Ne, to tam není.námořník píše:Já myslel, že už se to pak doštelovává samo, jako u bubnů. Nebo ne?
SPM - Outback H6
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Jo takhle to vyzkoušet můžeš. Zvedni a zkoušej.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak mi to nedalo, vyndal jsem ho na ulici a dal se do toho. Hodil jsem cihlu před přední nápravu, nechal N na převodovce, odbrzdil ručku a auto pustil do cihly, abych si byl jistej, že neni někde přibržděný (ulice je z lehkýho kopce, dostatečného na to, že odbržděné auto se na ní rozjede). Heverem jsem za diferák zvednul celou prdel a dal jsem se do testování:
- bez brzdy se obě kola celkem snadno a lehce točí
- při 2 cvaknutí ručkou se kola točí stále stejně
- při 4 cvaknutí jsou kola zabržděná, ale aplikováním síly s nima můžu točit
- při 6 zubech pokud chytím kolo za paprsky disků (normálně rukama) a vší silou rvu, tak kolem ještě pořád otočím
Re: SPM - Outback H6
Ty jsi pacient. Pořiď si siloměr a můžeš se dát do testování.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Vyvodit se z toho dá, že je třeba tu ručku poštelovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Bazmek
Jenom z toho návodu nechápu jednu věc - kdy se to má štelovat na kolech a kdy na té páce? Nevím jestli mi teda neuniká nějaký technický princip, ale ono to celkově nedělá nikde nic jiného, než že to tahá za lanko, ne? Takže když dle návodu to seřídím na kolech a pak to ještě přitáhnu na té páce, aby to mělo těch cca 20kg na 8. zubu, tak zase hrozí, že to přitáhnu tak, že to bude brzdit trvale, ne?
Jenom z toho návodu nechápu jednu věc - kdy se to má štelovat na kolech a kdy na té páce? Nevím jestli mi teda neuniká nějaký technický princip, ale ono to celkově nedělá nikde nic jiného, než že to tahá za lanko, ne? Takže když dle návodu to seřídím na kolech a pak to ještě přitáhnu na té páce, aby to mělo těch cca 20kg na 8. zubu, tak zase hrozí, že to přitáhnu tak, že to bude brzdit trvale, ne?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
Když to bude mít 20kg na 8 zubu, tak na 0 zubu to nebude mít nejspíš nic. Takže asi brzdit nebude ne?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Jestliže ty brzdy fungujou tak jak popisuješ, tak je třeba to poštelovat na těch rozpěrnejch šroubech skrz štíty. Krátkým plochým šroubovákem musíš pakny přitáhnout. Žádný lanko se nešteluje.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: SPM - Outback H6
Lanko se šteluje vždy až po paknách. Pro takový, co nerozumějí pořadí čísel 1 a 2 to v novějších návodech je už explicitně řečený.
A je to tam celkem jasné napsaný. Na paknách šteluješ vzdálenost činných ploch ve výchozím stavu, tedy když za to nic netahá - ten doraz je danej v brzdě.
A na páce šteluješ volnej chod, tedy v případě síly na zubu, tedy síly v konkrétní poloze, šteluješ sílu, jakou to má tahat. Předpokládám, že to nastavení odpovídá tomu, že v nulový poloze to netahá vůbec.
Samozřejmě měření pomocí síly předpokládá, že všechno chodí tak, jak má. Lanovody, samotný mechanismy na páce i na brzdách.
A je to tam celkem jasné napsaný. Na paknách šteluješ vzdálenost činných ploch ve výchozím stavu, tedy když za to nic netahá - ten doraz je danej v brzdě.
A na páce šteluješ volnej chod, tedy v případě síly na zubu, tedy síly v konkrétní poloze, šteluješ sílu, jakou to má tahat. Předpokládám, že to nastavení odpovídá tomu, že v nulový poloze to netahá vůbec.
Samozřejmě měření pomocí síly předpokládá, že všechno chodí tak, jak má. Lanovody, samotný mechanismy na páce i na brzdách.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak tady ještě pár fotek do deníčku, když už jsem je konečně dodělal (Ručku jsem furt ještě nesešteloval )
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Sluší mu to v přírodě
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: SPM - Outback H6
kdepak to je, takový hezký tábořiště..?
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Bradlecká Lhota. Je to oplocený sad, pronajatý na bezkempu.cz. Místo celkem úžasný - na tý fotce s čumákem auta je vzadu vidět barák, což je poslední stavení v té vsi. A tou cestou na fotce se jelo 800m nahoru směrem k lesu. A v tom místě je jedna chata, kde byl někdo akorát první den, tenhle sad a naproti přes cestu farmička majitelů. A okolo nechodí ani žádný turisti
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Tak to je super !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22554
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Mám záhadu Stává se mi, už to pozoruju dýl, že když mi auto chvíli stojí (tak zhruba týden, na déle než týden ho obvykle neodstavuju), tak mi při první jízdě po dálnici trochu vibruje volant, jakoby byly nevyvážená kola. Stávalo se to asi vždycky, teď to pozoruju častěji, jak jsem poupgradoval malou plečku a jezdím většinou do práce s ní, tak ty týdenní odstávky jsou častější. Zpravidla se mi to objeví ráno na dálnici na cestě do práce, odpoledne zpátky už to jede v pohodě.
Dneska to nicméně bylo horší. Naposled jsem se s autem vracel minulé pondělí z jižních čech a auto jelo úplně normálně. Dneska ráno jsem vyjel, najel jsem na dálnici, dal tempomat asi na 105km/h, objevil se lehký třes... a asi po 4km se to zhoršilo tak, že ten volant prakticky nešel udržet a musel jsem ubrat. Sjel jsem na benzinku a šel zkontrolovat kola, ale povolená nevypadaly.
Napadá někoho, co by to mohlo dělat? Nemůžou se třeba nějak takhle projevovat gumy, že při tom delším stání zešišatí? (Napadá mě jeden rozdíl - parkuju na nějakém navezeném a udusaném kačírku; většinou prdelí k jeho hraně, takže ty přední kola stojí obvykle na rovném. Nicméně jak jsem se minule vracel, tak jsem měl vzadu držák s kolama, takže jsem to odstavil obráceně a přední kola jsem měl k té hraně. Takže je možné, že to přední kol stálo v nějaké větší nerovnost (je tam i nějaká kolej), na hraně toho náspu nebo něco takového).
Dneska to nicméně bylo horší. Naposled jsem se s autem vracel minulé pondělí z jižních čech a auto jelo úplně normálně. Dneska ráno jsem vyjel, najel jsem na dálnici, dal tempomat asi na 105km/h, objevil se lehký třes... a asi po 4km se to zhoršilo tak, že ten volant prakticky nešel udržet a musel jsem ubrat. Sjel jsem na benzinku a šel zkontrolovat kola, ale povolená nevypadaly.
Napadá někoho, co by to mohlo dělat? Nemůžou se třeba nějak takhle projevovat gumy, že při tom delším stání zešišatí? (Napadá mě jeden rozdíl - parkuju na nějakém navezeném a udusaném kačírku; většinou prdelí k jeho hraně, takže ty přední kola stojí obvykle na rovném. Nicméně jak jsem se minule vracel, tak jsem měl vzadu držák s kolama, takže jsem to odstavil obráceně a přední kola jsem měl k té hraně. Takže je možné, že to přední kol stálo v nějaké větší nerovnost (je tam i nějaká kolej), na hraně toho náspu nebo něco takového).