SPM - Outback H6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22546
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak jsem dal mazla na odbornou prohlídku a už ho mám zpátky
- Měl bych teda mít konečně funkční klimatizaci, jenom to zatím nebylo jak ověřit (v těch 6C venku se to zjišťuje blbě). Jenom se teda ukázalo, že ten kompresor co jsem měl, je z BL/BP a nepasuje, takže jsem musel pořídit další a ten z BL/BP mám navíc. Jenom jsem se teda těšil, že teď zmáčknu na ovládacím panelu to auto tlačítko a nebudu na to šahat, ale zatím mě svou inteligencí nepřesvědčilo. Konkrétně když jsem ho v tý zimě zapnul na 23C, tak to chvíli topilo, ztlumilo a pak to pustilo klimu. Ne že bych byl nějak zelenej nebo chtěl mermomocí šetřit palivo, ale přetopit auto a pak ho dochlazovat klimou, když je venku pod 10 stupňů, mi přece jenom přijde jako zbytečnej luxus
- Nechal jsem si svařit přední nárazník (po prasení v Milovicích na podzim jsem ho naprasknul pod tažným okem) a srovnat plastové podběhy (ty tam taky dostaly nafrak, ale i předtím nebyly zrovna v top stavu). Na nárazníku ta stopa po offroadění zůstala, ale alespoň se to nešklebí, není to vidět z dálky a drží tam ta krytka na oko. Za to za podběhy teda velký palec nahoru - teď lícují jak na novém autě. Jsem ani nevěřil, že to s nima takhle půjde.
- Byl vyměněn nějaký drážkový řemen či co. Prý to způsobovalo to povrzávání na studeném motoru. Pravda, už to nevrže
- Nechal jsem řešit taky to drnčení na nerovnostech, nejspíš od toho plechu nad výfukem. No, je to lepší, ale stejně se to někdy ještě ozve. Nedivím se, že to někdo nakonec vyndal Nicméně jestli bude fungovat klima, tak už to neuslyším
- Prý zase mizela voda z chladiče, za viníka bylo tentokrát označeno víčko na chladiči. Takže mám nové víčko.
- Z lenosti jsem si nechal měnit i ty žárovky podsvětlení palubky, ale nějak jsem asi opomněl zdůraznit, že praskly už dvě... Takže mám vyměněnou jednu, svítí mi teploměr, ale půlku otáčkoměru pořád nevidím. No, stejně se to asi musim naučit rozebírat
- Motor mi přijde teď o něco hlučnější. Dřív za studena se sytičem to bylo slyšet u výfuku, teď ale ten motorový randál je slyšet vepředu. Je to slyšet hlavně zvenku, ikdyž uvnitř za jízdy mi taky přijde, že je slyšet o něco víc (ale možná jsem paranoidní). Jeví se mi to, jako by mi někde prorezl výfuk a prdělo to tam. Navíc teda za jízdy, když se to vytočí do vysokých otáček, tak je slyšet takový syčivý zvuk. Něco jako když se jede po mokré silnici a voda cáká do podběhů, ale souvisí to s otáčkami, protože jak to zařadí nahoru, tak to typicky utichne. Může něco takového udělat dirka někde ve výfuku?
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: SPM - Outback H6
spm: kolik bys pripadne za ten BL/BP kompresor chtel? Z jaky je verze?
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22546
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Po pravdě netuším, já žil v domění, že je pro ten můj model Jestli to poznáš, tak ti ho můžu nafotit. Měl jsem ho už skoro rok v garáži, takže ruku do ohně za to, že bude fungovat nedám, ale pokud si to zvládneš vyměnit a vyzkoušet a bude ok, tak se asi určitě domluvíme. Já ho určitě neužiju
Re: SPM - Outback H6
Tak asi na něm někde bude číslo na štítku, ne?
Jinak buď rád, za tvojí klimu. Jestli máš teda všechny čidla v pořádku, tak to funguje úplně skvěle. Prakticky celoročně jsem tam měl nastaveno 25 °C, jen v zimě v bundě trochu ubíral a v létě zase trochu přidával, abych byl blíž venkovní teplotě. Na novym s tím musím kroutit furt a ještě navíc 2x, protože to má nevypnutelnej dual režim :D To, že to zapne klimu může souviset s venkovní teplotou - zapne jí to, aby se to uvnitř nemlžilo. Jestli ti kolísá teplota, tipuju, že máš něco blbě s vnitřním čidlem. Já ho měl hrozně zaprášený. A taky musí správně bejt umístěný v tý hadici a ta hadice zapojená do tělesa "topení", aby to lehce odtahovalo přes to čidlo vzduch. Dobrý je taky prověřit, jestli dobře chodí všechny klapky. Má to myslím dokonce autodiagnostiku, která umí vypsat chyby, pokud by se třeba nějaký dvířka nehejbaly.
Ten vejfuk samozřejmě syčet může.
