SPM - Outback H6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
To rikam, ze za 40 na ND by to nebyla spatna cena, kdyz se pouzije i motor
Hlavne to zacalo ted s vetsi zimou. Otacky musim jeste overit (blbe se to zkouma, ona H6 pri tehlech otackach jede uz jak prase...), ale vypadalo to na to...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Hlavne to zacalo ted s vetsi zimou. Otacky musim jeste overit (blbe se to zkouma, ona H6 pri tehlech otackach jede uz jak prase...), ale vypadalo to na to...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Tomu se říká podpora,kolegamnov píše:Teď už jen odhalit, zda rezonuje klikovka, nebo šusplech.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No jen počkejte, až si pořídim to Libero, to si teprv užijete
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
to bude tahanice,hamoun je v pořadí
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPM - Outback H6
mi uplne staci, kolik Liber ma Tapan a pak kupuje Feldu, aby mohl vubec jezdit takze to neni spravny směr …
spm: .... to uz ti napsali uplne vsichni ... vyskubni displej, a poustej si nahlas radio nebo oblibenou muziku ...
spm: .... to uz ti napsali uplne vsichni ... vyskubni displej, a poustej si nahlas radio nebo oblibenou muziku ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: SPM - Outback H6
2SPM
...
na pazvuky mi kamos mechanik radil: Pust si radio
..
ad mirne uchazejici pneu zpravidla pomuze navsteva servisu, sundani pneu a okartacovani rafku a znovunazuti, pokud tam teda samozrejme neni defekt.
...
co mam zkusenosti, tak mne se lip jezdivalo na mensich rozmerech kol a tedy logicky vetsi vrstve gumy do daneho rozmeru kola auta
...
nova pneu je bez diskuze lepsi, ale uz jsem dojizdel i dve 20 let stare rezervy, ktere se mi pri kupovani omeg sesly a byly jak nove i otrepy jeste mely. pneu skodi slunce, sul i vzduch, ale uskladnene v prostoru rezervy kupodivu neterely.
...
na pazvuky mi kamos mechanik radil: Pust si radio
..
ad mirne uchazejici pneu zpravidla pomuze navsteva servisu, sundani pneu a okartacovani rafku a znovunazuti, pokud tam teda samozrejme neni defekt.
...
co mam zkusenosti, tak mne se lip jezdivalo na mensich rozmerech kol a tedy logicky vetsi vrstve gumy do daneho rozmeru kola auta
...
nova pneu je bez diskuze lepsi, ale uz jsem dojizdel i dve 20 let stare rezervy, ktere se mi pri kupovani omeg sesly a byly jak nove i otrepy jeste mely. pneu skodi slunce, sul i vzduch, ale uskladnene v prostoru rezervy kupodivu neterely.
Re: SPM - Outback H6
vrgada píše:2SPM
...
na pazvuky mi kamos mechanik radil: Pust si radio
..
ad mirne uchazejici pneu zpravidla pomuze navsteva servisu, sundani pneu a okartacovani rafku a znovunazuti, pokud tam teda samozrejme neni defekt.
...
co mam zkusenosti, tak mne se lip jezdivalo na mensich rozmerech disku a tedy logicky vetsi vrstve gumy do daneho rozmeru kola auta
...
nova pneu je bez diskuze lepsi, ale uz jsem dojizdel i dve 20 let stare rezervy, ktere se mi pri kupovani omeg sesly a byly jak nove i otrepy jeste mely. pneu skodi slunce, sul i vzduch, ale uskladnene v prostoru rezervy kupodivu neterely.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Hamoun: ja mam na to jeste swifta... akorat ten uz taky nefunguje
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPM - Outback H6
toho mame taky ...mohl bych ho zkusit dnes nastartovat ... od te doby, co mi prisel klestovy ampernetr z ciny startuje bez problemu
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
A když ani to nepomůže,tak přidat duši.vrgada píše:2SPM
...
na pazvuky mi kamos mechanik radil: Pust si radio
..
ad mirne uchazejici pneu zpravidla pomuze navsteva servisu, sundani pneu a okartacovani rafku a znovunazuti, pokud tam teda samozrejme neni defekt.
...
...
nova pneu je bez diskuze lepsi, ale uz jsem dojizdel i dve 20 let stare rezervy, ktere se mi pri kupovani omeg sesly a byly jak nove i otrepy jeste mely. pneu skodi slunce, sul i vzduch, ale uskladnene v prostoru rezervy kupodivu neterely.
Jo někdo tu psal,že rok správného uskladnění pneu rovná se 1 týden pneu na kolech.Já včil kupoval dva roky staré-nové pneu a člověk na nich nic nepozná,směs je dosti měkká,nic jim není.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Ono divný na tý gumě je, že fakt unikala nárazově. Jednou jsem ji na jaře vyndal úplně prázdnou, po druhý měla +- podobný tlak co ostatní... Ale jak jsem psal - ta guma je stará a ježděná; není to vyndaná uloženka, ale já sám jsem na ní odjezdil už 3 sezóny a kdoví kdo kolik předtím Plus je navíc postižená tím, že ten vzorek na krajích má už vyhoblovaný... Takže než to zkoušet zachraňovat, tak asi lepší pořídit nové hezké gumy. Jinak mi paradoxně teď přijde, že na těch zimákách mám větší grip, než na těhlech letních; víc mi to cloumá s volantem, řízení je pevnější... (anebo se rozbil posilovač )
Re: SPM - Outback H6
Já začínal tím Trabantem a tam byl hit radiální pneumatiky oproti původním diagonálním. (Nezkoumal jsem to, ale asi jinak uložena výztuž uvnitř gumy). Nepamatuji se, že by se řešily letní/zimní a na hory se jezdilo i tak. Nicméně mne to nijak neomezuje disku na omegy i Subaru mám nebo měl jsem dost a po tajtrlikovani před barákem s výměnou kol jsem dával přednost přehození v pneuservisu i z důvodu, že to zkontrolovaly i znovuvyvazily. A mají tam i takový lis, který zanori kolo do vody a vidí bublinky, kde to případně uniká.
...
Jednu dobu byly pneu vzhledem k mým příjmům drahé, tož jsem dojížděl dovozove bazarové pneu z bohatších zemi. Ale to se už neplatí, protože nové zlevnily, bazarové ne a cizozemci zacali víc šetřit a dovážené pneu už byly hodně sjete
...
Někdy, když se doma sešlo víc aut, tak jsem ani neprezouval a měl auta letní a zimní. A protože nebydlíme na horách a ani u moře, tak po většinu času je to stejné jedno. A klidně jsem k moři vyrazil na zimakach a po městě většinu zimy odjezdil třeba na letních, když na věc prislo, protože byly zachovalejší a když jsem měl naposledy 4 auta, tak jsem opravdu nechtěl řešit 8 sad kol, každé jinačí
...
Ale protože pneu jsou dnes opravdu levne a bazarové disky jsou za levno, nema smysl na tom skudlit. Horši taky je, že jak subaru tak Volvo mám nízko a nedostanu se pod ně hydraulickým hypermarketovym zvedákem. A co mám vypozorované staré pneu opravdu hůře těsní u ráfku a i častěji mívají defekt. Závěr, pokud jsou problémy je opravdu nejlepší koupit nové pneu
...
Jednu dobu byly pneu vzhledem k mým příjmům drahé, tož jsem dojížděl dovozove bazarové pneu z bohatších zemi. Ale to se už neplatí, protože nové zlevnily, bazarové ne a cizozemci zacali víc šetřit a dovážené pneu už byly hodně sjete
...
Někdy, když se doma sešlo víc aut, tak jsem ani neprezouval a měl auta letní a zimní. A protože nebydlíme na horách a ani u moře, tak po většinu času je to stejné jedno. A klidně jsem k moři vyrazil na zimakach a po městě většinu zimy odjezdil třeba na letních, když na věc prislo, protože byly zachovalejší a když jsem měl naposledy 4 auta, tak jsem opravdu nechtěl řešit 8 sad kol, každé jinačí
...
