na těch 75 už to musíš mít přizvedlé ale to jsme tu offtopicCZastik píše:davidherda
Tak to sem si pročítal, už i dřív jen mi to vypadlo. Je tam toho napsaný dost, o rozměrech už míň. Mě a právě jestli není problém ten profil 75. Jinak sem na netu viděl, že by tam měli jít i 225/70/R15, Forestrovy to na pěkných aspoň trochu teréních pneumatikách sluší.
ok1mpx
nádrž sem jinde neviděl ale viděl sem rezervu umístěnou pod autem byl to forester minulá generace, takže původně měl být ještě o kousek nižší
Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Výměna žárovek se trvá několika minut bez demontáže světel, tak to neřeš. Přece máš měnit žárovky a ne celé přední světlo :4690: ... je zoufalý výrobce to má jinak.
Ohledně řazení je vhodné se naučit to synchronizovat. Mě se taky nedaří řadit úplně čistě, většinou ze 2 na 3.
Ohledně řazení je vhodné se naučit to synchronizovat. Mě se taky nedaří řadit úplně čistě, většinou ze 2 na 3.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Ok1mpx : ge dr om, vítej
Ok5zt ex. VO Ok1ktt
73!
Ok5zt ex. VO Ok1ktt
73!
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Ňáký tajný vysílačkový kódy co?
Davide proč by na 75 měl bejt zvedlej?
Davide proč by na 75 měl bejt zvedlej?
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Díky za názor. Je teda někde k dispozici souhrn vyzkoušených návodů, třeba na výměnu žárovky obrysovek? Všude jsem se dočetl, že musí světlo ven. Aby to šlo, musí ven gril. A když už je teď půlka šteftů zničených a dva šrouby zalomené, tak nechci riskovat a budu to zkoušet, až budu mít čas si rozložit okolo auta vercajk a blbnout s vrtačkou a závitníkama. Stačilo, že se mi rozpadl vejfuk a druhý den jsem potřeboval s kuframa na letiště. tak jsem ho tam dával potmě v -8C s tím, že to byla první věc, co jsem kdy na Subaru montoval.Doro píše:Výměna žárovek se trvá několika minut bez demontáže světel, tak to neřeš. Přece máš měnit žárovky a ne celé přední světlo ... je zoufalý výrobce to má jinak.
Ohledně řazení je vhodné se naučit to synchronizovat. Mě se taky nedaří řadit úplně čistě, většinou ze 2 na 3.
Dlouho jsem váhal, kam svoje začátečnické dotazy prásknout, v diskusích zběhlý nejsem a přijde mi, že vyhledávání ve fóru nějak nefunguje optimálně. Google z čisté stránky mě dovedl na články o čelním skle na tomto fóru a když jsem se začetl a začal jej hledat znovu (mezitím jsem se zaregistroval, abych autorovi poslal soukromou zprávu, protože jako neregistrovaný nevidím detaily člena, zjistil že ani tak nemohu posílat soukromé zprávy - ani adminovi . A pak musí někdo věnovat čas studiu mých příspěvků, aby je schválil....), tak jsem jej nenašel, i když jsem zadával vše, co jsem si z příspěvku pamatoval.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Soukromé zprávy můžeš myslím posílat až po třetím příspěvku (a prvé tři příspěvky admin kontroluje) - kvůli spam robotům.
Pokud budeš ve špatném vlákně, admini to přesunou.
Možná by stálo za to napsat odkud jsi - někdo z okolí by to mohl s Tebou probrat osobně (a prakticky ukázat).
Pokud budeš ve špatném vlákně, admini to přesunou.
Možná by stálo za to napsat odkud jsi - někdo z okolí by to mohl s Tebou probrat osobně (a prakticky ukázat).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Mareka už ti to vysvětlil. Po 3. Příspěvku už nic schvalovat nebudeme. Nejde to jinak, největší spameři byli rusáci, kteří se díky tomu, že to jsou Slované, byli schopni dostat přes jiné formy ochrany.ok1mpx píše: .
Dlouho jsem váhal, kam svoje začátečnické dotazy prásknout, v diskusích zběhlý nejsem a přijde mi, že vyhledávání ve fóru nějak nefunguje optimálně. Google z čisté stránky mě dovedl na články o čelním skle na tomto fóru a když jsem se začetl a začal jej hledat znovu (mezitím jsem se zaregistroval, abych autorovi poslal soukromou zprávu, protože jako neregistrovaný nevidím detaily člena, zjistil že ani tak nemohu posílat soukromé zprávy - ani adminovi . A pak musí někdo věnovat čas studiu mých příspěvků, aby je schválil....), tak jsem jej nenašel, i když jsem zadával vše, co jsem si z příspěvku …
Co se výměny žárovek týče, kvůli pozičkám musí někdy světlo ven, ale kvůli potkávačkám rozhodně ne. Návod na to asi nikde nebude. Otevři haupnu a koukni se tam.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
U Forestera předfacelift se dají potkávačky vyměnit rovnou, stačí jen zmáčknutím pacek přes gumovou krytku vycvaknout držák žárovky a vyndáš to i s ní rovnou ven (sám jsem to loni měnil). Kvůli blinkru a parkovačkám musí světlo ven, ale když víš jak, je to rychlovka. Musí opravdu ven mřížka chladiče, pak tam je několik šroubů a plastových grommet příchytek. Taky se musí sundat plastová lišta pod světlem (vysunout směrem k chladiči), pod ní je tuším ještě jeden šroub. Pak už to jde ven. Pěkný video návod na vyndání světla už jsem tu několikrát odkazoval, zkusím to pohledat znovu.
Nejlepší je použít Google, který pokud nevíš naprosto přesně, co hledáš, si s klíčovými slovy poradí mnohem lépe než vyhledávání přímo v phpBB fóru. Stačí si tedy otevřít Google.com, do políčka napsat klíčová slova a za ně doplnit "site:subarufanclub.cz" (bez uvozovek). Tedy např. takto:ok1mpx píše:přijde mi, že vyhledávání ve fóru nějak nefunguje optimálně
Kód: Vybrat vše
výměna parkovací žárovky site:subarufanclub.cz
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak jsem našel, tady to je: http://www.carcarekiosk.com/video/2003_ ... king_light.
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Jo a ty plastové štefty (grommet) se dají za rozum koupit - nedávno to sem dával Tiger. Mají je většinou i v Subaru servisech rovnou skladem, ale za úplně jinou cenu.
Hele, hned jsem to našel přes Google :845:
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... =92&t=5627
Hele, hned jsem to našel přes Google :845:
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... =92&t=5627
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Prosím o pomoc s dohledáním servisní historie mého vozítka.
Předchozím majitelem byla firma AZX a poté údajně syn majitele s bydlištěm v Mlékovicích, okr. Benešov u Prahy. Prý to servisoval někdo rodinně spřízněný, náplně prý vyměněny před předáním bazaru, alternátor vypadá vyměněný. Víc nevím.
V bazaru jsem sice vyškemral na původního majitele e-mail, ale neodpovídá.
Obrázky zde:
http://subarufanclub.cz/galerie/display ... play_media
Jediné, co jsem zjistil, je průběh nájezdu:
29.09.2015 274634
23.04.2015 273525 22tis/2 roky
08.04.2013 251932 31tis/2 roky
08.04.2011 220065 70tis/2 roky
01.04.2009 150627 150tis/4 roky
16.02.2005 000000
Předchozím majitelem byla firma AZX a poté údajně syn majitele s bydlištěm v Mlékovicích, okr. Benešov u Prahy. Prý to servisoval někdo rodinně spřízněný, náplně prý vyměněny před předáním bazaru, alternátor vypadá vyměněný. Víc nevím.
V bazaru jsem sice vyškemral na původního majitele e-mail, ale neodpovídá.
Obrázky zde:
http://subarufanclub.cz/galerie/display ... play_media
Jediné, co jsem zjistil, je průběh nájezdu:
29.09.2015 274634
23.04.2015 273525 22tis/2 roky
08.04.2013 251932 31tis/2 roky
08.04.2011 220065 70tis/2 roky
01.04.2009 150627 150tis/4 roky
16.02.2005 000000
Naposledy upravil(a) ok1mpx dne pát dub 01, 2016 8:18 pm, celkem upraveno 1 x.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Obrysovky předních světel se dají vyměnit snadno a rychle, ale....ale - je potřeba to dělat v teple, bo:
- mosíš vycvaknout podběh z výčnělku předního blatníku (je tam malý plíšek, co to drží nasunuté)
- pak vyhnout podběh a vytlačit od blatníku a strčit pod bodběh ruku směrem dopředu ku světlu (je tam tak nějak těsno mezi blatníkem a podběhem - pochopíš sám)
- nahmatat na světlometu objímku obrysovky a tou otočit o cca 90°, či kolik - už nevím, až vypade/pude vyndat
- vytáhneš ji z pod podběhu a vyměníš v tom žárovku za novou
- zase ruku pod podběh a zasunout, otočit
- zacvaknout podběh z5
... hotovo (až tam dáš novou, hned testneš, jestli svítí)
S podběhem opatrně, bo se ten plast při nízké teplotě rád trhá, proto nedělat v zimě, případně opatrně a určitě zespod vycvaknout. Pokud to nepude, tak raději zepředu vespod podběh vycvaknout.
- mosíš vycvaknout podběh z výčnělku předního blatníku (je tam malý plíšek, co to drží nasunuté)
- pak vyhnout podběh a vytlačit od blatníku a strčit pod bodběh ruku směrem dopředu ku světlu (je tam tak nějak těsno mezi blatníkem a podběhem - pochopíš sám)
- nahmatat na světlometu objímku obrysovky a tou otočit o cca 90°, či kolik - už nevím, až vypade/pude vyndat
- vytáhneš ji z pod podběhu a vyměníš v tom žárovku za novou
- zase ruku pod podběh a zasunout, otočit
- zacvaknout podběh z5
... hotovo (až tam dáš novou, hned testneš, jestli svítí)
S podběhem opatrně, bo se ten plast při nízké teplotě rád trhá, proto nedělat v zimě, případně opatrně a určitě zespod vycvaknout. Pokud to nepude, tak raději zepředu vespod podběh vycvaknout.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Chlapi, díky za vysvětlení ohledně fóra i světel, video je opravdu názorné, přesně tak jsme postupovali, ale při pohledu na ulomený šroub přidržující filtr vzduchu a po tom, co rupl první šroub světla, jsem dál nepokračoval.
Dotaz se měl týkat hlavně toho, zda je u Forestera normální ukroucení šroubů, které by měly být k dispozici víceméně uživatelsky.
Nyní bych akutně potřeboval někoho, kdo má ježdění s Foresterem v krvi, aby mi pomohl posoudit, že je spojka v háji a nebo se mi něco zdá. Prostě mi přijde, že je to někdy líné při rozjezdu, ale některé věci mi nehrajou. Třeba jsem přesvědčen, že při prokluzování spojky by měly vyletět otáčky nahoru, to se děje jen podle sluchu, ale ne na otáčkoměru. Pokud jedu třeba na trojku a zapumpuju plynem, tak auto "cuká" a otáčky (okolo 2000) se zvyšují a snižují. Pokud by byla spojka v háji, tak ji tímhle "utrhnu" a akcelerace nebude kopírovat polohu pedálu. Na redukci zas auto vyráží z křižovatky jako raketa.
Škoda, že jsem prošvihl setkání na Severce, neměl bych to daleko, ale tou dobou jsem byl ve výšce 12km někde nad Sibiří.
Příští týden počítám s cestou do Prahy, jen se mi nějak nechce znovu se doprošovat v AWD, posledně mě dost odbyli, že šance objednat se na pouhou kontrolu vozu po koupi bych musel čekat měsíc...
Další dotaz ke vlastní výměně spojky. Když si troufnu na výměnu spojky od Š100 po Felicii, mám šanci udělat v domácích podmínkách i Forestera? Nebo je to lepší svěřit někomu, kdo to už dělal? Nebo "jenom" sehnat důvěryhodný servis se zvedákem a kočkou?
Dotaz se měl týkat hlavně toho, zda je u Forestera normální ukroucení šroubů, které by měly být k dispozici víceméně uživatelsky.
Nyní bych akutně potřeboval někoho, kdo má ježdění s Foresterem v krvi, aby mi pomohl posoudit, že je spojka v háji a nebo se mi něco zdá. Prostě mi přijde, že je to někdy líné při rozjezdu, ale některé věci mi nehrajou. Třeba jsem přesvědčen, že při prokluzování spojky by měly vyletět otáčky nahoru, to se děje jen podle sluchu, ale ne na otáčkoměru. Pokud jedu třeba na trojku a zapumpuju plynem, tak auto "cuká" a otáčky (okolo 2000) se zvyšují a snižují. Pokud by byla spojka v háji, tak ji tímhle "utrhnu" a akcelerace nebude kopírovat polohu pedálu. Na redukci zas auto vyráží z křižovatky jako raketa.
Škoda, že jsem prošvihl setkání na Severce, neměl bych to daleko, ale tou dobou jsem byl ve výšce 12km někde nad Sibiří.
Příští týden počítám s cestou do Prahy, jen se mi nějak nechce znovu se doprošovat v AWD, posledně mě dost odbyli, že šance objednat se na pouhou kontrolu vozu po koupi bych musel čekat měsíc...
Další dotaz ke vlastní výměně spojky. Když si troufnu na výměnu spojky od Š100 po Felicii, mám šanci udělat v domácích podmínkách i Forestera? Nebo je to lepší svěřit někomu, kdo to už dělal? Nebo "jenom" sehnat důvěryhodný servis se zvedákem a kočkou?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
AWD není v Praze jediný servis. Zavolej do Boxer Auto, třeba budou kluci mít víc času ti to zkouknout. Kdyby klouzala spojka, poznáš to zcela jasně, ale nejdřív na pětku a čtyřku. Při přidání plynu na nejvyšší rychlosti by tak jak říkáš, začaly stoupat otáčky motoru, ale nikoliv celého auta. Pokud spojka neklouže na nejvyšší rychlosti, na trojku jí neutrhneš.
To ukroucení šroubů na světlech je bohužel celkem běžné. Ačkoli mají Japonci mimořádně kvalitní povrchovou úpravu šroubů a téměř vždy lze šrouby povolit, maska auta je natolik exponována vodou se solí, že to holt šrouby na světlech odnesou. Uživatelsky přístupné to je, ale když to nikdy nikdo nevyndaval, tak máš smůlu. Pak už je to jen uživatelsky odvrtatelné.
Výměna spojky jako takové je stejná jako u každého jiného vozu. Subaru v tom není žádná vyjímka. Samozřejmě nějaké servisní zázemí je výhodou. Motor holýma rukama z auta nevytáhneš. Lze to řešit i obráceně, že vyndáš převodovku, ale to musíš taky mít přístup zespoda...
To ukroucení šroubů na světlech je bohužel celkem běžné. Ačkoli mají Japonci mimořádně kvalitní povrchovou úpravu šroubů a téměř vždy lze šrouby povolit, maska auta je natolik exponována vodou se solí, že to holt šrouby na světlech odnesou. Uživatelsky přístupné to je, ale když to nikdy nikdo nevyndaval, tak máš smůlu. Pak už je to jen uživatelsky odvrtatelné.
Výměna spojky jako takové je stejná jako u každého jiného vozu. Subaru v tom není žádná vyjímka. Samozřejmě nějaké servisní zázemí je výhodou. Motor holýma rukama z auta nevytáhneš. Lze to řešit i obráceně, že vyndáš převodovku, ale to musíš taky mít přístup zespoda...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Předsedo, díky za tipy. Budu to pozorovat. Jsou nějaké reference na vrakoviště v Hostivicích? Byl jsem tam narychlo pro mlhovky těsně před odletem na služebku a na jednu stranu se mi líbí, co mají, z jednoho nákupu nemohu nic posuzovat, ale trošku mezi nima v mém případě zaskřípala domluva. Jaké mají zkušenosti ostatní?VDC píše:AWD není v Praze jediný servis. ...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé