Jožkovo réza -padlej motor
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7814
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Jožkovo réza -padlej motor
Já nevím jaké "čidlo obtoku", ale podle mého názoru tam žádné není. Je to ventil (akční člen) co pouští vzduch při zcela zavřené klapce. Mimochodem ta klapka není úplně zavřená a její základní nastavení by na toto také mohlo mít vliv. Ovšem než se začne hýbat s dorazem klapky, něco to chce o tom vědět, protože v servisních manuálech co jsem viděl, je napsáno, že se s tím nehýbe.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Jožkovo réza -padlej motor
Ahoj,
je to ventil nie cidlo... riadi sa vahou vzduchu a ma funkciu aby Ti neskapal motor na volnobehu... je nastavovaci a elektromagneticky... na nom su dve skrutky povol ich ale opatrne a dobrym sroubovakom maju vo zvyku obtrhat sa... nastartuj no nezapinaj svetla ani nic a toc s nim kym nebude volnobeh niekde medzi 700-850 otacok (podla oka) ked sa trafis dobre zaskrutkuj ho a chod sa previest... samozrejme skontroluj aj hadice I(-,^)I I(-,^)I I(-,^)I
je to ventil nie cidlo... riadi sa vahou vzduchu a ma funkciu aby Ti neskapal motor na volnobehu... je nastavovaci a elektromagneticky... na nom su dve skrutky povol ich ale opatrne a dobrym sroubovakom maju vo zvyku obtrhat sa... nastartuj no nezapinaj svetla ani nic a toc s nim kym nebude volnobeh niekde medzi 700-850 otacok (podla oka) ked sa trafis dobre zaskrutkuj ho a chod sa previest... samozrejme skontroluj aj hadice I(-,^)I I(-,^)I I(-,^)I
Subaru Legacy turbo 1992
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7814
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Jožkovo réza -padlej motor
spiderbb> To "riadi sa vahou vzduchu" je dost zjednodušená regulace volnoběžného ventilu. Ve skutečnosti to funguje jinak.
Volnoběžné otáčky jsou naprogramovány v ECU a ta se je snaží udržet pomocí akčních členů na základě informací z čidel.
Ta informace o nastavovacím IACV je pro mě novinkou. Asi budu muset prostudovat nějaké starší manuály.
Volnoběžné otáčky jsou naprogramovány v ECU a ta se je snaží udržet pomocí akčních členů na základě informací z čidel.
Ta informace o nastavovacím IACV je pro mě novinkou. Asi budu muset prostudovat nějaké starší manuály.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Jožkovo réza -padlej motor
Velmi tym nesuhlasim tieto starsie rocniky si mozes dokonca stelovat aj na skrtiacej klapke kde sa pripevnuje bowden... je tam taka skrutka kde sa da volnobeh dostelovat...
stare motory 85KW maju tie ventily pod skrtiacov klapkou
stare turba legacy, impreza ich maju na 4tom valci na pavukovi kde mali aj napomahat dodavat viac vzduchu na stvrty valec ktory je najproblemovejsi kvoli tomu ze sa tam dostava olej ako posledny... kedysi proste japonci vedlei co robili I(-,^)I I(-,^)I
stare motory 85KW maju tie ventily pod skrtiacov klapkou
stare turba legacy, impreza ich maju na 4tom valci na pavukovi kde mali aj napomahat dodavat viac vzduchu na stvrty valec ktory je najproblemovejsi kvoli tomu ze sa tam dostava olej ako posledny... kedysi proste japonci vedlei co robili I(-,^)I I(-,^)I
Subaru Legacy turbo 1992
- Japandriver
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 984
- Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
- Jméno a příjmení: Josef Dolinský
- Bydliště: Pohorská Ves
Re: Jožkovo réza -padlej motor
Díky za postřehy. Jak ventil funguje vím ,měl jsem ho venku asi 4x. Vyndava se na hovno, napojenej na vodu a přístup na pytel.Je fakt ze jsem ho nenastavoval,protože otáčky to drží normálně na 800 ale občas to zahapruje a padne to az dolů. Zkusím to poladit a uvidíme. Na nic jinýho bych to Molsi neviděl, diagnóza hlásí jen chybu na tomhle ventilu. Díky, vyzkouším poladit a uvidím.
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí
Re: Jožkovo réza -padlej motor
Ak este mozem skus vycistit ten elektromagnet ma v oblube zachytavat kovove supinky a sem tam sa zadrie ja som mal presne ten problem po vycisteni bolo vsetko ok
Subaru Legacy turbo 1992
- Japandriver
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 984
- Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
- Jméno a příjmení: Josef Dolinský
- Bydliště: Pohorská Ves
Re: Jožkovo réza -padlej motor
To už jsem taky zkoušel. .. nic ,změna žádná.
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí
- Japandriver
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 984
- Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
- Jméno a příjmení: Josef Dolinský
- Bydliště: Pohorská Ves
Re: Jožkovo réza -padlej motor
Ne tu jsem necistil ,vycistim.
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí