Slash a jeho "Subík" Otík H6

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od VDC »

Je to jednoduchý a já bych řekl, že jsem ani nerozšroubovával tu těhlici, ale přiznám se, že si to teď nemůžu vybavit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od yohn »

VDC píše:Na autě to fakt nejde, protože se musí sundat kloub, aby se dala manžeta vyměnit. Kolík nepotřebuješ novej, ten můžeš používat furt dokola.
Až poloosu vyndáš, tak dobře očisti od vazelíny konec poloosy, protože je tam ségrovka. Tu sundáš, stáhneš homokineťák, natáhneš novou manžetu. Celý je to operace tak max na hodinu.

Jinak chyba P0420 je běžně detekovaná chyba. Tu hází lambda pokaždý, sotva se jí nelíbí emise. Stačí jí smazat a jede se dál.

Slávku tobě nejde tempomat, když ti svítí kuře ? Mě teda funguje úplně všechno, tempomat i VDC i s kuřetem.
ještě aby u VDC nemakalo VDC. to by bylo pěkně trapný :D
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od VDC »

:-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
žužu
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 379
Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
Jméno a příjmení: Petr Kříž
Bydliště: Praha

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od žužu »

Dost podobně jsem to dělal taky. A ještě mi to jezdí :845:
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
Uživatelský avatar
Slash
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
Jméno a příjmení: Michal Přikryl
Bydliště: Mohelnice

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od Slash »

Kontrolní otázka. Může prasklá manžeta (prasklá po celém obvodu a rozdělená na 2 části) způsobit občas se objevující vibrace do volantu? (velké vibrace)

Nebo je to spíš uložení kardanu? Jak moc má být kardan volný v tom silentbloku cca uprostřed auta?

BTW: jak se nejlépe dostanu z motorového prostoru do interieru slabým kabelem? Kudy je to nejlepší navést?
Outback H6 MY01 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od VDC »

Středové uložení kardanu by podle mě vakl mít nemělo. Prasklá manžeta vibrace nezpůsobuje, to by musel bejt prasklá dlouho a kloub v háji. Ale fakt dlouho. Třeba 2-3 tisíce km tomu nic neudělá.

Dráty nejsnáž dostaneš z motoru do auta někde v prostoru pedálové konzole. Tam je někde průchodka. Teď si nevybavím, kudy přesně jsem to tahal, ale někde tam.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od Slavek_xxx »

Slash> vibrace do volantu zpusobujou zatuhly trmeny a vodici cepy brzdicu + vule v cepech.
Ja mam kabely od LPG vedeny dovnitr nekde pred ridicem asi 20cm pod hranou okna. Je tam nejaka pruchodka.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Slash
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
Jméno a příjmení: Michal Přikryl
Bydliště: Mohelnice

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od Slash »

Je to ale vibrace jen někdy, zato pořádná. Začíná to cca 75 km/h a vibruje to tak do 150 km/k, ale jen někdy, někdy je to auto absolutně klidný.
Outback H6 MY01 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49186
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od VDC »

Jo pravda je, že kardan by nevibroval do volantu, ale do podlahy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Slash
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
Jméno a příjmení: Michal Přikryl
Bydliště: Mohelnice

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od Slash »

Tak bych řekl, že se Slávek trefil ...

LP kolo horké, zbytek studené => sundal jsem kolo

Třmen sundat nešel skoro vůbec, nebo spíš strašně těžko, jsou zatuhlé pístky a u jednoho pístku je díra v té prachovce. Čepy na tom brzdovém rámu šly taky celkem těžko, tak jsem je očistil, namazal (olejem bez ropneho zakladu), pistky jsem zkusil rozchodit, ale moc se jim nechce, po znovusložení to bylo cca 5 brždění ok, ale už je to zase zpátky.


Takže co teď? Zkusím koupit LP třmen (nemáte někdo? ) a vyměnit ho. Jsme teď celkem holej, takže nejsou prachy na komplet repaci brzd a potřebuju auto používat. Zhruba jaro/léto bych brzdy udělal na všech kolech, nechal bych je otraskat a spadnout do zinku.
Kdo jste dělal repasi brzd, dá se koupit jen vnitřek (těsnění, pístky, prachovky) a co to stojí?
Outback H6 MY01 Obrázek
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2173
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od parabolD »

Má na vibrace vliv jestli je "pod plynem" - v záběru? Jestli jo, tak muže být zrada v poloosach/kloubech... Jinak souhlas, kardan bys cítil pod zadkem, ne ve volantu...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
Slash
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
Jméno a příjmení: Michal Přikryl
Bydliště: Mohelnice

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od Slash »

Vliv to moc nemá, jen mírně, ale ten bych spíš viděl ve snižování rychlosti, než tahu/netahu motoru.

Když už se budou dělat brzdy, dá se tam strčit něco lepšího?
Outback H6 MY01 Obrázek
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3095
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Slash a jeho

Příspěvek od outback »

parabolD píše:Má na vibrace vliv jestli je "pod plynem" - v záběru? Jestli jo, tak muže být zrada v poloosach/kloubech... Jinak souhlas, kardan bys cítil pod zadkem, ne ve volantu...
Hele zatuhlý čepy na brzdách jsem měl několikrát u aut co moc nejezdily (Outback a SpaceStar), vždycky to odnesly jako první destičky, když jsem to včas nezachytil vzaly sebou i kotouče, a jednou se kolo dokonce ohřálo tak, že se utavil ventilek, ale nevibrovalo to vůbec nikdy, ani vpředu ani vzadu. Kratší popojíždění akorát dobíjí ty destičky a kotouče, ale s délkou cesty stoupá teplota a z toho bych měl strach.

Průchod do interiéru: pokud máš automat tak záslepkou spojkového pedálu. Kabel na plyn mi jde tam co říká Slavek_xxx, ale k tomu se nejde dostat bez demontáže minimálně filtru topení a možná i dalších věcí, spíš bych vrtal někde okolo pedálů.

Brutální vibrace kola jsem měl od 80 km/h nahoru když mi v ráfku přimrznul kus ledu :-)
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od Slavek_xxx »

Tak ja mel totiz presne ten samej problem, zatuhlej brzdic a vibrace jak prase. Koupil jsem repas sadu na brzdice a novy vodici cepy a od ty doby je klid a mir :845:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Slash
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
Jméno a příjmení: Michal Přikryl
Bydliště: Mohelnice

Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6

Příspěvek od Slash »

Teď přemýšlím, jak to udělat.

1) Nechat udělat komplet repasi brzdičů v Ostravě, kde to nechal dělat i Honza. Čekám na cenu.

2) Nechat brzdiče opískovat a pozinkovat (kde?), koupit repas sady a udělat to sám.
Outback H6 MY01 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“