PetrC - GC8 STi Type RA
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Díky všem za gratulace :pr:
Přihlášení mi celkem zabralo 7 měsíců, začal jsem to řešit od dubna, domluvil jsem si schůzku v DEKRA Říčany, na posouzení výhledů a světel (bez problémů).
Potom jsem jezdil všude po STK, které dělají dovozy aby mi udělali dovozovou technickou (bohužel technici se asi neškolí a tvrdili mi, že musím bydlet 2 roky v Anglii abych to mohl přihlásit, na posouzení hleděli jak tele na nový vrata) no nakonec jsem našel STK kde věděl o co jde a tak jsem absolvoval dovozovou TK. V protokolu bylo napsáno že auto splňuje provoz na českých silnicích a že se z důvodu pravostranného řízení, musí zažádat o vyjímku na ministerstvu dopravy a ještě že chybí údaje o váze, jelikož JDM auta nemají štítek se zatížením, musel jsem si vyžádat výpis údajů ze SUBARU, tady nastal první zádrhel.
Ze SUBARU mi výpis došel (1000 Kč) ale bez údajů co jsem potřeboval (vyjádření bylo: výpis se dělá podle VIN a víc údajů tam nebylo).
Současně jsem posílal posouzení na ministerstvo a pak jsem vyrazil na MÚ, kde jsem předal dokumenty a paní si s tím nevěděla rady, že mám dojít za týden, mezi tím mi volali z ministerstva, že vyjímka se už od nového roku neuděluje ale pouze se auto přeregistruje na nového majitele, v rámci evropské únie, přesto po mě chtěla paní na MÚ vyjímku od ministerstva, no pokaždé když nastal problém, snažil jsem se ho vyřešít což stálo čas i peníze a nakonec mi řekla paní na úřadě že mi to definitivně nepřihlásí, že to nejde a musím podstoupit atesty na DEKŘE a tím to skončilo, protože za atesty bych dal víc než stálo to auto (na druhou stranu bych tyhle auta mohl stavět a prodávat ::-DDD: ) Vzal jsem to trochu zkráceně bez detailů, to bych tu napsal celou detektivku.
Takže ve finále jsem dělal všechno zbytečně až na posouzení výhledů.
Psal jsem Tomovi Doudovi o vzniklé situaci a dal mi kontakt na člověka co tyhle auto přihlašuje. Zavolal jsem, poslal všechny dokumenty co jsem měl, on dohledal všechny potřebné údaje, domluvil se se mnou na novou dovozovou TK, pak předání žádosti o přihlášení vozidla s ostatními dokumenty na dopravní inspektorát a za hodinu jsem měl značky a mohl frčet vesele domů.
Přihlášení mi celkem zabralo 7 měsíců, začal jsem to řešit od dubna, domluvil jsem si schůzku v DEKRA Říčany, na posouzení výhledů a světel (bez problémů).
Potom jsem jezdil všude po STK, které dělají dovozy aby mi udělali dovozovou technickou (bohužel technici se asi neškolí a tvrdili mi, že musím bydlet 2 roky v Anglii abych to mohl přihlásit, na posouzení hleděli jak tele na nový vrata) no nakonec jsem našel STK kde věděl o co jde a tak jsem absolvoval dovozovou TK. V protokolu bylo napsáno že auto splňuje provoz na českých silnicích a že se z důvodu pravostranného řízení, musí zažádat o vyjímku na ministerstvu dopravy a ještě že chybí údaje o váze, jelikož JDM auta nemají štítek se zatížením, musel jsem si vyžádat výpis údajů ze SUBARU, tady nastal první zádrhel.
Ze SUBARU mi výpis došel (1000 Kč) ale bez údajů co jsem potřeboval (vyjádření bylo: výpis se dělá podle VIN a víc údajů tam nebylo).
Současně jsem posílal posouzení na ministerstvo a pak jsem vyrazil na MÚ, kde jsem předal dokumenty a paní si s tím nevěděla rady, že mám dojít za týden, mezi tím mi volali z ministerstva, že vyjímka se už od nového roku neuděluje ale pouze se auto přeregistruje na nového majitele, v rámci evropské únie, přesto po mě chtěla paní na MÚ vyjímku od ministerstva, no pokaždé když nastal problém, snažil jsem se ho vyřešít což stálo čas i peníze a nakonec mi řekla paní na úřadě že mi to definitivně nepřihlásí, že to nejde a musím podstoupit atesty na DEKŘE a tím to skončilo, protože za atesty bych dal víc než stálo to auto (na druhou stranu bych tyhle auta mohl stavět a prodávat ::-DDD: ) Vzal jsem to trochu zkráceně bez detailů, to bych tu napsal celou detektivku.
Takže ve finále jsem dělal všechno zbytečně až na posouzení výhledů.
Psal jsem Tomovi Doudovi o vzniklé situaci a dal mi kontakt na člověka co tyhle auto přihlašuje. Zavolal jsem, poslal všechny dokumenty co jsem měl, on dohledal všechny potřebné údaje, domluvil se se mnou na novou dovozovou TK, pak předání žádosti o přihlášení vozidla s ostatními dokumenty na dopravní inspektorát a za hodinu jsem měl značky a mohl frčet vesele domů.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Petře gratuluju k úspěšnému zakončení anabáze....
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Takze kdybys ted chtel registrovat uplne jine RHD auto, na jak dlouho to vidis?
Toyota GT86
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
pokud by to bylo subaru tak max. na pár dní.streety píše:Takze kdybys ted chtel registrovat uplne jine RHD auto, na jak dlouho to vidis?
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
no... nadhera. jakmile chce clovek neco nestandardniho po uradech, tak je to dycky problem, mam podobny zkusenosti, byt s jednodussima vecma
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
No paní na úřadě to prostě neuměla přihlásit. A ptát se jinam nepůjde, to by sama přiznala, že je blbá a tudíž na tom místě zbytečná a vyhodili by ji a vyměnili za cvičenou opici. To je celej příběh. Ptal jsem se kamošky, co to dělala asi 12 let, dnes už dělá něco jinýho a lepšího. A to byla vyštípaná, protože dělala moc rychle a to se na úřadech nenosí a kolegyně byly za líný lemry. Těžkej život státního úředníka.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Petře, mimo doklady od Dekry a STK jsi musel mít ještě jaké doklady, (myslím původní od vozidla)? Kupní doklad/smlouvu taky?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Mira: jo to vcelku chapu... u nas prijdes na DI hodku a pul pred zavirackou, pred tebou 2 lidi a na listeckovy tiskarne vyjede "dnes jsou casove moznosti oddeleni vycerpany"
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
suubaru: máš SZ
Mira: máš naprostou pravdu, kvůli tomu mě buhužel tahala po všech čertech a nic z toho.
BTW: těším se na pondělí, protože to jdu na úřad pro Brněnský značky a těším se na ten její výraz, byl jsem tam tak často, že když jsem vstoupil a uviděla mě, obracela oči vsloup.
Mira: máš naprostou pravdu, kvůli tomu mě buhužel tahala po všech čertech a nic z toho.
BTW: těším se na pondělí, protože to jdu na úřad pro Brněnský značky a těším se na ten její výraz, byl jsem tam tak často, že když jsem vstoupil a uviděla mě, obracela oči vsloup.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Mám tu pár fotek z větší údržby. Autu začla klouzat spojka při 138 000 km i když byla před tím měněná, když už musel motor ven, udělalo se víc věcí, tady je soupis:
EXEDY spojka Stage 1 (pink box), 230mm - přenese až 490 Nm, předtím tam byla EXEDY modrá 225mm, proto dlouho nevydržela, při takovém stylu jízdy na závodech (vytočený motor, za 1 a pustit spojku).
setrvačník SUBARU - původní byl totálně popraskanej.
rozvody INA - když se motor rozdělal, zjistilo se, že je prasklé kolečko pod hlavní řemenicí, tak se muselo koupit i to s guferem na klice.
paliv. filter - pro klid duše.
olej servo - repasoval a přetěsňoval se chladič serva.
chladící kapalina do chladiče - byla tam rezavá břečka, tak se komplet okruh vyčistil přípravkem a 5x proplachnul, potom se nalila nová chladící kapalina.
silentblocky motoru SUBARU - při demontáži se jeden urval tak jsem koupil originál SUBARU.
hliníkové řemenice a kladky - původní házela, tak jsem objednal set kladek (snad ten hliník něco vydrží)
Po složení je opravdu znát, že spojka přenáší veškerý moment z motoru viz obrázek poloosy a bohužel to odnesla i převodovka.
A zde už foto:
EXEDY spojka Stage 1 (pink box), 230mm - přenese až 490 Nm, předtím tam byla EXEDY modrá 225mm, proto dlouho nevydržela, při takovém stylu jízdy na závodech (vytočený motor, za 1 a pustit spojku).
setrvačník SUBARU - původní byl totálně popraskanej.
rozvody INA - když se motor rozdělal, zjistilo se, že je prasklé kolečko pod hlavní řemenicí, tak se muselo koupit i to s guferem na klice.
paliv. filter - pro klid duše.
olej servo - repasoval a přetěsňoval se chladič serva.
chladící kapalina do chladiče - byla tam rezavá břečka, tak se komplet okruh vyčistil přípravkem a 5x proplachnul, potom se nalila nová chladící kapalina.
silentblocky motoru SUBARU - při demontáži se jeden urval tak jsem koupil originál SUBARU.
hliníkové řemenice a kladky - původní házela, tak jsem objednal set kladek (snad ten hliník něco vydrží)
Po složení je opravdu znát, že spojka přenáší veškerý moment z motoru viz obrázek poloosy a bohužel to odnesla i převodovka.
A zde už foto:
- Přílohy
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Tak předovovka je u p. Bíma, dnes ji rozhodil a zjistilo se, že dvě zadní ložiska (celkově jsou v převodovce čtyři) jsou K.O. takže je vymění. Ale v mezinápravě je taky ložisko v háji a kvůli tomu, že mám prví DCCD (GC8) nejde nikde sehnat, nemají ho prý ani v Japonsku, takže jedině koupit celej střední diff za 30k Kč :686: Říkal, že ho ještě zkusí pohledal ale moc šanci tomu nedává.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
A do háje, to je teda prohra. :-\
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
http://www.ebay.com/itm/subaru-impreza- ... SwdU1W8sU9 - akorát by se k tomu musel sehnat ještě i zadní diff, v2ky měly stálej převod 3.9 tuším-li správně... :655:
Ať už to budeš řešit jakkoliv, držím všechny pěsti! :850:
Ať už to budeš řešit jakkoliv, držím všechny pěsti! :850:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Jo má to 3.9 a kupovat druhou převodovku asi ne. Spíš se bude shánět to ložisko, přinejhorším nechat vyrobit na zakázku.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
J3rry díky za odkaz, nechám si ho v záloze ale už jsem našel firmu tady v Brně co dělá ložiska na zakázku jen budou potřebovat to starý aby to mohli podle toho udělat. Ale já stále doufám, že se najde v nějakým zapomenutým skladu SUBARU, zatím Bím nevolal tak uvidíme.
Jinak sálej převod je 3.9 tak jako u GT ale maximálka je 229 km/h jako u 4.111
Jinak sálej převod je 3.9 tak jako u GT ale maximálka je 229 km/h jako u 4.111
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]