Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Myslím, že takové, že tam voláme teprve v okamžiku, kdy požadovaný díl nemá Vrťas na Kladně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Sháním 1ks pneu MICHELIN 205/70R15 96H LATITUDE Tour HP X GREEN M+S
a nebo
Nabízím 3ks pneu MICHELIN 205/70R15 96H LATITUDE Tour HP X GREEN M+S
Vzorek (měřen na té proražené z boku, co jsem dovlekl k PC) je cca 3,5mm, 1,6 mm k signálním výstupkům.
Na opravu jsem se ptal v nákladním servise (ČSAD CL) a nedali by na to záruku.
Jak moc je důležité mít na SUBARU všechna KOLA ÚPLNĚ STEJNÁ?
Teď mám na autě MAXXIS VICTRASNOW SUV (DOT UYYT 0811), a na sněhu nic moc, takže uvítám rady od někoho, kdo má nastudované vlákno o gumách, jestli je dojet v létě (jezdím i po dálnici), nebo tyhle schovat a na léto koupit nové přezůvky...
a nebo
Nabízím 3ks pneu MICHELIN 205/70R15 96H LATITUDE Tour HP X GREEN M+S
Vzorek (měřen na té proražené z boku, co jsem dovlekl k PC) je cca 3,5mm, 1,6 mm k signálním výstupkům.
Na opravu jsem se ptal v nákladním servise (ČSAD CL) a nedali by na to záruku.
Jak moc je důležité mít na SUBARU všechna KOLA ÚPLNĚ STEJNÁ?
Teď mám na autě MAXXIS VICTRASNOW SUV (DOT UYYT 0811), a na sněhu nic moc, takže uvítám rady od někoho, kdo má nastudované vlákno o gumách, jestli je dojet v létě (jezdím i po dálnici), nebo tyhle schovat a na léto koupit nové přezůvky...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
ano, je potreba, aby byla vsechna kola stejna. kdyby se kazde otacelo jinou rychlosti, znicis diferencial nebo mezinapravu
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
:839: no to je jasný, že tam nedám jedno kolo úplně jiný.... ::-DD:
Jde o to, zda může vadit, že na jedné nápravě budou kola stejného rozměru, výrobce, opotřebení a na druhé bude třeba o 2mm lepší vzorek. Vadí i to?
A v případě, že rezerva je sice stejného rozměru ale jiný výrobce, jaké jsou limity pro dojezd? Určitě se nedá pelášit jako dřív, ale nebudu kvůli defektu volat odtahovku a nebo s každou sadou gum kupovat pátou do rezervy a tu hoblovat šmirglem, aby byla "stejně ojetá"... :713:
:diky: za odpovědi!!!
Jde o to, zda může vadit, že na jedné nápravě budou kola stejného rozměru, výrobce, opotřebení a na druhé bude třeba o 2mm lepší vzorek. Vadí i to?
A v případě, že rezerva je sice stejného rozměru ale jiný výrobce, jaké jsou limity pro dojezd? Určitě se nedá pelášit jako dřív, ale nebudu kvůli defektu volat odtahovku a nebo s každou sadou gum kupovat pátou do rezervy a tu hoblovat šmirglem, aby byla "stejně ojetá"... :713:
:diky: za odpovědi!!!
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
2 mm by vadit neměly, ovšem jen u pneu stejného typu a výrobce, sám jsem k už jetým dokupoval 2 nové a bez problému.
U rezervy bych volil co nejkratší možný dojezd.
U rezervy bych volil co nejkratší možný dojezd.
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05
Subaru Forester SF 2.0 90kW MT MY98
Subaru Forester SF 2.0 90kW MT MY98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
2mm rozdilu ve vysce vzorku dela na jednu otacku kola 13 mm ujete vzdalenosti. Pri tomto rozdilu se kolo s mensim prumerem otoci o cely obvod pneu cca 1300x nez se znovu s tim druhym kolem "sejdou" na stejne pozici. A to je na rovnem useku cca 2000 metru. Vzhledem k tomu, ze je to u nas vpodstate sama zatacka tak ten rozdil je zanedbatelny.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Stačí trochu rozdílné huštění a máš ten rozdíl i na stejnejch gumách. Není nutný to úplně dramatizovat. 2mm určitě ničemu nevadí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Ahoj lidičky!
Dneska zajímavá závada. Umřely ručičky rychloměru a otáčkoměru. Nic jiného, žádná kontrolka, žádná další nefunkčnost nenalezena. Po pár kilometrech, jako na potvoru když na mě slečna v černém zaměřila trojnožku jsem podvědomě mrknul na rafiky, a ono tam 60! Sice to znamená, že auto jede 50, ale pořádně ve mě hrklo. Její kolega mne ale nestavěl, tak to tentokrát vyšlo. Ale bez měření - to je peklo. Stalo se to někomu?
Dneska zajímavá závada. Umřely ručičky rychloměru a otáčkoměru. Nic jiného, žádná kontrolka, žádná další nefunkčnost nenalezena. Po pár kilometrech, jako na potvoru když na mě slečna v černém zaměřila trojnožku jsem podvědomě mrknul na rafiky, a ono tam 60! Sice to znamená, že auto jede 50, ale pořádně ve mě hrklo. Její kolega mne ale nestavěl, tak to tentokrát vyšlo. Ale bez měření - to je peklo. Stalo se to někomu?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak takový problém zde čtu poprvé. Jinak už se řešilo něco ohledně kontrolek dveří a to jde taky přes přístrojovou desku. Osobně mi nespíná stropní světlo od dveří řidiče. Dle schémat je to vedeno také přes přístrojovku. Já se k řešení problému ještě nedostal, ale pro radioamatéra by to nemusel být problém.
S tím radarem bych počkal, protože to většinou chodí poštou, datovou schránkou, nebo i jiným způsobem.
S tím radarem bych počkal, protože to většinou chodí poštou, datovou schránkou, nebo i jiným způsobem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Dík za reakci. Samosebou, doma budu zkoumat, ale teď jsem drobet od baráku, nachcípanej a unavenej, tak to nechci řešit na cestě... Snad mě někdo navede na stopu.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Mne zase obcas nefungujou kontrolky otevreni pravych dveri vcetne stropniho svetla a auto se po 30ti vterinach automaticky zamkne, protoze proste nevi, ze ty dvere jsou otevreny. Pokusnym bouchnutim do palubky jsem zjistil, ze se to tim opravi = studenak v palubce. Taky mi u H6 chvili zlobil rychlomer a otackomer a bylo to spatnym spojem (ukostrenim) v palubce, takze to bude to samy.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Já tam mám taky někde studeňáček. Občas se mi zblázní palubka, začne to celý blikat, rozsvěcet se a zhasínat, při tom rafičky tachometru a otáčkoměru jezdí nahoru a dolů.
Když se mi to stalo poprvé, tsk jsem se vyděsil. Teď už to neřeším, ono se to po chvíli zase samo srovná...
Když se mi to stalo poprvé, tsk jsem se vyděsil. Teď už to neřeším, ono se to po chvíli zase samo srovná...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak jsem se dnes pustil nejen do podsvícení palubky. Použil jsem návod, zde dostupný na wiki (díky autorovi!). Objednal jsem si zelené LED s paticí W5W. Kvůli tomu, aby se mi nevynulovalo počítadlo, tak jsem risknul neodpojovat baterii i konektory a šlo to. Jediná nepříjemnost byl klakson, příště budu muset najít a vyndat pojistku.
Narazil jsem na tato úskalí:
- při použití zelených LED stupnice krásně svítí, ale ručičky už tolik nezáří, jsou spíše do hněda
- chtěl jsem opravit kontrolku potkávacích světel, ale chybí tam objímka. Při zkoušce jinou žárovkou nesvítí a podle symbolu to bude nespíš příprava na mlhovky. Ty mám sice namontované, ale stále jsem nesehnal relátko.
- na "hladové oko" tam také není příprava.
- zkusil jsem LED "žárovky" do obrysovek vpředu. vydržely půl dne, pak se teplem rozpadly. Na vině budou zřejmě 2 ks 240 Ohm SMD rezistory, připájené k patici zřejmě k oblbnutí "CAN bus" kontroly.
- zkusil jsem nahradit dvouvláknovky vzadu LEDkami. Bohužel ty, co jsem pořídil (z Číny) nají tak blbě provedenou patici (krátké tenké drátky), že nemají v patici pro žárovky ani nespolehlivý kontakt.
Uvítám rady a zkušenosti Vás, ostatních.
Narazil jsem na tato úskalí:
- při použití zelených LED stupnice krásně svítí, ale ručičky už tolik nezáří, jsou spíše do hněda
- chtěl jsem opravit kontrolku potkávacích světel, ale chybí tam objímka. Při zkoušce jinou žárovkou nesvítí a podle symbolu to bude nespíš příprava na mlhovky. Ty mám sice namontované, ale stále jsem nesehnal relátko.
- na "hladové oko" tam také není příprava.
- zkusil jsem LED "žárovky" do obrysovek vpředu. vydržely půl dne, pak se teplem rozpadly. Na vině budou zřejmě 2 ks 240 Ohm SMD rezistory, připájené k patici zřejmě k oblbnutí "CAN bus" kontroly.
- zkusil jsem nahradit dvouvláknovky vzadu LEDkami. Bohužel ty, co jsem pořídil (z Číny) nají tak blbě provedenou patici (krátké tenké drátky), že nemají v patici pro žárovky ani nespolehlivý kontakt.
Uvítám rady a zkušenosti Vás, ostatních.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
- hladove oko je podle me reseno LEDko primo u palivomeru
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Přístrojovku jsi klidně mohl odpojit, počítadlo km by se určitě nevynulovalo.
- kontrolku potkávacích světel nemám, přední mlhovky mají kontrolku rovnou na spínači. Relé nemusí být originál. Na mlhovkách mám nyní klasické autorelé, připojené kablíky s FAST konektorem do původní patice.
- kontrolku potkávacích světel nemám, přední mlhovky mají kontrolku rovnou na spínači. Relé nemusí být originál. Na mlhovkách mám nyní klasické autorelé, připojené kablíky s FAST konektorem do původní patice.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT