emveho zkušenosti s Levorgem

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od námořník »

Ještě přibyly nějaký doplňky, led vnitřní osvětlení ,19ky kola, nový 17 a 18 a pár drobností.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Delší dobu jsem chtěl sepsat poznatky do dalšího dílu porovnání Levorgu (MY16) a Golfu R (MY18, manuál), tedy aut v mnoha parametrech odlišných, avšak cenově poměrně srovnatelných (rozdíl v ceně našich specifikací po slevách byl cca 100 tis. Kč ve prospěch Levorgu), které se dělí o místo v rodinné garáži.

Golfa jsem v létě zajížděl na beskydských okreskách cestami bez cíle, vzali jsme ho projet přes Dolomity a v zimě jsem ho konečně vyzkoušel na sněhu. Ačkoliv není eRko nějakým velkým zdrojem emocí, tak funguje naprosto skvěle ve všech disciplínách a situacích. Je kompaktní a obratné pro městské ježdění, rychlé a hbité na okreskách, za sucha, na mokru i sněhu, a komfortní a efektivní na dálnicích. Dokonale univerzální auto. S Levorgem se taky rád vozím, příjemné a komfortní auto, které mě svádí spíš k plynulé a pohodové jízdě, eRko je ale určitě zajímavá alternativa pro dynamicky orientované řidiče.

Z hlediska dynamiky v přímce eRko zcela určitě naplnilo očekávání, na pružnost a předjíždění na okreskách je příjemnější, než moje M3 E92, která se musí hodně točit, aby předvedla svých 420 koní. eRko jede všude. Na sněhu minimálně pro čistou a rychlou stopu funguje haldex páté generace taky skvěle.

Z hlediska provozní efektivity Golf očekávání možná i překonal. Na cestě do Dolomit jsem s ním jel stejnou trasu jako předchozí rok s Levorgem, takže bylo možné porovnat spotřebu ve stejných režimech na stejných cestách. Obě auta měly v době měření najeto cca 3000 km, takže ještě nebyly zcela finálně zajeté (dle mých zkušeností je to po cca 10 000 km), výsledky jsou následující:

1) Dálnice na subaristu (110 tempomat, omezení 100 na trase Kufstein - Innsbruck)

Levorg - 6,0l @ 105 km/h
Golf R - 6,3l @ 106 km/h

2) Dálnice svižněji (150-160, když to provoz dovolí, třípruh na rakouské A1)

Levorg - 9,2l @ 137 km/h
Golf R - 8,3l @ 136 km/h

3) Cesta zpět IT-CZ

Levorg - 8,0l @ 94 km/h
Golf R - 7,6l @ 98 km/h

Uvedené hodnoty jsou dle PP. Palubní počítač Levorgu je dost optimistický (cca -0,6l oproti realitě), zatímco Golf R ukazuje naprosto přesně. Takže reálná spotřeba Golfu R na celém tripu byla o litr nižší než u Levorgu, na rychlejší dálničních úsecích rozdíl ve prospěch Golfu R ještě narůstá, v tomto případě na 1,5l. Takže koncernových 310 koní je méně žíznivých, než japonských 170. [!]
Přílohy
IMG_0199.JPG
IMG_0244.JPG
IMG_0691.JPG
IMG_0252.JPG
IMG_0688.JPG
IMG_0260.JPG
IMG_0262.JPG
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od newli »

Zajimave, diky! A jak je to prosim se zvukovym odhlucnenim - nejaky zasadni rozdil?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od tracid »

Zajimave! Skoda, ze nemas DSG, by me zajimalo o kolik by to spotrebu zvedlo.
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Levorg je velmi dobře odhlučněn od motoru a podvozku. Golf je od podvozku hlučnější a od motoru dle režimu (v Eco téměř tak tichý jak Levorg, v Normal záměrně relativně hlučný přes rezonátor a v Race velmi hlučný přes rezonátor + otevřená klapka ve výfuku). Z hlediska aerodynamického hluku je na tom lépe Golf R.

Jinak Golf R je velmi efektivní i při víkendových projížďkách. Když jsme se s kamarádem jeli projet přes kopečky, jeho Giulia QV (3,0 biturbo, 510k), která třeba na dálnici dokáže být velmi úsporná s ohledem na výkon, jela v tandemu za 20l a eRko za 11l. Jeli jsme na mokru, takže ne úplně na max, chvílemi rychle, přes obce klidně. A taky bylo vidět, že eRko je hrozně snadné řídit rychle, zejména právě na mokru, takže i mnohem silnější auta potřebují velmi schopného řidiče, aby Golfa porazily. Je to prostě velmi efektivní stroj.

Kamarád měl verzi s DSG (po faceliftu 7-kvalt) půjčenou, jel jsem v tom, a určitě to nežere víc, než manuál. Na dálnici spíš o něco málo méně, díky dlouhé sedmičce. Manuál je v eRku super, ale má dost krátké převody, což je ideální pro pružnost, ale na dálnici točí poměrně hodně (na 6ku ve 165 cca 4000 ot.). Pokud bych chtěl eRko jako cestovní/dálniční auto, tak určitě s DSG. Ten náš je spíš na okresky s nájezdem do 10 tis. km/rok.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Po čase zase výlet s Levorgem ještě za sněhem do Alp. V tomto ohledu povedený výlet, nahoře pět metrů sněhu, dnes nasněžilo i dole v údolí.

Méně vydařená však byla jízda s Levorgem, musím říct, že jsem se na něj trochu urazil, konkrétně tedy na tolik diskutovanou pohonnou jednotku. V prvním příspěvku jsem ji tady obhajoval, spíš jako druhý pohled na četnou kritiku, že to nejede a žere, možná i proto, že jsem očekával pokles spotřeby po zajetí, v záběhu jsem na to tolik nešlapal a taky jsem nevěděl, jak moc kecá palubní počítač. Možná je to taky tím, že jsem se mezitím automobilově dost posunul...

Nicméně letos mě cestovat v Levorgu doslova uráželo. Musím říct, že kombinace dynamiky a spotřeby je opravdu tristní. Nejede to (ok, asi adekvátně výkonu), ale žere to výkonu naprosto neadekvátně. Trasa ValMez - Mondsee na cestě do Alp dovolenkovým tempem na pohodu (plynule lehce nad limity) dle PP za 9,6l, nicméně dle dotankování za 10,53l. Za mě naprosto neadekvátní hodnota vzhledem k objemu, stylu jízdy a nabízené dynamice, viz srovnání s Golfem R o pár příspěvků zpět.

Závěrem jen podotýkám, že Levorg je fajn auto na ježdění kolem komína a občas nějaký výlet na pohodu, za ty peníze velmi dobře vybavený, automat, čtyřkolka, super podvozek, odhlučnění od motoru... ale kdo to používá jako cesťák a lítá s tím křížem krážem po republice a mimo ni, toho lituju.
Přílohy
IMG_2338.JPG
IMG_2345.JPG
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16117
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od quickly »

Omáčka přesunuta do Levorg jako cesťák
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Levorg a Mazda 6

Nějaký čas teď budu mít k dispozici Mazdu 6 (benzín 2,5i 6AT 194k, Revolution Top), dost mě zajímalo srovnání s Levorgem, novináři u obou chválí jízdní vlastnosti a v obou případech se jedná o zajímavé a méně všední alternativy ke koncernové šedi. Fakt je, že Levorg spadá spíše do nižší střední třídy, nebo možná na pomezí se střední třídou, Mazda 6 je klasický zástupce střední třídy, ale cenově to vychází dost podobně.

Takže první dojem z Mazdy... je super. Cestuje se mi s ní asi líp, než s éčkovým mercedesem minulé generace, se kterým jsem nějaký čas před lety jezdil (facelift W212, MY14). To už je docela pochvala, mazda se hrozně příjemně řídí, dobře se v tom sedí, je to velmi dobře odhlučněno, super výbava (ventilované sedačky, matrix LED světla s odstiňováním provozu, HUD, 360st kamera, audio Bose 11x repro, digitální štít), moc hezký interiér... Motor je docela zajímavý, Mazda jak známo nešla cestou downsizingu, místo toho má zajímavé atmosférické motory s velkým kompresním poměrem 13:1, nově s možností odpojení 2 válců, které nepotřebují filtr pevných částic. V praxi to opravdu funguje, minimálně z hlediska provozní efektivity, nečekal jsem, že může 2.5 benzín v automatu ve střední třídě jezdit za tak málo viz foto níže (trasa RPR - ValMez a zpět, tedy žádný nereálný průměr někde na trase z kopce).

Negativa - auto mi připadá trochu schizofrenní, nejraději bych se v něm rozvalil, zapnul si v létě ventilaci sedaček, poslouchal super audio a v izolaci od ostatních zvuků se v klidu a pohodě přesouval kam potřebuju, ale auto se snaží být na mě zbytečně sportovní, ačkoliv je do 2500 ot. tichoučké, ve vyšších otáčkách se asi snaží hrát na Mazdu MX5, motor už je až příliš slyšet a mám dojem, že i výfuky, pak je tu podvozek, ten je dost podobný Levorgu, trochu tužší a po Praze lehce bojuje na 19" kolech, ale do zatáček se vrhá srdnatě.... o to víc ale nechápu absolutně chybějící boční vedení sedaček, ze kterých non-stop vypadávám... v tomto Levorg jasně vede

Závěr - velmi zajímavá alternativa k Levorgu, zvlášť teď s ukončením výroby 1.6 DIT a příchodem atmo dvoulitru s poměrně nelichotivými dynamickými parametry, ale u Mazdy 6 je čtyřkolka pouze s naftou
Přílohy
IMG_2409.JPG
IMG_2798.JPG
IMG_2795.JPG
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od suubaru »

Zdar, spotřeba 5,2 je skvělá. Odhadneš, kolik by ve stejném režimu pro srovnání měl outback H6 a levorg? Dvakrát tolik?
Majdu jsem zkoušel s tímto motorem v minulé generaci, tam ještě na 2 válce nejezdil. Ale určitě je to dobrá cesta pro dobré emise. Vezl jsem se audi Q2 s 1,4T, vw taky umí vypnout dva válce, spotřeba klidně pod 5.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Ty rozdíly v tomto režimu nejsou tak velké, mám to odměřené v jednom směru (lehce z kopce), ale je to specifický režim, plynulá jízda s davem, rovná okreska bez nutnosti většího brzdění a akcelerací.

Mazda 6 - 4,1l
Levorg - 4,6l
Outback 3,0R - 7,2l

Jsou to tedy hodnoty dle PP. U Mazdy ještě nevím přesnost PP, Levorg dost kecá (0,6-0,9l), Outback měří celkem přesně.

Levorg umí jezdit za hodně málo, ideálně konstantním tempem po rovných okreskách, když nefouká turbo, pokud se jede rychleji, nebo přes kopečky, tak už to leze dost nahoru. Mazda má stabilnější spotřebu, ale tak to je a vždycky bylo, turbomotory mají prostě větší rozptyl.

Třeba přejezd přes Soláň (RPR-VK) už jsou větší rozdíly - Mazda 8l, Levorg 10.5l, 3,0R 12.5l.

Ještě mě zajímalo porovnání dynamiky těchto 3 aut, Mazdu 6 už mám odměřenou (80-120, 0-100 a 0-160), Levorg jsem zkoušel včera, ale zlobilo GPS, a Outback 3,0R naměřím někdy v dohledné době.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
cajoch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pát kvě 10, 2019 10:54 am
Jméno a příjmení: Ivan Ruml

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od cajoch »

S Mazdou 2.5i At jsem taky jezdil, když jsem vybíral auto...moc se mi to líbilo, nakonec je z toho Outback, jelikož jsem chtěl 4 kolku a nechtěl jsem naftu...
Ale, s tím vypínáním válců...docela to sleduju a zdá se mi že všechny auta co vypínají válce začnou při vyšších nájezdech (cca 50 kkm +) v režimu na dva válce cukat....a podle všeho se toho nejde jen tak jednoduše zbavit.....podezírám z toho karbon na sedlech ventilů.....četli jsem to o mazdích motorech, o koncernových 1.5TSi atd...každopádně je dobrý vědět, že co běhá skvěle u fungl novýho auta nemusí být top u auta ojetého
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od suubaru »

Tak záleží taky, jestli auto stráví život popojížděním v kolonách nebo na dálnici. Ta karbonizace mě taky napadla, tomu se asi nedá vyhnout. To je jak škrtit oheň v kamnech - spotřebuješ méně dřeva, ale komín bude samý dehet.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Teď když to píšete, tak to cukání taky pozoruju, přisuzoval jsem to převodovce (nezajeté, lehce zmatené), ale při popojíždění v kolonách na lehký plyn to pocukává.

Z auta jako celku jsem celkem nadšený (výbava, podvozek, odhlučnění), ale z motoru/převodovky teda nadšený nejsem, a tady u mě Levorg vede co se týče chování a jízdního projevu. Mazda neřadí tak hladce, kromě velmi klidné jízdy je od motoru hlučnější, občas narazím na "díru" ve výkonu, kdy převodovka už nechce víc podřadit a tahá to ze 4000 ot., kdy ta atmosféra ještě dostatečně nejede na rychlé předjetí... to se u Levorgu nestává, ten má vyváženější výkon a je tišší.

Spotřeba je zase opačná písnička. V tom je Mazda se skyactiv docela na špici, nejen že umí jezdit úsporně pomalu, ale ani při rychlé jízdě neztrácí efektivitu. V podstatě s tím nejde moc jet přes 10l. V neděli jsem jel z Moravy do Prahy za 8,7l stylem, kterým Subaru (Levorg, OTB 2.5i) jezdí za 12-13l.

Zkrátka vždy je to něco za něco. Já s ohledem na velké nájezdy preferuju efektivitu, ale někdo jiný může mít jiné priority.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Levorg vs Outback 3.0R vs Mazda 6 - měření dynamiky s GPS aplikací

Po Evu, M3 a Golfu R jsem ve volných chvílích změřil i další auta, kterými občas jezdím. Výsledky už pro mě v tomto případě nebyly tak překvapivé, ale za zmínku stojí. Snažil jsem se měřit na stejném úseku při obdobných podmínkách.

Levorg 1.6 GTS (MY16, 125 kW)
0-100 : 9.0 s
0-160 : 22.3 s

Outback 3.0R (MY04, 180 kW)
0-100 : 8.5 s
0-160 : 20.4 s

Mazda 6 2.5i (MY19, 143 kW)
0-100 : 9.1 s
0-160 : 22.8 s

Mazda 6 2.2d (MY19, 135 kW)
0-100 : 8.3 s
0-160 : 21.2 s

Výsledky asi dle očekávání, auta jsou srovnatelné na papíře (výkony, hmotnosti) a naměřené hodnoty bez větších rozdílů či nějakých větších překvapení tomu odpovídají, 3.0R sice výkonem trochu vybočuje z řady, ale už je to technika staršího data, zejména 5AT, takže ostatním vozům neujíždí nijak zásadně.

Mezi Levorgem 1.6T a Outbackem 3.0R není žádný propastný rozdíl, ačkoliv mám pocit, že třeba tady na fóru má 3.0R status střely a Levorg naopak pověst lenocha. Hodně je to o pocitu, Levorg při kickdownu začne ihned pozvolna zrychlovat a zároveň navyšuje otáčky, 3.0R 5AT tam třeba v 70 kopne dvojku a pocitově vystřelí. Na prázdné cestě tedy Levorg dává pocit, že se nic neděje. Při předjíždění, kdy jsou okolní auta jako referenční body, už je zřejmé, že dynamika obou aut je dost podobná.

Zároveň se ukazuje/potvrzuje, že atmosférické motory těm přeplňovaným úplně nestíhají z hlediska dynamiky a teoretickou převahu na papíře v podobě lepších maximálních výkonů zcela nepotvrzují, o pružnosti ani nemluvě.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Dojmy z Mazdy CX-5

Protože jsem krátkodobě (na základě pozitivních zkušeností možná i dlouhodobě) vyměnil svoji poměrně oblíbenou Mazdu 6 za Mazdu CX-5, podělím se o dojmy, třeba to bude pro někoho zajímavá alternativa k Foresteru, zejména s ohledem na nabízené motorizace. Jedná se stejnou specifikaci, tedy Skyactiv-G 2,5i 143kW, 6AT, Revolution Top, ovšem s AWD.

Nejsem fanda SUV a zejména těch menších, které už jsou vlastně docela velké a těžké auta, přitom s malým vnitřním prostorem a nedostatečnou nabídkou motorizací. Tato generace CX-5 je na trhu od roku 2017 a nemohl jsem si nevšimnout, že jich po Praze začalo jezdit celkem dost. Už asi vím proč.

První dojmy po přesednutí z šestky úplně pozitivní nebyly. Kratší sedáky, o něco méně prostoru v interiéru na šířku a o něco horší materiály (méně kůže na palubní desce). Nutno říct, že interiér pořád působí kvalitněji a materiály jsou lepší, než u všech prémiovek do 2 mil. Kč. Bylo jasno, auto odvezu kolegovi, pro kterého bylo určeno a šup zpět do šestky. Pak už ale následovaly jen samá pozitivní zjištění.

Auto funguje po Praze podstatně lépe, má také 19" kola, ale s vyšším profilem a je to znát, k akustickému komfortu motoru ze šestky se tady přidává i jízdní komfort přes všechny pražské nástrahy. Dále tu máme klasické výhody SUV, je z něj lépe vidět, neřeším obrubníky při parkování a na parkování je kompaktnější, než delší šestka. Dost mě překvapil i motor. CX-5 by měla být asi o 150kg těžší a je to AWD. Soudruhům z Mazdy se však dobře podařilo naladit spojení s AT převodovkou a mapováním plynu, takže auto působí stejně svižně, jen se o něco málo více vytáčí. Absolutní dynamika, kterou jsem naměřil, je do 160 prakticky identická, což taky moc nechápu. Stejně tak mě překvapil akustický komfort ve 160 na dálnici. Dále, CX-5 líp svítí, standardně dál s ohledem na vyšší stavbu, ale má i lepší techniku světel (víc LED v matrixech). Celkově je auto dotaženější, je vidět, že se jedná o nový model, nikoliv třetí facelift modelu z roku 2012 jako u šestky. Má už nový design zadních světel, ledkové osvětlení interiéru a elektrické víko kufru.

V poslední řadě mě překvapily i dynamické schopnosti, myslel jsem, že se přes Soláň svižněji nesvezu, ale jde to, na to, o jaké auto se jedná. Jen se více houpe na pneu s vyšším profilem, ale zatáčí slušně. Spotřeba v kombinaci je cca o litr vyšší, než u šestky (která je na výkon a třídu vozu mimořádně úsporná), což je na vyšší stavbu, váhu a AWD asi v pořádku. Stejně jako šestka má ve výbavě všechny moje oblíbené prvky (ventilované sedačky, 360st kamera, matrixové světla..), a navíc už v zimě v Karlovicích nezapadnu, takže doporučuji, tohle se Mazdě opravdu povedlo.

Pár fotek a technické údaje např. zde : https://www.automobilrevue.cz/rubriky/t ... 45725.html
IMG_4857.jpg
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“