emveho zkušenosti s Levorgem
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
pořád je to golf...auto pro dělníky z wolfsburgu.
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Harous: Čekal jsem, kdy se ozve potrefená husa. Gratuluji, že se ti podařilo najít asi jediný test, kde STI porazilo Golf R a to v jedné jediné disciplíně, mokrý okruh. Jestli chceš, naházím sem několik testů, kde Golf R porazil STIčko rozdílem třídy ve všech disciplínách, například Autocar. V německém AMS STI proti Golfu R taky pohořelo ve všech disciplínách. Navíc se jedná o starší předfaceliftový model Golfu R.
STI má své kouzlo a je řidičsky zajímavější. Na nedělní projížďku, kde cesta je cíl, bych eRko určitě nezvolil (s radostí volím M3), na zasněženou okresku bych bral určitě STI. Ale STI už není etalon jako kdysi býval, civilní auta se na něj dotahují a předstihují jej v dynamických parametrech.
STI má své kouzlo a je řidičsky zajímavější. Na nedělní projížďku, kde cesta je cíl, bych eRko určitě nezvolil (s radostí volím M3), na zasněženou okresku bych bral určitě STI. Ale STI už není etalon jako kdysi býval, civilní auta se na něj dotahují a předstihují jej v dynamických parametrech.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Aspoň jim nehrozí riziko, že by museli jezdit dvoulitrovým Legacy v plynu.dethroned píše:pořád je to golf...auto pro dělníky z wolfsburgu.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
To není o potrefený huse. Já vím sám moc dobře, že existují rychlejší auta než je STI. Rasťo Chvála byl rychlejší i s P308 GTI. Mě prostě STI vyhovuje a proto ho mám. Kdyby mě vyhovoval Golf tak mám Golfa. Golf R je výborný auto, ale pro mě nemá cosi jako duši, charizma, auru.
V reálu by stejně v provozu jakýkoliv nahánění mezi R a STI skončilo buď ránou nebo odebráním řidičáku.
V reálu by stejně v provozu jakýkoliv nahánění mezi R a STI skončilo buď ránou nebo odebráním řidičáku.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Golf R je pořád jen Golf. Není a nikdy to nebude ikona, ať je seberychlejší. Jen koncern, přibližovadlo pro davy. STI je auto pro individualisti. Jste příslušník davu, kupte si tuctovej golf i když je R, v STI budete vyjímečný.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
emve: ad podvozek - píšeš, že golf funguje i kolem Prahy, což beru jako pochvalu, ale stejně, tady v této jediné disciplíně vidím v dnešní době jakýs takýs přínos suba oproti mainstreamu - mohl bys to víc rozvést, konkrétně levorg vs r, mě osobně se totiž levorg (hned ten první, se kterým jsem jel, ne novější MY) hodně líbil!
nebudu přilévat olej do ohně, ale je zřejmé, že izolovaný výrobce milionu aut ročně těžko může stačit desetkrát většímu obrovi ve vývoji motorů, převodovek, infotainmentu, atd., sám to vidím po 1,5 měsíci za volantem vw, všechno je tam lepší kromě jedné věci, a to je okolí 4 kol - a kromě toho může subo bodovat ještě jednou věcí, a to je pohon awd s centr diff, ale jen u starších modelů, levorg vs r už je spojka vs spojka a tedy soutěž rychlosti elektroniky a spolehlivosti čidel... bohužel a pro mě jeden z důvodů, proč jsem chtěl torsen a ne haldex
nebudu přilévat olej do ohně, ale je zřejmé, že izolovaný výrobce milionu aut ročně těžko může stačit desetkrát většímu obrovi ve vývoji motorů, převodovek, infotainmentu, atd., sám to vidím po 1,5 měsíci za volantem vw, všechno je tam lepší kromě jedné věci, a to je okolí 4 kol - a kromě toho může subo bodovat ještě jednou věcí, a to je pohon awd s centr diff, ale jen u starších modelů, levorg vs r už je spojka vs spojka a tedy soutěž rychlosti elektroniky a spolehlivosti čidel... bohužel a pro mě jeden z důvodů, proč jsem chtěl torsen a ne haldex
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
člověče ten zvuk z repráků je fakt cool, asi si to pořídím do Modrestra, nějákaje takovej pěknej osmiválec Shelby GT Super Snake
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
A mě to zas vůbec nic neříká,nechtěl bych to,nevyužil bych to,ale to je má ne-volba.Pro mě je golf tuctovka a vždy bude,nehledě na model.Důležité ale je:je-li a bude nadále spokojen majitel,není co řešit ne
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Harous : moc pekne jsi to napsal a nezbyva jen souhlasitHarous píše:To není o potrefený huse. Já vím sám moc dobře, že existují rychlejší auta než je STI. Rasťo Chvála byl rychlejší i s P308 GTI. Mě prostě STI vyhovuje a proto ho mám. Kdyby mě vyhovoval Golf tak mám Golfa. Golf R je výborný auto, ale pro mě nemá cosi jako duši, charizma, auru.
V reálu by stejně v provozu jakýkoliv nahánění mezi R a STI skončilo buď ránou nebo odebráním řidičáku.
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
a ještě ke všemu s 12 křížky na krku jejich škoda... neví o co přícházíemve píše:
Aspoň jim nehrozí riziko, že by museli jezdit dvoulitrovým Legacy v plynu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: pát čer 30, 2017 6:51 am
- Jméno a příjmení: Jaroslav Corba
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Tak dobre sa toto vlakno zacalo citat...nevratime sa spat k Levorgu?
Koho zaujima nejaky koncern? Ano su dobry, ale je to bezduchy koncern. To nema toho ducha.
Koho zaujima nejaky koncern? Ano su dobry, ale je to bezduchy koncern. To nema toho ducha.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Zajimave cteni. Me Rko prislo podstatne prijemnejsi nez Levorg. Na Levorgu 2.0 DIT me vadi prevodovka, motor co (diky prevodovce) zni trochu jako diesel a na vzhledu nemuzu vystat tu stribrnou listu co konci pred kufrem - a ta lista je pro me ukazkou kde vetsina vyvoje toho auta skoncila, nekde na pul cesty S tim dvoulitrem je Levorg celkem rychly, ale bohuzel kultivovanost Rka je o dost dal.
Pro me ma Rko dva minusy - hezky je jen hatch, kombi je vyslovene osklivy. A jak je to tuctovka (tady snad kazdy druhy Golf je GTI nebo Rko), aby ho clovek parkoval jen s ozbrojenou strazi
Pro me ma Rko dva minusy - hezky je jen hatch, kombi je vyslovene osklivy. A jak je to tuctovka (tady snad kazdy druhy Golf je GTI nebo Rko), aby ho clovek parkoval jen s ozbrojenou strazi
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
catana: kez bychom mohli resit tvoje dilema s DIT 2.0
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
je nejakej velkej rozdil mezi Golfem R a Cuprou? moc jsem to nezkoumal (A kombikova Cupra se mi vyslovene libi)
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
V první řadě nutno říct, že náš Golf R má standardní podvozek, nikoliv adaptivní DCC. V této specifikaci bych Golf R přirovnal k Levorgu MY17 - tužší, sportovní, ale komfortně se vypořádá se všemi typy cest. Levorg MY16 je plavnější, takový létající koberec, se kterým se ale dá jezdit rychle i v zatáčkách. Náš Levorg je MY16 a v MY17 jsem jel nedávno. Velmi by mě zajímalo, jestli má Levorg MY16 a MY17 jiné tlumiče.npeter píše:emve: ad podvozek - píšeš, že golf funguje i kolem Prahy, což beru jako pochvalu, ale stejně, tady v této jediné disciplíně vidím v dnešní době jakýs takýs přínos suba oproti mainstreamu - mohl bys to víc rozvést, konkrétně levorg vs r, mě osobně se totiž levorg (hned ten první, se kterým jsem jel, ne novější MY) hodně líbil!
V tomto ohledu mě Golf R příjemně překvapil. Se svým Focusem ST, který má rovněž 18" kola, jezdím do centra Prahy nerad. Zejména krátké příčné nerovnosti (spáry) moc rád nemá. Golf R v pohodě.
Co se srovnání Cupry a Golfu R týče. Jel jsem v obou předfaceliftových i aktuálních modelech. Cuprou 300 asi 14 dní zpět. U Cupry je výhodou jen cena. Jinak nevýhodou laciněji působící interiér, technická zaostalost (např. LED světla, ale neadaptivní) a hlavně neschopnost přenést výkon na cestu. Při přejezdu nerovností pod plynem přední náprava dost škaredě mlátí.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS