To se klidně zastav a já Ti je vyfouknu.spm píše:...hlavne to neumim rozebrat...
SPM - Outback H6
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
No to je asi zrovna tenhle systém, ne? Neumím si představit, jak bych měnil prachovku, aniž by šel pístek ven.
Jsem se měl stavit s těma původníma z OTB, ty by vyfouknout nešly Bylo s tím spousta násilí ve svěráku.
Jsem se měl stavit s těma původníma z OTB, ty by vyfouknout nešly Bylo s tím spousta násilí ve svěráku.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: SPM - Outback H6
Tak daj se vyšlapat ještě když je to připojený k autu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
No to jo, jen v nich pak máš 2 deci brzdovky. Vzadu teda jen deci.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: SPM - Outback H6
Tak neříkám, že ne
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Jooo, strašně rád čtu Honzu spm, ten vždy pobavíhamoun píše:spm .. ty ses genialni vypravec .. clovek, aby si k tomu udelal kafe
jinej by napsal - mam prihlaseny vlek. akorat jsem musel brzo vstavat, jinak se dlouho ceka
ale fakt pekne
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
To byl zas den Vzhledem ke stavu mého vozového parku, kdy na korejci jsem dojel přední brzdy na Viktorku, na H6 zadní brzdy zase úplně zrezly a celkově jsem měl pocit, že nevím, jestli to vlastně vůbec funguje, jsem se rozhodl, že si to zmrvím sám Což od někoho, kdo neumí ani vyměnit kolo... Nicméně ukecal jsem Honzu, aby mi udělal workshop, za což mu patří velký dík Takže cílem bylo vyčistit zkontrolovat přední brzdy na H6, vyčistit zadní brzdy na H6 a vyměnit kotouče s deskama a vyměnit kotouče/desky na korejci (hrůza, 130k najeto a už tomu odejdou kotouče). Když to shrnu, tak povedla se vlastně akorát ta první část a na korejce se vůbec ani nedostalo
První hezký pohled se naskytnul, když jsem sundal levé přední kolo a koukal jsem, co máme zase mastného. Manžeta na poloose začala nějak upouštět. Prasklá není, ale z konce to mazivo vytéká... a kam jinam než na katalyzátor, žejo Úplně moc radost jsem neměl teda ani z toho, že na řízení je taky asi původní manžeta. Děravá není, ale když se to celé měnilo vlastně jen tak preventivně, tak by si tu výměnu zasloužila taky. No nic, rozebírat poloosy se naučím jindy
Na předních brzdách jinak vcelku nic divného nebylo. Jeden čep na každé straně mi přišel vošklivý, tak jsem použil jednu sadu a vyměnil to. Jinak to všechno jevilo známky toho, že se to hýbe, akorát jeden čep měl nějakou defektní prachovku, patrně už z výroby. Chyběla jí ta hranka, kterou drží v držáku třmenů, takže jí šlo vytáhnout v podstatě bez námahy. Vyměnil jsem jí i s čepem, když jsem měl načatou tu sadu Na pravém kole byl jinak po posledním extenpóre měněný celý třmen, když v něm zůstal zakouslý pístek. A teď po vyčištění to vypadá pěkně hnusně, pač ostatní třmeny cerv natřel na červeno a tenhle jediný není Navíc teda pístky na tom novém třmenu se asi neměnily, takže jeden z nich je takový olezlý... Takže holt to příště vyměním i s třmeny, co už
Zábava začala na zadní nápravě, když jsem rozebral první brzdu a vyndal dvě různě sjeté destičky. Kotouč z vnitřní strany obržděný byl celkem normálně, zrezlý byl jenom zvenku. Taky vnitřní destička byla víc sjetá. Nicméně zajímavější část byla, že vnitřní a vnější destička zjevně nebyla stejná - jiné provedení/výrobce... No, asi by to vysvětlovalo, proč to zrezlo Tak jsem po použití brutálního násilí nasadil rázový utahovák na šroub od držáku třmene, povolil ručku a sundal kotouč. Alespoň ten šel poměrně sám. Nandal se nový kotouč, vypadalo to nadějně... Tak jsem jenom dotáhl jednu matku, že sešteluju ručku, než tam nandám ostatní kraviny. A ejhle, s kotoučem nešlo ani pohnout. Jak jsem matku trochu povolil, tak to šlo. Jebat ježky traktorem Po chvíli zkoumání a volání přítele na telefonu jsme si všimli, že starý kotouč má na přechodu mezi tou brzdnou plochou pro pakny a plochou rovnouběžnou s nábojem ostrý 90° zlom, zatímco u toho nového je tam přechod vypadající jak sražená hrana (viz fotka). A patrně tenhle kousek stačí k tomu, že se to v tom místě po dotáhnutí zapře do boční strany paken a zablokuje se to o to. Takže jsem tam nandal zpátky orezlý kotouč s dvojkombinací destiček a šel si pobrečet na fórum Nevim, proč si jednou nemůžu koupit něco, co by tam pasovalo
Co teď s tím nevím, můžu zkusit ty kotouče vrátit a vzít jiné, u kterých mohu doufat, že tam ta hrana nebude (aktuální kotouče by měly být ate, které teď zase nejdou koupit). Nebo je vrátit a nechat ty aktuální kotouče stočit kvůli rzi, jelikož tloušťky mají jinak asi celkem dost. Nebo napadnout flexou ty pakny a hranu jim trochu zbrousit, ale kdo ví jak by to dopadlo Nebo nevim, asi začnu jezdit do práce na kole
Stay tuned, korejce jdu rozebrat zítra sám bez dozoru A repas balíček čepů napovídá, že je tam nějaká složitější ptákovina
První hezký pohled se naskytnul, když jsem sundal levé přední kolo a koukal jsem, co máme zase mastného. Manžeta na poloose začala nějak upouštět. Prasklá není, ale z konce to mazivo vytéká... a kam jinam než na katalyzátor, žejo Úplně moc radost jsem neměl teda ani z toho, že na řízení je taky asi původní manžeta. Děravá není, ale když se to celé měnilo vlastně jen tak preventivně, tak by si tu výměnu zasloužila taky. No nic, rozebírat poloosy se naučím jindy
Na předních brzdách jinak vcelku nic divného nebylo. Jeden čep na každé straně mi přišel vošklivý, tak jsem použil jednu sadu a vyměnil to. Jinak to všechno jevilo známky toho, že se to hýbe, akorát jeden čep měl nějakou defektní prachovku, patrně už z výroby. Chyběla jí ta hranka, kterou drží v držáku třmenů, takže jí šlo vytáhnout v podstatě bez námahy. Vyměnil jsem jí i s čepem, když jsem měl načatou tu sadu Na pravém kole byl jinak po posledním extenpóre měněný celý třmen, když v něm zůstal zakouslý pístek. A teď po vyčištění to vypadá pěkně hnusně, pač ostatní třmeny cerv natřel na červeno a tenhle jediný není Navíc teda pístky na tom novém třmenu se asi neměnily, takže jeden z nich je takový olezlý... Takže holt to příště vyměním i s třmeny, co už
Zábava začala na zadní nápravě, když jsem rozebral první brzdu a vyndal dvě různě sjeté destičky. Kotouč z vnitřní strany obržděný byl celkem normálně, zrezlý byl jenom zvenku. Taky vnitřní destička byla víc sjetá. Nicméně zajímavější část byla, že vnitřní a vnější destička zjevně nebyla stejná - jiné provedení/výrobce... No, asi by to vysvětlovalo, proč to zrezlo Tak jsem po použití brutálního násilí nasadil rázový utahovák na šroub od držáku třmene, povolil ručku a sundal kotouč. Alespoň ten šel poměrně sám. Nandal se nový kotouč, vypadalo to nadějně... Tak jsem jenom dotáhl jednu matku, že sešteluju ručku, než tam nandám ostatní kraviny. A ejhle, s kotoučem nešlo ani pohnout. Jak jsem matku trochu povolil, tak to šlo. Jebat ježky traktorem Po chvíli zkoumání a volání přítele na telefonu jsme si všimli, že starý kotouč má na přechodu mezi tou brzdnou plochou pro pakny a plochou rovnouběžnou s nábojem ostrý 90° zlom, zatímco u toho nového je tam přechod vypadající jak sražená hrana (viz fotka). A patrně tenhle kousek stačí k tomu, že se to v tom místě po dotáhnutí zapře do boční strany paken a zablokuje se to o to. Takže jsem tam nandal zpátky orezlý kotouč s dvojkombinací destiček a šel si pobrečet na fórum Nevim, proč si jednou nemůžu koupit něco, co by tam pasovalo
Co teď s tím nevím, můžu zkusit ty kotouče vrátit a vzít jiné, u kterých mohu doufat, že tam ta hrana nebude (aktuální kotouče by měly být ate, které teď zase nejdou koupit). Nebo je vrátit a nechat ty aktuální kotouče stočit kvůli rzi, jelikož tloušťky mají jinak asi celkem dost. Nebo napadnout flexou ty pakny a hranu jim trochu zbrousit, ale kdo ví jak by to dopadlo Nebo nevim, asi začnu jezdit do práce na kole
Stay tuned, korejce jdu rozebrat zítra sám bez dozoru A repas balíček čepů napovídá, že je tam nějaká složitější ptákovina
Re: SPM - Outback H6
No koukal jsem teď na pár těch kotoučů podle OE kódu, jak na schéma průřezu, kde to u některých je znázorněný, tak na fotky a to vypadá, že tam tu hranu má většina. Otázka samozřejmě je, jak ta hrana je hluboko. Já bych řekl, jestli není zakopanej pes v těch "custom" paknách.
Jinak teda musím říct, že povolovat zadní držák brzdovýho třmenu pomocí rázovýho utahováku, nebo spíš povolováku, je pěkný cheatování. Kdo to zná (je to v podstatě stejný u BE/BH i BL/BP, možná dalších), tak ví, že se tam dostává celkem složitě skrz díry v těhlici a na tý horní minimálně s dlouhou gola tyčkou. Jde to dost na hovno i na zvedáku, když tam má člověk přístup a když jsem to dělal na chodníku jenom s vyheverovanym kolem, navíc na Legu, který je relativně nízko, tak se to zdálo jako neřešitelný problém. Nakonec jsem to dal, ale bylo to hrozný. A já blbec Jendovi hned, jak jsem viděl, že mu to nejde, poradil ten rázovej bazmek a hned to s tím povolil. Si to asi taky budu muset pořídit. Hlavně jako na rozdíl od povolování a utahování matek na kolech, mi tohle přijde jako nějakej reálnej přínos.
Jinak teda musím říct, že povolovat zadní držák brzdovýho třmenu pomocí rázovýho utahováku, nebo spíš povolováku, je pěkný cheatování. Kdo to zná (je to v podstatě stejný u BE/BH i BL/BP, možná dalších), tak ví, že se tam dostává celkem složitě skrz díry v těhlici a na tý horní minimálně s dlouhou gola tyčkou. Jde to dost na hovno i na zvedáku, když tam má člověk přístup a když jsem to dělal na chodníku jenom s vyheverovanym kolem, navíc na Legu, který je relativně nízko, tak se to zdálo jako neřešitelný problém. Nakonec jsem to dal, ale bylo to hrozný. A já blbec Jendovi hned, jak jsem viděl, že mu to nejde, poradil ten rázovej bazmek a hned to s tím povolil. Si to asi taky budu muset pořídit. Hlavně jako na rozdíl od povolování a utahování matek na kolech, mi tohle přijde jako nějakej reálnej přínos.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak tos mě vysloveně potěšil (a napsal mi to samý co mišus) Takže mám zajít do hornbachu a až najdu regál s brusnýma kotoučema do flexy tak začít hledat ten s odvahou? (Ještě si teda můžu koupit originál pakny, no )
Jinak nevim jaký cheatování, utahuje se to úplně stejně nahovno, zvlášť když má člověk 10 metrovej momenťák, kterej tam nejde naskládat
Jinak nevim jaký cheatování, utahuje se to úplně stejně nahovno, zvlášť když má člověk 10 metrovej momenťák, kterej tam nejde naskládat
Re: SPM - Outback H6
Napadlo me až teď, jestli to nemůže bejt nějak blbě usazený. Že místo zbrousit celou hranu, tak nějak posunout celý ty pakny víc dovnitř. Ale fakt nevím, jak to tam je provedený, nějak jsem nikdy neměl potřebu to zkoumat. Jenom, že je to na takovým trnu s pérkem.
