Stránka 4 z 11

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 9:49 am
od Kolben
Bez urážky koncern ma krásný Design. Ale ne u VW.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 10:11 am
od spm
emve píše:spm: Ty si pleteš první generace Haldexu, které byly v trojkovém Golfu, s pátou generací, která je v sedmičkovém.
Tak to poslední hrabání na štěrku jsem třeba viděl u úplně novýho superba... Ten údajně hnusnej OTB 01 s VTD se na tom samém místě a povrchu chová úplně diametrálně jinak.

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 10:50 am
od newli
VDC: budes se divit, ale ja mezi takove jedince patrim. Je mi (skoro) uplne jedno, jak auto vypada - dulezite jsou pro me jizdni vlastnosti a interier. Na auto totiz nekoukam z venku, ale zevnitr a vozim se s nim. Jiste se ale najdou auta, ktera bych pro jejich exterier odmitl - treba takovy sang young je fakt osklivej :-)

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 11:19 am
od VDC
Jasně, každý to máme jinak. :-) Já mám vlastně divný vkus, protože se mi Outback 2 líbí víc, než Outback 3. To je pro mě taková modelka v pohorkách. A z toho celkem plyne, že se mi nemůže líbit strohý německý design kozernu.
Je samozřejmě nejdůležitější, že jsi spokojen a přeju ti to. :-)

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 11:42 am
od newli
Tak spokojenej nejsem, protoze ted uz nikdo nevyrabi auto, ktere by splnovalo me pozadavky :-( Tak se jen modlim, at muj ropak jeste par let vydrzi.

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 12:06 pm
od emve
Je docela vtipné, jak vlákno ožilo po přidání zkušeností s VW. Levorg je asi méně zajímavé téma na SFC. :-D

Já taky VW nepovažuju za designový vrchol. Nicméně Golf 7 je po Golfu 5 z mého pohledu další povedená generace tohoto modelu (na rozdíl od Golfu 6), interiér je z mého pohledu super (orientovaný na řidiče, přehledný a funkční), v rámci této cenové relace.

Newli, nebreč. Zajímavých aut je spousta. Jen dnes stojí nesmysl. Takové 340i můžeš mít sedan/kombi, zadokolku/AWD, manuál/automat, civilní standardní verzi/m-performance power and sound kit, jen si vybrat... A jezdí fakt skvěle.

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 1:08 pm
od námořník
Já měl před Levorgem Scouta a hrabat se mi fakt nepovedlo. To že se lépe cítil na dálnici než na klikaté silnici byl důvod ho vyměnit. Každýmu se líbí něco jiného. Spousta lidí se řídí podle nějakejch klišé, i Phone, BMW a ani jedno neumí ovládat. Machrujou jakej maj sporťák a ani neví jaký maj gumy.
Dobrejch aut je určitě spousta, ne každej si je může dovolit.

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 4:32 pm
od shulhoff
Snad se nebudete na mě zlobit, že vám do toho tady vstupuju, ale jak to tak čtu (a tenhle klub mám moc rád, tak sleduju pravidelně), tak mi to nějak nedá.. :-)

Troufnu si tvrdit, že je to především o peněžence vs. ostatní životní priority. Žádné současné běžné komerční auto není (pro nás v Evropě) tak drahé, abychom si ho nemohli dovolit. Navíc máme úvěry, leasingy, operáky, odpočty atd. atd..
Já osobně jsem udělal právě onu chybu, že jsem pořád šetřil a šetřil a 10 let kupoval (vždy do jisté míry)l kompromisní auta. Z nějakého divného pocitu, že právě to co chci, si nemůžu dovolit.
Měl jsem Legacy sedan MT 2.0R 06, Imprezu kombi AT 2.0R 06, Legacy kombi AT 2.0R 07, Legacy sedan AT 3.0R 08, pak 325i xDrive AT kombi 09, Fabii 1 Kombi 1.2 MT HTP, Polo GTI DSG 13, Hondu CR-V 2.2 D AT 13 (nebo jak se to jmenuje), Ibizu 1.4 TSI DSG kombi 14, Forestera XT 15. Všechna ta auta byla skvělá, SKVĚLÁ! A přesto mě srdíčko nejvíc pořád táhlo k šestiválcovému benzínu. Chtěl jsem opět Subaru, ale 3.6 už moc nebyla, nehledě na to, že Outback se mi tehdy nelíbil. No, a tak došlo na lámání chleba - jsem ochoten leccos obětovat, pustit chlup a jít do 340i xDrive AT nebo zase udělat kompromis? Ne! Tak mladej už nejsem. Někdo to tady už zmínil, ale je to nejlepší dailycar za normální peníze. A ne, není to dokonalé auto. Ale dá se koupit kolem milionu bez daně NOVÉ!!! Takže je to jen a pouze o těch životních prioritách.
A ještě si dovolím poznámku ke koncernu. Nejsme tady přece malé děti, abychom si honili trička skrz nějakou značku. Miluju Subaru.. Ale Golf R, Leon CUPRA, RS3 jsou sakra kruciš dobrá auta a minimálně respekt zaslouží..
Takže každému co jeho jest! Mír.. >B-)

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: sob črc 15, 2017 10:24 pm
od VDC
Shulhoffe napsal jsi to moc hezky. :-)
Ano máš pravdu, dneska není špatných aut. Dobrá jsou vlastně všechna auta. :-) Stejně jako jsou krásné téměř všechny ženy a dobrá všechna piva. záleží jen na úhlu pohledu. :-) Žijeme ve skvělé době... :-D
Jasně že mír, je to jen taková akademická diskuse. Emve to kvůli našim blbým kecům asi prodávat nebude, když je s tím spokojen. ;-D

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: ned črc 16, 2017 11:31 am
od alman
Díky, že jste vzpomněli Ssangyong. Jeden tady u nás jezdí. Nějaké SUV, co se krásně kymácí v zatáčkách, jako lodˇ na rozbouřeném moři. Vždycky pozoruju to baroko vyvedené v plechu s úžasem.

Golf je asi dobré auto, ale když vidím na silnici nějaký se začerněnými okny, tak čekám, co se bude dít. Radši se připravuji preventivně na náhlé brždění. No a k těmto lidem patřit nechci, takže si ho asi nikdy nekoupím.

Ono je taky otázka, jestli si lze nějak užívat jízdu. Podle mě to jde čím dál hůř. Okresky jsou tady v okolí rozmlácené a zaplněné. Kde se dříve dalo jet 80 do ostřejší zatáčky, aby si člověk užil aspoň trochu bočního zrychlení, tak většinou někoho dojedu a pak se projíždí 60... Na D1 jsem nedávno měl pocit, že míjím 200 km kamionů v pravém pruhu. Motorka je o hubu, rodiče bydlí v Uherském Hradušti, tak mám zprávy z první ruky, co se zase stalo v Buchlovských kopcích.

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: ned črc 16, 2017 12:29 pm
od emve
To jsou imho zase zbytečné nářky. Doma v Beskydech mám několik tras, kde se dá krásně projet (okresky okolo Bystřičky a následně navázat Dušnou a případně Tesák/Troják) a je celkem minimální provoz, baví mě Soláň, ačkoliv tam už bývá větší provoz, jak Karlovice v posledních letech ožily. No a v okolí Prahy minimálně Karlštejn a okolí. Všude se dá najít něco. Pro cestování z Prahy na Moravu je mimo D1 možno využít trasu přes Hradec, která je díky okreskám zábavnější, ale chce to mít koně (200+) na proplétání provozem. S hot-hatchem ideál.

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: ned črc 16, 2017 1:07 pm
od martas
Podle Meho,jeste to neni tak hrozne s temi projizdkami.U nas v Severnich Cechach je toho jeste myslim dost =) Myslim,ze OZP muze potvrdit ;-D

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: ned črc 16, 2017 2:24 pm
od davidherda
VDC píše: Emve to kvůli našim blbým kecům asi prodávat nebude, když je s tím spokojen.
Myslíš? Mám přitvrdit :-D ;o)(o;

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: ned črc 16, 2017 2:50 pm
od martas
davidherda píše:
Myslíš? Mám přitvrdit
:-DDD :-DDD

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Napsal: stř zář 06, 2017 9:46 pm
od emve
Dnes první svezení v Levorgu Sport MY18. Řekl bych, že je to konečně dotažené auto, bez absurdit jako LED potkávací světla s halogenovým dálkovým přísvitem a halogenovým denním svícením. V MY18 tedy konečně Bi-LED a denní svícení účkama ve světlech. Uvnitř drobné změny dekoru, nová grafika horního informačního displeje, který umí nově zobrazovat obraz z přední kamery v nárazníku (pro parkování) a zpětné zrcátko, které umí zobrazovat obraz ze zadní kamery (pro pokud máte plný kufr, nebo 3 pasažéry vzadu), celkem zajímavé řešení.

Poměrně dost technických změn:
- motor: tvar sacích a chladících kanálů, dno pístů, ojnice, odlehčená řemenice, úprava turba (menší zpětný tlak a redukce tvorby pevných částic), vyšší tlak palivového čerpadla, nové vstřikovače, vylepšená ECU pro lepší vícefázový vstřik, účinnější chladič
- převodovka - zvětšen rozsah převodových poměrů, v manuálním režimu nově 7 stupňů
- podvozek - prodloužený chod tlumičů, změna tuhosti pružin (oproti MY17)
- odhlučnění - vylepšeno v několika místech, silnější skla ve dveřích

Jízdní dojmy MY16/MY17/MY18 - kromě očividných změn dle prvního odstavce nic zásadního. Podvozkově je stále nejlepší MY16, které za podvozek všude chválili. MY17 je citelně méně komfortní a MY18 jen o trochu lepší. Ale jinak stále příjemné auto na pohodovou jízdu, teď o něco dotaženější celkově.