Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20594
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od námořník »

Ty tam máš nejakou kosmickou technologii že jezdíš na eSko pod 7 ne ? Na spritmonitoru má nejnižší spotrebu 7,11 a do 8 jich tam moc není :-) . Většina 9-10 :-DDD .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Aischylos
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 186
Registrován: čtv úno 25, 2016 1:00 pm
Jméno a příjmení: Pavel Štach

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Aischylos »

To fakt běžte do :-))) jak se mám při "normální jízdě" do 110 max 140 na delších rovinkách, město do 70 a v běžném provozu dostat na 9-10??? na dálnici mám 8.2 :-) to jezdíte nonstop s klimou a vyhříváním ne? :-)
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20594
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od námořník »

Klimu mám pořád na auto, ale k těm tvejm spotrebam se ani nahodou nepřiblíží i když to vypnu. Max. pri jízdě po rakouský dalnici 100 na tempomat. To jsem někde kolem 6,7. Určitě to bude spojení mezi volantem a plynem :-) .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1294
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od PeteBiggy »

Přijde mi,že je to kolikrát i autem, kus od kusu.Nejen mezi volantem a plynem....
A už si přesně neuvědomuju kolik točí na jaký režim Levorg,ale u XT do rychlostí cca 100 km/hod,tedy do města a okresky v normálním provozu je rozhodně lepší eSko.A to i co do spotřeby."I" drží nezdravě nízké otáčky.Na dálnici už to je pak naopak...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od feroj »

PeteBiggy píše:Přijde mi,že je to kolikrát i autem, kus od kusu.Nejen mezi volantem a plynem....
A už si přesně neuvědomuju kolik točí na jaký režim Levorg,ale u XT do rychlostí cca 100 km/hod,tedy do města a okresky v normálním provozu je rozhodně lepší eSko.A to i co do spotřeby."I" drží nezdravě nízké otáčky.Na dálnici už to je pak naopak...

presne... ešte na studený motor aj "I"-čko podrží otáčky, ale ja štandardne prepínam po nabehnutí teploty oleja na "S" nepríde mi normálne mať otáčky okolo 1200-1400/min..

k tej spotrebe.. je fakt, že keď sa na Levorgu plynule jazdí do nejakých 110km/hod. tak ta spotreba je v pohode aj pod 7l/100km, a ak sa jazdí aj na diaľnici na 110-120, tak to nepôjde cez 8l, Ešte aj pri plynulej jazde po diaľnici na GPS-kových 130-135 sa dá udržať pod 9l (mávam jazdy 8,2-8,6l a pred výjazdom na diaľnicu v pohode aj 7-7,5l... keď je na palube posádka s citlivým žalúdkom )

ale dlhodobo 9,6 :-/ asi jazdím pravidelne cez MPR ;-D a nie vždy plynule :-/
miclha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: ned bře 10, 2019 5:56 pm

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od miclha »

Ahoj.
Chci se zeptat, máš ještě Levorga? Nebo už šel pryč :). Zajímá mě jak to jezdilo dále :ú). Dost se mi to auto líbí..
Martjas
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 130
Registrován: úte črc 13, 2010 11:11 pm

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Martjas »

Aischylos píše:Tak abych pokračoval v "seriálu", i když doufám, že tentokrát na toto téma bude už poslední díl...


14 dní zpět večer jsem jel z práce a začalo se opět ozývat klasické škubání při stlačení plynu a celkově začala stoupat spotřeba...staré známé symptomy. Ráno jsem jel do práce a když jsem dojel na parkovací místo a chtěl zacouvat, tak při přehození z D na R normálně zhasl motor a auto jelo tak 10m na "neutrál dopředu"....když jsem nastartoval, vyvalil se z výfuků dým, že by se 20 let starý diesel nemusel stydět....
Co mě vadilo nejvíc, že mě ten …
Psal jsem ti k tématu soukromou zprávu.
Impreza Boxer Diesel 2011 Active
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“