Ale protože pneu jsou dnes opravdu levne a bazarové disky jsou za levno, nema smysl na tom skudlit. Horši taky je, že jak subaru tak Volvo mám nízko a nedostanu se pod ně hydraulickým hypermarketovym zvedákem. A co mám vypozorované staré pneu opravdu hůře těsní u ráfku a i častěji mívají defekt. Závěr, pokud jsou problémy je opravdu nejlepší koupit nové pneu
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Já mám na outbacku opačný problém; mám ten hydraulický hever skoro nadoraz, aby se ty kola vůbec odlepily od země a šlo to kolo vyměnit (pravda, strkám ho pod začátek ramena, takže asi místo, kde se to kolo pak svěsí nejvíc).
Když se to tu nakouslo, tak si zaflamuju i ve svym vlákně Jak často se vám stalo, že bylo potřeba nazutý kolo fakt znova vyvážit? Pač už jsem to párkrát, že to vozí do pneuservisu pokaždý, protože se to stejně musí znova vyvážit... nicméně i s mojí paranoiou jsem zatím na žádnym autě nezaznamenal, že by se na doma přezouvaných gumách objevily nově vibrace... Teda, vibrovalo mi to teď naposled na H6, když jsem jel třetím rokem tyhle letní. Okolo 130km/h to začalo tak lehce, když se to přišláplo víc, tak to bylo už i celkem nepříjemný. Tam jsem si řikal, že už by to asi chtělo a všiml jsem si toho po přezutí na ně. Nicméně vibrace zmizely po vyměnění předních kotoučů, který měly už asi celkem dost, takže to dost možná tim taky nebylo (akorát na zimákách jsem nejezdil rychle tak, aby se to projevilo...)
Když se to tu nakouslo, tak si zaflamuju i ve svym vlákně Jak často se vám stalo, že bylo potřeba nazutý kolo fakt znova vyvážit? Pač už jsem to párkrát, že to vozí do pneuservisu pokaždý, protože se to stejně musí znova vyvážit... nicméně i s mojí paranoiou jsem zatím na žádnym autě nezaznamenal, že by se na doma přezouvaných gumách objevily nově vibrace... Teda, vibrovalo mi to teď naposled na H6, když jsem jel třetím rokem tyhle letní. Okolo 130km/h to začalo tak lehce, když se to přišláplo víc, tak to bylo už i celkem nepříjemný. Tam jsem si řikal, že už by to asi chtělo a všiml jsem si toho po přezutí na ně. Nicméně vibrace zmizely po vyměnění předních kotoučů, který měly už asi celkem dost, takže to dost možná tim taky nebylo (akorát na zimákách jsem nejezdil rychle tak, aby se to projevilo...)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Spm: a dát mezi hever a auto kus nějakýho trámku by nešlo? Mj. je to i ohleduplnější, než to zvedat kov na kov.
Taky jsem se nesetkal s tím, že by jednou vyvážené gumy začaly po opakovaném přehození zlobit. Ale teď na Foresteru s tou letní sadou asi do pneuservisu budu muset
Taky jsem se nesetkal s tím, že by jednou vyvážené gumy začaly po opakovaném přehození zlobit. Ale teď na Foresteru s tou letní sadou asi do pneuservisu budu muset
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
U outbacka by se asi prkno vešlo, u těch ostatních aut je zase problém, že je tam málo místa na to mezi ten hever ještě něco strčit Já si teda k tomu z číny koupil ještě takový ten gumový puk, ale ukázalo se, že je gumový až moc a jaksi se deformoval. Takže jsem ho radši zas přestal používat, protože to zavánělo dalším nechtěným skokem z heveru Ale když jsem to konzultoval s tomášem, tak se netvářil, že by zvedání za tyhle části tomu mělo nějak extra vadit. Zato mi důsledně zakázal zničit opravené prahy