PetrC - GC8 STi Type RA
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Jako omlouvám se ale v SUBARU ČR jsou pekní kokoti :fuckoff: . Řeším přihlášku auta už asi půl roku všechna dovolená vprdeli, všechny prachy vprdeli a ta piča na úřadě to nechce přihlásit, protože tam chybí údaj o zatížení nápravi :4690: . To nejsou schopni napsat to podle GT!!!!!!!!! furt VIN, VIN a nic jinýho je nezajímá. Výpis jak prase, každej mudla ví že JDM auta jezdí na 100 oktan, tak proč je ve výpisu n95? Proč je tam datum výroby 1.1. když 1.1. se to ještě nezačlo vyrábět bylo to ve skotečnosti 1.9. a to jsem si dohledal i já podle VIN :713: :713: . Proč tam mám zašktnutý ABS, když STI RA abs nemá?! A to za to chtěli prachy. Přestává mě to bavit klidně mě zabanujte ale musel jsem si ulevit.
EDIT: chtěl bych vyjádření někoho z Subaru Čr aby objasnil tuto situaci.
EDIT: chtěl bych vyjádření někoho z Subaru Čr aby objasnil tuto situaci.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Jááááááj, tak to je k :zachod: Byrokracie :gunhim: :unami:PetrC píše:Jako omlouvám se ale v SUBARU ČR jsou pekní kokoti . Řeším přihlášku auta už asi půl roku všechna dovolená vprdeli, všechny prachy vprdeli a ta piča na úřadě to nechce přihlásit, protože tam chybí údaj o zatížení nápravi . To nejsou schopni napsat to podle GT!!!!!!!!! furt VIN, VIN a nic …
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
PetrC> obavam se, ze sem nikdo ze Subaru CR nechodi, protoze tem je komunita majitelu starych vran u zadele...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Petře jen si ulev, banovat tě za to určitě nebudeme. Nejsme žádní jejich nohsledi a když fungujou takhle na hovno, tak co na to říct jinýho, než že jsou to kokoti...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
"Dalším cílem je zjednodušení nadbytečně komplikované úpravy jednotlivého dovozu silničních vozidel ze zahraničí a uvedení této úpravy do souladu se správní praxí, kdy v návaznosti na přijetí vyhlášky č. 388/2008 Sb. již nedochází při dovozu typově schválených vozidel z jiných členských států Evropské unie k žádnému přezkumu a schválení jejich technické způsobilosti je automatické."
Tohle ta pani evidentne nepochopila :fuckoff:
Tohle:
"Vozidlo musí svým provedením odpovídat požadavkům pro pravostranný provoz. V případě, že vozidlo bylo výrobcem původně určeno pro levostranný provoz, musí být k vozidlu doložen technický protokol technické zkušebny potvrzující plnění požadavků pro pravostranný provoz. Protokol musí především obsahovat posouzení osvětlení vozidla, nepřímých výhledů, atd." - je v podstate jedinej dokument, kterej mela chtit.
Tohle ta pani evidentne nepochopila :fuckoff:
Tohle:
"Vozidlo musí svým provedením odpovídat požadavkům pro pravostranný provoz. V případě, že vozidlo bylo výrobcem původně určeno pro levostranný provoz, musí být k vozidlu doložen technický protokol technické zkušebny potvrzující plnění požadavků pro pravostranný provoz. Protokol musí především obsahovat posouzení osvětlení vozidla, nepřímých výhledů, atd." - je v podstate jedinej dokument, kterej mela chtit.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Bracha si nekdy vlednu ci unoru prihlasoval alfu 159 dovezenou z danska. Kvuli zkurvenym modrym zonam to kupovala a prihlasovala pritelkyne, ktera ovsem zrovna musel kojit asi 2 mesicni decko. Prvni "vtipna" historka byla, ze navzdory ujisteni na vyslovny telefonicky dotaz, zda jim prihlasi auto z dovozu na jarove, zjistili po prichodu na jarov, ze tam jim to urcite neprihlasi (vyprava s 1-2 mesicnim prtetem na pul dne). Nasledne vyrazili (posledni mozny den - byla tam nejaka lhuta po evidencni kontrole) na bohdalec, kde jim to odmitli zapsat, protoze v papirech nebyl rozvor naprav. Dalsi pul den v prdeli a decko zbytecne v kocarku cestuje po praze. Takze zhaveni telefonu, zda jim to prihlasi nekde na P9, pricemz opakovani evidencni kontrolu je samozrejme. No, tam se nejdriv tvarili, ze jo, ale nakonec se ukazalo, ze taky ne. Takze chvile zoufalstvi a nakonec se auto prihlasilo v teplicich, kde to nevyzadovali (na tatu, kteremu se auto prodalo) a behem 5 vterin, ze prodalo zpet, takze urednik v teplicich to okamzite zase odhlasil a pak se to prihlasil v praze. Proste PAKARNA !!!!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Nó vím přesne jak se cítil . Něco takoveho bych potřeboval, najít úřad kde to přihlásí.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Tak SUBARU konečně přihlášené :850: :supeer:
nakonec to vyšlo mnohem dráž, než jsem původně sesumíroval ale konečně se povedlo.
nakonec to vyšlo mnohem dráž, než jsem původně sesumíroval ale konečně se povedlo.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Petře GRATULACE :supeer: ...překvapuje mne 4 místné a max.povolená rychlost 180km/h :655: .
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Předpokládám, že to má krátkou převodovku, takže rychlost je asi v pořádku. Mne zaujal jen ten hezkej výkon.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Rekl bych kratka prevedovka takze to ani vic nepojede
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
no ty 4 místa tam jsou proto, že jsou jen 4 bezpečnostní pasy. Budíky jsou do 180km/h a na originální ECU je omezovač na 180 km/h, když omezovač vypnu, maximální rychlost je omezená převodovkou na 227 km/h, pro představu tabulka rychlostí na každý stupeň.
Transmission Gear Ratios:
1st 3.454 63 km/h
2nd 2.333 95 km/h
3rd 1.750 125 km/h
4th 1.354 162 km/h
5th 0.972 227 km/h
rev 3.416 64 km/h
Final Drive Ratio: 3.900
Rozměr pneu: 205/50 ZR16
Transmission Gear Ratios:
1st 3.454 63 km/h
2nd 2.333 95 km/h
3rd 1.750 125 km/h
4th 1.354 162 km/h
5th 0.972 227 km/h
rev 3.416 64 km/h
Final Drive Ratio: 3.900
Rozměr pneu: 205/50 ZR16
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
to potom jo s tou rychlostí když je tam omezovač...4 místa jasný.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda