Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 186
- Registrován: čtv úno 25, 2016 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Štach
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Děkuji všem za reakce.
Co to je jezdit na spotřebu??? V létě mám 7-8, v zimě teď kolem 8, je to na spotřebu?? Je to běžnou jízdou v provozu, občas 110, občas 90, přes město jak kdy a občas S a do plných do omezovače třeba i na 150. Kolegové z Valašska znají cestou ZL-VS-VM nebo ZL-Ratiboř-Valmez, přes Sirákov běžně úplně do omezovače pokud to jde. Držková a okolí také. A nevím, kde má někdo tak dobrý a mírný provoz aby mohl jet pořád na plný výkon a pořád vypalovat saze...nejsem si zkrátka vědom toho, že bych jezdil nějak abnormálně na spotřebu a hlavně, tak co to je za auto, že to musím pořád hnát na max. výkon? Jednak mi pak i brání spolujezdci (což chápu) a hlavně, to by mě už asi i bylo líto motoru a to snad ani tak nikdo nemůže myslet vážně.
Takže běžný provoz občas s maximem. Ano, jediné co uznávám, že když je sezona kol, tak od května do října pravidelně jezdíme třeba i 100km s nosičem a pak to fakt do omezovače nejde, ale to snad ani nikdo nečeká.
Bonboniera - naprosto přesně. Samozřejmě, že tam aditiva nepíšou, ale na druhou stranu nezakazují, že? A pokud je to certifikované, tak asi člověk tak nějak nečeká problémy.
Jako neuvádějí, že to může karbonovat, tak neuvádějí jezděte pořád plný knedlík. A upřímně běžný uživatel co má rodinu takto ani nikdy nepojede, tohle sakra není STI!
Jaksi úplně nechápu, že auto bylo celkově 5x v autorizovaném servisu a nic si nevšimli.
A vlastně jsem zapomněl na největší bonbonek, ať se pobavíte pánové. V pátek to tehdy bylo na garančce 75000km a v středu po víkendu to ráno zkolabovalo...4 dny po kontrole...no zamrzelo to.
Napsat do Japonska bych klidně mohl, nicméně k čemu mi to zase bude....vyjádření servisu bylo jasné, byť jsem nikdy neviděl fotky a ani průběh práce. A jestli to potkalo i jiné auto?? kdo ví..
Co to je jezdit na spotřebu??? V létě mám 7-8, v zimě teď kolem 8, je to na spotřebu?? Je to běžnou jízdou v provozu, občas 110, občas 90, přes město jak kdy a občas S a do plných do omezovače třeba i na 150. Kolegové z Valašska znají cestou ZL-VS-VM nebo ZL-Ratiboř-Valmez, přes Sirákov běžně úplně do omezovače pokud to jde. Držková a okolí také. A nevím, kde má někdo tak dobrý a mírný provoz aby mohl jet pořád na plný výkon a pořád vypalovat saze...nejsem si zkrátka vědom toho, že bych jezdil nějak abnormálně na spotřebu a hlavně, tak co to je za auto, že to musím pořád hnát na max. výkon? Jednak mi pak i brání spolujezdci (což chápu) a hlavně, to by mě už asi i bylo líto motoru a to snad ani tak nikdo nemůže myslet vážně.
Takže běžný provoz občas s maximem. Ano, jediné co uznávám, že když je sezona kol, tak od května do října pravidelně jezdíme třeba i 100km s nosičem a pak to fakt do omezovače nejde, ale to snad ani nikdo nečeká.
Bonboniera - naprosto přesně. Samozřejmě, že tam aditiva nepíšou, ale na druhou stranu nezakazují, že? A pokud je to certifikované, tak asi člověk tak nějak nečeká problémy.
Jako neuvádějí, že to může karbonovat, tak neuvádějí jezděte pořád plný knedlík. A upřímně běžný uživatel co má rodinu takto ani nikdy nepojede, tohle sakra není STI!
Jaksi úplně nechápu, že auto bylo celkově 5x v autorizovaném servisu a nic si nevšimli.
A vlastně jsem zapomněl na největší bonbonek, ať se pobavíte pánové. V pátek to tehdy bylo na garančce 75000km a v středu po víkendu to ráno zkolabovalo...4 dny po kontrole...no zamrzelo to.
Napsat do Japonska bych klidně mohl, nicméně k čemu mi to zase bude....vyjádření servisu bylo jasné, byť jsem nikdy neviděl fotky a ani průběh práce. A jestli to potkalo i jiné auto?? kdo ví..
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Beru to tak, jak píšeš. Normální auto na normální provoz na normálních silnicích. Prostě by to všechno mělo fungovat bez problémů.
Jestli mohou na něco takového přijít při garančce nevím?!? Spíš si myslím, že ne. Prostě povyměňují a zkontrolují to, co mají (pokud to vůbec všechno udělají) a tím to hasne. Ledaže by něco ukázala diagnostika?!? Pokud to pak skoro okamžitě kleklo, tak to asi mělo k normálnímu stavu spalování dost daleko už v průběhu prohlídky. Ale diagnostice fakt vůbec nerozumím a netuším, co se z údajů dá vyčíst.
Jestli mohou na něco takového přijít při garančce nevím?!? Spíš si myslím, že ne. Prostě povyměňují a zkontrolují to, co mají (pokud to vůbec všechno udělají) a tím to hasne. Ledaže by něco ukázala diagnostika?!? Pokud to pak skoro okamžitě kleklo, tak to asi mělo k normálnímu stavu spalování dost daleko už v průběhu prohlídky. Ale diagnostice fakt vůbec nerozumím a netuším, co se z údajů dá vyčíst.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Jeste jedno k tomu napisu. Jsem uz leta v Norsku a tady se jinak nez styl klobouk nejezdi. Protoze to proste nejde. Mimo obec 80, ale casto ani to ne, protoze ns tech uzkych poddimenzovanych silnicich nelze. Dalnic s max. 110 je velmi malo, v podstate jen na jih z Osla, o nejake rychlosti 150, jak pise Aischylos, nemuze byt reci. A motory tady kvuli tomu rozhodne nepadaji.
Stejne jako kdekoliv jinde v Evrope byl prusvih se subaru dieslem, ale tam byla nejaka konstrukcni vada, tech mrtvych dieslu bylo hodne. To vsichni vime.
Za mne teda podezreni na pridavane aditivum, jinak pro to nemuzu najit vysvetleni. O konstrukcni vade motoru v levorgu se nelze bavit, zadne problemy se nevyskytly. Nikdo o nich nevime, az na tenhle jeden konkretni.
Stejne jako kdekoliv jinde v Evrope byl prusvih se subaru dieslem, ale tam byla nejaka konstrukcni vada, tech mrtvych dieslu bylo hodne. To vsichni vime.
Za mne teda podezreni na pridavane aditivum, jinak pro to nemuzu najit vysvetleni. O konstrukcni vade motoru v levorgu se nelze bavit, zadne problemy se nevyskytly. Nikdo o nich nevime, az na tenhle jeden konkretni.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Aischylos: Máš pravdu. Prostě pokud se s autem jezdí normálně a normálně se o to stará, nic takového by se po 80tis stát nemělo. Škoda, že tyhle patálie člověka odvedou od značky.
Chápu, že máš jiný starosti, ale mně by to nedalo a zkusil bych do toho zašťourat - bohužel, pokud jsi neviděl vnitřek motoru a servis neudělal dokumentaci, tak se bude asi špatně cokoli řešit. Nicméně, chtěl bych po nich detailní popis závady, vyjádření jak k tomu došlo a detailní popis, co se na motoru dělalo. Pak bych auto vzal do jiného servisu - např. do Fryčovic nebo F-M - to máš relativně v dosahu a nechal bych je zjistit, jestli ty popisované práce byly skutečně provedeny - tzn. pokud tvrdí, že měli motor venku a rozdělanej, tak to musí být na šroubech poznat. Nemusí se to celý rozdělávat, ale stačí se podívat na několik "schovaných" šroubů. Zkušenej mechanik šáhne a ví.
Pak jsou dvě možnosti:
1) vůbec to rozdělaný nebylo - tj. na znalce, soud a přes držku (nebo v opačným pořadí)
2) rozdělaný to bylo, pak ta závada zřejmě existovala a ptal bych se co ji způsobilo. Já bych si tipl že to mohlo být nevhodným olejem - proto jsem se na něj ptal. A když zůstanu u oleje - měnili sis ho sám, nebo ti ho měnili v servise? Jestliže v servise, uvažoval bych o návratu k bodu 1) Pokud sis ho měnil sám a významně nemizel, tak nevěřím existenci té závady. ***EDIT: - ještě mohlo být přelito.
Totiž totálně zakarbonovaný motory bývají motory co v nich obchoďáci nalítají půl mega za dva roky a nemění olej - jen se doleje, co se ztratí. A nebo jsou v prdeli kroužky a žerou olej, ale to jsou spíš nánosy karbonu na pístech a ventilech.
Chápu, že máš jiný starosti, ale mně by to nedalo a zkusil bych do toho zašťourat - bohužel, pokud jsi neviděl vnitřek motoru a servis neudělal dokumentaci, tak se bude asi špatně cokoli řešit. Nicméně, chtěl bych po nich detailní popis závady, vyjádření jak k tomu došlo a detailní popis, co se na motoru dělalo. Pak bych auto vzal do jiného servisu - např. do Fryčovic nebo F-M - to máš relativně v dosahu a nechal bych je zjistit, jestli ty popisované práce byly skutečně provedeny - tzn. pokud tvrdí, že měli motor venku a rozdělanej, tak to musí být na šroubech poznat. Nemusí se to celý rozdělávat, ale stačí se podívat na několik "schovaných" šroubů. Zkušenej mechanik šáhne a ví.
Pak jsou dvě možnosti:
1) vůbec to rozdělaný nebylo - tj. na znalce, soud a přes držku (nebo v opačným pořadí)
2) rozdělaný to bylo, pak ta závada zřejmě existovala a ptal bych se co ji způsobilo. Já bych si tipl že to mohlo být nevhodným olejem - proto jsem se na něj ptal. A když zůstanu u oleje - měnili sis ho sám, nebo ti ho měnili v servise? Jestliže v servise, uvažoval bych o návratu k bodu 1) Pokud sis ho měnil sám a významně nemizel, tak nevěřím existenci té závady. ***EDIT: - ještě mohlo být přelito.
Totiž totálně zakarbonovaný motory bývají motory co v nich obchoďáci nalítají půl mega za dva roky a nemění olej - jen se doleje, co se ztratí. A nebo jsou v prdeli kroužky a žerou olej, ale to jsou spíš nánosy karbonu na pístech a ventilech.
Naposledy upravil(a) yeti dne pon led 28, 2019 2:53 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Tyhle potíže jsme dřív neznali a teď když se začínají objevovat nás překvapují. Když si vezmeš namátkově třeba jen pár recenzí na motory s přímým vstřikem, tak se dočteš to stejné, raději nejezdit na spotřebu a na dálnici mu povolit uzdu, ale ani to mnohdy nestačí . Když si jen vzpomenu jak začaly ty pitomé ERG ventily u dechtů, najednou byl potíž se zanesených sáním, tam to do té doby mrvil jen olej, který se do sání dostal z odvzdušnění klikovky a to nebylo tak hrozný ......obojí se ale dalo dříve zvládnout, hadička se vyvedla jinam a větev ERG se ucpala "dvoukorunou" a zbavila regulace. To ale u nových motorů už nejde.... Nikdy taky nebylo na trhu tolik přípravků na dekarbonizaci a firmy co ji provádějí hloubkově rostou jako houby po dešti, protože jim přibývá víc a víc ..... Já už čistil ERG, protože byl tak zašvihaný že už nedovíral, takže se prvně zvýšila spotřeba a klesl výkon a chvilku potom už auto hlásilo chybu ERG. Až bude po zimě, tak nakouknu do toho sání a zkusím udělat fotku před a potom i po dekarbonizaci. Už jsem jich sice pár viděl, ale chci mít jistotu.Aischylos píše:Děkuji všem za reakce.
Co to je jezdit na spotřebu??? V létě mám 7-8, v zimě teď kolem 8, je to na spotřebu?? Je to běžnou jízdou v provozu, občas 110, občas 90, přes město jak kdy a občas S a do plných do omezovače třeba i na 150. Kolegové z Valašska znají cestou ZL-VS-VM nebo ZL-Ratiboř-Valmez, přes Sirákov běžně úplně do omezovače pokud to jde. Držková a okolí také. A nevím, kde má někdo tak dobrý a mírný provoz aby mohl jet pořád na plný výkon a pořád vypalovat saze...nejsem si zkrátka vědom toho, že bych jezdil nějak …
Jedno je ale jasné, tohle soudruzi hrubě nezvládli a odnese to zase jen spotřebitel. Dekarbonizace vyjde na 4 - 7 kkč, pokud už to není tak zasraný že to bude chtít odstranit mechanicky. Divím se ale, že ještě nikoho nenapadlo dávat třeba prasatům nebo krávám do krmení zpátky 30% hoven k objemu krmiva, to je přece úplně to samý co u těch motorů ......a vůbec, nejlepší by bylo s tím začít v parlamentních bufetech
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
romull píše:Divím se ale, že ještě nikoho nenapadlo dávat třeba prasatům nebo krávám do krmení zpátky 30% hoven k objemu krmiva, to je přece úplně to samý co u těch motorů ......a vůbec, nejlepší by bylo s tím začít v parlamentních bufetech
Tak to už mě napadlo dávno, ale sám bych to líp nenapsal, pobavilo...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
A: Moje reakce ohledne jizdy na spotrebu vychazely z tebou uvadene spotreby 6,6l na predchozich strankach. Tohle ja dosahuji u turbodieselu a u Levorga mi to prijde jako hodne nizka spotreba, proto jsem povazoval tvuj styl jizdy za "pana klobouka".
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
muzeme pouzit protipriklad - v australii maj taky urcite normovany benzin a kuk, subaru tam ma svoje origo aditivumbonboniera píše: Co si ovsem myslim je to, ze uz mozna zadny jiny majitel levorgu nepridava aditiva. Ja proste nechapu, proc to delat, kdyz se vsude tankuje normovanej benzin.
https://www.subaru.com.au/parts/catalog ... aintenance
https://www.carmodsaustralia.com.au/fuel-additive.html
Rad bych videl, co by na to ten servisak odvetil, kdyby mu Aischylos rekl ze tam lil tohle :DD Jaka vymluva by asi nastala potom?:)
Ne a ted vazne, naprosto souhlasim s Yetim vyse. Pokud ti nedali ani fotky a podklady k te jejich 'diagnoze', nemas v ruce nic, ani nevis co opravdu delali a nedelali..
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
No to já taky souhlasím. Celé mi to přijde jako taková ta naše typická servisní klasika, zkusíme z toho podojit co se dá, však on to zákazník ještě rád zaplatí....A propo, jak to, že to už teda nebylo v záruce, jak psal Jirka Námořník? Vždyť 3+2 už muselo platit i v té době, když jsi auto kupoval, ne??? A jak to je dlouho, co se to stalo?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Jenomze tahle situace nenastala, Aischylos tam tohle nelil.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 186
- Registrován: čtv úno 25, 2016 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Štach
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Ze začátku jsem asi pan "Klobouk" i trochu byl, asi každý kdo se sžívá s autem, ale po roce už to bylo úplně jinak. Ale fakt je, že já nejsem žádný závodník, jezdím stylem který jsem popsal, nicméně takto jen když jedu sám, jak jsem zmiňoval, brzda sedící na vedlejším sedadle je poměrně spolehlivá ))
Upřímně servis fakt nevím, mám s nimi své zkušenosti, opravoval jsem tam více aut, nechci to do detailu rozebírat, ale upřímně tuším svoje...
Stran té záruky mě to teda pěkně sere - ofiko má být 5 let, někdo pak tvrdí 2+3 roky připojištění, někdo 3+2 - je v tom tedy pěkný bordel.
Jak se k záruce postavil servis, je celkem jasné, nijak, nejdříve to na záruku mělo být a nakonec, vše je aditivem, vše je Vámi - vůbec nikdy jsem jim neřekl jak často to tam liju a tady máte účtenku.
Btw mimichodem to tam bylo 2x, poprvé to "ještě není hotové, čekáme ještě na něco, ale můžete s tím jezdit".....za 4 dny to tam měli zpět ve stejném stavu...no škoda na to vzpomínat, bylo to upřímně o nervy, když denně potřebuji auto na delší trasy a platím jim denně 600+benzín za malou Hondu.
Stalo se to v listopadu minulý rok, teď v únoru končí 3.letá záruka.
PeteBiggy - tak nějak bohužel to vidím já taky, ono kdyby chtěli, tak záruku pořeší bez problémů a zaplacené to stejně dostanou, nechtěli, tak to holt není, jen se z toho poučím.
A upřímně nepříjde Vám divné, že jsem fakt za celou dobu nic neviděl? nevím
Je to bohužel zas a znovu o přístupu, řešil jsem se známým co má BMW, shodou okolností, dobře zná situaci i u nich a divil se už jen tomu, jak to dlouho trvá, pak teda hodně, že to není alespoň zčásti na záruku po domluvě a nejvíc, když jsem u nich koupil za 2 roky 3 auta za cca 3 miliony, jak můžou po mě chtít zaplatit náhradní auto (to mě fakt asi zamrzelo nejvíc) - možná je to směšné, ale přišlo mi to fakt přes čáru.
A teď jezdím denně s pocitem obav, abych dojel ))
Upřímně servis fakt nevím, mám s nimi své zkušenosti, opravoval jsem tam více aut, nechci to do detailu rozebírat, ale upřímně tuším svoje...
Stran té záruky mě to teda pěkně sere - ofiko má být 5 let, někdo pak tvrdí 2+3 roky připojištění, někdo 3+2 - je v tom tedy pěkný bordel.
Jak se k záruce postavil servis, je celkem jasné, nijak, nejdříve to na záruku mělo být a nakonec, vše je aditivem, vše je Vámi - vůbec nikdy jsem jim neřekl jak často to tam liju a tady máte účtenku.
Btw mimichodem to tam bylo 2x, poprvé to "ještě není hotové, čekáme ještě na něco, ale můžete s tím jezdit".....za 4 dny to tam měli zpět ve stejném stavu...no škoda na to vzpomínat, bylo to upřímně o nervy, když denně potřebuji auto na delší trasy a platím jim denně 600+benzín za malou Hondu.
Stalo se to v listopadu minulý rok, teď v únoru končí 3.letá záruka.
PeteBiggy - tak nějak bohužel to vidím já taky, ono kdyby chtěli, tak záruku pořeší bez problémů a zaplacené to stejně dostanou, nechtěli, tak to holt není, jen se z toho poučím.
A upřímně nepříjde Vám divné, že jsem fakt za celou dobu nic neviděl? nevím
Je to bohužel zas a znovu o přístupu, řešil jsem se známým co má BMW, shodou okolností, dobře zná situaci i u nich a divil se už jen tomu, jak to dlouho trvá, pak teda hodně, že to není alespoň zčásti na záruku po domluvě a nejvíc, když jsem u nich koupil za 2 roky 3 auta za cca 3 miliony, jak můžou po mě chtít zaplatit náhradní auto (to mě fakt asi zamrzelo nejvíc) - možná je to směšné, ale přišlo mi to fakt přes čáru.
A teď jezdím denně s pocitem obav, abych dojel ))
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 595
- Registrován: sob črc 10, 2010 7:09 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Docekal
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
To s tim nahradnim autem je fakt smutne...nektere veci proste jeste nefunguji tak jak by meli
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20643
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Já se s Levorgem pod 10 dlouhodobě nedostanu. Maximálně pokud jedu úplně na spotřebu a ještě vedle sedí manželka, to pak kolem 8.
Záruka je 3 roky a měl jsi se bránit. Vyplývá z toho podle mne jedna věc. Nikdy v servisu nic neříkej, všechno může být použito proti tobě
Záruka je 3 roky a měl jsi se bránit. Vyplývá z toho podle mne jedna věc. Nikdy v servisu nic neříkej, všechno může být použito proti tobě
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Jo, to je teda smutnej příběh Asi tě to nijak nepotěší nebo neuklidní, ale mám kámoše, co je od tvýho řemesla a kam přijde, tam se ho taky snaží ojebat. V rodině jsme měli taky a mnohokráte jsem zaznamenal tentýž přístup. Zejména jakýkoli řemeslník/opravář. Nechápu..
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport
Aischylos píše:Děkuji všem za reakce.
Co to je jezdit na spotřebu??? V létě mám 7-8, v zimě teď kolem 8, je to na spotřebu?? Je to běžnou jízdou v provozu, občas 110, občas 90, přes město jak kdy a občas S a do plných do omezovače třeba i na 150. Kolegové z Valašska znají cestou ZL-VS-VM nebo ZL-Ratiboř-Valmez, přes Sirákov běžně úplně do omezovače pokud to jde. Držková a okolí také. A nevím, kde má někdo tak dobrý a mírný provoz aby mohl jet pořád na plný výkon a pořád vypalovat saze...nejsem si zkrátka vědom toho, že bych jezdil nějak …
Já bych to zkusil, opravdu by mě to zajímalo. Byť tím člověk trochu zabije času. Ať si klidně vyjedou pamět z jednotky, jak se s autem jezdilo. Určit to tam někde je. Auto, které má najeto 85 tisíc a klekne mu motor, tak by se mu spíše měli hluboce omluvit a jakoukoliv závadu řešit v rámci záruky. I u té Kie to jde...děs