Slash a jeho "Subík" Otík H6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Je to jednoduchý a já bych řekl, že jsem ani nerozšroubovával tu těhlici, ale přiznám se, že si to teď nemůžu vybavit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
ještě aby u VDC nemakalo VDC. to by bylo pěkně trapný :DVDC píše:Na autě to fakt nejde, protože se musí sundat kloub, aby se dala manžeta vyměnit. Kolík nepotřebuješ novej, ten můžeš používat furt dokola.
Až poloosu vyndáš, tak dobře očisti od vazelíny konec poloosy, protože je tam ségrovka. Tu sundáš, stáhneš homokineťák, natáhneš novou manžetu. Celý je to operace tak max na hodinu.
Jinak chyba P0420 je běžně detekovaná chyba. Tu hází lambda pokaždý, sotva se jí nelíbí emise. Stačí jí smazat a jede se dál.
Slávku tobě nejde tempomat, když ti svítí kuře ? Mě teda funguje úplně všechno, tempomat i VDC i s kuřetem.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- žužu
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
- Jméno a příjmení: Petr Kříž
- Bydliště: Praha
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Dost podobně jsem to dělal taky. A ještě mi to jezdí :845:
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
- Slash
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 242
- Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
- Jméno a příjmení: Michal Přikryl
- Bydliště: Mohelnice
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Kontrolní otázka. Může prasklá manžeta (prasklá po celém obvodu a rozdělená na 2 části) způsobit občas se objevující vibrace do volantu? (velké vibrace)
Nebo je to spíš uložení kardanu? Jak moc má být kardan volný v tom silentbloku cca uprostřed auta?
BTW: jak se nejlépe dostanu z motorového prostoru do interieru slabým kabelem? Kudy je to nejlepší navést?
Nebo je to spíš uložení kardanu? Jak moc má být kardan volný v tom silentbloku cca uprostřed auta?
BTW: jak se nejlépe dostanu z motorového prostoru do interieru slabým kabelem? Kudy je to nejlepší navést?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Středové uložení kardanu by podle mě vakl mít nemělo. Prasklá manžeta vibrace nezpůsobuje, to by musel bejt prasklá dlouho a kloub v háji. Ale fakt dlouho. Třeba 2-3 tisíce km tomu nic neudělá.
Dráty nejsnáž dostaneš z motoru do auta někde v prostoru pedálové konzole. Tam je někde průchodka. Teď si nevybavím, kudy přesně jsem to tahal, ale někde tam.
Dráty nejsnáž dostaneš z motoru do auta někde v prostoru pedálové konzole. Tam je někde průchodka. Teď si nevybavím, kudy přesně jsem to tahal, ale někde tam.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Slash> vibrace do volantu zpusobujou zatuhly trmeny a vodici cepy brzdicu + vule v cepech.
Ja mam kabely od LPG vedeny dovnitr nekde pred ridicem asi 20cm pod hranou okna. Je tam nejaka pruchodka.
Ja mam kabely od LPG vedeny dovnitr nekde pred ridicem asi 20cm pod hranou okna. Je tam nejaka pruchodka.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Slash
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 242
- Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
- Jméno a příjmení: Michal Přikryl
- Bydliště: Mohelnice
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Je to ale vibrace jen někdy, zato pořádná. Začíná to cca 75 km/h a vibruje to tak do 150 km/k, ale jen někdy, někdy je to auto absolutně klidný.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Jo pravda je, že kardan by nevibroval do volantu, ale do podlahy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slash
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 242
- Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
- Jméno a příjmení: Michal Přikryl
- Bydliště: Mohelnice
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Tak bych řekl, že se Slávek trefil ...
LP kolo horké, zbytek studené => sundal jsem kolo
Třmen sundat nešel skoro vůbec, nebo spíš strašně těžko, jsou zatuhlé pístky a u jednoho pístku je díra v té prachovce. Čepy na tom brzdovém rámu šly taky celkem těžko, tak jsem je očistil, namazal (olejem bez ropneho zakladu), pistky jsem zkusil rozchodit, ale moc se jim nechce, po znovusložení to bylo cca 5 brždění ok, ale už je to zase zpátky.
Takže co teď? Zkusím koupit LP třmen (nemáte někdo? ) a vyměnit ho. Jsme teď celkem holej, takže nejsou prachy na komplet repaci brzd a potřebuju auto používat. Zhruba jaro/léto bych brzdy udělal na všech kolech, nechal bych je otraskat a spadnout do zinku.
Kdo jste dělal repasi brzd, dá se koupit jen vnitřek (těsnění, pístky, prachovky) a co to stojí?
LP kolo horké, zbytek studené => sundal jsem kolo
Třmen sundat nešel skoro vůbec, nebo spíš strašně těžko, jsou zatuhlé pístky a u jednoho pístku je díra v té prachovce. Čepy na tom brzdovém rámu šly taky celkem těžko, tak jsem je očistil, namazal (olejem bez ropneho zakladu), pistky jsem zkusil rozchodit, ale moc se jim nechce, po znovusložení to bylo cca 5 brždění ok, ale už je to zase zpátky.
Takže co teď? Zkusím koupit LP třmen (nemáte někdo? ) a vyměnit ho. Jsme teď celkem holej, takže nejsou prachy na komplet repaci brzd a potřebuju auto používat. Zhruba jaro/léto bych brzdy udělal na všech kolech, nechal bych je otraskat a spadnout do zinku.
Kdo jste dělal repasi brzd, dá se koupit jen vnitřek (těsnění, pístky, prachovky) a co to stojí?
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Má na vibrace vliv jestli je "pod plynem" - v záběru? Jestli jo, tak muže být zrada v poloosach/kloubech... Jinak souhlas, kardan bys cítil pod zadkem, ne ve volantu...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- Slash
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 242
- Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
- Jméno a příjmení: Michal Přikryl
- Bydliště: Mohelnice
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Vliv to moc nemá, jen mírně, ale ten bych spíš viděl ve snižování rychlosti, než tahu/netahu motoru.
Když už se budou dělat brzdy, dá se tam strčit něco lepšího?
Když už se budou dělat brzdy, dá se tam strčit něco lepšího?
Re: Slash a jeho
Hele zatuhlý čepy na brzdách jsem měl několikrát u aut co moc nejezdily (Outback a SpaceStar), vždycky to odnesly jako první destičky, když jsem to včas nezachytil vzaly sebou i kotouče, a jednou se kolo dokonce ohřálo tak, že se utavil ventilek, ale nevibrovalo to vůbec nikdy, ani vpředu ani vzadu. Kratší popojíždění akorát dobíjí ty destičky a kotouče, ale s délkou cesty stoupá teplota a z toho bych měl strach.parabolD píše:Má na vibrace vliv jestli je "pod plynem" - v záběru? Jestli jo, tak muže být zrada v poloosach/kloubech... Jinak souhlas, kardan bys cítil pod zadkem, ne ve volantu...
Průchod do interiéru: pokud máš automat tak záslepkou spojkového pedálu. Kabel na plyn mi jde tam co říká Slavek_xxx, ale k tomu se nejde dostat bez demontáže minimálně filtru topení a možná i dalších věcí, spíš bych vrtal někde okolo pedálů.
Brutální vibrace kola jsem měl od 80 km/h nahoru když mi v ráfku přimrznul kus ledu
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Tak ja mel totiz presne ten samej problem, zatuhlej brzdic a vibrace jak prase. Koupil jsem repas sadu na brzdice a novy vodici cepy a od ty doby je klid a mir :845:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Slash
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 242
- Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
- Jméno a příjmení: Michal Přikryl
- Bydliště: Mohelnice
Re: Slash a jeho "Subík" Otík H6
Teď přemýšlím, jak to udělat.
1) Nechat udělat komplet repasi brzdičů v Ostravě, kde to nechal dělat i Honza. Čekám na cenu.
2) Nechat brzdiče opískovat a pozinkovat (kde?), koupit repas sady a udělat to sám.
1) Nechat udělat komplet repasi brzdičů v Ostravě, kde to nechal dělat i Honza. Čekám na cenu.
2) Nechat brzdiče opískovat a pozinkovat (kde?), koupit repas sady a udělat to sám.