Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Jo, omrzlej byl, vždycky, když jsem vařil déle, tak trochu, ale včera teda extémně,přikládal jsem to tomu, že stromy, ploty venku byly taky.
Dnes to bylo chvíli v poho a teď jsem jen zavřel vrata, že si oskočím , takový prskání, tak jsem se lekl, že spustila sama svářečka, hoří auto nebo tak a ono sněžilo z redukčáku a tlak zase na maximu.

Jde to nějak opravit?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49208
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od VDC »

Tak to ti ten redukčák zlobí. Já to nikdy neměl rozebraný, tak nevím, jak to uvnitř vypadá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Já doteď taky ne, mocný péro, kterým se vyvažuje tlak na membráně, která ucpává trysky vedoucí z vysokého tlaku.
Tak ji asi promnu přípravkem na gumu z Lídlu. Kyslík to není, tak by to na ev. mastnou složku nemuselo být háklivé.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak to vzdávám. Jsem utahanej jak kotě.
IMG_20201130_191106.jpg
Až někdo bude inzerovat "absolutně bez koroze" tak mu to ukažte. Doteď ani náznak, že by bylo uložení tlumičů napadené.
Pokud je v inzerátu na [SUBARU] uvedeno, že je bez koroze, tak pokud nejde o zcela nový vůz, tak je to lež.

Proboha, proč, když vrstvěj ty 3 plechy, proč v nich jsou ty díry? Na straně do podběhu?

Možná bych to do rána udělal nějak narychlo, ale u zákazníka bych místo programování stroje spal. Takže to nechám na Indy. Třeba to udělají, než se vrátím dom.

Tomáši, když je jeden z těch 2 -3 plechů zdravej, plátuješ to na to, nebo si myslím správně, že jeden tlustší plech je lepší, než aby to mezi nimi hnilo?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od mnov »

Já si doposud myslel, že vlastním nejshnilejšího Forestera SHOC uvedeného do provozu v roce 2005 :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od sima »

ok1mpx píše:Tak to vzdávám. Jsem utahanej jak kotě. IMG_20201130_191106.jpg

Až někdo bude inzerovat "absolutně bez koroze" tak mu to ukažte. Doteď ani náznak, že by bylo uložení tlumičů napadené.
Pokud je v inzerátu na uvedeno, že je bez koroze, tak pokud nejde o zcela nový vůz, tak je to lež.

Proboha, proč, když vrstvěj ty 3 plechy, proč v nich jsou ty díry? Na straně do podběhu?

Možná bych to do rána udělal nějak narychlo, ale u zákazníka bych místo programování stroje spal. Takže to nechám na Indy. Třeba to udělají, než se vrátím dom.

Tomáši, když je jeden z …
No nejsou zas úplně všechny takové, já mám lesníka opravdu zdravého, bez koroze, ale moc jich už nebude tj fakt. Letos jsme měli všechno rozebráno, tapec tlumiče zadní, trubku k nádrži...vše ošetřeno.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49208
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od VDC »

Zbyňku udělal bych to takhle https://photos.app.goo.gl/9Lt8wkbUQniuiJGx9
Vůbec nemá smysl zkoušet to zachraňovat takhle, jak ses o to pokoušel. Odvrtat ty shnilotiny a postavit to znovu. Je to ve výsledku rychlejší, než se snažit vařit do tý rzi. To nikdy nedělám. Vždycky řežu až do zdravýho. A přitom zruším tu středovou výztuhu tlumiče, to je jedna z největších zhovadilostí japonských inženýrů. Za to bych jim zlámal rýsovací prkna !! :-)
Plechy se snažím nikdy nevrstvit. Radši jeden tlustej, než dva tenký.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

OK, díky za instrukce.
Říznu to víc a dám větší záplatu. Tohle auto musí projít rychloopravou a na SFkách si to natrénuju.
Pak se k tomu někdy vrátím. Tady bude potřeba opravit i kapsu s dírou na benzín a začínají puchýřky na lemu. Teď v zimě ale nejde dělat lakýrnický práce.

Koupil jsem i regulátor na CO2 a převlečná matka nepasuje, zkusím je nějak zkombinovat
nic jsem neudělal a sobota je v pr...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak konečně dovařeno, ozákladováno a napatláno BODY 910.

Ještě na mě vyjukla dírka na klasickém místě. Už mi je jasné, proč je to taková slabina, je tam spoj dvou plechů a vůbec není ošetřen nástřikem z fabriky.
IMG_20201210_185828klasika.jpg
Tomáš má pravdu, vařit do rzi je nahouby, pění to a hnusně to vypadá, proto fotky svárů raději nezveřejňuji.
A protože to ty naše auta postihne dřív nebo později všechny, co udělat nějakou šablonu, nebo dokonce někde nechat nasekat polotovary ze silnějšího plechu, aby se to dalo v pohodě nahradit? Nedovedu si představit na tohle pasovat něco vyřízlého z vrakáče, když ten meziplech bude shnilej taky.
IMG_20201211_001045hotovoP.jpg
IMG_20201211_000959hotovoL.jpg
IMG_20201211_001056vnitřekL.jpg
IMG_20201211_001107vnitřekL.jpg
Naposledy upravil(a) ok1mpx dne pát pro 11, 2020 12:34 pm, celkem upraveno 2 x.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49208
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od VDC »

Účel světí prostředky Hlavně, že můžeš jezdit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak jsem to včera doskládal, vyměnil jsem ještě vzadu kosti a gumy. Ráno můžu frčet.
Má někdo nějaký lepší způsob, jak povolit starý kosti jinak, než flexou?

Vrátil se mi alternáror po výměně ložisek a uhlíků. Tak jsem ho tam zkusil ještě dát a kvílení nezmizelo. Zato se opět rozsvítilo kuře. Zkrátka z toho SF altíku zjevně nejde nějaký signál o napětí, zřejmě po CANu. Tak jsem při vracení původního altíku ještě vyndal napínací kladku řemenu klimakompresoru a kvílení zmizelo. Ložisko na ní je v háji. Takže budu chvíli jezdit bez řemenu klimy.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49208
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od VDC »

ok1mpx píše: Má někdo nějaký lepší způsob, jak povolit starý kosti jinak, než flexou?

.
Jasně, jinou flexou Obrázek Nebo ty šrouby utrhat...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

365xxx:
Tak mám dilema, zda měnit rozvody
2016 SG rozvody.jpg
Našel jsem tu na fóru, že u Imprez je interval 100tis a nebo 4 roky, ale odkaz, kde to zjistit, už nefunguje.

Tak jsem se zeptal důvod, proč mi tam p. Šarboch (Úštěk - Habřina) napsal výměnu po 80000km:
že je to údaj výrobce řemenů druhovýroby. Prý se sichrujou.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od OZP »

Myslim, ze to maji Subaru vsechny stejne- 105tis nebo 7 let
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od mnov »

Je to jak píše Ondra. Já jsem rozvody měnil po těch 7 letech a nic řemenu nebylo. Mělo to sice asi jen 90k nájezd. Nechal bych to do těch sedmi let. :-)
U minulého auta s Opel motorem jsem zažil situaci, kdy začala odcházet vodní pumpa, poháněná z rozvodů, ale bylo to slyšet a včas se dalo zareagovat. Ani tam nebyl řemen nijak poškozen.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“