SPM - Outback H6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak kus gumy vyměněn Fakt to nebylo moc těžký Jenom si teda nejsem úplně jist, co na tý geometrii viděl, ikdyž jsem tím drátem lomcoval a i po tom co jsem ty staré silentbloky vyndal, tak mi nepřišly nějak dramaticky špatné. Ale co, novýma by se nic zkazit nemělo, tak jsem to přehodil.
Jenom jsem propadl lehké panice, když jsem vyšrouboval ten levý a jak jsem za něj zatáhnul, abych ho sundal, tak mi celý stabilizátor ujel docela dost dozadu, jak se hýbal v kosti. Ale horká linka mě uklidnila, že se to hýbat má, takže děkuju
Zítra potřebuju na otočku do jižních čech, tak snad jsem tam fakt nic nezmatlal a dojedu s tím i domů
Jenom jsem propadl lehké panice, když jsem vyšrouboval ten levý a jak jsem za něj zatáhnul, abych ho sundal, tak mi celý stabilizátor ujel docela dost dozadu, jak se hýbal v kosti. Ale horká linka mě uklidnila, že se to hýbat má, takže děkuju
Zítra potřebuju na otočku do jižních čech, tak snad jsem tam fakt nic nezmatlal a dojedu s tím i domů
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2706
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPM - Outback H6
Ja to rikal,ze nejtezsi bylo napsat ten navod
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
No ta díra je viditelně vytahanější, tak lepší to určitě bude, když už tam ten drát máš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jestli neklame fotka. Já za ten drát ještě tahal, než jsem něco odmontoval a nepřišlo mi, že by tam byla vůle... ale možná jsem na tohle jenom dost levej Když jsem si hrál se starým vyndaným ramenem ze swifta, které se měnilo kvůli tomu, že v něm třískal kulový čep (a v rejdu v dírách to fakt už mlátilo), tak jsem na něm tu vůli taky dost dlouho hledal
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7814
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Taky na fotce vidím větší a šišatou díru.
Nelomcoval jsi s tím na zvednutém autě?
Nelomcoval jsi s tím na zvednutém autě?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Mě to přijde typicky vychozené, vytahané, je to krásně vidět, tohle určitě neudělal žádným lomcováním a navíc Honza za to beztak nijak nerval.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Ja s tim lomcoval na zemi, na zvednutym aute s tim lomcoval technik na geo, co pak rikal, ze je ten silentblok spatny.
Tak mam ted aspon teda dobry pocit, ze jsem to nemenil zbytecne
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Tak mam ted aspon teda dobry pocit, ze jsem to nemenil zbytecne
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Zbytečně jsi to určitě neměnil. Už jenom proto, že sis zase trochu rozšířil své řemeslnné obzory.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Protože se tu rozšiřují nějaké nepravdivé fámy, jako že mám teď radši nějakou plechovku od olejovek než H6 nebo co Tak to jdu uvést na pravou míru. H6 včera udělala taky velikou radost, protože může zase 2 roky jezdit legálně v provozu. Průchod úplně hladký, na té trhací desce, kde to autem hází a technik kouká na podvozek, jsem i v autě seděl a ani jsem necítil, že se něco děje Emise taky prošly na čisto, byť teda hóóódně natěsno, takže za dva roky nás nejspíš čeká výměna katalyzátorů... A ty dvě závady v protokolu nekomentuju Evidentně na tom autě nic najít nešlo, když tam napsali takovou úplnou kravinu
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14702
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Ty jo, Jeníku, ty to máš zrezlý? Asi by ses měl zase zařadit do fronty
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
To je takový, když ty papíry děláš od stolu - je to japonský, je to zrezlý
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14702
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Je to starej pelech, když tam nic nenapíšou, bude to podezřelý Na realitu sere pes
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Je to starý, tak tam něco napsat musí. Kdyby to bylo bez závad, bylo by to podezřelý.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: SPM - Outback H6
Tak jsem se schválně kouknul na protokol od Lega (OTB nebyl nikdy na ofiko ME), abych viděl, kolik CO teda mám já. A teda asi tam fakt bude u tebe nějakej problém. Přemejšlel jsem o tom, jak jsme se bavili, a oni to měří logicky na konci vejfuku, takže i jejich naměřená hodnota lambda je změřená na konci vejfuku, tedy až za KATem. Takže bych se i tak zkusil kouknout na diagnostiku a na obě přední lambdy, co z nich leze. Protože KAT ovlivní množství O2, CO, CO2, N, NOx a HC ve vejfukových plynech. Takže si dokážu představit, že po těch chemickejch reakcích tam třeba výsledný množství kyslíku, což je jediný, co ovlivňuje hodnotu lambda, bude v pořádku, ale zbyde tam moc CO. Nebo tak něco... nevim, třeba někdo bude chytřejší a něco ho napadne.
Chtělo by to asi srovnat hodnoty lambda co si spočítá ECU a co leze z vejfuku za KATem...
Jinak tady natočený Lego
Chtělo by to asi srovnat hodnoty lambda co si spočítá ECU a co leze z vejfuku za KATem...
Jinak tady natočený Lego
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Na tom tvým protokolu teda zase úplně nerozumím, proč limit CO v otáčkách je nižší, než na volnoběh. Nemělo by to být spíš obráceně? Jinak nějaká vypočítaná hodnota lambda se ukazuje na tom klubovym diagnostickym displayi a tam povětšinou taky svítí nějaký normální číslo (0,97 - 1,02 typicky). Zkusim ještě někde vyhrabat ten minulej protokol, ale taky to tam nebyla žádná hitparáda, tuším 0,22% nebo takněco. Ale tenkrát tam to auto navíc šlo asi hodně studený, protože tam dojelo na plaťáku po vyvaření a pochybuju že s tím někdo někam jel...