Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od spm »

AFAIK katalyzátor tam máš jenom jeden (ten se sondama). 2 kusy měla třeba H6 a i tam to bylo montovaný tak, že byl z každé strany motoru jeden a ne dva za sebou. Nemyslíš tim druhým třeba ten středový tlumič hluku?
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od mnov »

Katalyzátory tam jsou dva za sebou.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od VDC »

Ty plechy, co jsou originál na vejfuku a všem drnčí nebo dávno upadly, nejsou stínící plechy, ale ochranné. Takže k hovnu. Ačkoli je to moje domněnka, jsem si tím jistej, protože rezatej plech půl centimetru od potrubí žádný teplo neodstíní. Tam, kde má být teplo odstíněno třeba od karoserie, je vždy nějaký alobal, hliníkový plech nebo prostě něco, co to teplo opravdu reálně odráží.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak díky všem za postřehy.
Na prvním díle jsou to opravdu oba katalyzátory, mají na vstupu mřížku, na tom druhém díle ta baňka mřížku nemá, tak to bude fakt jen tlumič. Ale s tím SFkovým středním dílem potrubí SG jede, zní to pěkně, tak to asi tak nechám být. :-o [SUBARU]
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od Doro »

Ty kryty na svodech výfuku jsou tam pro ochranu vedení výfuku a jeho částí ve předu před ostřikující vodou aj. bordelem. Účelem bylo zamezit přímému přístupu na výfuk a zvýšit tak životnost, omezit rychlé změny teplot, což se myslím aj podařilo. Snažím se tam ty kryty zachovat tak dlouho, jak to jen pude. Zatím tam porád drží a plní funkci.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od sima »

Já taky zachovávám,jednou mě drnčel kryt,ale opraveno a zas už další rok slouží,jsou dle mě zatím v dobrém stavu,tak je škoda je tam nenechat.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Asi bych měl přejmenovat vlákno, teď mám dotaz na SF, ale asi to bude obecné.
Černouška jsem pořídili s tím, že blbě řadí, že asi silentblok. Tak jsem si tipoval tu kost na zevěšení převodovky na torpédo pod čelním oknem. Není to tím.
1. a 2. stupeň a zpátečka celkem v pohodě. 3. stupeň za jízdy vypadává, po sundání nohy z plynu. 4. stupeň tam lze narvat jen s velkými obtížemi. Redukce nevydrží dlouho zařazená, po přidání a puštění plynu to vykopne páku do mezipolohy.

Nevíte někdo o někom, kdo řešil něco podobného? [THNX]
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od VDC »

Ptal jsem se kamaráda Alse, mechanika z Dobřan, co by to mohlo být a napsal tohle.
No něco na horní hřídeli převodovky. Možná jenom vůle v ložiscích, nebo tak něco.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Aha, tak když jsme nanašli utržený silentblok, tak pak zůstává tato eventualita... A když mám stejnou převodovku, co dobře řadila, ale hučelo ložisko kardanu a po zahřátí nefungovala dobře mezinápravová spojka, tak bychom měli teoreticky mít šanci poskládat dobrý kus? [WINNER]
Díky! [SUBARU] Mechanici amatéři
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Dnes na SGčku svítilo pečené kuřátko, tak jsem se bál, co se rozbilo, tak jsem si povídal s Free SSM:
P2504 Alternator circuit high

Nějak z té hlášky nejsem moudrý (otáčky, proud, teplota napětí???) Ale podle info nalezených gůůůglem by se mělo jednat o napětí. Má někdo zkušenost? Napětí měřená ECU a zobrazená diagnostikou při chodu motoru se mi zdála OK. Měřák jsem zatím nevytahoval.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak ta smůla, která nás potkala s legem na srazu v Bělé 2018 pokračovala i po jeho neúspěšném odtahu, kdy jsme ho museli nechat přes noc na zastívce autobusu.
Cestou domů jsem potkal stádo jelenů, sice jsem ho v tom místě už tu noc viděl dvakrát, ale teď se rozhodli přeběhnout přímo před autem. Ubrzdil jsem a lehce se mi jeden opřel o haubnu. Výsledek? Zvažuji, jestli se spoluúčastí 5% (min.5000Kč) k havarijní pojistce (ke které jsem po urgenci dokládal fota nepoškozeného vozu v pátek večer) tím pojišťovnu obšťasňovat a nebo ne....
IMG_20180909_115645.jpg
IMG_20180909_150024.jpg
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od Mira »

Nechci být posel špatných zpráv, ale to je čelo, haubna, mřížka a zkontroluj obě světla, to pravý máš nahoře ulomený. Bohužel ta mřížka je zacvaknutá na předních světlech a ten plast strašně rád praská. Todle snad půjde svařit. Kdybys počítal čelo, obě světla, haubnu, mřížku, tak spoluúčast za bůra je úplně v pohodě.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

No, světla jsem si všiml, ty plasty, ve kterých je chycená mřížka a ty lakované plastíky okolo světel, jsou v háji na obou stranách. Teď honem nevím, zda jsou součástí světel, jestli ano, tak je to v [!] . Mřížka má také několik prasklin. Chladič je prohlý, ale zatím drží, uvidíme, zda mu to vydrží, až to povolím. A kapota rozhodně není hliníková.... v těch místech, kde šla dolů barva a původně to bylo otlučené od kamínků, jsou rezavé flíčky.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od VDC »

Zbyňku to je pech jako prase. :-/
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrtasp
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1193
Registrován: čtv říj 01, 2009 9:40 pm
Jméno a příjmení: Petr Vrtilka
Bydliště: Kyšice okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od vrtasp »

Jelen to je velkej soupeř :( jinak, když je kapota originál tak určitě je hliníková.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“