SPM - Outback H6
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: SPM - Outback H6
No když se zblázní tak asi jo... ovládá solenoid co to zamyká volant, a zná i jeho polohy a komunikuje s ECU pro spínací skříňku... :D Takže už je solenoid pryč a místo ECU upravená...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
To je ale volovina To je na tom tvym Rolls Roycu?
Re: SPM - Outback H6
Jo tak proto tolik moderních aut nebliká, hlavně ty Audi. Vono maj rozbitou jednotku v páčce a nechtěj mást, tím, že by to blikalo jinak, než zamýšlí řidič, tak radši neblikaj vůbec. A pro jistotu ani ti, co maj tu páčku v pořádku. Protože co kdyby, že jo...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: SPM - Outback H6
Vrátím li se k Tomášovu umu, tak si říkám, že je skoda, že se nevrhnul na Subaru4everovo Leona tehdá. Určitě by to stálo zato a možná už by se blížil do finále
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
leone melo jeste tu vyhodu, ze bylo odstrojeny. tady musi tomas jeste furt neco rozebirat a skladat
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
K tomu je myslím zbytečný se vracet. Adam do toho nechtěl investovat a jeho cesty zamířily jiným směrem. Ani nevím, jestli ještě vůbec chodí na fórum...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: SPM - Outback H6
Nevím jak to s ním je. Ale co si budeme povídat, tak fakt, že v tvem dosahu je uloženo XT mě těší
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Já si všiml toho R,ale neznal jsem to,takhle už to dává smyslvrgada píše:ja si nekoupil V70, ale posledni verzi V70R a po tunerovi, takze tam bude zakopany pes.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: SPM - Outback H6
OT volvo
ja myslim, ze chyba bude spis ten predchozi majitel tuner nez to pismenko R, rejd volva je ale priserne malej, myslel jsem si, ze je to kvuli AWD, ale pry to tak maji i predokolky, pritom stary legacy je taky 4kola a rejd ma slusnej, ne sice jako omega, ale ta ma pohaneny jen zadek. Bal jsem se elektronickych tlumicu volvo Four C, ale asi to nejak porad jeste reaguje. Je nutne jezdit na comfort, na dalnici naopak sport, jinak je auto na te betonove rolete nestabilni. Advantage nastaveni je asi jen na vysypani zubu. Prekvapila cena vyfuku v originale hodne pres 100 000, porad doufam, ze to pujde nejak nahradit, ale dosavadni pokusy nevysly. Co se tyce elektroniky, zatim to neni tak, ze by auto zustalo nekde stat, jen je to strasne neprijemny. Kolaps ridici jednotky vyvola bud dlouha jizda v desti anebo velke horko v Chorvatsku. V naproste vetsine pripadu cca jednou za ctvrtleti staci zastavit, vypnout motoru a znovu nastartovat, nekdy je to uminenejsi a je zapotrebi odpojit baterku. Ale scenar je podobny, nejdrive se osvetli vnitrni osvetleni s hlaskou, ze nejsou zavrene nejake dvere a pak to odchazi jak palubni systemy korabu Enterprice, prestnou fungovat blinkry, svetla, ostrikovace a nakonec zhasne i palubka a samozrejme nelze radit 5ku a 6ku. Jen motor v osleplem aute statecne vrci, kdyz se mi to stalo poprve na dalnici bez odpocivadel, byl jsem hodne vydeseny, ale clovek si zvykne. Podle fora jsem vydedukoval, ze mam asi model, kde inzenyri pravdepodobne spatne vyresili prostup kabeloveho svazku do kabiny a zatyka do ridici jednotky a kolapsy z horka ma na svedomi pravdepodobne ekologicka pajka bez primesi jedovateho olova. Jinak, kdybych to vedel driv, tak si to samozrejme nikdy nekoupim. A ta svetla jsou samozrejme novinka, nenapadlo mne, ze ovladac svetel neni vypinac, ale jen system davajici povel ridici jednotce at posle povel jednotce svetel at se laskave vypne. Veci jako praskla priruba svodu ci foukle tesneni ci lozisko na kole je vec pochopitelna, auto neni novy, ale opotrebovany po nekolika majitelich, totez muze platit o tech tlumicich (stoji taky nesmysl a normalni tam dat nejde, protoze by nekomunikovaly s centralni jednotkou. Co tomu ale neodpustim, ze jsem si predstavoval pri tech 220kW nejak sportovnejsi auto, takze asi neni jina volba nez opet subaru, treba mne nezklame
