Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Tak sem vyměnil olej v převodovce (černej jak bota) a myslim si, že ani svíčka by takhle neměla vypadat :D
Pravděpodobně auto nebylo tak servisovaný jak se zdálo :D je to sranda, ten náš svět!
Pravděpodobně auto nebylo tak servisovaný jak se zdálo :D je to sranda, ten náš svět!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
To je ale pěkná svíčka. :-\ Kolik je ta mezera na jiskřišti 1mm ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
No ale hlavně ten vypálený svod na izolátoru ...
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Takže. Kárson jezdí, ale chce to péči.
STAROSTI:
Nejdřív to začlo střílet do sání - svíčky, kabely - vyřešeno. Dál sem vyměnil olej v motoru, převodovce a zadním diferáku. Udělal sem také chladící kapalinu. Vyčistil klapku v sání, kouknul na vzduch filtr, očistil kontakty kabel-cívky. Zdá se mi, že to při plném plynu moc netáhne, občas kolísají volnoběžné otáčky, zkusím seřídit ventily a uvidíme. Sundal jsem "okrasné" nášlapy-prahy, nejen že se mi to nelíbí, ale je to taky pěkně těžký. A to se na rallye nehodí :D
Teď mi to začalo házet jako když jsou nevyvážená kola, při rychlejší jízdě (100km/h), občas při brždění a při jízdě do kopce pod plynem. Napadl mě křivý kotouč,poloosa nebo uložení tlumiče? Napadá někoho něco? Děkuju
RADOSTI:
Našel jsem si pěknou silnici na svezení ve stylu pikes peak, tam mě chybí teda šaltr páka,ale ve městě jsem zase rád za automat. Semafory tady jsou snad po 100 metrech, to by se člověk ukvedlal.
Jakákoli cesta na lyže je tady zábava, minule kombinace sněhu, šotoliny,bahna a serpentýn snad 20km v kuse, to bylo fajn. Akorát auto je špinavý doteď, nějak to nejde dolů :D
Už se pomalu rýsuje úprava na spaní v zadu, cílem je vytvořit rallye-expediční speciál :D už se těšim na léto........
STAROSTI:
Nejdřív to začlo střílet do sání - svíčky, kabely - vyřešeno. Dál sem vyměnil olej v motoru, převodovce a zadním diferáku. Udělal sem také chladící kapalinu. Vyčistil klapku v sání, kouknul na vzduch filtr, očistil kontakty kabel-cívky. Zdá se mi, že to při plném plynu moc netáhne, občas kolísají volnoběžné otáčky, zkusím seřídit ventily a uvidíme. Sundal jsem "okrasné" nášlapy-prahy, nejen že se mi to nelíbí, ale je to taky pěkně těžký. A to se na rallye nehodí :D
Teď mi to začalo házet jako když jsou nevyvážená kola, při rychlejší jízdě (100km/h), občas při brždění a při jízdě do kopce pod plynem. Napadl mě křivý kotouč,poloosa nebo uložení tlumiče? Napadá někoho něco? Děkuju
RADOSTI:
Našel jsem si pěknou silnici na svezení ve stylu pikes peak, tam mě chybí teda šaltr páka,ale ve městě jsem zase rád za automat. Semafory tady jsou snad po 100 metrech, to by se člověk ukvedlal.
Jakákoli cesta na lyže je tady zábava, minule kombinace sněhu, šotoliny,bahna a serpentýn snad 20km v kuse, to bylo fajn. Akorát auto je špinavý doteď, nějak to nejde dolů :D
Už se pomalu rýsuje úprava na spaní v zadu, cílem je vytvořit rallye-expediční speciál :D už se těšim na léto........
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Klidně by to mohla dělat i rozhozená geometrie.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
No a nebo zatuhlý vodící čepy na brzdách. Zrovna to řešíme u Slashovo H6, kde to diagnostikoval Slávek a potvrdilo se to.
Jinak teda krásná fotka !
Jinak teda krásná fotka !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
pekny banshee :supeer:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Díky za rady.
Brzdy mám v plánu stejně rozdělat, zkouknout a vyčistit, tak to snad pomůže. Taky mě čeká odvětrání nádrže, pořád to hlásí chybu....
Banshee sem koupil nedávno a je skvělý. Nejenže se mi fakt líbí, ale do kopce jede na svoji kategorii pěkně (přeci jen 165mm zdvihu a 16kg) a z kopce to můžeš rvát jak na sjezďáku. Paráda. A těch trailů tady....
Brzdy mám v plánu stejně rozdělat, zkouknout a vyčistit, tak to snad pomůže. Taky mě čeká odvětrání nádrže, pořád to hlásí chybu....
Banshee sem koupil nedávno a je skvělý. Nejenže se mi fakt líbí, ale do kopce jede na svoji kategorii pěkně (přeci jen 165mm zdvihu a 16kg) a z kopce to můžeš rvát jak na sjezďáku. Paráda. A těch trailů tady....
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Pruzkumak: Když jsi sundal ty naslapy tak se jich chceš zbavit? V jakým stavu jsou jejich plastovy casti?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Ty budes mit cestu do Kanady? :845:yeti píše:Pruzkumak: Když jsi sundal ty naslapy tak se jich chceš zbavit? V jakým stavu jsou jejich plastovy casti?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Aha. Tak to sorry. :(
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Jo, taky jsem se namlsal, nez jsem kouknul na fotky
To kopání může dělat i upadlé závaží na kole, nebo nakoplé kolo...
To kopání může dělat i upadlé závaží na kole, nebo nakoplé kolo...
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Ahoj,tak co je novýho. Zjistil jsem, že přibržďuje levé přední kolo, takže sem to rozebral a vyčistil. Teda se spíš pokusil to rozhejbat, protože je to komplet zrezlý a při té příležistosti mi prasknul šroub, co drží brzdu.
Musel sem ho odvrat a dát tam jinej. Na pístku je prasklá prachovka, a je komplet KO, asi budu měnit.
Řekl bych, že se "třesení auta" trochu zlepšilo,ale pořád je dost znatelné, hlavně při záběru - např jízda do kopce a je to horší do levé zatáčky. Myslim, že by to mohla být poloosa, přední jsou nové, zadní pravděpodobně původní. Taky sem opravil výfuk, ale moc dlouho to nevydrželo, protože sme byli na výletě :D
KDE SE ZJISTILO: že bude opravdu potřeba lift kit, protože újmu na zdraví hlásí výfuk plus přední i zadní nárazníky :D
Ale výlet byl neskutečnej, auto se drželo, na dálnici i v terénu. Chtěli jsme dojet k jezerům, ale dojeli sme do úrovně sněhu a konec, sjetý gumy a pěknej krpál nás dál něpustili, takže jinej plán a to 50 kilometrů pustinou v bahně, šutrech a sněhu. Tam je človíčkovi ouzko, protože jakejkoli malej problém může nejt docela velkej....příroda je tady neskutečná. Přespali jsme poprvé v autě, navíc na sněhu a vcelku dobrý, naštěstí nemám dva metry, takže sem se vešel. Budu kupovat střešní box a nosič na kolo, nějaký izolační folie do oken a hlavně ten lift kit.
Zdá se mi, že to docela žere, naposled se naměřil něco kolem 14,5 litru, tak nevim jestli je to normální.....?
A občas to studený déle startuje, čili asi bude potřeba seřídit ventily....?
A standartní check engine-odvětrání nádrže, měl sem to rozdělaný, ale opět komplet zrezlo, bude potřeba vyměnit......
Mrkněte na fotky, kdyžtak nějaký přihodím....
hezkej den
Musel sem ho odvrat a dát tam jinej. Na pístku je prasklá prachovka, a je komplet KO, asi budu měnit.
Řekl bych, že se "třesení auta" trochu zlepšilo,ale pořád je dost znatelné, hlavně při záběru - např jízda do kopce a je to horší do levé zatáčky. Myslim, že by to mohla být poloosa, přední jsou nové, zadní pravděpodobně původní. Taky sem opravil výfuk, ale moc dlouho to nevydrželo, protože sme byli na výletě :D
KDE SE ZJISTILO: že bude opravdu potřeba lift kit, protože újmu na zdraví hlásí výfuk plus přední i zadní nárazníky :D
Ale výlet byl neskutečnej, auto se drželo, na dálnici i v terénu. Chtěli jsme dojet k jezerům, ale dojeli sme do úrovně sněhu a konec, sjetý gumy a pěknej krpál nás dál něpustili, takže jinej plán a to 50 kilometrů pustinou v bahně, šutrech a sněhu. Tam je človíčkovi ouzko, protože jakejkoli malej problém může nejt docela velkej....příroda je tady neskutečná. Přespali jsme poprvé v autě, navíc na sněhu a vcelku dobrý, naštěstí nemám dva metry, takže sem se vešel. Budu kupovat střešní box a nosič na kolo, nějaký izolační folie do oken a hlavně ten lift kit.
Zdá se mi, že to docela žere, naposled se naměřil něco kolem 14,5 litru, tak nevim jestli je to normální.....?
A občas to studený déle startuje, čili asi bude potřeba seřídit ventily....?
A standartní check engine-odvětrání nádrže, měl sem to rozdělaný, ale opět komplet zrezlo, bude potřeba vyměnit......
Mrkněte na fotky, kdyžtak nějaký přihodím....
hezkej den
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Pruzkumak - Forester 2002, 2.5i AT, S verze
Možnosti pro off za mořem jsou evidentně větší než v ČR. ::-DD: ::-DD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.