emveho zkušenosti s Levorgem

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od dethroned »

pořád je to golf...auto pro dělníky z wolfsburgu.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Harous: Čekal jsem, kdy se ozve potrefená husa. :-D Gratuluji, že se ti podařilo najít asi jediný test, kde STI porazilo Golf R a to v jedné jediné disciplíně, mokrý okruh. Jestli chceš, naházím sem několik testů, kde Golf R porazil STIčko rozdílem třídy ve všech disciplínách, například Autocar. V německém AMS STI proti Golfu R taky pohořelo ve všech disciplínách. Navíc se jedná o starší předfaceliftový model Golfu R.

STI má své kouzlo a je řidičsky zajímavější. Na nedělní projížďku, kde cesta je cíl, bych eRko určitě nezvolil (s radostí volím M3), na zasněženou okresku bych bral určitě STI. Ale STI už není etalon jako kdysi býval, civilní auta se na něj dotahují a předstihují jej v dynamických parametrech.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

dethroned píše:pořád je to golf...auto pro dělníky z wolfsburgu.
Aspoň jim nehrozí riziko, že by museli jezdit dvoulitrovým Legacy v plynu. ;-D
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1620
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od Harous »

To není o potrefený huse. Já vím sám moc dobře, že existují rychlejší auta než je STI. Rasťo Chvála byl rychlejší i s P308 GTI. Mě prostě STI vyhovuje a proto ho mám. Kdyby mě vyhovoval Golf tak mám Golfa. Golf R je výborný auto, ale pro mě nemá cosi jako duši, charizma, auru.
V reálu by stejně v provozu jakýkoliv nahánění mezi R a STI skončilo buď ránou nebo odebráním řidičáku. :-)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od Mira »

Golf R je pořád jen Golf. Není a nikdy to nebude ikona, ať je seberychlejší. Jen koncern, přibližovadlo pro davy. STI je auto pro individualisti. Jste příslušník davu, kupte si tuctovej golf i když je R, v STI budete vyjímečný.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od npeter »

emve: ad podvozek - píšeš, že golf funguje i kolem Prahy, což beru jako pochvalu, ale stejně, tady v této jediné disciplíně vidím v dnešní době jakýs takýs přínos suba oproti mainstreamu - mohl bys to víc rozvést, konkrétně levorg vs r, mě osobně se totiž levorg (hned ten první, se kterým jsem jel, ne novější MY) hodně líbil!

nebudu přilévat olej do ohně, ale je zřejmé, že izolovaný výrobce milionu aut ročně těžko může stačit desetkrát většímu obrovi ve vývoji motorů, převodovek, infotainmentu, atd., sám to vidím po 1,5 měsíci za volantem vw, všechno je tam lepší kromě jedné věci, a to je okolí 4 kol - a kromě toho může subo bodovat ještě jednou věcí, a to je pohon awd s centr diff, ale jen u starších modelů, levorg vs r už je spojka vs spojka a tedy soutěž rychlosti elektroniky a spolehlivosti čidel... bohužel a pro mě jeden z důvodů, proč jsem chtěl torsen a ne haldex
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od davidherda »

člověče ten zvuk z repráků je fakt cool, asi si to pořídím do Modrestra, nějákaje takovej pěknej osmiválec Shelby GT Super Snake :-DDD

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od sima »

A mě to zas vůbec nic neříká,nechtěl bych to,nevyužil bych to,ale to je má ne-volba.Pro mě je golf tuctovka a vždy bude,nehledě na model.Důležité ale je:je-li a bude nadále spokojen majitel,není co řešit ne ;)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od martas »

Harous píše:To není o potrefený huse. Já vím sám moc dobře, že existují rychlejší auta než je STI. Rasťo Chvála byl rychlejší i s P308 GTI. Mě prostě STI vyhovuje a proto ho mám. Kdyby mě vyhovoval Golf tak mám Golfa. Golf R je výborný auto, ale pro mě nemá cosi jako duši, charizma, auru.
V reálu by stejně v provozu jakýkoliv nahánění mezi R a STI skončilo buď ránou nebo odebráním řidičáku.
Harous : moc pekne jsi to napsal a nezbyva jen souhlasit ,,,,| (*_^) |,,,,
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od dethroned »

emve píše:
Aspoň jim nehrozí riziko, že by museli jezdit dvoulitrovým Legacy v plynu.
a ještě ke všemu s 12 křížky na krku :-D (*_^) |,,,, jejich škoda... neví o co příchází ;-D
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
jarocorba
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: pát čer 30, 2017 6:51 am
Jméno a příjmení: Jaroslav Corba

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od jarocorba »

Tak dobre sa toto vlakno zacalo citat...nevratime sa spat k Levorgu?
Koho zaujima nejaky koncern? Ano su dobry, ale je to bezduchy koncern. To nema toho ducha.
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od catana »

Zajimave cteni. Me Rko prislo podstatne prijemnejsi nez Levorg. Na Levorgu 2.0 DIT me vadi prevodovka, motor co (diky prevodovce) zni trochu jako diesel a na vzhledu nemuzu vystat tu stribrnou listu co konci pred kufrem - a ta lista je pro me ukazkou kde vetsina vyvoje toho auta skoncila, nekde na pul cesty >:-f S tim dvoulitrem je Levorg celkem rychly, ale bohuzel kultivovanost Rka je o dost dal.

Pro me ma Rko dva minusy - hezky je jen hatch, kombi je vyslovene osklivy. A jak je to tuctovka (tady snad kazdy druhy Golf je GTI nebo Rko), aby ho clovek parkoval jen s ozbrojenou strazi 8-?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od newli »

catana: kez bychom mohli resit tvoje dilema s DIT 2.0 :-DDD
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od u-geen »

je nejakej velkej rozdil mezi Golfem R a Cuprou? moc jsem to nezkoumal (A kombikova Cupra se mi vyslovene libi)
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

npeter píše:emve: ad podvozek - píšeš, že golf funguje i kolem Prahy, což beru jako pochvalu, ale stejně, tady v této jediné disciplíně vidím v dnešní době jakýs takýs přínos suba oproti mainstreamu - mohl bys to víc rozvést, konkrétně levorg vs r, mě osobně se totiž levorg (hned ten první, se kterým jsem jel, ne novější MY) hodně líbil!
V první řadě nutno říct, že náš Golf R má standardní podvozek, nikoliv adaptivní DCC. V této specifikaci bych Golf R přirovnal k Levorgu MY17 - tužší, sportovní, ale komfortně se vypořádá se všemi typy cest. Levorg MY16 je plavnější, takový létající koberec, se kterým se ale dá jezdit rychle i v zatáčkách. Náš Levorg je MY16 a v MY17 jsem jel nedávno. Velmi by mě zajímalo, jestli má Levorg MY16 a MY17 jiné tlumiče.

V tomto ohledu mě Golf R příjemně překvapil. Se svým Focusem ST, který má rovněž 18" kola, jezdím do centra Prahy nerad. Zejména krátké příčné nerovnosti (spáry) moc rád nemá. Golf R v pohodě.

Co se srovnání Cupry a Golfu R týče. Jel jsem v obou předfaceliftových i aktuálních modelech. Cuprou 300 asi 14 dní zpět. U Cupry je výhodou jen cena. Jinak nevýhodou laciněji působící interiér, technická zaostalost (např. LED světla, ale neadaptivní) a hlavně neschopnost přenést výkon na cestu. Při přejezdu nerovností pod plynem přední náprava dost škaredě mlátí.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“