Stránka 6 z 20

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: úte pro 26, 2017 10:41 pm
od mnov
Gratuluji k dalšímu Subaru. :-)
K tomu cukání by bylo spoustu nápadů, ale koukám co to má najeto a tak bych zkontroloval, jak je na tom EGR ventil. [?]

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 1:02 am
od spm
Já jsem sice lama, ale co třeba špatná lambda sonda? Ikdyž to by asi blblo furt...

Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 8:31 am
od yohn
1) Skočené rozvody?

2) vysypany kat - ucpany vyfuk?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 8:51 am
od davidherda
To by mohlo bejt, ale asi by to dělalo pravidelně a často. Je ta rána když sundáš nohu z plynu?

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 10:15 am
od Slavek_xxx
Muj tip je indukcni civka zapalovani.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 11:06 am
od ok1mpx
Ahoj, díky za tipy. Projevuje se to i při konstantní jízdě po rovině s konstantně zmáčkým plynem. Čímž bych po zkušenostech s hledáním chyb pomocí diagnostiky u VW/Škoda vyloučil Lambdu, váhu vzduchu, vakl na sensorech EGR a klapky, o tom by se našel záznam ve výpisu chyb.
Zde ale nemám s diagnostikou zkušenost, u SG jsem něco vyčetl z online údajů (napětí otáčky, tlak, vačka apod), ale žádné chyby. U SF se mi nepovedl ani test kabelu.

Počítám, že pokud by byly skočené rozvody, nejelo by to vůbec. Špatný benzín také vylučuju, za poslední týden jsem 3x tankoval plnou. Ještě připadá v úvahu palivový filtr, ale to by podle mne nechtěl motor do výkonu. Jak je vedený benzín dál? Jsou tam nějaké vstikovače, které by šly čistit?

Zkusím proměřit kabely, dát modul z jiného auta a budu referovat, akorát když koukám, jak jsou auta omrzlá, tak se mi nechce ven a ještě se rejpat v posledním jakžtak pojízdném Forestru před barákem....

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 3:30 pm
od Mira
Pokud jsou rozvody skočený o zub, tak to pojede, ale takhle blbě. To klidně může být.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 5:52 pm
od davidherda
Vůbec tomu nerozumím, ale nemělo by to jít jned do varu?

Marcelovi skočil ota a hned to začalo vařit, co se pamatuji

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 6:00 pm
od yohn
Proč do varu skočenim rozvodů? Vždyť pumpa bude pořád pumpovat a chladit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 6:11 pm
od ok1mpx
Rozvody se dělaly před 40 tkm, tak doufám, že to tím nebude.
A kdyby bylo, tak jak se to pozná? Dal by mi někdo návod, jak to zakolíkovat a zkontrolovat?

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: stř pro 27, 2017 11:32 pm
od sima
Mira píše:Pokud jsou rozvody skočený o zub, tak to pojede, ale takhle blbě. To klidně může být.
Taky myslím a co ztráta výkonu,není tam?Samozřejmě to nemusí být přeskočenými rozvody,může to být vše jinak,ale stává se.A co starty,nejsou horší?Vařit to nebude...

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: sob pro 30, 2017 10:09 pm
od ok1mpx
Ahoj všem,
tak dneska jsem dal jiný modul zapalování, vyměnil vzduchový filtr a propláchnul palivový filtr.
A CUKÁ FURT!

EDIT:
Nejčastěji se to projevuje asi tak, že když v tahu ztratí výkon, zmáčknu spojku a plyn, někdy se chytne hned, někdy se ozve rána, tedy spíš jako prolomení plechu a návrat zpět.

EGR ventil: kde ho najdu? Klapka sání je jasná, ale z výfuku jsem nic do sání nenašel. Je to EJ20.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: sob pro 30, 2017 10:24 pm
od seatik
Blbá otázka, nemáš puštěnou nastálo klimatizaci?

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: sob pro 30, 2017 10:52 pm
od ok1mpx
Nee, občas se při nějaké kombinaci ovladačů zapne, ale hned vypínám. Jednak kvůli spotřebě, jednak kvůli tomu, že po zapnutí v létě chvíli chladí a pak se na to vyprdne, asi málo chladiva, někde jsem slyšel, že je lepší ji v tomto případě nepouštět.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: čtv led 04, 2018 10:40 pm
od ok1mpx
Po proměření kabelů (všechny něco mezi 8 a 10kOhmy) to dalo chvíli pokoj. Dneska se to ale nacukalo. Podle dnešního tankování stoupla spotřeba z dlouhodobě průměrných 10 na 13l. Velká cukatůra po průjezdu hlubokou louží.
Takže podezřelé budou Lambády.

PROSBA! nemá někdo zaručeně špatné Labda sondy na SG nebo SF od 2001? Mám díl s katíky a sondama z vrakáče (SF poF, vypadá stejně jako SGčkový díl, SF před F má ale jen jednu sondu), ale ty neznabohové z "ekologické likvidace" urvali konektory. Potřebuju tedy Lamby, co mám, napojit na auto a nepárat ty moje, když nevím, jestli blbnou nebo ne...