Jinak buď rád, za tvojí klimu. Jestli máš teda všechny čidla v pořádku, tak to funguje úplně skvěle. Prakticky celoročně jsem tam měl nastaveno 25 °C, jen v zimě v bundě trochu ubíral a v létě zase trochu přidával, abych byl blíž venkovní teplotě. Na novym s tím musím kroutit furt a ještě navíc 2x, protože to má nevypnutelnej dual režim :D To, že to zapne klimu může souviset s venkovní teplotou - zapne jí to, aby se to uvnitř nemlžilo. Jestli ti kolísá teplota, tipuju, že máš něco blbě s vnitřním čidlem. Já ho měl hrozně zaprášený. A taky musí správně bejt umístěný v tý hadici a ta hadice zapojená do tělesa "topení", aby to lehce odtahovalo přes to čidlo vzduch. Dobrý je taky prověřit, jestli dobře chodí všechny klapky. Má to myslím dokonce autodiagnostiku, která umí vypsat chyby, pokud by se třeba nějaký dvířka nehejbaly.
Ten vejfuk samozřejmě syčet může.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22546
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Štítku jsem si nevšim, ale nehledal jsem ho... skočim se podívat do garáže, jestli tam najdu něco napsané
V bundě jsem v tom autě ještě neseděl Jedna magická vlastnost toho motoru je, že i v -16C se voda ohřeje za chvilku a topí to. Tohle na něm naprosto miluju Mlžení by možná smysl dávalo, ale ono to v tu dobu foukalo jenom na nohy, což je zase asi spíše divné, ne? Teplotu na vnitřním čidle nevidím... respektive panel ji nikde neukazuje, takže asi jedině napojit na diagnostiku a najít to tam? Jinak když jsem to ovládal manuálně, tak mi to vždycky přišlo ok - teplota dobrá, změna klapek zdá se taky fungovala, jenom větráky na vyšší rychlosti dělají trochu hluk, ale nic zásadního.
Ok, výfuk mě uklidňuje, jestli to bude jenom taková blbost. Asi ještě vlezu pod auto, jak bude studený motor a bude to hulit...
V bundě jsem v tom autě ještě neseděl Jedna magická vlastnost toho motoru je, že i v -16C se voda ohřeje za chvilku a topí to. Tohle na něm naprosto miluju Mlžení by možná smysl dávalo, ale ono to v tu dobu foukalo jenom na nohy, což je zase asi spíše divné, ne? Teplotu na vnitřním čidle nevidím... respektive panel ji nikde neukazuje, takže asi jedině napojit na diagnostiku a najít to tam? Jinak když jsem to ovládal manuálně, tak mi to vždycky přišlo ok - teplota dobrá, změna klapek zdá se taky fungovala, jenom větráky na vyšší rychlosti dělají trochu hluk, ale nic zásadního.
Ok, výfuk mě uklidňuje, jestli to bude jenom taková blbost. Asi ještě vlezu pod auto, jak bude studený motor a bude to hulit...
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: SPM - Outback H6
spm: diky, zkus mrknout... s klimou mam problemy a je dost mozny, ze to skonci na kompresoru, tak bych treba mel neco uz pripravenyho
Re: SPM - Outback H6
Na diagnostiku klimy je jakovej nějakej dvojhmat nebo trojhmat. Je to v servisním manuálu. Ale teplota toho vnitřního čidla tam IMHO není, snad jen jeho špatný parametry by to mohlo vyhodit jako chybu. Přes komp se do toho nedostaneš. Sice to nějakej interface má (něco jako SSM0), ale nikdy se mi nepovedlo si s tím pokecat. Je to tvrdohlavý.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22546
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak asi jedině ho změřit natvrdo, nejspíš to bude nějakej termistor Ale nevim, když je venku <10C, nastavených je 23C, tak IMHO ikdyby to vnitřní čidlo ukázalo sebevětší kravinu, tak by tomu sepnutí klimy moc nepomohlo Takže možná se fakt chtěl jenom bránit proti zamlžování (ikdyž pak nechápu, proč foukal na nohy ). Jinak ten vzduch šel stále teplý, i přes to, že podle displaye byla klima zapnutá (tzn. teplotně v autě ok, jenom jsem nechápal tu logiku proč plýtvat energií na klimu).
Re: SPM - Outback H6
Počkej, jako teď už si to přesně nepamatuju, ale podle mě to, že se rozvítí A/C ještě neznamená, že používá klimu. Spíš to, že A/C nesvítí znamená, že jí nepoužívá. Když svítí, tak to je jako, že může použít, když uzná za vhodný.
A foukat to teplý může i se zapnutym kompresorem, typicky při tom sušení.
A foukat to teplý může i se zapnutym kompresorem, typicky při tom sušení.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7814
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
A podle čeho pozná, že je to vhodný? Podle mého názoru, když svítí, tak chladí a zároveň to topí.HonzaCZ píše:Když svítí, tak to je jako, že může použít, když uzná za vhodný.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: SPM - Outback H6
Pokud máš nastaveno AUTO, tak to svítí prakticky pořád. Málokdy to zhasne. Přitom kompresor jede třeba v zimě celkem málo často. Přesto A/C svítí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7814
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Já jsem to do režimu AUTO nikdy nezkoušel přepínat. Bohatě mi stačí, jak blbě to reguluje v manuálním režimu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: SPM - Outback H6
no na to je prave AUTO rezim dobrej, protoze krom otevreni kohoutu atd si dokaze jeste zregulovat vetrak... aspon u obou nasich aut to funguje k me spokojenosti, mozna jsem jen malo narocnej.