Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další
SPM - Outback H6 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2279
Jelikož nějak nastával čas pořídit si konečně pořádné auto, tak jsem se rozhoupal a konečně si koupil první Subaru :-) A aby to stálo za to, tak rovnou 6 válců a vzal jsem cervovu H6ku :-) Jezdí to naprosto úžasně, pokaždé když s tím někam dojedu, tak se mi z ní vůbec nechce ven :-) Jenom tedy deštivé počasí udělalo své, takže po prvních 12 hodinách vlastnictví už mám před sebou mytí a luxování :845:


Přílohy:
IMG_0010.jpg
IMG_0010.jpg [ 282.36 KiB | Zobrazeno 1938 krát ]
IMG_0012.jpg
IMG_0012.jpg [ 226.65 KiB | Zobrazeno 1938 krát ]
IMG_0016.jpg
IMG_0016.jpg [ 260.49 KiB | Zobrazeno 1938 krát ]
IMG_0017.jpg
IMG_0017.jpg [ 356.7 KiB | Zobrazeno 1938 krát ]
IMG_0019.jpg
IMG_0019.jpg [ 376.89 KiB | Zobrazeno 1938 krát ]
sob kvě 14, 2016 12:02 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3333
Takže polem nepolem nejezdim malotraktorem,ale naší bývalou H6...:-) to za nás neznala,maximálně v zimě po umrznutym!


sob kvě 14, 2016 7:08 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2279
Stojí metr od cesty, pak se na ní vrátila; nějak jsem to nechtěl fotit se sídlištěm v pozadí :-)


sob kvě 14, 2016 8:28 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19201
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Vítej mezi námi Hášestkáři. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob kvě 14, 2016 9:27 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2279
Tak dneska jsem jí připravil drastičnější zážitek a vzal jí po D1 do Brna a zpátky :-) A zatím tedy dosavadní poznatky:

  • Je to tichý, je to tichý, je to tichý :-) Na dálnici do doby, než si AT podřadí na 2 (což při přidání trochu plynu velice ráda dělá), tak ani nevím, jestli tam ten motor namontovali nebo ne :-)
  • Proběhlo druhé tankování, jestli jsem ty čísla dobře opsal, tak spotřeba 10,01. To mi přijde vcelku dost slušné na to, že většinu jsem najezdil buď po dálnici nebo jsem zkoušel jak to akceleruje :-)
  • Nějaké zkušenosti kam narvat trojúhelník? K rezervě jsem ho cpal horkotěžko, do bočních přihrádek v kufru se taky moc nevejde... tak jenom nevím, jestli jsem nějaký úkryt nepřehlídnul :-)
  • Tempomat super, jenom jeho znovunastavení se nese v trochu závodním duchu. Párkrát když jsem musel zpomalit, tak jsem jej páčkou vypnul a auto jsem nechal pomalu dojíždět, když překážka zmizela, tak jsem jej páčkou nahoru nastavil zpět na původní rychlost; nicméně tahle akce obvykle znamená podřazení o 2 a rychlý návrat k původní rychlosti :-) Podobně když jsem zpomaloval třeba na 80, tak jsem bez plynu nechal klesnout rychlost a pak nastavil rychlost tempomatu, nicméně AT zřejmě při zapnutí tempomatu dostane pocit, že budeme zrychlovat a podřadí (a když se nestane, tak se pak vrátí zpět). Hádám že je to daň za to, že tempomat zde ovládá přímo škrtící klapku servem a AT se pak chová stejně, jako když se přidá plyn. Takže jedině požadovanou rychlost napřed dosáhnout mírným přidáním plynu a potom spouštět tempomat.
  • Jelikož jsem korunovaný idiot, tak mě čeká oprava zadních brzd... Při jedné z jízd po městě jsem já debil nechal zataženou ruční brzdu :839: Naštěstí to bylo asi jenom na 1km trase v nízké rychlosti, takže narozdíl od jiné zkušenosti s jiným autem (tam byl tenkrát ručka odbržděná, ale zatuhlé lanovody a jedno kolo zůstalo lehce přibržděné) se to obešlo bez výrazného smradu spáleného obložení, hašení a vypálení kotoučů do cihlova. Předběžné škody jsou takové, že ručka nefunguje a při brždění se ozývá dosti kovový zvuk. Zítra se podívám pod kolo, co jsem tam napáchal a budu doufat, že jsem jenom dorazil destičky... Druhý poznatek z toho je, že D1 Brno-Praha se dá projet bez dotyku brzdy (první zabrždění bylo až v Praze na světlech v křižovatce :-) ).
  • Auto má lehce tendenci táhnout na pravou stranu - volant mám pro jízdu rovně lehce posunutý od středu nalevo a když se volant pustí, tak cestuje lehce doprava. Předpokládám, že by mělo stačit seřídit geometrii (dost možná jsem to stačil rozhodit vymetením nějaké díry), takže by to bude prkotina.

Jinak než si pořídím normální slušný přívěšek, tak jsem zatím zpatlal jeden dočasný home made :845:


Přílohy:
IMG_0048.jpg
IMG_0048.jpg [ 410.23 KiB | Zobrazeno 1793 krát ]
sob kvě 14, 2016 11:49 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 1826
Bydliště: Ostrava
A tak začíná hvězdičková závislost. :-)
Ať Ti dělá radost!

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


ned kvě 15, 2016 6:01 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19201
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To je dobře, že máš radost...

Tempomat se takhle chová standardně, zvykni si. :-)

Co se zadních brzd týče, tak ručka brzdí paknama uvnitř kotouče, který v tu chvíli funguje jako bubnová brzda. Takže destičky s ručkou nesouvisí. Jestli se tedy při normálním brzdění ozývá kovový zvuk, nemůže to být ruční brzdou.
A po 1km jízdě se zataženou ručkou by nemělo být obložení na paknách out, pokud už tedy nebylo na hraně. Asi si nicméně nezbyde nic jiného, než to brzo rozebrat, bez ručky to v zásadě nelze používat. Jestli ručka nebrzdí, oprav ji velmi brzo, hlavně to nenechávej dlohodobě viset na P, to by sis koledoval o poškození převodovky. Na kolíku v převodovce by to vlastně nemělo viset nikdy. Já P vůbec nepoužívám. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned kvě 15, 2016 6:14 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2817
Bydliště: Opava
... P je k parkovani ... nicemu neublizi ...
rucku staci tehdy, jako bys ji dal u manualu navic k jednicce ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


ned kvě 15, 2016 9:32 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19201
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
P je kolík, kterej se mechanicky zasune do převodovky, ale viset by to na něm rozhodně nemělo Petře. Hrozí poškození převodovky, na rozdíl od visení na jedničku u manuálu...

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned kvě 15, 2016 9:40 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2279
Jinak to teda vypadá na souhru náhod. Sundal jsem kolo; k paknám jsem se teda nedostával (předpokládám že jsou schované pod tím, co vypadá jak buben). Destičky vzadu jsou dojeté nadoraz, takže odtud ten zvuk při brždění; na předku vypadaly podobně. Takže nechám všechny vyměnit a jestli mě to nezruinuje, tak na zadku kotouče k tomu, kterým se ten konec také pomalu blíží. Ručku co jsme zkoušeli, tak ona nějak brzdí. Rukou tím kolem otočit nejde; v kopci co jsem měl k dispozici to na N taky stojí. Nicméně v tom kde jsem stál včera mi to při N začalo normálně couvat. Nějaká šance že tu ručku stačí jenom doštelovat nebo mám ty pakny rovnou měnit také?


ned kvě 15, 2016 3:21 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Příspěvky: 710
Bydliště: Ostrava
Pakny seridit jde ,N je neutral takže to auto zabrzdis jen ruční brzdou P je na pic...v podstatě :-) hlavně to na to nenech stát někde v kopci ...ta racha co pak vyleze když vyradis nestojí za to a platí co psal předseda.

Sundas zadní kotouč a seridis sroubem rozevreni pakny ....rucka by měla zabírat od třetího zubu ....

_________________
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00


ned kvě 15, 2016 3:54 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19201
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
I kdybys to musel vyměnit všechno, tak že by tě to zrujnovalo se neboj.
Pakny cca 500http://www.granex.cz/autodily/subaru/outback-be-bh/3.0-h6-154kw/brzdovy-system/bubnova-brzda/parkovaci-brzda

Zadní destičky od 300 ,i když s těma nejlevnějšíma nemám zkušenost, ale mám Meyle a jsem spokojen. http://www.granex.cz/autodily/subaru/outback-be-bh/3.0-h6-154kw/brzdovy-system/kotoucova-brzda/brzdova-desticka

A v případě nutnosti zadní kotouče... http://www.granex.cz/autodily/subaru/outback-be-bh/3.0-h6-154kw/brzdovy-system/kotoucova-brzda/brzdovy-kotouc

Takže žádný tragický částky se nekonají...

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned kvě 15, 2016 4:21 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Příspěvky: 710
Bydliště: Ostrava
Osobně doporučuji nekupovat ty nejlevnější ....hlavně ty přední kotouče a desky bych jiné než ATE nechtěl ....neb už jsem jednou chtěl ušetřit a samo ze se to zvlnilo jak uzovka ....za sebe ATE a nebo TRW

_________________
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00


ned kvě 15, 2016 4:40 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19201
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Mám vepředu Meyle jak kotouče, tak desky a brzdí jako víno. Samozřejmě ty úplně nejlevnější bych taky nekupoval.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned kvě 15, 2016 5:12 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 28, 2011 5:56 pm
Příspěvky: 308
Bydliště: Vendryně
Pokud půjdeš do kotoučů, doporučuji vybírat ty, které mají povrchovou úpravu. Jinak to máš za chvíli jak Zikmunda (lišku ryšavou). Já jsem koupil dopředu bremba a trochu pískájí při dobržďování,jinak ok.

Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk

_________________
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005 Obrázek
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991


ned kvě 15, 2016 5:34 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: