Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od RadekN »

Už si to přesně nevybavuji, ale některý z těch šroubů jsem nebyl schopný povolit žádným klíčem ani ořechem. Překážel tomu ten spodní rám.

Tak je fajn vědět, že to jde i bez sundání rámu ,,,,| (*_^) |,,,,
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od Doro »

Je to sice opruz, měním to nerad, ale de to. Je třeba zvolit správný očkový klíč a nenechat ty šrouby úplně zareznout. Měnil sem to už x-kráte.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak se nám objevuje nějaká závadička nejspíše na alternátoru.
Za jízdy občas na vteřinku problikne ABS, někdy zase pohasnou světla a rozsvítí se baterka a co je divné, zároveň i kontrolka ruční brzdy.
Průšvih je, že nejsem doma a musím v tom Věrku nechat samotnou.
Pro jistotu si na cestu balí nářadí, náhradní řemen a altík. Snad to ale bude moci zůstat v kufru než se vrátím....
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od námořník »

Že by nějaká kostra?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
nothink
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 862
Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od nothink »

Nechci strašit, ale moje příhoda s altíkem. Svítila kontrolka baterie + ruční brzda, alternátor dával víc než měl, a když ho to přestalo bavit cca po 2000 km, tak odešel do věčných lovišť. Když odešel, začla zhasinát palubka, budíkům spadly ručičky na nulu, pak to na chvilku naskočilo, a tak pořád dokola, ale zajímavé je, že rádio hrálo pořad, a to už jsem jel jen na baterku, není to moc příjemný zažít při dálničním tempu :-DDD. Když jsem to zjistil, tak jsem vše vyplnul a baterka vydržela max 10 km na dojezd. Kdyby byl náhodou nějaký problém tak mám v Trmicích jedno volné [SUBARU] (*_^) |,,,, a číslo v profilu :-)
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

No já tuším, že pokud se neuvolnil nějaký drát venku, což půjde Věrka za chvíli ověřit, tak to může být nějaký studeňák na rotoru (jako u VDC) či statoru, což může být horší, protože rozpojení na nevhodném místě může způsobit přepětí, průraz diody a rychlé vybití akumulátoru za prudkého zahřátí altíku..

Díky za super nabídku (doufám, že nebude potřeba ji využít a ještě ty dvě cesty na to školení to vydrží). Já mám aut před barákem, že bych je mohl přehazovat vidlema, ale zatím není nic schopného provozu. >:-&
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
ok1nzv
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 244
Registrován: pát říj 21, 2016 5:44 pm
Jméno a příjmení: Věra Randáková

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1nzv »

Vojto, telefon na Tebe mám,tak kdyžtak budu volat o pomoc ale kdyby jsi měl čas, mohl bys mi to pomoci zkontrolovat,myslím ty konektory. Tady je ještě tma,fučí hroznej vítr a chvilkama dostanu flák něčím mokrým. V Trmicích budu min. do 16.hod.
Vyjedu už za chvilku kdyby něco. Blbý je, že když nejde motor, že se to nedá táhnout,,nejdou brzdy.
Případně díky už nyní.
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, černý
Subaru Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, modré (někdo mi ho zrušil na trati Boxerfestu)
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Dá. Brzdí to blbě, nejde posilovač, musí se vofafrně, ale dá.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
nothink
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 862
Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od nothink »

Na to, ze jsem vcelku jeste mladej, tak uz jsem taky pekne blbej. Ted, kdyz jste zacali diskuzi s konektorama, jsem si vzpomel proc odesel ten muj altik, i kdyz ja to s timhle “problemem” koupil. Dle sikovneho elektrikare, u ktereho ten altik skoncil na oprave, byl problem v konektoru, ktery byl orezly a diky tomu daval vic a sam sebe usmazil :-(
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od mnov »

To byl konektor uvnitř alternátoru?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

::-((( Chcípe na volnoběh. Studený i zahřátý.

Volnoběžnou trysku na karburátoru jsem ani nezkoušel hledat, ta by se vyčistila byl by klid ;-D

Nápady??? [THNX]
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od Doro »

Přesně totok dělá ucpaný volnoběžný ventil klapky vzduchu, kde je na solenoidovém válečku hodně marasu. Po vyčištění zase v pohodě.
Takže tam bych se aplikoval jako první (dva šroubky, sundat, vyčistit a z5), pak nějaké to čidlo a vůle na ventilech (ta by to ale takto dělat neměla).

No ale ten karburátor, ten by mě zajímal. Kde to tam je? ;-D
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

360 000: auto je každým dnem horší, zadek v zatáčkách uskakuje, jak kdyby byly kola na posledních 2 závitech 3 šroubů.
Příčina: vyteklé oba zadní tlumiče.
Druhý den je potřeba jet na služební cestu. Vyndáváme tedy tlumiče z jednoho SF, co má prdelku nejvýš a dáváme je tam provizorně. Objednány nové.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

360 400: Máme tlumiče a kosti a gumy stabilizátoru. Tlumiče se budou měnit, až bude sucho a půjdou při tom ošetřit domečky, dovnitř už začíná prosakovat rez. Jaký že je nejlepší postup, když to ještě není sežrané tak, aby se muselo vařit a plátovat???

Kosti vyměněny, ale muselo se opět řezat. Gumy na předku jsme neměli odvahu dělat, protože jsme zároveň měnili spodní čepy a musel jsem odvrtávat celou délku závitu oněch šroubů. Pokud by se ulomily šrouby držáků těchto gum, tak by musel rám dolů, a pokud by se zalomil nějaký šroub i tam, tak by to bylo nadlouho...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Co je ovšem horší, objevila se dávná sporadická závada. Poruchové kontrolky blikají jak světla na diskotéce a v diagnostice nic není. ABS, ruční brzda a dobíjení. Podařilo se mi konečně zastavit v momentě, kdy to svítilo, po zatažení ruční brzdy se změnil jejich jas. Po smazání svítícího kuřátka (nalomené dráty vyhřívání 2. lambdy), zhasly všechny. Tipoval bych to na vodu v konektorech mezi počítačem a palubkou. Má někdo zkušenost?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“