Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 151 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další
Forester SG5, 2.0, manuál, 2005 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4015
Bydliště: Praha
Gratuluji k dalšímu Subaru. :-)
K tomu cukání by bylo spoustu nápadů, ale koukám co to má najeto a tak bych zkontroloval, jak je na tom EGR ventil. [?]

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte pro 26, 2017 10:41 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6488
Já jsem sice lama, ale co třeba špatná lambda sonda? Ikdyž to by asi blblo furt...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř pro 27, 2017 1:02 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 9333
Bydliště: Šumava
1) Skočené rozvody?

2) vysypany kat - ucpany vyfuk?

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Subaru XV Crosstrek 2018 2.0i 115kW CVT
ObrázekBA95
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999


Naposledy upravil yohn dne stř pro 27, 2017 10:27 am, celkově upraveno 1



stř pro 27, 2017 8:31 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 5249
Bydliště: podhradí Křivoklátu
To by mohlo bejt, ale asi by to dělalo pravidelně a často. Je ta rána když sundáš nohu z plynu?

_________________
XV 2,0i MY18-iXVestr
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr
Forester 2,0X MY03-Modrestr
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
http://www.boxerauto.cz/


stř pro 27, 2017 8:51 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7554
Bydliště: Nové Hrady
Muj tip je indukcni civka zapalovani.

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


stř pro 27, 2017 10:15 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: okres Česká Lípa
Ahoj, díky za tipy. Projevuje se to i při konstantní jízdě po rovině s konstantně zmáčkým plynem. Čímž bych po zkušenostech s hledáním chyb pomocí diagnostiky u VW/Škoda vyloučil Lambdu, váhu vzduchu, vakl na sensorech EGR a klapky, o tom by se našel záznam ve výpisu chyb.
Zde ale nemám s diagnostikou zkušenost, u SG jsem něco vyčetl z online údajů (napětí otáčky, tlak, vačka apod), ale žádné chyby. U SF se mi nepovedl ani test kabelu.

Počítám, že pokud by byly skočené rozvody, nejelo by to vůbec. Špatný benzín také vylučuju, za poslední týden jsem 3x tankoval plnou. Ještě připadá v úvahu palivový filtr, ale to by podle mne nechtěl motor do výkonu. Jak je vedený benzín dál? Jsou tam nějaké vstikovače, které by šly čistit?

Zkusím proměřit kabely, dát modul z jiného auta a budu referovat, akorát když koukám, jak jsou auta omrzlá, tak se mi nechce ven a ještě se rejpat v posledním jakžtak pojízdném Forestru před barákem....

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, v provozu
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, před dokončením
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na motor
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na rekonstrukci
Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, v DEPOZITu


stř pro 27, 2017 11:06 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6805
Bydliště: Brno
Pokud jsou rozvody skočený o zub, tak to pojede, ale takhle blbě. To klidně může být.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


stř pro 27, 2017 3:30 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 5249
Bydliště: podhradí Křivoklátu
Vůbec tomu nerozumím, ale nemělo by to jít jned do varu?

Marcelovi skočil ota a hned to začalo vařit, co se pamatuji

_________________
XV 2,0i MY18-iXVestr
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr
Forester 2,0X MY03-Modrestr
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
http://www.boxerauto.cz/


stř pro 27, 2017 5:52 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 9333
Bydliště: Šumava
Proč do varu skočenim rozvodů? Vždyť pumpa bude pořád pumpovat a chladit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Subaru XV Crosstrek 2018 2.0i 115kW CVT
ObrázekBA95
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999


stř pro 27, 2017 6:00 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: okres Česká Lípa
Rozvody se dělaly před 40 tkm, tak doufám, že to tím nebude.
A kdyby bylo, tak jak se to pozná? Dal by mi někdo návod, jak to zakolíkovat a zkontrolovat?

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, v provozu
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, před dokončením
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na motor
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na rekonstrukci
Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, v DEPOZITu


stř pro 27, 2017 6:11 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6705
Bydliště: Valašsko
Mira píše:
Pokud jsou rozvody skočený o zub, tak to pojede, ale takhle blbě. To klidně může být.

Taky myslím a co ztráta výkonu,není tam?Samozřejmě to nemusí být přeskočenými rozvody,může to být vše jinak,ale stává se.A co starty,nejsou horší?Vařit to nebude...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř pro 27, 2017 11:32 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: okres Česká Lípa
Ahoj všem,
tak dneska jsem dal jiný modul zapalování, vyměnil vzduchový filtr a propláchnul palivový filtr.
A CUKÁ FURT!

EDIT:
Nejčastěji se to projevuje asi tak, že když v tahu ztratí výkon, zmáčknu spojku a plyn, někdy se chytne hned, někdy se ozve rána, tedy spíš jako prolomení plechu a návrat zpět.

EGR ventil: kde ho najdu? Klapka sání je jasná, ale z výfuku jsem nic do sání nenašel. Je to EJ20.

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, v provozu
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, před dokončením
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na motor
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na rekonstrukci
Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, v DEPOZITu


Naposledy upravil ok1mpx dne sob pro 30, 2017 11:18 pm, celkově upraveno 1



sob pro 30, 2017 10:09 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2688
Bydliště: Plzeňsko
Blbá otázka, nemáš puštěnou nastálo klimatizaci?

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


sob pro 30, 2017 10:24 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: okres Česká Lípa
Nee, občas se při nějaké kombinaci ovladačů zapne, ale hned vypínám. Jednak kvůli spotřebě, jednak kvůli tomu, že po zapnutí v létě chvíli chladí a pak se na to vyprdne, asi málo chladiva, někde jsem slyšel, že je lepší ji v tomto případě nepouštět.

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, v provozu
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, před dokončením
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na motor
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na rekonstrukci
Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, v DEPOZITu


sob pro 30, 2017 10:52 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: okres Česká Lípa
Po proměření kabelů (všechny něco mezi 8 a 10kOhmy) to dalo chvíli pokoj. Dneska se to ale nacukalo. Podle dnešního tankování stoupla spotřeba z dlouhodobě průměrných 10 na 13l. Velká cukatůra po průjezdu hlubokou louží.
Takže podezřelé budou Lambády.

PROSBA! nemá někdo zaručeně špatné Labda sondy na SG nebo SF od 2001? Mám díl s katíky a sondama z vrakáče (SF poF, vypadá stejně jako SGčkový díl, SF před F má ale jen jednu sondu), ale ty neznabohové z "ekologické likvidace" urvali konektory. Potřebuju tedy Lamby, co mám, napojit na auto a nepárat ty moje, když nevím, jestli blbnou nebo ne...

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, v provozu
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, před dokončením
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na motor
Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, čeká na rekonstrukci
Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, v DEPOZITu


čtv led 04, 2018 10:40 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 151 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: