Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak to tedy gratuluji ke stříbrňákovi. To je hezký, že jsi tak nadšen do značky, že ti jedno nestačí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Ahojda lidi!
Na stříbrném SF se nám stále povolují matky na kolech, originál plecháčích. Při prvním zjištění už chyběl jeden upevňovací šroub, při preventivním dotahování se ulomil další, naštěstí na druhém zadním kole.
Máte někdo zkušenost nebo radu???
Na stříbrném SF se nám stále povolují matky na kolech, originál plecháčích. Při prvním zjištění už chyběl jeden upevňovací šroub, při preventivním dotahování se ulomil další, naštěstí na druhém zadním kole.
Máte někdo zkušenost nebo radu???
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Dej sem fotku matek. To je jediné co mě napadá, že matky nejsou určeny pro disky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Takže fotku kluk nedodal, ale matky byly stejné, jako mám na SG pro origo plecháče. Ty co mám na sadu hliníků, nesednou přesně do zahloubení na disku.
Horší je, že se při utahování ulomil jeden šroub, pak na druhé straně a při přípravě na delší cestu jsme zjistili, že sám z ničeho nic upadl další.
Tak jsme sehnali nové šrouby a kluk vymontoval z auta (hliníkový) díl, ve kterém ty šrouby byly, vyrazil jsem je na svěráku a pochvaluju si, jak je to konstrukčně pěkně udělané, že to jde tak pěkně vyměnit bez rozebírání bubnu, ložisek pérek v brzdách. No a šrouby tam nepasovaly. V dílně nebyl signál na mobil, tak jdu ven a koukám, brzdový buben vypadá, jako když se z něj nic nesundalo! Oni to jsou podložky! Tak 20mm.
Dotazy:
u SF, které je trochu zvedlé (nevím kolik), má smysl mít podložky na rozšíření auta?
Když je rozchod kol vpředu větší (podložky zůstaly) a vzadu menší, může to mít horší jízdní vlastnosti?
Horší je, že se při utahování ulomil jeden šroub, pak na druhé straně a při přípravě na delší cestu jsme zjistili, že sám z ničeho nic upadl další.
Tak jsme sehnali nové šrouby a kluk vymontoval z auta (hliníkový) díl, ve kterém ty šrouby byly, vyrazil jsem je na svěráku a pochvaluju si, jak je to konstrukčně pěkně udělané, že to jde tak pěkně vyměnit bez rozebírání bubnu, ložisek pérek v brzdách. No a šrouby tam nepasovaly. V dílně nebyl signál na mobil, tak jdu ven a koukám, brzdový buben vypadá, jako když se z něj nic nesundalo! Oni to jsou podložky! Tak 20mm.
Dotazy:
u SF, které je trochu zvedlé (nevím kolik), má smysl mít podložky na rozšíření auta?
Když je rozchod kol vpředu větší (podložky zůstaly) a vzadu menší, může to mít horší jízdní vlastnosti?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Jo, takže problém bude v těch podložkách. Podložky nech buď všude, nebo nikde. Mít je na jedné nápravě je hovadina. Podložky jsou neodpružená hmota navíc. Kdybych chtěl mít auto s širším rozchodem, dám tam kola s menším ET, ale ne podložky.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak mám další dotaz,
spodní kulák na rameni přední nápravy (u SF) se mění jak? Je to výměnný díl na nýty/šroubky jako u Škodovek nebo se musí měnit s celým ramenem?
spodní kulák na rameni přední nápravy (u SF) se mění jak? Je to výměnný díl na nýty/šroubky jako u Škodovek nebo se musí měnit s celým ramenem?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Jestli mluvíš o svislym čepu ramene, tak ten je vloženej do těhlice staženej šroubem přes cipant. Jistě se musí odpojit kost stabilizátoru. Po vytažení závlačky a povolení korunkový matice srazíš rameno, povolíš a vyšroubuješ šroub na těhlici, co přes cipant drží kulák a kulák vytáhneš ven. Když nepujde lehce, což je dost pravděpodovný do cipantu vložíš malej sekáč a opatrně ho pomocí kladiva a sekáče rozevřeš, pak by měl jít zlehka. Hodně štěstí
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
OK, takže stačí objednat jen kulák a ne celé rameno, ufff.
Je to tak?
Je to tak?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak se furt na něj chodím do toho bazaru koukat, a furt tam stojí....
A to už s ním rok a půl jezdím...
https://mapy.cz/s/1scJz
A to už s ním rok a půl jezdím...
https://mapy.cz/s/1scJz
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak jsem přišel na to, jak snížit spotřebu!
Promazat brzdy!
Teď vážně. Rozhejbal jsem čepy uložení plovoucích třmemů. Horní jsou shodné konstrukce, jaké znám z Fav/Felicie, tyčka se sraženou "hranou". Spodní mají zápich, na kterém je navlečená gumová hadička. To je originál???
Promazat brzdy!
Teď vážně. Rozhejbal jsem čepy uložení plovoucích třmemů. Horní jsou shodné konstrukce, jaké znám z Fav/Felicie, tyčka se sraženou "hranou". Spodní mají zápich, na kterém je navlečená gumová hadička. To je originál???
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Jj to je originál a právě ta většinou zlobí! !!...časem nabyde na objemu a má za následek to že třmeny nemají pohyb...jsou tam hlavně z důvodu aby plovoucí třmen neklepal při brzdění.
Osobně u každého auta preventivně před a po zimě dělám očistu třmenů a čepů.
Osobně u každého auta preventivně před a po zimě dělám očistu třmenů a čepů.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Tak už máme taky SUBARU stáj
Tak hlásím, že jsem se zbláznil a pořídil další kasičku....
Cena 15000,- odpovídá stavu. Půl roku bez TK, děravé prahy a příčka pod chladičem, prohnilý výfuk.
Nejhorší je, že blbě řadí. 1, 2 tam jde jakžtakž, 3 počítá zuby a musí se přidržet, po uvolnění pedálu plynu vyskočí, po zařazení zpět obvukle vypadne ze záběru redukce (pomalá nejde zařadit ani při stojícím autě), 4 jsem tam nedostal, ale na 5 to jede pěkně, tiše a s dlouhým dojezdem na volnoběh. Původní majitel to odhadoval na silentbloky uložení motoru. Tomu by napovídal i pohyb řadičky podle plynu, ale podle zvuku z převodovky podobnému Š100 na zpátečku soudím, že nás čeká hodně práce...
Rozbitou zadní lampu jsem měnil ve frontě na STK, ale díra v tlumiči výfuku zhatila všechno snažení jet domů s papíry v pořádku. Jen má z celé stáje nejlepší výbavu, vyhřívání sedaček a okna a velký elektrický šíbr.
Celá ta taškařice je kvůli tomu, že výměna motoru, převodovky a zadního difu na stříbrňákovi mi přišlo na zimu moc práce....
Cena 15000,- odpovídá stavu. Půl roku bez TK, děravé prahy a příčka pod chladičem, prohnilý výfuk.
Nejhorší je, že blbě řadí. 1, 2 tam jde jakžtakž, 3 počítá zuby a musí se přidržet, po uvolnění pedálu plynu vyskočí, po zařazení zpět obvukle vypadne ze záběru redukce (pomalá nejde zařadit ani při stojícím autě), 4 jsem tam nedostal, ale na 5 to jede pěkně, tiše a s dlouhým dojezdem na volnoběh. Původní majitel to odhadoval na silentbloky uložení motoru. Tomu by napovídal i pohyb řadičky podle plynu, ale podle zvuku z převodovky podobnému Š100 na zpátečku soudím, že nás čeká hodně práce...
Rozbitou zadní lampu jsem měnil ve frontě na STK, ale díra v tlumiči výfuku zhatila všechno snažení jet domů s papíry v pořádku. Jen má z celé stáje nejlepší výbavu, vyhřívání sedaček a okna a velký elektrický šíbr.
Celá ta taškařice je kvůli tomu, že výměna motoru, převodovky a zadního difu na stříbrňákovi mi přišlo na zimu moc práce....
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak prosím o radu:
SG 2.0, 320tis. km:
stále to cuká, i při klidné jízdě. Pak se ozve rána, nedaří se mi identifikovat, zda do sání nebo do výfuku a jede to dál.
Dnes jsem zkusil OBD-2 kabel a SSM free. Žádná závada. Svíčky jsou nové, kabely nové před 40t km, vypadají OK.
Nějaký nápad?
SG 2.0, 320tis. km:
stále to cuká, i při klidné jízdě. Pak se ozve rána, nedaří se mi identifikovat, zda do sání nebo do výfuku a jede to dál.
Dnes jsem zkusil OBD-2 kabel a SSM free. Žádná závada. Svíčky jsou nové, kabely nové před 40t km, vypadají OK.
Nějaký nápad?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé