Vojtasův Otík
Re: Vojtasův Otík
Neviem či by som čakal až to zaklepe, lebo z toho môže byť daleko nákladnejšia oprava.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Vojtasův Otík
Být to moje auto, tak bych to řešil. Ale problém je, že není moje. Tátovi jsem to řekl, on nereagoval. Ale to je tak se vším no ...
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vojtasův Otík
A ono to má ještě jiný problém, krom toho žraní oleje? Pač co jsem tu tak viděl po fóru, tak tahle spotřeba u 2.5ky je ještě ta relativně lepší a po GO to stejně po chvíli nejspíš začne žrát znovu.
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Vojtasův Otík
nejaka norma rika, ze 1l/1000km je cajk, takze ste jeste pred pulkou
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Vojtasův Otík
Nevím jestli přímo norma, ale v manuálu určitě něco takového bude.
Můžeme si o tom myslet co chceme, můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat...
Můžeme si o tom myslet co chceme, můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat...
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vojtasův Otík
... vyměnit za H6...Traveller píše:můžeme proti tomu protestovat...
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Vojtasův Otík
Ale tam to je určitě o tom litru/1.000km napsané také. I když realita může být jiná.
Na nových SJ forejsech také nikdo toto neřeší a nedolévá, kdežto já dolévám okolo 2-2,5l/15.000km.
To může být u H6 stejné. 100 lidí nic a 101.....
Na nových SJ forejsech také nikdo toto neřeší a nedolévá, kdežto já dolévám okolo 2-2,5l/15.000km.
To může být u H6 stejné. 100 lidí nic a 101.....
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Vojtasův Otík
Asi každá 2.5i potiahne, ale pár krát sa stane to čo je napísané vyššie že to "zožralo" celú nápln a potom sa to prejaví aj inde, doliate nepomôže
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Vojtasův Otík
No ono to auto bohužel těch problémů, byť možná pro tátu malicherných, má. Například mlátí přední náprava. Vyluzuje to zvuk jako čepy, chová se to jako čepy, ale čepy to nejsou (ty jsou nové). Hlavně při rejdu to mlátí. V Opavě tátovi řekli, že to je převodka řízení, a že je to normální. Ale mi to prostě nepřijde. Evidentně je tam na odchodu pravé ložisko, protože jsem slyšel jakési zvuky ložisku podobné (mám citlivější sluch a slyším každou ptákovinu, o které někdo říká že ji neslyší, ale ona se pak doopravdy časem projeví). Ale celkově je to podivné. Nechal jsem udělat na laseru Geometrii v BSR a ani ne po 2500 na trase Praha - Opava to je zase pryč. Auto jemně, ale velmi jemně táhne vpravo a pro jízdu rovno je opět volant lehce vlevo. No jsou to věci, které by mě sraly a snažil bych se je řešit. Ale vzhledem k tomu, kolik toho na dvoře máme a kolik je práce okolo toho, je Subara pro ruce odborníků. A je to auto, do kterého se bojím vrtat. Narozdíl od mého broučka.
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Vojtasův Otík
Já mám geometrii seřízenou čerstvě a stejně mi to táhne doprava Aktuálně podezřívám gumy, nicméně další logický krok by byl nazout zimáky - a do toho se mi zatím setsakramentsky nechce, zvlášť když za měsíc je tam stejně budu muset nazout na furt. Tak to zatím ignoruju
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Vojtasův Otík
Já mám v hlavě, jestli to nemá společné ta převodka řízení a ložisko. I Gumy jsem už nafoukal. A stejně si to v Ralsku na Ranveji zatáčelo
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Vojtasův Otík
Jaká je tak provozní teplota. Začal jsem to sledovat přes OBD a začal jsem se lekat 93-99°C mě poděsilo. Ale ručička na palubce je v průměru
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vojtasův Otík
Vojto do cca 103°C se ručička ani nehne. Pokud se pohybuje v tomhle rozmezí, tak je to v normálu. Hlavně by ta teplota měla tak nějak nelítat nahoru, dolu. Já jsem napřiklad odhalil špatný termostat, když mi teplota po zahájení jízdy, vystoupala až někam ke 103° a teprve pak otevřel termostat a kleslo to k normálu. Po výměně v pohodě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Vojtasův Otík
No právě že to nějak kolísá těch 95-99.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vojtasův Otík
To je normální, ta ručička drží jako přibitá v rozmezí cca 20°C, to je pro klid řidiče. Kolísá to zcela normálně, v motoru se podle zátěže mění teploty a taky se mění podle toho, jestli termostat otevřel nebo neotevřel. Teploty v rozsahu 80-100 jsou zcela standardní.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97