Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Gratuluji k dalšímu Subaru.
K tomu cukání by bylo spoustu nápadů, ale koukám co to má najeto a tak bych zkontroloval, jak je na tom EGR ventil.
K tomu cukání by bylo spoustu nápadů, ale koukám co to má najeto a tak bych zkontroloval, jak je na tom EGR ventil.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22830
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Já jsem sice lama, ale co třeba špatná lambda sonda? Ikdyž to by asi blblo furt...
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
1) Skočené rozvody?
2) vysypany kat - ucpany vyfuk?
Sent from my iPhone using Tapatalk
2) vysypany kat - ucpany vyfuk?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Naposledy upravil(a) yohn dne stř pro 27, 2017 10:27 am, celkem upraveno 1 x.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
To by mohlo bejt, ale asi by to dělalo pravidelně a často. Je ta rána když sundáš nohu z plynu?
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Muj tip je indukcni civka zapalovani.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Ahoj, díky za tipy. Projevuje se to i při konstantní jízdě po rovině s konstantně zmáčkým plynem. Čímž bych po zkušenostech s hledáním chyb pomocí diagnostiky u VW/Škoda vyloučil Lambdu, váhu vzduchu, vakl na sensorech EGR a klapky, o tom by se našel záznam ve výpisu chyb.
Zde ale nemám s diagnostikou zkušenost, u SG jsem něco vyčetl z online údajů (napětí otáčky, tlak, vačka apod), ale žádné chyby. U SF se mi nepovedl ani test kabelu.
Počítám, že pokud by byly skočené rozvody, nejelo by to vůbec. Špatný benzín také vylučuju, za poslední týden jsem 3x tankoval plnou. Ještě připadá v úvahu palivový filtr, ale to by podle mne nechtěl motor do výkonu. Jak je vedený benzín dál? Jsou tam nějaké vstikovače, které by šly čistit?
Zkusím proměřit kabely, dát modul z jiného auta a budu referovat, akorát když koukám, jak jsou auta omrzlá, tak se mi nechce ven a ještě se rejpat v posledním jakžtak pojízdném Forestru před barákem....
Zde ale nemám s diagnostikou zkušenost, u SG jsem něco vyčetl z online údajů (napětí otáčky, tlak, vačka apod), ale žádné chyby. U SF se mi nepovedl ani test kabelu.
Počítám, že pokud by byly skočené rozvody, nejelo by to vůbec. Špatný benzín také vylučuju, za poslední týden jsem 3x tankoval plnou. Ještě připadá v úvahu palivový filtr, ale to by podle mne nechtěl motor do výkonu. Jak je vedený benzín dál? Jsou tam nějaké vstikovače, které by šly čistit?
Zkusím proměřit kabely, dát modul z jiného auta a budu referovat, akorát když koukám, jak jsou auta omrzlá, tak se mi nechce ven a ještě se rejpat v posledním jakžtak pojízdném Forestru před barákem....
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Pokud jsou rozvody skočený o zub, tak to pojede, ale takhle blbě. To klidně může být.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Vůbec tomu nerozumím, ale nemělo by to jít jned do varu?
Marcelovi skočil ota a hned to začalo vařit, co se pamatuji
Marcelovi skočil ota a hned to začalo vařit, co se pamatuji
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Proč do varu skočenim rozvodů? Vždyť pumpa bude pořád pumpovat a chladit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Rozvody se dělaly před 40 tkm, tak doufám, že to tím nebude.
A kdyby bylo, tak jak se to pozná? Dal by mi někdo návod, jak to zakolíkovat a zkontrolovat?
A kdyby bylo, tak jak se to pozná? Dal by mi někdo návod, jak to zakolíkovat a zkontrolovat?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24411
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Taky myslím a co ztráta výkonu,není tam?Samozřejmě to nemusí být přeskočenými rozvody,může to být vše jinak,ale stává se.A co starty,nejsou horší?Vařit to nebude...Mira píše:Pokud jsou rozvody skočený o zub, tak to pojede, ale takhle blbě. To klidně může být.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Ahoj všem,
tak dneska jsem dal jiný modul zapalování, vyměnil vzduchový filtr a propláchnul palivový filtr.
A CUKÁ FURT!
EDIT:
Nejčastěji se to projevuje asi tak, že když v tahu ztratí výkon, zmáčknu spojku a plyn, někdy se chytne hned, někdy se ozve rána, tedy spíš jako prolomení plechu a návrat zpět.
EGR ventil: kde ho najdu? Klapka sání je jasná, ale z výfuku jsem nic do sání nenašel. Je to EJ20.
tak dneska jsem dal jiný modul zapalování, vyměnil vzduchový filtr a propláchnul palivový filtr.
A CUKÁ FURT!
EDIT:
Nejčastěji se to projevuje asi tak, že když v tahu ztratí výkon, zmáčknu spojku a plyn, někdy se chytne hned, někdy se ozve rána, tedy spíš jako prolomení plechu a návrat zpět.
EGR ventil: kde ho najdu? Klapka sání je jasná, ale z výfuku jsem nic do sání nenašel. Je to EJ20.
Naposledy upravil(a) ok1mpx dne sob pro 30, 2017 11:18 pm, celkem upraveno 1 x.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Blbá otázka, nemáš puštěnou nastálo klimatizaci?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Nee, občas se při nějaké kombinaci ovladačů zapne, ale hned vypínám. Jednak kvůli spotřebě, jednak kvůli tomu, že po zapnutí v létě chvíli chladí a pak se na to vyprdne, asi málo chladiva, někde jsem slyšel, že je lepší ji v tomto případě nepouštět.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Po proměření kabelů (všechny něco mezi 8 a 10kOhmy) to dalo chvíli pokoj. Dneska se to ale nacukalo. Podle dnešního tankování stoupla spotřeba z dlouhodobě průměrných 10 na 13l. Velká cukatůra po průjezdu hlubokou louží.
Takže podezřelé budou Lambády.
PROSBA! nemá někdo zaručeně špatné Labda sondy na SG nebo SF od 2001? Mám díl s katíky a sondama z vrakáče (SF poF, vypadá stejně jako SGčkový díl, SF před F má ale jen jednu sondu), ale ty neznabohové z "ekologické likvidace" urvali konektory. Potřebuju tedy Lamby, co mám, napojit na auto a nepárat ty moje, když nevím, jestli blbnou nebo ne...
Takže podezřelé budou Lambády.
PROSBA! nemá někdo zaručeně špatné Labda sondy na SG nebo SF od 2001? Mám díl s katíky a sondama z vrakáče (SF poF, vypadá stejně jako SGčkový díl, SF před F má ale jen jednu sondu), ale ty neznabohové z "ekologické likvidace" urvali konektory. Potřebuju tedy Lamby, co mám, napojit na auto a nepárat ty moje, když nevím, jestli blbnou nebo ne...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé