Stránka 8 z 20

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: pon kvě 21, 2018 12:57 am
od spm
AFAIK katalyzátor tam máš jenom jeden (ten se sondama). 2 kusy měla třeba H6 a i tam to bylo montovaný tak, že byl z každé strany motoru jeden a ne dva za sebou. Nemyslíš tim druhým třeba ten středový tlumič hluku?

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: pon kvě 21, 2018 7:31 am
od mnov
Katalyzátory tam jsou dva za sebou.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: pon kvě 21, 2018 7:56 am
od VDC
Ty plechy, co jsou originál na vejfuku a všem drnčí nebo dávno upadly, nejsou stínící plechy, ale ochranné. Takže k hovnu. Ačkoli je to moje domněnka, jsem si tím jistej, protože rezatej plech půl centimetru od potrubí žádný teplo neodstíní. Tam, kde má být teplo odstíněno třeba od karoserie, je vždy nějaký alobal, hliníkový plech nebo prostě něco, co to teplo opravdu reálně odráží.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: pon kvě 21, 2018 9:46 pm
od ok1mpx
Tak díky všem za postřehy.
Na prvním díle jsou to opravdu oba katalyzátory, mají na vstupu mřížku, na tom druhém díle ta baňka mřížku nemá, tak to bude fakt jen tlumič. Ale s tím SFkovým středním dílem potrubí SG jede, zní to pěkně, tak to asi tak nechám být. :-o [SUBARU]

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: pon kvě 21, 2018 10:33 pm
od Doro
Ty kryty na svodech výfuku jsou tam pro ochranu vedení výfuku a jeho částí ve předu před ostřikující vodou aj. bordelem. Účelem bylo zamezit přímému přístupu na výfuk a zvýšit tak životnost, omezit rychlé změny teplot, což se myslím aj podařilo. Snažím se tam ty kryty zachovat tak dlouho, jak to jen pude. Zatím tam porád drží a plní funkci.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: pon kvě 21, 2018 10:53 pm
od sima
Já taky zachovávám,jednou mě drnčel kryt,ale opraveno a zas už další rok slouží,jsou dle mě zatím v dobrém stavu,tak je škoda je tam nenechat.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: čtv kvě 24, 2018 9:42 pm
od ok1mpx
Asi bych měl přejmenovat vlákno, teď mám dotaz na SF, ale asi to bude obecné.
Černouška jsem pořídili s tím, že blbě řadí, že asi silentblok. Tak jsem si tipoval tu kost na zevěšení převodovky na torpédo pod čelním oknem. Není to tím.
1. a 2. stupeň a zpátečka celkem v pohodě. 3. stupeň za jízdy vypadává, po sundání nohy z plynu. 4. stupeň tam lze narvat jen s velkými obtížemi. Redukce nevydrží dlouho zařazená, po přidání a puštění plynu to vykopne páku do mezipolohy.

Nevíte někdo o někom, kdo řešil něco podobného? [THNX]

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: úte kvě 29, 2018 9:09 pm
od VDC
Ptal jsem se kamaráda Alse, mechanika z Dobřan, co by to mohlo být a napsal tohle.
No něco na horní hřídeli převodovky. Možná jenom vůle v ložiscích, nebo tak něco.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: úte kvě 29, 2018 11:14 pm
od ok1mpx
Aha, tak když jsme nanašli utržený silentblok, tak pak zůstává tato eventualita... A když mám stejnou převodovku, co dobře řadila, ale hučelo ložisko kardanu a po zahřátí nefungovala dobře mezinápravová spojka, tak bychom měli teoreticky mít šanci poskládat dobrý kus? [WINNER]
Díky! [SUBARU] Mechanici amatéři

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: pon črc 30, 2018 10:57 pm
od ok1mpx
Dnes na SGčku svítilo pečené kuřátko, tak jsem se bál, co se rozbilo, tak jsem si povídal s Free SSM:
P2504 Alternator circuit high

Nějak z té hlášky nejsem moudrý (otáčky, proud, teplota napětí???) Ale podle info nalezených gůůůglem by se mělo jednat o napětí. Má někdo zkušenost? Napětí měřená ECU a zobrazená diagnostikou při chodu motoru se mi zdála OK. Měřák jsem zatím nevytahoval.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: ned zář 09, 2018 4:06 pm
od ok1mpx
Tak ta smůla, která nás potkala s legem na srazu v Bělé 2018 pokračovala i po jeho neúspěšném odtahu, kdy jsme ho museli nechat přes noc na zastívce autobusu.
Cestou domů jsem potkal stádo jelenů, sice jsem ho v tom místě už tu noc viděl dvakrát, ale teď se rozhodli přeběhnout přímo před autem. Ubrzdil jsem a lehce se mi jeden opřel o haubnu. Výsledek? Zvažuji, jestli se spoluúčastí 5% (min.5000Kč) k havarijní pojistce (ke které jsem po urgenci dokládal fota nepoškozeného vozu v pátek večer) tím pojišťovnu obšťasňovat a nebo ne....
IMG_20180909_115645.jpg
IMG_20180909_150024.jpg

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: ned zář 09, 2018 4:59 pm
od Mira
Nechci být posel špatných zpráv, ale to je čelo, haubna, mřížka a zkontroluj obě světla, to pravý máš nahoře ulomený. Bohužel ta mřížka je zacvaknutá na předních světlech a ten plast strašně rád praská. Todle snad půjde svařit. Kdybys počítal čelo, obě světla, haubnu, mřížku, tak spoluúčast za bůra je úplně v pohodě.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: ned zář 09, 2018 5:08 pm
od ok1mpx
No, světla jsem si všiml, ty plasty, ve kterých je chycená mřížka a ty lakované plastíky okolo světel, jsou v háji na obou stranách. Teď honem nevím, zda jsou součástí světel, jestli ano, tak je to v [!] . Mřížka má také několik prasklin. Chladič je prohlý, ale zatím drží, uvidíme, zda mu to vydrží, až to povolím. A kapota rozhodně není hliníková.... v těch místech, kde šla dolů barva a původně to bylo otlučené od kamínků, jsou rezavé flíčky.

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: ned zář 09, 2018 6:24 pm
od VDC
Zbyňku to je pech jako prase. :-/

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Napsal: ned zář 09, 2018 7:04 pm
od vrtasp
Jelen to je velkej soupeř :( jinak, když je kapota originál tak určitě je hliníková.