SPM - Outback H6
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
V obci na silnici o více jízdních pruzích se smí podle zákona jet v jakémkoliv pruhu a pokud jedou vozidla v jednom z pruhů rychleji, nejedná se o předjíždění. Můžeme tedy jet v jakémkoliv pruhu a také „předjíždět“ vozidla v ostatních pruzích (pokud splníme všechna zákonná pravidla pro jízdu v pruzích, zejména neohrozit a neomezit ostatní účastníky silničního provozu). Nejedná se o podjíždění.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Tak zase Jirka to napsal rychleji.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: SPM - Outback H6
No, ale taky i v obci pořád platí pravidlo, že na pozemní komunikaci se jezdí vpravo. § 11, odst. 1 "Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, a pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti, při pravém okraji vozovky, pokud není stanoveno jinak." -- https://www.podnikatel.cz/zakony/zakon- ... 84311/#p11
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
To máš určitě pravdu Honzo, ale on může pak odbocovat vlevo, tak může jet v levým pruhu. Tady to tak evidentně nebylo ale spousta lidí neví, že se jezdí vpravo ani na dálnici, tak to po nich nemůžeš chtít ve městě. Potažmo když je můžu předjet zprava, tak to neřeším.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: SPM - Outback H6
No však jo, ale jenom, že i v obci by se mělo běžně jezdit vpravo. To, že to tak nikdo nedělá je věc druhá. Přeci nepojedu v pravym pruhu, když za 3 km budu odbočovat vlevo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: SPM - Outback H6
Každej přece ví, že pravej pruh je jen pro nákladáky.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Miro, to je přesně styl řidičů od brna.
Já na dálnici nikdy nepodjíždím. Prostě jedu v pravém pruhu a předjedu přes tři pruhy a zase se zařadím do pravého. V obci to neřeším.
Já na dálnici nikdy nepodjíždím. Prostě jedu v pravém pruhu a předjedu přes tři pruhy a zase se zařadím do pravého. V obci to neřeším.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No na spojce vlevo odbočit nikde není kam Souběžná jízda to podle mě nebyla (a ikdyby, tak furt do mě nemá najíždět), bylo to ve městě, on by jinak i ve městě měl umožnit předjetí rychlejších vozidel. (Mě by teda asi šlo uvařit za nedodržení bezpečné vzdálenosti od toho auta za ním, ten můj přejezd do pravého pruhu byl trochu těsnější) A mě teda úplně nenapadlo, když se do toho pravého pruhu nezařadil za celou tu dobu, co byl rovný a prázdný, že se do něj nacpe zrovna mezi těma zatáčkama, kde je dost blbě vidět. A hlavně kdyby ten blinkr dal alespoň trochu s předstihem. Že mi do toho pruhu někdo vlítne, ať už vpravo nebo vlevo, se mi stává dost často. Ale zatím pokaždý jsem byl v situaci, že to šlo dobrzdit (díky bohu, protože jednou to zase udělala nějaká kráva se sluchátkama v uších, takže ačkoliv jsem troubil, tak jí to bylo úplně jedno a poslala to tam až do konce). Ale tohle, ač to na tý kameře tak nevypadá, pač tam je to vždycky v pohodě, nešlo. Než bych na tu brzdu vůbec sáhnul, tak bych ho měl v sobě.
Ohledně dálnic... no, na D11 je teď taky takový nešvar. Po tom, co jí zrekonstruovali, tak někde zhruba od 5. kilometr je rozšíření na 3 pruhy, které končí 8. kilometrem s prvním sjezdem. A vyjma teda té skupiny lidí, která tím prostředním jezdí stůj co stůj se tam objevuje ještě skupina druhá, která jede tím pravým, ale když se na obzoru objeví cedule, že za kilometr začíná odbočovací pruh, který měří další kilometr (tedy fakticky vzato tento manévr provedou asi půl kiláku po začátku toho rozšíření), tak se hned cpou doprostřed. Upřímně tuhle skupinu, byť už teda narozdíl od města nelegálně, podjíždim taky. Jednak když vidím jak to dělají při výhledu na tu ceduli, tak se moc nebojím toho, že by se tam vrátili zpátky (a v nejhorším narozdíl od spojky je tam odstavný pruh kam se vejdu), druhak dostat se za provozu přes ty dva pruhy doleva je často problém, pač tam zase lítají závodníci 150+ a za třetí mi to prostě přijde míň nebezpečný, než se s tím o dost větším slepým úhlem zkoušet cpát přes dva pruhy tam a zpátky...
Ohledně dálnic... no, na D11 je teď taky takový nešvar. Po tom, co jí zrekonstruovali, tak někde zhruba od 5. kilometr je rozšíření na 3 pruhy, které končí 8. kilometrem s prvním sjezdem. A vyjma teda té skupiny lidí, která tím prostředním jezdí stůj co stůj se tam objevuje ještě skupina druhá, která jede tím pravým, ale když se na obzoru objeví cedule, že za kilometr začíná odbočovací pruh, který měří další kilometr (tedy fakticky vzato tento manévr provedou asi půl kiláku po začátku toho rozšíření), tak se hned cpou doprostřed. Upřímně tuhle skupinu, byť už teda narozdíl od města nelegálně, podjíždim taky. Jednak když vidím jak to dělají při výhledu na tu ceduli, tak se moc nebojím toho, že by se tam vrátili zpátky (a v nejhorším narozdíl od spojky je tam odstavný pruh kam se vejdu), druhak dostat se za provozu přes ty dva pruhy doleva je často problém, pač tam zase lítají závodníci 150+ a za třetí mi to prostě přijde míň nebezpečný, než se s tím o dost větším slepým úhlem zkoušet cpát přes dva pruhy tam a zpátky...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPM - Outback H6
Klasika, levou zatáčku vlevo, pravou vpravo, tím si zkrátíš trasu a když to tak děláš pravidelně každý den, tak za rok nějaký ten kilometr ušetříš. Ekonomicky, myslete ekonomicky, Halíkspm píše: A mě teda úplně nenapadlo, když se do toho pravého pruhu nezařadil za celou tu dobu, co byl rovný a prázdný, že se do něj nacpe zrovna mezi těma zatáčkama, kde je dost blbě vidět..
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
a já si říkal, proč mě tak zjara padla spotřeba, prd vyšší teploty, nene.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak jsem taky konečně dokončil jeden rest jak se tu už kdysi vedla diskuze, když bylo auto v lednu u mistra, tak jsem ho uprosil, aby mi natáhnul i kabel s nějakým normálním průřezem (koupil jsem nakonec 25mm2) přes auto a umístil někam u baterky pojistkový pouzdro. To se povedlo a od tý doby jsem vozil zaizolovanej kabel v kufru Myšlenka byla taková, že jsem si kdysi koupil 600W měnič, který připojovat přes autozásuvku na tenhle výkon jaksi nejde a připojovat ho svorkama na baterky taky není moc praktické a bezpečné. A někdy +- toho času jsem u kamaráda zahlédl konektory na připojení baterek k "ostrovnímu" systému. Konektory se mi hrozně líbily (dneska už bych teda k nim nějaké výhrady měl, ale stále asi neznám "lepší" řešení). Takže mi přišlo jako úplně skvělý nápad ten protažený kabel zakončit v tom kastlíku s nářadím, dát na něj konektor a na měnič namontovat taky slušný kabel a taky s konektorem. Takže to normálně nikde nepřekáží a když je to potřeba, tak se z kapsy vyndá kabel, zacvakne se a tradá, může to fungovat. Plus jsem v budoucnu plánoval, jelikož jsem chtěl na cesty nějakou slušnou ledničku, nechtěl jsem to napájet z baterky v autě a druhá fixní baterka se v outbacku nikam moc nevejde (holt to narozdíl od leona nemá pod kapotou místo ), tak že vyrobím nějaký "kufřík" s baterkou, oddělovačem, podpěťovkou a zásuvkama... který by šel vyndavat a dal by se zase akorát secvaknout konektorem na nabíjení za jízdy. S tímhle plánem si zatím nejsem jist, jelikož jsem si na tyhle krávoviny koupil další auto, ale jelikož v něm to taky nijak vymyšlené nemám, tak to možná stejně zrealizuju
Nicméně, nakrimpoval jsem kabel k měniči, nakrimpoval jsem kabel v autě a vložil pojistku. Hned jsem to vyzkoušel, jelikož jsem si na ten kabel v kufru chtěl navlíknout barevný bužírky (ona teda ta polarizace je i na tom konektoru, ale co, sichr je sichr ), tak jsem zapnul měnil, připojil do něj horkovzdušku a bužírky s ní na kabelu stáhnul Funguje to parádně
Výhrady ke konektorům bych měl, že jsem kupoval 175A verzi a ačkoliv jsem tu zradu tušil a ještě se výslovně ptal, jestli se tam dá 25mm2 kabel nacpat, tak vhodný to na to fakt neni... Druhá teda věc je, že čert ví, čim se to má vůbec krimpovat, ty kleště na normální oka taky nevypadají jako vhodná... No, držet to ve finále drží, u mě je to navíc hodně naddimenzovaný (jištěný je to na 60A), na straně auta už jsem to udělal líp (tu licnu jsem tam ohnul, takže je tam 2x, což dost pomohlo), ale úplně za čistou práci to nepovažuju a tím krimpováním bych se nikde nechlubil Výhody jinak jsou, že ty konektory jsou hermafroditní, takže se neřeší samec, samice, jde to proti sobě normálně spojovat. A ta 175A verze co jsem vyčetl, je dost oblíbená u offroaďáků. Hromada doplňku typu naviják to má často už na sobě a co jsem prolézal fóra, tak to často používali i pro startování (u auta s blbě přístupnou baterku vytáhli kabel od baterky/startéru na konektor a pak se vyrobil startovací kabel s konektorem... tohle budu na libero asi chtít taky, vzhledem k tomu manipulačnímu prostoru u baterky )
(Jo a ta humusácká izolačka je tam jenom proto, že ten konektor je zezadu v podstatě otevřený, byť s přepážkou mezi kontakty a mě prostě irituje volně přístupný kontakt s potenciálem ve stovkách ampér Ze stejného důvodu je na druhé straně ta strašně předražená gumová krytka, kterou by bylo daleko levnější nakreslit a vytisknout, jenže než bych se k tomu dokopal, tak bych tenhle příspěvek psal tak příští rok )
Nicméně, nakrimpoval jsem kabel k měniči, nakrimpoval jsem kabel v autě a vložil pojistku. Hned jsem to vyzkoušel, jelikož jsem si na ten kabel v kufru chtěl navlíknout barevný bužírky (ona teda ta polarizace je i na tom konektoru, ale co, sichr je sichr ), tak jsem zapnul měnil, připojil do něj horkovzdušku a bužírky s ní na kabelu stáhnul Funguje to parádně
Výhrady ke konektorům bych měl, že jsem kupoval 175A verzi a ačkoliv jsem tu zradu tušil a ještě se výslovně ptal, jestli se tam dá 25mm2 kabel nacpat, tak vhodný to na to fakt neni... Druhá teda věc je, že čert ví, čim se to má vůbec krimpovat, ty kleště na normální oka taky nevypadají jako vhodná... No, držet to ve finále drží, u mě je to navíc hodně naddimenzovaný (jištěný je to na 60A), na straně auta už jsem to udělal líp (tu licnu jsem tam ohnul, takže je tam 2x, což dost pomohlo), ale úplně za čistou práci to nepovažuju a tím krimpováním bych se nikde nechlubil Výhody jinak jsou, že ty konektory jsou hermafroditní, takže se neřeší samec, samice, jde to proti sobě normálně spojovat. A ta 175A verze co jsem vyčetl, je dost oblíbená u offroaďáků. Hromada doplňku typu naviják to má často už na sobě a co jsem prolézal fóra, tak to často používali i pro startování (u auta s blbě přístupnou baterku vytáhli kabel od baterky/startéru na konektor a pak se vyrobil startovací kabel s konektorem... tohle budu na libero asi chtít taky, vzhledem k tomu manipulačnímu prostoru u baterky )
(Jo a ta humusácká izolačka je tam jenom proto, že ten konektor je zezadu v podstatě otevřený, byť s přepážkou mezi kontakty a mě prostě irituje volně přístupný kontakt s potenciálem ve stovkách ampér Ze stejného důvodu je na druhé straně ta strašně předražená gumová krytka, kterou by bylo daleko levnější nakreslit a vytisknout, jenže než bych se k tomu dokopal, tak bych tenhle příspěvek psal tak příští rok )
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Paráda !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Máš to pěkný! Možná se jednou inspiruju
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Hezký, to už jsou dospělý kabely Škoda tý izolačky, kazí profesionální dojem
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak máme nový přední tlumiče, nový olej, novou chladící kapalinu, nový hadice do motoru, nový ložiska v nějaký pitomosti u motoru na rozvodech. Chtěl jsem to auto pochválit, jak si ho pak člověk váží, když jezdí několik dní místo toho v 1.6 impreze s hučícim ložiskem Ale, aby to nebylo tak růžový, tak se mi zase kousek před barákem povedlo neidentifikovatelná závada Když jsem jel po dálnici a konečně se po dlouhé době probojoval do levého pruhu, tak všichni v tom pravém samozřejmě začali přidávat. Tak jsem přišlápnul víc plyn, přidal asi na 150km/h, pouštim plyn a ozve se rána auto sebou škubne. Prvně si řikám, jestli převodovce zase nehrabe, kouknu na display, zařazená 4ka a zamknutý měnič a v tu chvíli se to stalo znova. O kus jsem zvolnil, jel chvíli asi 140km/h, než se mi povedlo nacpat se zase zpátky do pravého a tempem 80 - 100km/h jsem to dojel domů. Nicméně znova už se to neobjevilo (neměl jsem úplně koule na to zkusit znova šlápnout), auto se jinak chovalo normálně. Po dojetí jsem ještě koukal na motor (na volnoběh běžel úplně v pohodě), nenašel jsem nic rozmláceného pod haubnou a zkusil jsem ještě dotáhnout kola, ale taky nic. Takže upřímně nevim co tomu zas hrabalo (a nejsem teda ani úplně schopen vyloučit to, že se tam jenom válel nějakej bordel, do kterýho jsem vlítnul). No, zítra jsem měl mít 300km cestu, teď si nejsem jist, čím pojedu