PetrC - GC8 STi Type RA

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Díky všem za gratulace :pr:

Přihlášení mi celkem zabralo 7 měsíců, začal jsem to řešit od dubna, domluvil jsem si schůzku v DEKRA Říčany, na posouzení výhledů a světel (bez problémů).
Potom jsem jezdil všude po STK, které dělají dovozy aby mi udělali dovozovou technickou (bohužel technici se asi neškolí a tvrdili mi, že musím bydlet 2 roky v Anglii abych to mohl přihlásit, na posouzení hleděli jak tele na nový vrata) no nakonec jsem našel STK kde věděl o co jde a tak jsem absolvoval dovozovou TK. V protokolu bylo napsáno že auto splňuje provoz na českých silnicích a že se z důvodu pravostranného řízení, musí zažádat o vyjímku na ministerstvu dopravy a ještě že chybí údaje o váze, jelikož JDM auta nemají štítek se zatížením, musel jsem si vyžádat výpis údajů ze SUBARU, tady nastal první zádrhel.
Ze SUBARU mi výpis došel (1000 Kč) ale bez údajů co jsem potřeboval (vyjádření bylo: výpis se dělá podle VIN a víc údajů tam nebylo).
Současně jsem posílal posouzení na ministerstvo a pak jsem vyrazil na MÚ, kde jsem předal dokumenty a paní si s tím nevěděla rady, že mám dojít za týden, mezi tím mi volali z ministerstva, že vyjímka se už od nového roku neuděluje ale pouze se auto přeregistruje na nového majitele, v rámci evropské únie, přesto po mě chtěla paní na MÚ vyjímku od ministerstva, no pokaždé když nastal problém, snažil jsem se ho vyřešít což stálo čas i peníze a nakonec mi řekla paní na úřadě že mi to definitivně nepřihlásí, že to nejde a musím podstoupit atesty na DEKŘE a tím to skončilo, protože za atesty bych dal víc než stálo to auto (na druhou stranu bych tyhle auta mohl stavět a prodávat ::-DDD: ) Vzal jsem to trochu zkráceně bez detailů, to bych tu napsal celou detektivku.

Takže ve finále jsem dělal všechno zbytečně až na posouzení výhledů.
Psal jsem Tomovi Doudovi o vzniklé situaci a dal mi kontakt na člověka co tyhle auto přihlašuje. Zavolal jsem, poslal všechny dokumenty co jsem měl, on dohledal všechny potřebné údaje, domluvil se se mnou na novou dovozovou TK, pak předání žádosti o přihlášení vozidla s ostatními dokumenty na dopravní inspektorát a za hodinu jsem měl značky a mohl frčet vesele domů.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49126
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od VDC »

Petře gratuluju k úspěšnému zakončení anabáze....

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
streety
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 63
Registrován: ned říj 04, 2015 9:29 pm
Jméno a příjmení: Pavel

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od streety »

Takze kdybys ted chtel registrovat uplne jine RHD auto, na jak dlouho to vidis?
Toyota GT86
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

streety píše:Takze kdybys ted chtel registrovat uplne jine RHD auto, na jak dlouho to vidis?
pokud by to bylo subaru tak max. na pár dní.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od u-geen »

no... nadhera. jakmile chce clovek neco nestandardniho po uradech, tak je to dycky problem, mam podobny zkusenosti, byt s jednodussima vecma
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10645
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Mira »

No paní na úřadě to prostě neuměla přihlásit. A ptát se jinam nepůjde, to by sama přiznala, že je blbá a tudíž na tom místě zbytečná a vyhodili by ji a vyměnili za cvičenou opici. To je celej příběh. Ptal jsem se kamošky, co to dělala asi 12 let, dnes už dělá něco jinýho a lepšího. A to byla vyštípaná, protože dělala moc rychle a to se na úřadech nenosí a kolegyně byly za líný lemry. Těžkej život státního úředníka.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1990
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od suubaru »

Petře, mimo doklady od Dekry a STK jsi musel mít ještě jaké doklady, (myslím původní od vozidla)? Kupní doklad/smlouvu taky?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
u-geen
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2103
Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Jméno a příjmení: Evžen Eiba
Bydliště: Kyje, okres Jičín

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od u-geen »

Mira: jo to vcelku chapu... u nas prijdes na DI hodku a pul pred zavirackou, pred tebou 2 lidi a na listeckovy tiskarne vyjede "dnes jsou casove moznosti oddeleni vycerpany"
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

suubaru: máš SZ

Mira: máš naprostou pravdu, kvůli tomu mě buhužel tahala po všech čertech a nic z toho.