ja myslim, ze chyba bude spis ten predchozi majitel tuner nez to pismenko R, rejd volva je ale priserne malej, myslel jsem si, ze je to kvuli AWD, ale pry to tak maji i predokolky, pritom stary legacy je taky 4kola a rejd ma slusnej, ne sice jako omega, ale ta ma pohaneny jen zadek. Bal jsem se elektronickych tlumicu volvo Four C, ale asi to nejak porad jeste reaguje. Je nutne jezdit na comfort, na dalnici naopak sport, jinak je auto na te betonove rolete nestabilni. Advantage nastaveni je asi jen na vysypani zubu. Prekvapila cena vyfuku v originale hodne pres 100 000, porad doufam, ze to pujde nejak nahradit, ale dosavadni pokusy nevysly. Co se tyce elektroniky, zatim to neni tak, ze by auto zustalo nekde stat, jen je to strasne neprijemny. Kolaps ridici jednotky vyvola bud dlouha jizda v desti anebo velke horko v Chorvatsku. V naproste vetsine pripadu cca jednou za ctvrtleti staci zastavit, vypnout motoru a znovu nastartovat, nekdy je to uminenejsi a je zapotrebi odpojit baterku. Ale scenar je podobny, nejdrive se osvetli vnitrni osvetleni s hlaskou, ze nejsou zavrene nejake dvere a pak to odchazi jak palubni systemy korabu Enterprice, prestnou fungovat blinkry, svetla, ostrikovace a nakonec zhasne i palubka a samozrejme nelze radit 5ku a 6ku. Jen motor v osleplem aute statecne vrci, kdyz se mi to stalo poprve na dalnici bez odpocivadel, byl jsem hodne vydeseny, ale clovek si zvykne. Podle fora jsem vydedukoval, ze mam asi model, kde inzenyri pravdepodobne spatne vyresili prostup kabeloveho svazku do kabiny a zatyka do ridici jednotky a kolapsy z horka ma na svedomi pravdepodobne ekologicka pajka bez primesi jedovateho olova. Jinak, kdybych to vedel driv, tak si to samozrejme nikdy nekoupim. A ta svetla jsou samozrejme novinka, nenapadlo mne, ze ovladac svetel neni vypinac, ale jen system davajici povel ridici jednotce at posle povel jednotce svetel at se laskave vypne. Veci jako praskla priruba svodu ci foukle tesneni ci lozisko na kole je vec pochopitelna, auto neni novy, ale opotrebovany po nekolika majitelich, totez muze platit o tech tlumicich (stoji taky nesmysl a normalni tam dat nejde, protoze by nekomunikovaly s centralni jednotkou. Co tomu ale neodpustim, ze jsem si predstavoval pri tech 220kW nejak sportovnejsi auto, takze asi neni jina volba nez opet subaru, treba mne nezklame
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
výfuk za sto papouchů?Tj mazec teda i ty ostatní elektro špeky No holt se ne vždy zadaří,ještě,že subo si v tomhle drží spolehlivost dobře,myslím hlavně včil elektroniku.To mě u SG nemusí trápit,tohle fakt oceňuji,že tam má aboslutní minimum elektroniky a to co tam má funguje zatím na výbornou,i přes ty léta.
Spm je sice tolerantní a sám plevelí kde može,ale radši toho nechám už
Spm je sice tolerantní a sám plevelí kde može,ale radši toho nechám už
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No, co se týče rejdu, tak nevím jak první Legacy, ale tenhle OTB na tom také moc slavně není. Ne že by s tím vysloveně manipulovat nešlo, ale žádný zázrak to není a už jsem řídil i několik podobně velkých aut, které se vytočí podstatně líp. Přisuzoval jsem to velikosti kolům vs nacpaný motorový prostor. Ale tohle asi posoudíš sám na novém Legacy - počítám, že v tomhle ohledu bude úplně stejný. Co se týče těch elektro problémů, to bych se asi picnul Až si skoro říkám, jestli fakt neni jednodušší řešit korozi než tohle Můj jediný problém s elektrikou na tomhle byl, že když jsem sundaval světla z 5. dveří, tak po jejich montážni svítily chaoticky a haluzně. Stačilo vycvakat konektory a vrazit zpátky A pak teda klasicky přerušený kabel v průchodce do 5. dveří. Nicméně ten jsem objevil náhodou a patrně byl od vyhřívání okna, které ale fungovalo. Takže si to buď tu kostru chytlo jinudy anebo jsem ten kabel přerval já, když jsem se tam pokoušel nacpat kabel od kamery (tehdy jsem si toho taky všimnul).
Re: SPM - Outback H6
Proč by auto s AWD mělo mít horší rejd než předokolka? V obou případech jsou snad klouby v předních kolech, tak je to z tohohle pohledu to samý, ne? Nebo jako aby konstrukčně omezili maximální rozdíl otáček přední a zadní nápravy?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Třeba Forejs má lepší rejd,než má bývalá xantie(odzkoušeno na stejné otočce na cestě od parkoviště před barákem,takže opravdu ano).Xantie byla delší,ale nevím jestli ten rozdíl dělali jen převisy,nebo samotná vzdálenost náprav.Každopádně forejs awd vychází v tomto lépe,i pocitově je obratnější na otáčení.
Sázím na to,že nic takového jako rozdíl otáček...neřešili.
Sázím na to,že nic takového jako rozdíl otáček...neřešili.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: SPM - Outback H6
Ono samozřejmě, čím menší úhel ten homokineťák "podporuje", tak tím může bejt odolnější (ne, že by to muselo bejt pravidlo).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Jo,může být,ale záleží pak na kvalitě provedení.A třeba subaru na kineťáky netrpí,nijak významně určitě ne,spíš bych řekl naopak,není to věc co by se vůbec řešila.Když se autu nedává pernamentně čočka,ale to je tak se vším,tady problém není.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98