Stránka 9 z 10

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob srp 12, 2017 8:01 am
od VDC
A offroad by nebyl odřenej ? :-) Hezký místa. :-)

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob srp 12, 2017 9:41 am
od goha
Já myslím, že je ve správný čas na správném místě.

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob srp 12, 2017 4:29 pm
od nasticka
Tak tak. Moc mu to tam sluší.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob srp 12, 2017 5:23 pm
od pruzkumak
Jako Forestra mám rád, dostal se mezi top auta, který sem řídil.
Štve mě jen ten pohon....chci stálou mechanickou 4kolku, což prostě automat neni..půl zatáčky je předohrab a půl jako 4kola....
Což by vyřešil Forejs v manuálu, jenže ty tady zase nemaj redukci a třeba ten kopec na poslední fotce bych s manuálem bez redukce jet nechtěl. To by spojka asi nedala. I takhle sem se tam hrabal půl hodiny.
Auto bylo dost naložený a na tom kopečku bylo tak 10cm volnejch kamenů, kterejma sem se prohrabal, zůstalo to viset na protilehlejch kolech a čus. Prostě to nevykřížilo, ikdyž chyběl kousek a LSD to sám nevytáhne.
Takže sem couvnul dolu a hledal rovnou stopu.. Tu se najít podařilo, pak za 2 a neubrat.

Rozmějšlim jestli příští auto bude forejs AT nebo MT? (já vim, ideál je turbo AT, ale ten je cenově mimo)
Nebo Grand vitara III? Má 2.7 V6 což slibuje dostatek krouťáku, stálou 4x4 i redukci....jen na silnici s tim zábava asi nebude......
Tak nevim.

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob srp 12, 2017 5:50 pm
od vena
u vás mají nissan xterra.

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob srp 12, 2017 6:08 pm
od pruzkumak
Xterru znám, ale najedu ročně cca 40tis. km a Xterry žerou hrozně moc....To ne....

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob zář 16, 2017 4:04 am
od pruzkumak
Nějak se to přiostřuje :D

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: ned zář 17, 2017 8:56 pm
od VDC
Slušný :-)

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: pon zář 18, 2017 12:49 am
od sima
Tu Vitaru v téhle motorizaci má jeden člověk zde,zanedlouho s ním budu,je s tím prý hrozně moc spokojen,jen to samozřejmě kapku žere,ale sere na to pes,uvidím co ten zbytek.On s tím tahá bagříka za sebou,sílu to má,terén nevím,musím se optat,taky ročník je důležitý,asik %-)

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: pát pro 08, 2017 6:36 am
od pruzkumak
Zajíždění "novýho" forejse SG, ať si zvyká.....

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: pát pro 08, 2017 7:58 am
od nasticka
SG? Takže nový vůz? Gratulace ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: pát pro 08, 2017 8:24 am
od davidherda
Aa koukám 2.5X slušná volba.
Jestli chceš redukci tak to není až takovej problém. Stačí ten středovej panel, převodovka a zadní diff. Což je dejme tomu do 20 000Kč

Se divím že jsi nešel do 2,5XT AT ty u vás jsou úplně všude.

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: pát pro 08, 2017 8:27 am
od davidherda
Pak je ještě možnost dát dopředu samosvor jako to mám já. No a v USA sehnat dodatečnou uzávěru středového difu. Kdysi jsem jí našel někde v USA a teď jí za boha nemůžu najít.

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: pát pro 08, 2017 11:29 am
od VDC
Hezky, gratuluji k novému stroji ! :-)

Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze

Napsal: sob pro 09, 2017 5:02 am
od pruzkumak
Něco k novýmu:
2.5 XS, 2004, manual....najetý 3kila, na 280 dělaný rozvory, těsnění pod hlavou, tlumiče....
Najel sem s tim už něco kolem 1500km, po cestě domů to začlo chcípat, psalo to vyhřejvání přední lambdy, takže sem koupil novou a na chvíli klid.
Teď to hlásí špatný spaliny na druhý lambdě, když to smažu, chvíli to vydrží a pak to zase vyskočí. Takovej ten bazmek-podložka na vyvýšení zadní lambdy už by měl bejt na cestě z ýbeje.
Příští tejden objednám sadu na ventilový víko a udělám ventilové vůle.¨
Etě vyměnim volej v zadním diffu a převodovce.

Manuál má výhody i nevýhody. Má víc síly a 2.5 k tomu sedí jak prdel na hrnec. Tam kde automat na dálnici v kopci řadil pomalu až na 2ku, s manuálem v pohodě na 5 až na kopec. Ve městě očistec, s tim sem počítal.
Hlavně to nemá tu debilní elektronickou věc místo mezinápraváku, takže vim jak se to bude chovat v zatáčce a na sněhu. A funguje to parádně.
V terénu to asi nebude žádnej hit bez redukce, buď vyměnim převodovku jesi se podaří sehnat, nebo spojku :D

2.5XT AT sem zavrhl, páč se trochu bojim toho servisu na motóru. Tady vim co kam patří a ten motor bych asi zvládnul opravit, turbo asi těžko. Ikdyž vim, že by to bylo přesně vono, je tam prostě moc věcí. Já mám rád jednoduchost. Taky pořizovací cena je jinde než u atmosféry. A vubec, kdybych na to měl peníze, koupil bych si expediční toyotu landcruiser HZJ78, kterou sem měl v práci v rakousku. Tam sou elektrický jenom světýlka a rádio.

Jinak forejs zatim funguje, snad mu to vydrží :D