Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Jo, omrzlej byl, vždycky, když jsem vařil déle, tak trochu, ale včera teda extémně,přikládal jsem to tomu, že stromy, ploty venku byly taky.
Dnes to bylo chvíli v poho a teď jsem jen zavřel vrata, že si oskočím , takový prskání, tak jsem se lekl, že spustila sama svářečka, hoří auto nebo tak a ono sněžilo z redukčáku a tlak zase na maximu.
Jde to nějak opravit?
Dnes to bylo chvíli v poho a teď jsem jen zavřel vrata, že si oskočím , takový prskání, tak jsem se lekl, že spustila sama svářečka, hoří auto nebo tak a ono sněžilo z redukčáku a tlak zase na maximu.
Jde to nějak opravit?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49208
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak to ti ten redukčák zlobí. Já to nikdy neměl rozebraný, tak nevím, jak to uvnitř vypadá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Já doteď taky ne, mocný péro, kterým se vyvažuje tlak na membráně, která ucpává trysky vedoucí z vysokého tlaku.
Tak ji asi promnu přípravkem na gumu z Lídlu. Kyslík to není, tak by to na ev. mastnou složku nemuselo být háklivé.
Tak ji asi promnu přípravkem na gumu z Lídlu. Kyslík to není, tak by to na ev. mastnou složku nemuselo být háklivé.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak to vzdávám. Jsem utahanej jak kotě.
Pokud je v inzerátu na uvedeno, že je bez koroze, tak pokud nejde o zcela nový vůz, tak je to lež.
Proboha, proč, když vrstvěj ty 3 plechy, proč v nich jsou ty díry? Na straně do podběhu?
Možná bych to do rána udělal nějak narychlo, ale u zákazníka bych místo programování stroje spal. Takže to nechám na Indy. Třeba to udělají, než se vrátím dom.
Tomáši, když je jeden z těch 2 -3 plechů zdravej, plátuješ to na to, nebo si myslím správně, že jeden tlustší plech je lepší, než aby to mezi nimi hnilo?
Až někdo bude inzerovat "absolutně bez koroze" tak mu to ukažte. Doteď ani náznak, že by bylo uložení tlumičů napadené. Pokud je v inzerátu na uvedeno, že je bez koroze, tak pokud nejde o zcela nový vůz, tak je to lež.
Proboha, proč, když vrstvěj ty 3 plechy, proč v nich jsou ty díry? Na straně do podběhu?
Možná bych to do rána udělal nějak narychlo, ale u zákazníka bych místo programování stroje spal. Takže to nechám na Indy. Třeba to udělají, než se vrátím dom.
Tomáši, když je jeden z těch 2 -3 plechů zdravej, plátuješ to na to, nebo si myslím správně, že jeden tlustší plech je lepší, než aby to mezi nimi hnilo?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Já si doposud myslel, že vlastním nejshnilejšího Forestera SHOC uvedeného do provozu v roce 2005
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
No nejsou zas úplně všechny takové, já mám lesníka opravdu zdravého, bez koroze, ale moc jich už nebude tj fakt. Letos jsme měli všechno rozebráno, tapec tlumiče zadní, trubku k nádrži...vše ošetřeno.ok1mpx píše:Tak to vzdávám. Jsem utahanej jak kotě. IMG_20201130_191106.jpg
Až někdo bude inzerovat "absolutně bez koroze" tak mu to ukažte. Doteď ani náznak, že by bylo uložení tlumičů napadené.
Pokud je v inzerátu na uvedeno, že je bez koroze, tak pokud nejde o zcela nový vůz, tak je to lež.
Proboha, proč, když vrstvěj ty 3 plechy, proč v nich jsou ty díry? Na straně do podběhu?
Možná bych to do rána udělal nějak narychlo, ale u zákazníka bych místo programování stroje spal. Takže to nechám na Indy. Třeba to udělají, než se vrátím dom.
Tomáši, když je jeden z …
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49208
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Zbyňku udělal bych to takhle https://photos.app.goo.gl/9Lt8wkbUQniuiJGx9
Vůbec nemá smysl zkoušet to zachraňovat takhle, jak ses o to pokoušel. Odvrtat ty shnilotiny a postavit to znovu. Je to ve výsledku rychlejší, než se snažit vařit do tý rzi. To nikdy nedělám. Vždycky řežu až do zdravýho. A přitom zruším tu středovou výztuhu tlumiče, to je jedna z největších zhovadilostí japonských inženýrů. Za to bych jim zlámal rýsovací prkna !!
Plechy se snažím nikdy nevrstvit. Radši jeden tlustej, než dva tenký.
Vůbec nemá smysl zkoušet to zachraňovat takhle, jak ses o to pokoušel. Odvrtat ty shnilotiny a postavit to znovu. Je to ve výsledku rychlejší, než se snažit vařit do tý rzi. To nikdy nedělám. Vždycky řežu až do zdravýho. A přitom zruším tu středovou výztuhu tlumiče, to je jedna z největších zhovadilostí japonských inženýrů. Za to bych jim zlámal rýsovací prkna !!
Plechy se snažím nikdy nevrstvit. Radši jeden tlustej, než dva tenký.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
OK, díky za instrukce.
Říznu to víc a dám větší záplatu. Tohle auto musí projít rychloopravou a na SFkách si to natrénuju.
Pak se k tomu někdy vrátím. Tady bude potřeba opravit i kapsu s dírou na benzín a začínají puchýřky na lemu. Teď v zimě ale nejde dělat lakýrnický práce.
Koupil jsem i regulátor na CO2 a převlečná matka nepasuje, zkusím je nějak zkombinovat
nic jsem neudělal a sobota je v pr...
Říznu to víc a dám větší záplatu. Tohle auto musí projít rychloopravou a na SFkách si to natrénuju.
Pak se k tomu někdy vrátím. Tady bude potřeba opravit i kapsu s dírou na benzín a začínají puchýřky na lemu. Teď v zimě ale nejde dělat lakýrnický práce.
Koupil jsem i regulátor na CO2 a převlečná matka nepasuje, zkusím je nějak zkombinovat
nic jsem neudělal a sobota je v pr...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak konečně dovařeno, ozákladováno a napatláno BODY 910.
Ještě na mě vyjukla dírka na klasickém místě. Už mi je jasné, proč je to taková slabina, je tam spoj dvou plechů a vůbec není ošetřen nástřikem z fabriky. Tomáš má pravdu, vařit do rzi je nahouby, pění to a hnusně to vypadá, proto fotky svárů raději nezveřejňuji.
A protože to ty naše auta postihne dřív nebo později všechny, co udělat nějakou šablonu, nebo dokonce někde nechat nasekat polotovary ze silnějšího plechu, aby se to dalo v pohodě nahradit? Nedovedu si představit na tohle pasovat něco vyřízlého z vrakáče, když ten meziplech bude shnilej taky.
Ještě na mě vyjukla dírka na klasickém místě. Už mi je jasné, proč je to taková slabina, je tam spoj dvou plechů a vůbec není ošetřen nástřikem z fabriky. Tomáš má pravdu, vařit do rzi je nahouby, pění to a hnusně to vypadá, proto fotky svárů raději nezveřejňuji.
A protože to ty naše auta postihne dřív nebo později všechny, co udělat nějakou šablonu, nebo dokonce někde nechat nasekat polotovary ze silnějšího plechu, aby se to dalo v pohodě nahradit? Nedovedu si představit na tohle pasovat něco vyřízlého z vrakáče, když ten meziplech bude shnilej taky.
Naposledy upravil(a) ok1mpx dne pát pro 11, 2020 12:34 pm, celkem upraveno 2 x.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49208
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Účel světí prostředky Hlavně, že můžeš jezdit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak jsem to včera doskládal, vyměnil jsem ještě vzadu kosti a gumy. Ráno můžu frčet.
Má někdo nějaký lepší způsob, jak povolit starý kosti jinak, než flexou?
Vrátil se mi alternáror po výměně ložisek a uhlíků. Tak jsem ho tam zkusil ještě dát a kvílení nezmizelo. Zato se opět rozsvítilo kuře. Zkrátka z toho SF altíku zjevně nejde nějaký signál o napětí, zřejmě po CANu. Tak jsem při vracení původního altíku ještě vyndal napínací kladku řemenu klimakompresoru a kvílení zmizelo. Ložisko na ní je v háji. Takže budu chvíli jezdit bez řemenu klimy.
Má někdo nějaký lepší způsob, jak povolit starý kosti jinak, než flexou?
Vrátil se mi alternáror po výměně ložisek a uhlíků. Tak jsem ho tam zkusil ještě dát a kvílení nezmizelo. Zato se opět rozsvítilo kuře. Zkrátka z toho SF altíku zjevně nejde nějaký signál o napětí, zřejmě po CANu. Tak jsem při vracení původního altíku ještě vyndal napínací kladku řemenu klimakompresoru a kvílení zmizelo. Ložisko na ní je v háji. Takže budu chvíli jezdit bez řemenu klimy.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49208
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Jasně, jinou flexou Nebo ty šrouby utrhat...ok1mpx píše: Má někdo nějaký lepší způsob, jak povolit starý kosti jinak, než flexou?
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
365xxx:
Tak mám dilema, zda měnit rozvody Našel jsem tu na fóru, že u Imprez je interval 100tis a nebo 4 roky, ale odkaz, kde to zjistit, už nefunguje.
Tak jsem se zeptal důvod, proč mi tam p. Šarboch (Úštěk - Habřina) napsal výměnu po 80000km:
že je to údaj výrobce řemenů druhovýroby. Prý se sichrujou.
Tak mám dilema, zda měnit rozvody Našel jsem tu na fóru, že u Imprez je interval 100tis a nebo 4 roky, ale odkaz, kde to zjistit, už nefunguje.
Tak jsem se zeptal důvod, proč mi tam p. Šarboch (Úštěk - Habřina) napsal výměnu po 80000km:
že je to údaj výrobce řemenů druhovýroby. Prý se sichrujou.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Myslim, ze to maji Subaru vsechny stejne- 105tis nebo 7 let
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Je to jak píše Ondra. Já jsem rozvody měnil po těch 7 letech a nic řemenu nebylo. Mělo to sice asi jen 90k nájezd. Nechal bych to do těch sedmi let.
U minulého auta s Opel motorem jsem zažil situaci, kdy začala odcházet vodní pumpa, poháněná z rozvodů, ale bylo to slyšet a včas se dalo zareagovat. Ani tam nebyl řemen nijak poškozen.
U minulého auta s Opel motorem jsem zažil situaci, kdy začala odcházet vodní pumpa, poháněná z rozvodů, ale bylo to slyšet a včas se dalo zareagovat. Ani tam nebyl řemen nijak poškozen.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT