Jožkovo réza -padlej motor

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Japandriver
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 984
Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
Jméno a příjmení: Josef Dolinský
Bydliště: Pohorská Ves

Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Japandriver »

Tak padnul :655: :666: Podle mechanika je chycenej buď na šále nebo na klice .To je celkem fuk,prostě je po něm .Má teda celkem nárok po cca 300 000km ,ale i tak mě to nasralo .
Nicméně teď řeším otázku co s tím .
Kdybych tam nenacpal před třemi lety LPG tak to auto neřeším ,ale ten plyn mě tam mrzí a přendavat se mi ho moc nechce,tak se zabývám otázkou jinýho motoru.
Pokud by někdo věděl o nějakým dvoulitru ,85kW tak mi dejte prosím vědět,protože kastle je sice chycená ,ale ještě nějakej čas vydrží ,tak bych to ještě rád chvíli pojezdil. Díky .
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí :-)
Uživatelský avatar
Japandriver
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 984
Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
Jméno a příjmení: Josef Dolinský
Bydliště: Pohorská Ves

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Japandriver »

Tome díky za nabídku ,nevím co pasuje a co ne ,nebo jak by to šlo poskládat ,ten můj je chycenej zřejmě na šále ,nebo na klice podle děsozvuku co z toho leze ,je to vejtřaska :666: :850: a prosvicuje kontrolka mazání na volnoběh .Tak nevim co by se dalo použít a co ne .
Draku díky za kontakty , reakce a zájem ,vážim si toho .Více máš v poště .
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí :-)
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od roura74 »

Ty vole Jožko, tak to je teda smůla. Zrovna takový blbý období. Držím palce ať to pořešíš co nejlevněji.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2171
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od parabolD »

Legacy 2.2 pasuje, jsem toho důkaz, jen se přendal vršek - sací potrubí.

Odesláno z mého Passport pomocí Tapatalk
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Slavek_xxx »

Presne takto dopadl bratranek. Ignoroval problukavajici olej a chytnul to na klice. Nahradni motor od macy plus novy rozvody plus prace a byl v tom za desitku... Kdyz das spodek z 2.2ky, budes mit problem na technicky...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Japandriver
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 984
Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
Jméno a příjmení: Josef Dolinský
Bydliště: Pohorská Ves

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Japandriver »

To je mi jasný ,že 2,2 na STK je problém,nechci to nějak křížit,hledám 2,0. Já nic neignoroval ,žádný varování nebylo ,prostě nic ,najednou to začlo mlátit a basta ,konec ,finiš. Oleje tam bylo dycky dost ,plná syntetika ,žádnej shit.Ani tenhle motor nijak olej nechlastal od výměny do výměny 1l,stabilní stav a to až doteď.Příčinu neznám ,prostě to tak je ,Kamil ,můj servismann říkal ,že se to prostě u takhle stane s takovým nájezdem ...
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí :-)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Slavek_xxx »

No pri tom stari a najezdu to je jasny... Staci vule v cerpadle, trocha vule na klice a vacici no a je vymalovano...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10643
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Mira »

Tak to je mi tě líto Jožko. Byl předtím klepavej nebo ne? Nicméně mě se zdá spotřeba litr na oleje mezi výměnama, (s plynem předpokládám max. 10 tisíc), celkem dost. Moje bývalá nebrala olej prakticky vůbec. A doufám, že nedopadneš jak kdysi Vitafi když mu réza zaklepala. Sice vyměnili motor, ale už to nikdy pořádně nerozchodilli, tak šla z domu sice vcelku, ale na díly. A to měl vyspravenou kastli i s vyleštěným lakem.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od SCOOTER »

Bohužel nic nevydrží věčně :6066: ...cítim s Tebou že Tě to dost štve,ale věřim tomu že by to nemuselo tolik stát a budeš jezdit dál...prostě je třeba sehnat motor z jezdicího auta,nejlépe které známe mezi sebou a přestrojit to do Tvého "škobku" ::-DDD: .
Tento typ motoru by neměl být takový problém jako máme v Turbínách...vid Draku :655: ??.
Varianta o které jsme se bavili po telefonu by byla asi nejlepší...ale to záleží i na té druhé osobě.
Zkusím zavolat Švadlenkovi jestli by o něčem nevěděl...třeba dá typ,přece se v těchto veteránech pohybuje dlouho.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Slavek_xxx »

Mira> vymena motoru je sranda na pul dne sakum prdum a neni duvod, aby to nechodilo. Ja osobne o jednom motoru s novyma rozvodama a spojkou vim, akorat je jeste v Legacy :-) A majitelka se asi bude snazit ho ozivit...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49121
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od VDC »

Jožko 2.2 určitě na STK problém není, protože to vůbec nikdo nepozná. Vzal bys jen spodek toho motoru a vršek by zůstal tvůj. Takže zvenku by to vypadalo naprosto a zcela identicky. Hele nemám problém to naložit a odvézt k Alsovi, aby na to kouknul, jestli to lze použít.
V každým případě když to nebude motor ode mě, tak určitě někde bude motor za pár korun, s nímž to zase rozjezdíš za nějaký nutný minimální náklady.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Japandriver
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 984
Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
Jméno a příjmení: Josef Dolinský
Bydliště: Pohorská Ves

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Japandriver »

Tome ,čéče já se ftom hovno vyznám až takhle ,takže vim prd co tam zůstane co se dá jiný a co mě vlatsně konkrétně vodešlo ,takže zatim zjišťuju co a jak ,je to čerstvý .Alse do toho určitě angažovat ,jenom dobrý,jen teď kolem vánoc nechci nikoho prudit ,ani tebe ani Aleše.Navíc sem vycucanej z peněz ,takže musim nejdřív něco vydělat a pak to pořešit.Nicméně je třeba zjistit co nejvíc jaký jsou možnosti,jestli má cenu se tim vůbec zabejvat ,nebo z toho vykostit systém LPG a poslat to do kopřif.Je výhoda že už to zelený je ,tak to na zeleno nemusim natírat wee :fuckoff: ::-DD: :pr: Zatím díky .Tome ještě to proberem... :unami:
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí :-)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Slavek_xxx »

VDC> vzdyt na bloku mas EJ22 a prvni technik na kontrole ho s tim vyzene... Leda by mel cerstvou technickou, to bych tam tu 2.2ku narval jak je a uzil si vic vykonu, nez bude auto zraly za 2 roky do tech kopriv ;-)
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Slavek_xxx »

Ale vede me to k zamysleni, kam jsme to za tech 26 let po revoluci dopracovali. Pracujici clovek musi premejslet, jestli dokaze ufinancovat opravu 17 let stary pkechovky, protoze si jinou nemuze dovolit. A takovych lidi mam mezi znamyma hodne. Poctivy, mlady nebo ve strednim veku a se stalym zamestnanim...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10643
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Jožkovo réza -padlej motor

Příspěvek od Mira »

Slavek_xxx píše:Mira> vymena motoru je sranda na pul dne sakum prdum a neni duvod, aby to nechodilo. Ja osobne o jednom motoru s novyma rozvodama a spojkou vim, akorat je jeste v Legacy A majitelka se asi bude snazit ho ozivit...
No moc o tom nevim, jen asi, že si s motorem asi neseděla ŘJ, nicméně auto chíli jezdilo, nejezdilo (dusilo se to, netáhlo, vynechávalo) a pak se na to vykašlali a šlo.
A kdysi dávno v AWD dělali "tuning" motorů v imprezách. Zvyšovali výkon a to tak, že tam právě vrazili motor 2,2. Takže když to šlo kdysi ... Ale za tu srandu v tý době chtěli skoro 60 klacků.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“