Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Ty tam máš nejakou kosmickou technologii že jezdíš na eSko pod 7 ne ? Na spritmonitoru má nejnižší spotrebu 7,11 a do 8 jich tam moc není . Většina 9-10 .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 186
- Registrován: čtv úno 25, 2016 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Štach
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
To fakt běžte do )) jak se mám při "normální jízdě" do 110 max 140 na delších rovinkách, město do 70 a v běžném provozu dostat na 9-10??? na dálnici mám 8.2 to jezdíte nonstop s klimou a vyhříváním ne?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Klimu mám pořád na auto, ale k těm tvejm spotrebam se ani nahodou nepřiblíží i když to vypnu. Max. pri jízdě po rakouský dalnici 100 na tempomat. To jsem někde kolem 6,7. Určitě to bude spojení mezi volantem a plynem .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Přijde mi,že je to kolikrát i autem, kus od kusu.Nejen mezi volantem a plynem....
A už si přesně neuvědomuju kolik točí na jaký režim Levorg,ale u XT do rychlostí cca 100 km/hod,tedy do města a okresky v normálním provozu je rozhodně lepší eSko.A to i co do spotřeby."I" drží nezdravě nízké otáčky.Na dálnici už to je pak naopak...
A už si přesně neuvědomuju kolik točí na jaký režim Levorg,ale u XT do rychlostí cca 100 km/hod,tedy do města a okresky v normálním provozu je rozhodně lepší eSko.A to i co do spotřeby."I" drží nezdravě nízké otáčky.Na dálnici už to je pak naopak...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
PeteBiggy píše:Přijde mi,že je to kolikrát i autem, kus od kusu.Nejen mezi volantem a plynem....
A už si přesně neuvědomuju kolik točí na jaký režim Levorg,ale u XT do rychlostí cca 100 km/hod,tedy do města a okresky v normálním provozu je rozhodně lepší eSko.A to i co do spotřeby."I" drží nezdravě nízké otáčky.Na dálnici už to je pak naopak...
presne... ešte na studený motor aj "I"-čko podrží otáčky, ale ja štandardne prepínam po nabehnutí teploty oleja na "S" nepríde mi normálne mať otáčky okolo 1200-1400/min..
k tej spotrebe.. je fakt, že keď sa na Levorgu plynule jazdí do nejakých 110km/hod. tak ta spotreba je v pohode aj pod 7l/100km, a ak sa jazdí aj na diaľnici na 110-120, tak to nepôjde cez 8l, Ešte aj pri plynulej jazde po diaľnici na GPS-kových 130-135 sa dá udržať pod 9l (mávam jazdy 8,2-8,6l a pred výjazdom na diaľnicu v pohode aj 7-7,5l... keď je na palube posádka s citlivým žalúdkom )
ale dlhodobo 9,6 asi jazdím pravidelne cez MPR a nie vždy plynule
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Ahoj.
Chci se zeptat, máš ještě Levorga? Nebo už šel pryč . Zajímá mě jak to jezdilo dále :ú). Dost se mi to auto líbí..
Chci se zeptat, máš ještě Levorga? Nebo už šel pryč . Zajímá mě jak to jezdilo dále :ú). Dost se mi to auto líbí..
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Psal jsem ti k tématu soukromou zprávu.Aischylos píše:Tak abych pokračoval v "seriálu", i když doufám, že tentokrát na toto téma bude už poslední díl...
14 dní zpět večer jsem jel z práce a začalo se opět ozývat klasické škubání při stlačení plynu a celkově začala stoupat spotřeba...staré známé symptomy. Ráno jsem jel do práce a když jsem dojel na parkovací místo a chtěl zacouvat, tak při přehození z D na R normálně zhasl motor a auto jelo tak 10m na "neutrál dopředu"....když jsem nastartoval, vyvalil se z výfuků dým, že by se 20 let starý diesel nemusel stydět....
Co mě vadilo nejvíc, že mě ten …
Impreza Boxer Diesel 2011 Active