SPM - Outback H6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
A to je důležitý. Že teplota drží !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jo no, ale furt mám pocit, že při puštěnym větráku by správně měla jít dolu No kvízová otázka číslo dvě - když už jsem to v tom druhym vlákně stejně nakous. Dokáže termostat vyměnit i takovej lempl, jako jsem já? A bod 2) dá se to vyměnit bez toho, abych přišel o tu skoro novou chladící kapalinu?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: SPM - Outback H6
Jistě že ano, na to stačí dvě ruce a alespoň jedno trošku funkční oko .....takže hurá do toho a je to hotovo
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Vyměnit termostat samozřejmě zvládneš. Je snadno přístupnej. Jen musíš sundat dekl pod motorem a kapalinu si vypustit do lavoru.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No, koukal už jsem na video a úplně zrovna moc se mi do toho nechce Hlavně když už to vyměním a pochytám všechnu kapalinu, tak očekávám, že při lití zpátky tam nepůjde nalít všechno, zavzdušním si to, když už to nastartuju, tak zas několik hodin čekat, než to zchladne a budu tam moct dolít další kus... No a ještě jsem si přečet, že taky může být v háji jenom to teplotní čidlo nebo vodní pumpa. Samý radostný vyhlídky
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: SPM - Outback H6
Neboj se a s chutí do toho.spm píše:Jo no, ale furt mám pocit, že při puštěnym větráku by správně měla jít dolu No kvízová otázka číslo dvě - když už jsem to v tom druhym vlákně stejně nakous. Dokáže termostat vyměnit i takovej lempl, jako jsem já? A bod 2) dá se to vyměnit bez toho, abych přišel o tu skoro novou chladící kapalinu?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Měl bys přestat být paranoidní a přestat řešit píčoviny.
Kdyby se ti zasekával termostat, tak by ta teplota lítala daleko víc.
Kdyby se ti zasekával termostat, tak by ta teplota lítala daleko víc.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
No tj taky pravda,to tu nikdo neřekl.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No a našel jsem další závadu Zase čůrek vody, když jsem otevřel kufr. Takže při veškeré snaze mi tam po výměně toho světla v pátých dveřích zase někudy teče Asi zkusím jako první záchranu dotáhnout ještě víc ty krajní matky; ty jsou alespoň přístupné a bez rozebírání, takže za to nic nedám
Ale tak jinak kromě toho, že se mi asi nechtěl otvírat termostat bo co a že mi nejspíš mizí chladící kapalina, tak některý věci musim i pochválit Jednak servo řízení, který teď fakt posiluje a je to fakt hodně znát, že ten volant jde o dost víc zlehka. Trochu to teda ubírá sportovnímu pocitu, ale asi to mělo fungovat fakt takhle. A hlavně je to teď fakt tichý. Ráno když jsem to nastartoval, tak bylo -1 a nic nehvízdalo, nepískalo, nekňučelo, prostě klid.
A druhá věc je, že po té anabázi se škrtící klapkou mi přijde, že se to chová taky líp. Jednak dnešní studený start to chytlo na přesný otáčky (dřív se to těsně po startu párkrát zhouplo, než to začalo točit nějak stejně) a jednak i ty rozjezdy. Nějak pár dní předtím, než se to rozbilo, tak mi i nějak přišlo, že při tom rozjezdu to netočí nic mezi klasickým volnoběhem a 1500rpm. Prostě za jízdy se to předtím sice chovalo normálně, ale už při tom rozjezdu, když jsem přidal plyn, tak to prakticky vždycky šlo na 1500rpm. Teď tím plynem trefím v podstatě jakýkoliv otáčky. Nevím, možná to může být i jenom tím, že o tý výměně je ten plyn jinak seštelovaný... anebo tam fakt předtím už něco bylo nakouřený
No, tak snad ráno pod kapotou najdu všechny provozní kapaliny na svém místě a dám pokoj
Ale tak jinak kromě toho, že se mi asi nechtěl otvírat termostat bo co a že mi nejspíš mizí chladící kapalina, tak některý věci musim i pochválit Jednak servo řízení, který teď fakt posiluje a je to fakt hodně znát, že ten volant jde o dost víc zlehka. Trochu to teda ubírá sportovnímu pocitu, ale asi to mělo fungovat fakt takhle. A hlavně je to teď fakt tichý. Ráno když jsem to nastartoval, tak bylo -1 a nic nehvízdalo, nepískalo, nekňučelo, prostě klid.
A druhá věc je, že po té anabázi se škrtící klapkou mi přijde, že se to chová taky líp. Jednak dnešní studený start to chytlo na přesný otáčky (dřív se to těsně po startu párkrát zhouplo, než to začalo točit nějak stejně) a jednak i ty rozjezdy. Nějak pár dní předtím, než se to rozbilo, tak mi i nějak přišlo, že při tom rozjezdu to netočí nic mezi klasickým volnoběhem a 1500rpm. Prostě za jízdy se to předtím sice chovalo normálně, ale už při tom rozjezdu, když jsem přidal plyn, tak to prakticky vždycky šlo na 1500rpm. Teď tím plynem trefím v podstatě jakýkoliv otáčky. Nevím, možná to může být i jenom tím, že o tý výměně je ten plyn jinak seštelovaný... anebo tam fakt předtím už něco bylo nakouřený
No, tak snad ráno pod kapotou najdu všechny provozní kapaliny na svém místě a dám pokoj
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
nechci ti kazit radost,ale ten posilovač bych nechal řádně znovu prověřit,kluci dobřanští to jistě pochopí
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No už mi teď posladně nezávisle na sobě dva od nich říkali, že to jezdí moc hezky. Asi to v překladu znamenalo, že to neni rozbitý a nemám to furt zkoumat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Určitě to takhle jemně naznačili
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Ještě jednu fotku z dovolený jsem našel
Re: SPM - Outback H6
Takže jste byli na dovči ve třech?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130