Cheatování to je. Utahování už je sranda.
Cheatování to je. Utahování už je sranda.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Když mi to Jenda včera volal, tak jsem mu taky vehementně tvrdil, že se musí jen líp usadit pakny. Ale když říkal, že se to sekne po dotažení, tak mě nenapadá nic jinýho, než že se bok pakny opře o ten rantl.
Já si samozřejmě nepamatuju, jestli tam tu hranu mám nebo ne. Ale nikdy jsem podobnej problém nezaznamenal.
Já si samozřejmě nepamatuju, jestli tam tu hranu mám nebo ne. Ale nikdy jsem podobnej problém nezaznamenal.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Není někde vyhnutej plech pod kotoučem, že by se opřel kotouč o něj a ne o pakny?
Pakny líp usadit nejdou, ony se bokem opřou o pár vystouplých míst...
Aspoň pokud to je stejně jako u mě.
Ten kotouč opírající se o heat shield byl můj problém. Musel jsem ho zabouchat a obrousit.
Edit: s původním kotoučem to fungovalo, protože se to mezitím o sebe nějak obrousilo, ale novej byl prostě novej.
Edit2: zkus ho tam dát bez paken, abys vyloučil jedno nebo druhý...
Pakny líp usadit nejdou, ony se bokem opřou o pár vystouplých míst...
Aspoň pokud to je stejně jako u mě.
Ten kotouč opírající se o heat shield byl můj problém. Musel jsem ho zabouchat a obrousit.
Edit: s původním kotoučem to fungovalo, protože se to mezitím o sebe nějak obrousilo, ale novej byl prostě novej.
Edit2: zkus ho tam dát bez paken, abys vyloučil jedno nebo druhý...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Kdyz se dari tak se dari nastartoval jsem korejce, mrka na me pecenym kuretem a auto se trepota a to jsem jeste nevzal ani golu do ruky mozna se na to snad radsi i vykaslu
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Jendo, když jsi na předku na opravu dvou čepů, na každé straně jednoho, použil jednu opravnou sadu... víš, že se spodní a horní čep liší, že jo?
Jinak story hezká. No jsem rád, že jsem pakny i bižuterii okolo i kotouče a desky nakonec vzal ATE a nemusel řešit nějakou debilní nekompatibilitu.
Jo, a šrouby na zadní držák třmenu, to je něco. Taky jsem si nad tím párkrát odplivnul. Nejlepší je šroub napatlat zajišťovačem a pokusit se ho tam vetknout tak, aby na tu lepkavou hmotu nenakydalo kilo rzi a bordelu Ale teda momenťák mám asi stejnej jako ty a vešel jsem se s nim v poho. Teda dotahování na jedno přeskočení ráčny, víc prostoru tam nebylo, ale když to cvakne aspoň jednou, tak to stačí.
No, teď jsem zdechlej, až se vymarodím a zdravotní sestra mě zase pustí ven, tak zkusím zjistit, proč to nejde odvzdušnit. Schválně jestli s tím letos vyjedu Ale brzdy už jsou eňo ňuňo
Jinak story hezká. No jsem rád, že jsem pakny i bižuterii okolo i kotouče a desky nakonec vzal ATE a nemusel řešit nějakou debilní nekompatibilitu.
Jo, a šrouby na zadní držák třmenu, to je něco. Taky jsem si nad tím párkrát odplivnul. Nejlepší je šroub napatlat zajišťovačem a pokusit se ho tam vetknout tak, aby na tu lepkavou hmotu nenakydalo kilo rzi a bordelu Ale teda momenťák mám asi stejnej jako ty a vešel jsem se s nim v poho. Teda dotahování na jedno přeskočení ráčny, víc prostoru tam nebylo, ale když to cvakne aspoň jednou, tak to stačí.
No, teď jsem zdechlej, až se vymarodím a zdravotní sestra mě zase pustí ven, tak zkusím zjistit, proč to nejde odvzdušnit. Schválně jestli s tím letos vyjedu Ale brzdy už jsou eňo ňuňo
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12