BTW: těším se na pondělí, protože to jdu na úřad pro Brněnský značky a těším se na ten její výraz, byl jsem tam tak často, že když jsem vstoupil a uviděla mě, obracela oči vsloup.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Mám tu pár fotek z větší údržby. Autu začla klouzat spojka při 138 000 km i když byla před tím měněná, když už musel motor ven, udělalo se víc věcí, tady je soupis:

EXEDY spojka Stage 1 (pink box), 230mm - přenese až 490 Nm, předtím tam byla EXEDY modrá 225mm, proto dlouho nevydržela, při takovém stylu jízdy na závodech (vytočený motor, za 1 a pustit spojku).
setrvačník SUBARU - původní byl totálně popraskanej.
rozvody INA - když se motor rozdělal, zjistilo se, že je prasklé kolečko pod hlavní řemenicí, tak se muselo koupit i to s guferem na klice.
paliv. filter - pro klid duše.
olej servo - repasoval a přetěsňoval se chladič serva.
chladící kapalina do chladiče - byla tam rezavá břečka, tak se komplet okruh vyčistil přípravkem a 5x proplachnul, potom se nalila nová chladící kapalina.
silentblocky motoru SUBARU - při demontáži se jeden urval tak jsem koupil originál SUBARU.
hliníkové řemenice a kladky - původní házela, tak jsem objednal set kladek (snad ten hliník něco vydrží)

Po složení je opravdu znát, že spojka přenáší veškerý moment z motoru viz obrázek poloosy a bohužel to odnesla i převodovka.

A zde už foto:
Přílohy
Klikovka a těsnění kolem něj
Klikovka a těsnění kolem něj
ozubené kolečko na klice
ozubené kolečko na klice
lamela 225mm EXEDY
lamela 225mm EXEDY
přítlačák
přítlačák
setrvačník
setrvačník
EXEDY Stage 1 (pink box)
EXEDY Stage 1 (pink box)
motor venku
motor venku
motor zpět
motor zpět
zadní pravá poloosa_01
zadní pravá poloosa_01
zadní pravá poloosa_02
zadní pravá poloosa_02
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

Tak předovovka je u p. Bíma, dnes ji rozhodil a zjistilo se, že dvě zadní ložiska (celkově jsou v převodovce čtyři) jsou K.O. takže je vymění. Ale v mezinápravě je taky ložisko v háji a kvůli tomu, že mám prví DCCD (GC8) nejde nikde sehnat, nemají ho prý ani v Japonsku, takže jedině koupit celej střední diff za 30k Kč :686: Říkal, že ho ještě zkusí pohledal ale moc šanci tomu nedává.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49126
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od VDC »

A do háje, to je teda prohra. :-\
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od j3rry »

http://www.ebay.com/itm/subaru-impreza- ... SwdU1W8sU9 - akorát by se k tomu musel sehnat ještě i zadní diff, v2ky měly stálej převod 3.9 tuším-li správně... :655:

Ať už to budeš řešit jakkoliv, držím všechny pěsti! :850:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od Juras »

Jo má to 3.9 a kupovat druhou převodovku asi ne. Spíš se bude shánět to ložisko, přinejhorším nechat vyrobit na zakázku.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: PetrC - GC8 STi Type RA

Příspěvek od PetrC »

J3rry díky za odkaz, nechám si ho v záloze ale už jsem našel firmu tady v Brně co dělá ložiska na zakázku jen budou potřebovat to starý aby to mohli podle toho udělat. Ale já stále doufám, že se najde v nějakým zapomenutým skladu SUBARU, zatím Bím nevolal tak uvidíme.

Jinak sálej převod je 3.9 tak jako u GT ale maximálka je 229 km/h jako u 4.111 :-)
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“