpodobnější, že bych ho spíš rozerval na té druhé straně, která tam šla problematicky strčit, než na té, co tam šla jako první...
No nic, objednal jsem dva řemeny s tím, že na ten první to snad dojede k někomu, kdo nemá volšový ruce a ten druhej se tam dá načisto. A má teda předzařízenou repasi, že se vymění ta kladka šejdrem, napínák a ložiska v těch idiotskejch řemenicích. A dostává poslední šanci, jestli po tomhle tam zas začne něco bouchat a nechá mě někde na ulici dřív, než dojede interval na výměnu oleje, tak jde do inzerce